یافته های حاصل از توزیع کارت ملی هدایای 2019 توسط NGC ، یکی از بزرگترین شرکتهای کارت و پیش پرداخت آمریکا ، که مسئولیت فعالسازی سالانه بیش از 600 میلیون دلار کارت هدیه و محصولات پیش پرداخت شده برای وفاداری ، پاداش و کارمند را دارد ، نهایی و منتشر شد. برنامه های تشخیص. از نتایج توزیع سالانه نشان می دهد که خرده فروشان جعبه های بزرگ ، کارت های حلقه باز (مانند ویزا و American Express) و مارک های سرگرمی (مانند اپل و Google Play) همچنان محبوب ترین گزینه های کارت هدیه و پاداش هستند. برای پنجمین سال متوالی ، گروه خردهفروشی بزرگ جعبه ، حاوی مارکهایی مانند والمارت و هدف ، در صدر لیست عناوین پاداش NGC قرار دارد که 31 درصد از کل حجم بازخرید در کارتهای هدیه ، یک درصد افزایش نسبت به سال قبل دارد.