امروز ، ISS علیه SEC و رئیس آن ، جی کلیتون ، شکایت کرد
(یا والتر کلیتون سوم ، همانطور که در شکایت خوانده می شود) در رابطه با تفسیر و راهنمایی هایی که به وکیل منتقل می شود
شرکت های مشاوره ای که در ماه اوت توسط SEC صادر شده است. (نگاه کنید به
این ارسال PubCo .) این تفسیر و راهنمایی (اشاره شده است
به عنوان "مشاور مشاور پروکسی" در شکایت)
تأیید کرد که توصیه های رای شرکت های مشاوره پروکسی ،
از نظر SEC ، "وكالتنامه" تحت وكيل
قوانین و تابع مقررات ضد کلاهبرداری قانون 14a-9. که در
شکایت خود ، ISS ادعا می کند که نسخه مشاور پروکسی است
غیرقانونی است و درخواست آن باید برای تعدادی از موارد مجاز باشد
دلایل ، از جمله تعیین تصمیم SEC در ارائه
توصیه پروکسی یک "دادخواست" خلاف قانون است ، یعنی
SEC موفق به رعایت قانون آیین نامه های اداری و
که نظرات بیان شده در نسخه دلخواه و
جالب توجه است كه دادخواست درست قبل از آنكه SEC انجام شود ، است
قرار است درمورد پیشنهادی برای بررسی و رای گیری (5 نوامبر)
معافیت های خاصی را از قوانین دادخواست پروکسی اصلاح کنید
برای افشای اطلاعات ، در درجه اول توسط شرکتهای مشاوره پراکسی مانند
ISS و شیشه لوئیس ، از تضادهای مادی و منافع هستند
روشهای چهارم برای تسهیل مشارکت صادرکننده و سهامدار
و در غیر این صورت اطلاعات ارائه شده را بهبود بخشد. موارد مختلفی وجود دارد
شایعات در مورد جزئیات این طرح ، از جمله این مقاله رویترز منتشر می شود که بیانگر این پیشنهاد است
به شرکتهای مشاوره پروکسی نیاز دارد که "به شرکتها دو نفر دهند
قبل از ارسال به آنها ، امکان بررسی مواد پروکسی را دارند
سهامداران. "(توجه داشته باشید که پیشنهادی نیز در دستور کار است
قوانین پیشنهادی سهامدار را با "تغییر" نوسازی کنید
الزامات ارسال و ارسال مجدد.) آیا
مشاوره بنگاهها یک "وکالت" است
با توجه به اینکه پیشنهاد پیش بینی شده SEC به نظر می رسد اهمیت دارد
در مورد اعتماد بنگاهها به معافیت از اینها وصیت می شود
قوانین وکالت نامه پروکسی.
تفسیر و راهنمایی SEC
قانون 14a-1 (L) مقرر می کند که دادخواست شامل
ارتباطات به دنبال تأثیرگذاری بر آراء و ارتباطات به
دارندگان امنیتی "تحت شرایطی که به طور منطقی محاسبه شده اند
نتیجه در تهیه ، عدم پذیرش یا ابطال یک
پروکسی. "تفسیر و راهنمایی SEC در رابطه با
قوانین پروکسی مورد بحث در اینجا تأکید می کند که توصیه رای گیری درمورد پروکسی
بنگاههای مشاوره پروکسی "دادخواست" را تشکیل می دهند
در معنای قاعده ، صرف نظر از اینكه شخص باشد یا نه
به دنبال مجوز برای عمل به عنوان وكیل و حتی اگر شخص باشد
جستجوی تأثیرگذاری نسبت به نتیجه بی تفاوت است.
طبق گفته SEC ، بنگاههای مشاوره پروکسی معمولاً
مشتریان با مشاوره رای گیری درمورد پروکسی که خاص را توصیف می کند
پیشنهاد و ارائه "توصیه رای". آنها ممکن است
همچنین "توصیه هایی را برای یک مشاور سرمایه گذاری خاص ارائه دهید
براساس کاربرد شرکتهای مشاوره از سرمایه گذاری
معیارهای رای گیری مشاور. "توصیه های رای گیری هستند
به طور معمول با این انتظار که مشاور سرمایه گذاری ارائه می شود
وقتی که آنها از آنها برای کمک به انجام وظایف وفاداری خود استفاده کنند
تصمیم گیری در مورد رای گیری این ایده مورد تأکید است
زمان توصیه ها "کمی قبل
جلسات سهامداران. "علاوه بر این ، شرکت های مشاوره پروکسی
به طور معمول "تخصص خود را در زمینه تحقیقات و
تجزیه و تحلیل "پیشنهادات و هزینه پرداخت می شود. در SEC
مشاهده کنید ، که مشاوره رای گیری "درخواست نشده" است. در نتیجه،
SEC معتقد است که "مشاوره رای گیری در مورد پروکسی ارائه شده توسط پروکسی
بنگاههای مشاوره عموماً یک وکالت را به عنوان مشاور تشکیل می دهند
قوانین پروکسی فدرال. "این دیدگاه عموماً حتی اگر هم صادق باشد
شرکت مشاوره پروکسی توصیه هایی را ارائه می دهد (نه
خدمات وزارتخانه) بر اساس کاربرد آن در سرمایه گذاری
رهنمودهای رای دهی متناسب با مشاور ، و حتی اگر
مشتری توصیه ای را دنبال نمی کند. وزیر امور خارجه خاطرنشان كرد كه ، در حالی كه هنوز تمام شده است
زمان ، "این تعریف را گسترده تر کرده است
"وکالت" در متن آنچه مورد نیاز است یا
مناسب در جهت منافع عمومی یا برای حمایت از
سرمایه گذاران ، مطابق با اهداف قانون بورس ، "
هنوز ، در "پرداختن به ارتباطات توسط کسانی که ممکن است نباشند
به دنبال اقتدار پروکسی برای خود یا چه کسی نسبت به آنها بی تفاوت است
نتیجه یک رأی ، کمیسیون تعریف را محدود نمی کند
از درخواست برای حذف این ارتباطات ، اما در عوض
قوانینی وضع کرده است که آنها را از اطلاعات و پرونده ها معاف می کند
الزامات قوانین پروکسی فدرال ضمن حفظ
استفاده از پروانه ضد کلاهبرداری پروکسی ، قانون 14a-9. "
SEC خاطرنشان كرد كه مادامي كه شركتهاي مشاوره پروكسي مطابقت داشته باشند
شرایط قابل اجرا ، آنها ممکن است هنوز به قانون 14a-2 (b) اعتماد کنند
معافیت از اطلاعات قوانین پروکسی و تشکیل پرونده ها
الزامات ، از جمله رهایی از تعهد به ارائه وكیل
بیانیه. همانطور که در بالا اشاره شد ، با این حال ، پیشنهادی برای اصلاح آن
معافیت ها از هفته آینده پیش بینی می شود.
علاوه بر این ، در تفسیر و راهنمایی ، SEC
تأکید کرد که مقررات ضد کلاهبرداری قانون 14a-9 هستند
قابل استفاده در ارتباطات درخواست کننده شرکتهای مشاوره پروکسی.
این قانون هرگونه وکالت ، حتی وکالت های معاف را نیز ممنوع می کند ،
از قرار دادن هر "جمله ای که در زمان و در
با توجه به شرایطی که در آن ایجاد شده ، نادرست است یا
گمراه کننده با توجه به هر واقعیت مادی. "علاوه بر این ،
"دادخواست نباید برای بیان هیچ واقعیت مادی صرف نظر کند
لازم است تا اظهارات موجود در آن نادرست نباشد یا
گمراه کننده. "مطابق تفسیر ،" قانون 14a-9
همچنین به عقاید ، دلایل ، توصیه ها یا عقاید دیگری گسترش می یابد
بعنوان بخشی از دادخواست ، که ممکن است اظهاراتی باشد منتشر شده است
حقایق مادی برای اهداف قانون. "در حمایت از این
SEC ، استناد به موقعیت Virginia Bankshares، Inc. v.
Sandberg ، از 1991 ، که در آن SCOTUS تخته ای پیدا کرد
توصیه به ارائه "اظهارات حقایق مادی
زیرا [[s] جملات بسیار واقعی به دو معناست: مانند
اظهاراتی که کارگردانان به دلایل ذکر شده یا نگهبانی عمل می کنند
اعتقاد بیان شده و به عنوان اظهاراتی در مورد موضوع
دلیل یا عقیده بیان شده است. "" تفسیر و
راهنمایی مشاوره ای در مورد انواع افشاگری ارائه می دهد
مناسب است برای جلوگیری از نگرانی های قانون 14a-9.
SideBar
همانطور که در این مقاله از هفته مطابقت بحث شده است ،
راهنمایی ، که گاهی توسط منتقدین به آن "تاریک مقررات
ماده ، "همانطور که شده است" یکی از بحث برانگیزترین بحث ها
در محافل انطباق و مقررات. "در این سخنرانی ، کمیسر SEC ، هستر پیرس
ابراز نگرانی از راهنمایی و تفسیر کارکنان SEC
که به نظر می رسد بعضاً فراری یا خارج از کنترل است ،
بعضی اوقات ، بیش از حد زیر رادار. (نگاه کنید به
این پست PubCo.) منتقدین استدلال می کنند که "با گذشت زمان
"هدایت" زندگی خود را نیز انجام داده است
قواعد حاکم بر قانون یا پیگردهای گوناگون را قبلاً تحمیل می کرد
موارد غیرمترقبه و غیر منتظره. "علاوه بر این ، در ماه آوریل ،
مدیر عامل دفتر دفتر مدیریت و بودجه توزیع شده است
یادداشتی که برای محدود کردن قوانین و راهنمایی هایی طراحی شده است
آژانس های فدرال ، به ویژه در خارج از کشور
فرآیند توجه و اظهار نظر در سپتامبر سال گذشته ، صندلی SEC جی
کلیتون با صدور بیانیه ای قصد داشت تا دیدگاه وی را روشن کند
تفاوت بین قوانین SEC و مقررات – که هستند
مطابق با APA اتخاذ شده ، اثر قانون دارند و هستند
قابل اجرا توسط راهنمایی های SEC — و راهنمایی ، مانند
CDI ها و نامه ها و گفتارهای مختلف ، که غیر موجه است و
توسط SEC یا دیگران قابل اجرا نیست. (نگاه کنید به
این پست PubCo .) راهنمایی در اینجا در کجا مناسب است؟
این راهنمایی توسط SEC به تصویب رسیده است ، اما ، همانطور که در زیر مورد بحث قرار گرفته است ،
هنوز توسط SEC به نظر می رسد فقط تفسیر است و نه
مطابق الزامات اخطار و اظهارنظر APA.
شکایت ISS
در شکایت خود ، ISS ادعا می کند که نسخه مشاور پروکسی است.
نامعتبر است و درخواست آن باید برای تعدادی از موارد مجاز باشد
دلایل اول ، ISS استدلال می کند که انتشار به دلیل آن غیرقانونی است
"بیش از اختیارات قانونی SEC تحت بند 14 (الف)
قانون بورس و مغایر با زبان ساده آن است
اساسنامه. "ISS ، به اعتقاد وی ، نباید مشمول این قانون باشد
رها کنید زیرا در عوض مشمول مقررات جامع است
چارچوب تحت قانون مشاوران سرمایه گذاری در سال 1940 ، که وضع می کند
در استانداردهای معتبر ISS از مراقبت و وفاداری. مشاوره رای گیری درمورد پروکسی
باید تحت قانون مشاوران تنظیم شود ، نه قانون مبادله.
با این حال ، در نسخه "" SEC اعلام کرد برای
بار اول – که تمام مشاوره رای گیری درمورد پروکسی ارائه شده در
درخواست سرمایه گذاران ، و مطابق با سیاست ها ارائه شده است
تعیین شده توسط این سرمایه گذاران ، مشمول این موارد نیز خواهد بود
رژیم نظارتی جداگانه برای پروکسی درخواست تحت
بند 14 (الف) …. "همانطور که در شکایت شرح داده شده ، ISS ، به عنوان یک
مشاور پروکسی ، مشاوره ای را ارائه می دهد که از طرف آن درخواست شده است
مشتری — این کار را به عهده مشاوره پروکسی نمی کند: ISS
"یک شخص ثالث مستقل است که توسط یک سرمایه گذار استخدام می شود
مشاوره و توصیه هایی در مورد نحوه رای دادن ارائه دهید
سهام سرمایه گذار ….. برخلاف شخص یا بنگاهی که درگیر پروکسی است
وکالت ، یک شرکت ارائه دهنده مشاوره وکالت با آن علاقه ای ندارد
احترام به نتیجه نهایی رأی سهامدار و
به دنبال دستیابی به یک نتیجه خاص نیست. "گرچه SEC
با گذشت سالها ، به تدریج تعریف خود را از پروکسی گسترش داد
ISS ادعا می کند ، "حتی در وسیع ترین نقطه خود ، این درخواست را دارد
انبساط هرگز به حدی نرسیده است که شامل رأی گیری پروکسی شود
توصیه های ارائه شده در زمینه رابطه معتبر توسط
مشاوران خبره ای که با توجه به نتیجه نگران هستند
در پایان ، ISS "شرط" را حفظ می کند
مشاوره پروکسی یک دادخواست پروکسی نیست و قابل تنظیم نیست
به این ترتیب. "و ، تا حدی که نسخه پروکسی تنظیم می کند
مشاوره رأی دادن به عنوان وکیل دادگستری ، طبق برنامه APA ، باید باشد
بعنوان یک "اقدام نمایندگی" که مطابق با آن نیست ، کنار بگذارید
با قانون "یا بیش از صلاحیت قانونی است ،
اختیارات ، یا محدودیت ها ، و یا کوتاه بودن قانون
درست است. ""
دوم ، انتشار "از نظر عملی غیرقانونی است
یک قانون اساسی که SEC به موجب آن نتوانست آن را منتشر کند
مراحل اخطار و اظهارنظر رویه اداری
عمل کنید. "انتشار ، از نظر ISS ،" چنین نیست
قاعده تفسیری ، بیانیه کلی سیاست یا قاعده نمایندگی
سازمان ، رویه یا عمل "و هیچ یک از این موارد نیست
استثناء در مورد حاکمیت توجه و تفسیر APA
الزامات اعمال شده به عنوان یک قاعده اساسی که "مجموعه الف
هنجار الزام آور برای احزاب خصوصی که بر فرد آنها تأثیر می گذارد
حقوق و تعهدات ، "ISS ادعا می کند ، انتشار باید داشته باشد
پس از اجرای قانون اعلام و اظهار نظر صادر شده است
SideBar
در جلسه علنی SEC که در آن SEC تصویب کرد
تفسیر و راهنمایی (دادن آن به نفع قانونی
اثر) ، دو کمیسر مخالف ، رابرت جکسون و آلیسون لی ، به عدم موفقیت SEC در اعتراض
تأثیر بالقوه راهنمایی را که فکر می کردند مطالعه کنید
قابل توجه است جکسون ابراز نگرانی کرد که از این
راهنمایی "ممکن است چشم انداز رقابتی را تغییر دهد
تولید و استفاده از این توصیهها [from proxy advisory
firms] – بدون اینکه به این نتیجه رسیدگی کند که آیا ممکن است چنین کاری انجام دهد یا خیر
نظارت بر مدیریت برای سرمایه گذاران سخت تر است. "
لی از جمله دلایل دیگر ، مخالفت کرد زیرا فرایندی که انجام داد
شامل عدم رعایت مراحل APA مانند اعلان و
اظهار نظر ، و هزینه ها و مزایا را وزن نکرد. علاوه بر این ، او
مخالفت كرد كه راهنمايى از غير الزام آور بودن تجاوز نكند
راهنمایی کارکنان به دلیل راهنمایی SEC "توجه و دستورات
انطباق …. ممکن است که برخی از این اقدامات خاص باشد
ضروری است ، اما کمیسیون یک انتخاب سیاسی اساسی داشته است
بدون اینکه به طور رسمی به دنبال ورودی باشید ، آن انتخاب را توجیه کنید
عمومی یا حتی شناسایی مزایای سرمایه گذاران. "
همچنین با راهنمایی های مربوط به قوانین دادخواست مخالف بودند ، در
تغییرات پیش بینی شده اما نامشخص در معافیت ها از
این قوانین.
صندلی کلیتون انتقادات خود را در مورد عدم حضور مخالفت کرد
رعایت مراحل APA با Q&A از پیش تنظیم شده با
مشاوره در جدول ، که در آن مشاور اظهار داشت که APA نیست
ناشی از این عمل زیرا راهنمایی تفسیری بود
هیچ تعهدی جدید ایجاد نشده است. او گفت ، اقتصادی نبود
تجزیه و تحلیل مورد نیاز توسط قوانین SEC.
جالب توجه ، کمیسر هستر پیرس ، که ، همانطور که در بالا ذکر شد ،
نسبت به راهنمایی کارکنان بی توجه بوده است
اقدامات SEC در صدور راهنمایی جدید به عنوان "عدم ساخت
یک رژیم نظارتی جدید ، اما … توضیح در مورد قواعد یک
یکی از آنها برای کمک به مشاوران سرمایه گذاری و مشاوران پروکسی
مسئولیت آنها را بر عهده بگیرد. "
"از عزیمت از اعتماد به نفس گذشته ما به کارکنان استقبال می کنیم
راهنمایی ، "توجه داشته باشید که راهنمایی تعیین نمی کند"
مشاوران سرمایه گذاری و مشاوران پروکسی برای انجام چه کارهایی باید انجام دهند
مسئولیت های آنها ، اما آنها برخی از چیزهای این شرکت ها را توصیف می کنند
ممکن است فکر کند که به آنها در تحقق آن اهداف کمک می کند. "(نگاه کنید به
این پست PubCo .)
سوم ، ISS استدلال می کند که نسخه "خودسرانه و
فریبنده "زیرا SEC" استدلال نکرده است
توضیح برای اقدام خود …. در واقع ، نسخه نه
تشخیص می دهد و نمی پذیرد که نتیجه گیری های آن متناقض است و
از چندین دهه سابقه SEC را به رسمیت بشناسید که آن توصیه را به رسمیت بشناسید
ارائه شده به درخواست سهامدار در متن الف
رابطه وفاداری وكالت نمی دهد
"علاوه بر این ، SEC" دلیل "توضیح نداده است
تنظیم توصیه های پروکسی از طریق چارچوب نظارتی قابل اجرا
مشاوران سرمایه گذاری تحت قانون مشاوران کافی نیستند
از سرمایه گذاران عمومی محافظت کنید و مقررات تنظیم SEC را پیش ببرید
اهداف. "
علاوه بر این ، ISS ادعا می کند که" انتشار جدی می شود
اصلاحیه اول نگرانی هایی است كه شركتها تأمین می كنند
مشاوره پروکسی در مورد مسئولیت طبق قانون 14a-9 بر اساس نظرات یا
توصیه هایی که آنها به مشتریان خود ارائه می دهند. "
انتشار ، مشاوره رای گیری در مورد پروکسی می تواند منوط به اجرای SEC باشد
اقدامات یا اقدامات خصوصی طبق قانون 14a-9 ، حتی اگر از این امر مستثنی باشند
قوانین وکالت پروکسی. در نتیجه ، انتشار "باز می شود
درب اقدامات اجرایی SEC یا ادعاهای احتمالی توسط
صادرکنندگان که با رهنمودهای رای دهی مشتری موافق نیستند
توصیههای ISS مبتنی است. "
در شکایت ، ISS از این موارد تخفیف زیر را درخواست می کند:
" a. داوری اعلامیه ای که مشاوره رای گیری درمورد پروکسی را به عهده دارد
ارائه شده در این دوره از یک رابطه وفاداری نمی کند
دادخواست پروکسی را تحت بند 14 (الف) بورس تشکیل می دهند
عمل کنید و ممکن است به این ترتیب تنظیم نشود ، و این که مشاور پروکسی است
بر این اساس ، آزادی بر خلاف قانون است ؛
b. داوری اعلامیه ای که مشاور پروکسی منتشر می کند
به دلیل عدم موفقیت نتوانسته است از نظر APA از نظر روانی نامعتبر باشد
آن را با استفاده از قوانین مناسب توجه و تفسیر اعلام کنید
رویه ؛
ج. داوری اعلامیه ای که مشاور پروکسی منتشر می کند
تحت APA خودسرانه و فریبنده است.
d. رأی اعلامی و حکم دائمی در یافتن آن
مشاور پروکسی نامعتبر را منتشر کنید و آن را کنار بگذارید ؛
e. حکم منع اجرای SEC از اجرای قانون
اقدام علیه ISS بر اساس تفسیر پراکسی
وکالت مندرج در نسخه مشاور پروکسی ؛
f. از جمله موارد تسکین دهنده دیگر شاکی است
اما به هزینه ها و هزینه های وکلا محدود نمی شود. "
SideBar
بسته به چگونگی تشکیل پرونده ، می تواند موارد زیر را مطرح کند.
اخیراً تصمیم گرفته شد Kisor در مقابل ویلکی ، جایی که SCOTUS تصمیم گرفت که نباشد
استناد به چندین دهه از دادگاه ها را به معقول نادیده بگیرید
تفسیرها توسط آژانسها (مانند SEC) از خودشان
مقررات مبهم ، اغلب به عنوان Auer
احترام، تسلیم، تن دردهی. اگرچه این دکترین مورد پذیرش قرار نگرفت ، اما دادگاه تصمیم گرفت
درد می کند تا "حد خود را تقویت کند." Auer دفاع ،
گفت: دادگستری کاگان برای اکثریت می نویسد ، "بعضی اوقات
مناسب و گاه نه. این که آیا کاربرد آن بستگی دارد به یک
طیف وسیعی از ملاحظاتی که ما بارها و بارها به آن اشاره کردیم ، اما
امروزه تدوین و توسعه می یابد. دکترین برجسته ما
توصیف در جای خود قوی است ، اما در محدوده آن کاملاً متناسب است. "
تفسیر دیوان ، آیین نامه باید "اصیل باشد
مبهم ، حتی پس از اینکه دادگاه به تمام معیارها متوسل شد
ابزار تفسیر "؛ خواندن آژانس باید باشد
"معقول"؛ و "دادگاه باید یک
تحقیق مستقل در مورد اینکه آیا شخصیت و زمینه
تفسیر آژانس آن را به کنترل وزن واگذار می کند. "
از طرف دیگر ، اگر مورد به تفسیر
مفاد قانون بورس ، می تواند حاکی از آن باشد
" شورون برجسته ،" که اشاره به
تست دو مرحله به خوبی پوشیده شده برای تعیین اینکه آیا استنتاج باید باشد یا خیر
به اقدامات آژانس اداری فدرال تفسیر شده است
اساسنامه (برخلاف مقررات خود) ، اول
بیان شده توسط SCOTUS در سال 1984 در شورون در مقابل منابع طبیعی
شورای دفاع . به طور کلی ، دکترین در آن تأسیس می شود
در صورت وجود ابهام در تفسیر یک مورد ، این امر مقرر شده است
اساسنامه ، دادگاه ها باید تفسیر آژانس از یک قانون را بپذیرند
مگر اینکه خودسرانه یا آشکارا خلاف اساسنامه باشد.) (نگاه کنید به
این پست PubCo و
این پست PubCo
بسیار سیاسی شده و در تلاش برای تحت حمله قرار گرفتند
اقدامات "دولت اداری" را محدود کنید. شما
ممکن است به یاد بیاوریم ، در سال 2016 ، قانون انتخاب مالی ، که تصویب شد
مجلس ، اما سنا ، به شرط آن ، در هر اقدامی برای
بررسی قضایی از عملکرد آژانس (از جمله اقدام SEC)
دادگاه تجدیدنظر طبق هر ماده قانونی مجاز است
معنی یا کاربرد شرایط یک آژانس را تعیین کنید
اقدام و تصمیم گیری de novo تمام سؤالات مربوط به قانون ،
از جمله تفسیر قانون اساسی و قانونی
مقررات و قوانینی که توسط یک آژانس وضع شده است. (نگاه کنید به
این پست PubCo .) (البته توجه داشته باشید که در انتخاب مالی
Act نسخه 2.0 ، لغو "برجسته شورون"
دکترین می توانست دو سال به تعویق بیفتد. را مشاهده کنید
این پست PubCo .) مقررات مشابهی در موارد کاملاً گنجانده شده است
تعداد لوایحی که در مجلس 2017 تصویب شده اما مجلس سنا نیست.
(نگاه کنید به
این پست PubCo .)
محتوای این مقاله برای ارائه کلی
راهنمای موضوع. توصیه های متخصص باید جستجو شود
در مورد شرایط خاص شما.
.