بدانید که مدیر عامل شرکت Voucherify و بنیانگذار Moltin در مورد بهترین استراتژی ها برای تبلیغات موفقیت آمیز برای تجارت الکترونیکی چه می گویند.
مدتی پیش ، مدیر عامل شرکت Voucherify ، Tomasz Pindel ، و بنیانگذار Moltin ، آدام استوروک ، برای بحث در مورد نکات کلیدی هر استراتژی موفقیت آمیز تبلیغ تجارت الکترونیکی ، جمع شده است.
اگر وب سایت خود را از دست دادید می توانید وبینار کامل را در اینجا تماشا کنید.
پیشگویی مهم از وبینار چیست؟
- مشتری نگهداری ، اولویت اصلی بسیاری از مشاغل مدرن ، از جمله مشتریان Voucherify است.
اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها مایل هستند منابع زیادی را برای بازگشت مشتری به وجود آورند. Adobe نمونه ای از این دست است که 30٪ از درآمد حاصل از بازگشت مشتریانی است که فقط 8٪ از بازدید کنندگان را نشان می دهد. Voucherify از تعدادی از کمپین های متمرکز برای حفظ مانند برنامه های وفاداری مبتنی بر نقطه ، برنامه های ارجاع با نقاط وفاداری به عنوان پاداش یا پیشنهادات کوپن بسیار شخصی پشتیبانی می کند.
- تعیین محدودیت های بازخرید مناسب روی کدها بسیار مهم است.
حتی اگر یک کسب و کار با آزاد کردن فروش فلاش جذاب و کدهای تخفیف عمومی ، قصد ایجاد ترافیک و توجه را داشته باشد ، برخی از محدودیت های بازخرید بیش از حد قابل قبول است. بدون محدودیت های مناسب ، یک تجارت می تواند در شرایطی قرار بگیرد که بجای کسب درآمد از دست بدهد. محدودیت شمارش بازخرید یا تاریخ انقضاء واقعاً می تواند به معنای جهانی اختلاف برای بودجه تبلیغی و سودآوری انگیزه باشد.
- ارتباطات بین وزارتخانه کلید اصلی است.
راه اندازی کمپین های تبلیغی یک کار چند لایه است که به ارتباطات باز نیاز دارد. بین بازاریابی ، مهندسی ، پشتیبانی ، مدیریت و حتی تیم های حقوقی. داشتن برخی از ارتباطات متمرکز در اجرای فعالیتهای تبلیغی خارج از کشور بسیار مهم است.
- روی نرم افزاری سرمایه گذاری کنید که امکان انعطاف پذیری را فراهم کند.
پیشنهادات انعطاف پذیر ، پاداش و پروفایل های مشتری در حال تغییر و الزامات تیم بازاریابی نباید روی کد پایه زیرساخت تبلیغاتی شما تأثیر بگذارد. قابلیت های دیگر که باید به دنبال آن باشید مقیاس پذیری و نگهداری مقرون به صرفه است.
در مورد مشارکت Voucherify و Moltin چیست؟
همانطور که آدام استوراک گفت:
"همکاری ما با Voucherify به ما امکان می دهد موتورهای تبلیغاتی کلاس را به بهترین وجه تحویل دهیم. به مشتریان ما. "
Voucherify کاملاً با کارکرد Moltin برای تجارت الکترونیکی یکپارچه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Voucherify <> همکاری Moltin ، به اینجا بروید.