آیا به تازگی رنج می برید تا بازاریابی ارجاعی را انجام دهید؟ یا می خواهید به اطلاعات بیشتری درباره آنچه اتفاق می افتد دسترسی داشته باشید و آنها را بیشتر تبلیغ کنید؟

 برنامه های ارجاع و API

ما کاملاً درک می کنیم. طبق تحقیقات ، مانند کاری که توسط آقایان در لولا انجام شده است ، همانطور که در کتاب خارق العاده آنها " در داخل مغز خریدار شرح داده شده است" (آن را پس از ثبت نام به صورت رایگان شتاب کنید) که مراجعه کنندگان سزاوار توجه شما هستند. برای نقل قول:

"ما می خواستیم بفهمیم که خریداران چگونه به جستجوی کمک های مورد نیاز خود می روند. وقتی می خواهند بنگاه جدیدی پیدا کنند ، کجا نگاه می کنند؟ در تحقیقات ما ، دوباره و دوباره همان جواب را شنیدیم: بیش از 70٪ خریداران از یک دوست یا همکار درخواست توصیه می کنند. "(تأکید اضافه شده)

Extole ، که متخصص در بازاریابی ارجاع هستند. ، همچنین در کتاب 2015 "بهترین راهکارهای بازاریابی ارجاع" آن را کاملاً روشن کنید:

"بازاریابی ارجاع یکی از گزینه های مؤثر شماست. این کانال سوم در کنار SEO و SEM است و به افرادی می رسد که آن کانال ها نمی توانند. به جای انتظار برای جستجوی افراد برای جستجوی مارک شما ، از طریق افرادی که به آنها اعتماد دارند به مشتریان بالقوه با کیفیت بالا می رسد: دوستانشان که از قبل درباره شما می دانند.

مشتریان مراجعه کننده دارای امتیازات NPS بالاتری نسبت به مشتریانی هستند که از طریق کانالهای دیگر وارد می شوند. با LTV بالا. آنها همچنین به احتمال زیاد خودشان مراجعه به یکدیگر را به اشتراک می گذارند ، این بدان معناست که بازاریابی ارجاعی یک اثر مگس پایدار خود را ایجاد می کند . آنها آن را با شماره های ساده و قدرتمند ناخوشایند می گیرند:

"مشتریان ارجاع شده عبارتند از:

– 18٪ کمتر احتمال دارد که

را خنثی کنند – 25٪ سودآورتر

– 20٪ AOV بالاتر هر سال

– 25٪ LTV بالاتر "

علاوه بر این ، اینگونه نیست که نظارت بر بازده ارجاع ها یک پدیده جدید است. فقط به این مقاله 2012 از eMarketer نگاهی بیندازید ، یکی از اولین مواردی که مشاهده خواهید کرد این نمودار است:

 آماری درباره اثربخشی کانال های دهان به دهان
ارجاع. از سال (حداقل) 2012

. و اگر این کافی نیست ، برای یافتن [ نمونه موفق موفق نیستید به دور و گسترده جستجو کنید. 19659021] مبارزات انتخاباتی ، شرکت های برتر تمام وقت آنها را اجرا می کنند.

در کل ، این پیام برای مشاغل با همه اشکال و اندازه ها واضح و جهانی است: بازاریابی ارجاع یکی از موثرترین تکنیک های بازاریابی است. اگر اکنون یک کمپین ارجاع را اجرا نمی کنید ، من از شما می خواهم که بلافاصله آزمایش های خود را انجام دهید.

در این پست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به مراجعه های عالی مراجعه کنید. خواهید دید که چگونه می توان با تشکر از رویکرد API اول برای اجرای کمپین بازاریابی ، یک برنامه ارجاع ساده را به محیط شما وارد کرد بدون اینکه سنگین برنامه نویسان باشد.

سلب مسئولیت: در طول این پست ، ما خودمان را مرور خواهیم کرد. محصول: Voucherify ، و همچنین آخرین ویژگی های کمپین ارجاع آن.

آنچه باید یک کمپین مرجع را دوست داشته باشد و دوست دارید چگونه آن را پیاده سازی کنید؟

یک کمپین اصلی ارجاع که ممکن است بخواهید با آن شروع کنید فقط یک فرمول ساده است ، مانند "به 10 دوست توصیه می کنید و هردو از خرید بعدی 25٪ تخفیف می گیرید." .

برای انجام این کار ، باید مکانیسمی را در نظر بگیرید که به شما کمک می کند مشتریانی را که به شما معرفی می کنند شناسایی کنید. مشتریان جدید – ارجاع کنندگان – و همچنین مشتریانی که داوران وارد آنها شدند – داوران. سپس ، پس از داشتن این اطلاعات ، سازوكار باید 25٪ تخفیف تخفیف را برای هر دو گروه فراهم كند.

برای این کار ، به کدهای ارجاع فردی برای مشتریان موجود خود نیاز دارید. شما این کدها را برای مشتریان خود ارسال می کنید و آنها را به دوستان خود هدیه می دهید که پس از خرید کد را وارد می کنند. به محض دریافت سفارش با یکی از کد ها ، شما قادر خواهید بود که مراجعه کننده را دریافت کنید و طبق برنامه ریزی شده داور و داور را پاداش دهید.

در این مرحله ممکن است با یک معضل روبرو شوید: شما به احتمال زیاد در حال حاضر هستید اجرای محیطی که تجارت الکترونیکی ، CRM و کانال های بازاریابی شما را در بر می گیرد – و دوست دارید مراجعه های مربوط به آن یکپارچه شوند. اما از سوی دیگر ، توجیه تلاش بیش از حد توسعه در آنچه که اساساً فقط یک آزمایش است ، توجیه خواهد شد و به نظر می رسد كه به دلیل داشتن چندین نقطه ادغام ، می تواند به راحتی در حین توسعه دچار مشکل شود.

خوشبختانه ، می توانید از این مرحله صرفنظر كنید. سردرد با استفاده از Voucherify؛ این نه تنها راهی را برای شما و تیم شما فراهم می کند تا بتوانید سریعاً یک آزمایش ارجاع را انجام دهید بلکه این کار را به روشی انجام دهید که از قبل در محیط شما یکپارچه شده است ، بدون هیچ گونه بلند شدن سنگینی توسعه. در اینجا آمده است.

کابین های خود را ببندید و به کار بروید …

برای شروع ، Voucherify با یک رابط کاربری گرافیکی زیبا ارائه می دهد که می توانید برای تنظیم یک کمپین ارجاع استفاده کنید.

 طراح برنامه ارجاع در Voucherify

انتخاب نوع کمپین ، اولین مورد از دو کلیک ، پس از آنکه وارد کمپین ها می شوید و یک "برنامه ارجاع" جدید اضافه می کنید ، می توانید جزئیات را فقط در چند مرحله مشخص کنید.

اول ، شما چگونگی پاداش داوران خود را تعیین می کنید. در اینجا ، می توانید انواع مختلفی از مشوق های Voucherify را انتخاب کنید ، مانند کوپن ، کوپن یا کارت هدیه. به خاطر این مثال ، ما یک کوپن تخفیفی با 25٪ تخفیف ساده انتخاب خواهیم کرد.

 برنامه ارجاع - انتخاب پاداش - کوپن تخفیف / کارت هدیه

بعدی ، شما می توانید کد هایی را که می خواهید انتخاب کنید. ارسال به مراجعه کنندگان شما به نظر می رسد هر یک از این کدها در اصل یک دسته از حروف و اعداد هستند و می توانید در اینجا از هر ترکیبی از کاراکترهای ثابت استفاده کنید ، همچنین از متغیرهایی برای کاراکترهایی که Voucherify به طور خودکار برای شما ایجاد می کند تا کدهای جداگانه را تشخیص داده و به ردیابی ریز دانه های مورد نیاز دست یابید.

در مرحله بعد ، به شما این گزینه داده می شود که تحت چه شرایطی داوران شما پاداش می گیرند. به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید فقط به مشتری های جدید که سفارش 100 دلار یا بیشتر سفارش می دهند پاداش دهید – اگر می خواهید یک کمپین ظریف تر طراحی کنید ، گزینه ای بسیار مفید است. در این مثال ، ما این مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت ، زیرا برای چنین محدودیتی برنامه ریزی نکردیم.

در پایان ، به شما این فرصت داده می شود که محدودیت های مشابهی در مورد پاداش های اعطا شده به مراجعه کنندگان ارائه دهید. می توانید کدامیک از بخش های مشتری (تازه ایجاد شده یا پیکربندی شده قبلی) را مشخص کنید که می خواهید کدهای ارجاع را توزیع کنید – و چه نوع پاداش هایی را که مراجعه کنندگان در ازای مراجعه به موفقیت آمیز خود دریافت می کنند ، تعیین می کنند. به عنوان مثال ، ما تصمیم گرفتیم كدی را برای هرکسی که 10 مشتری جدید را به خود جلب کرده است ، توزیع کنیم و 25٪ تخفیف تخفیف در نظر گرفته شده است.

 انتخاب برنامه پاداش - ارجاع

همه آنچه را ترک می کنند. سپس … آن را حل کنید ، با کمک کمی از توسعه دهندگان خود.

در این مرحله ، شما آماده اجرای برنامه هستید. برای انجام این کار ، شما به سه چیز نیاز خواهید داشت:

اولا ، شما باید اطمینان حاصل کنید که داده های مشتری در Voucherify موجود است. به طوری که می داند کد ها را به چه کسی توزیع کند. شما می توانید داده های مشتری را به صورت خود و با استفاده از یک پرونده CSV با استاندارد استاندارد وارد کنید. هر CRM که با آن کار می کنید می تواند لیستی از این قالب را برای شما صادر کند و این بدان معنی است که دست شما روی داده ها باید بدون دردسر باشد. تنها چیزی که شما باید از آن اطمینان حاصل کنید اینست که داده ها حاوی همه چیزهایی است که Voucherify باید با آنها کار کند. این کار با استفاده از اکسل به راحتی قابل دستیابی است ، به خصوص که هر کاری که شما باید انجام دهید با دقت در اسناد Voucherify توضیح داده شده است.

اگر مدت زمان توسعه بیشتری برای این کار دارید ، یک API مناسب نیز وجود دارد که می توانید از آن برای بازتاب داده های مشتری خود استفاده کنید. در Voucherify کنید و آن را با CRM سازگار نگه دارید. این رویکرد از مزیت مقیاس برخوردار است و وقتی کار خود را با آزمایش های ارجاع بیشتر انجام می دهید ، سریع هزینه آن را پرداخت می کند ، و هزینه کل آزمایش خود را پایین نگه می دارد.

با مهاجرت داده های مشتری ، باید چیزی را در این قسمت قرار دهید که اعتبار آن را تأیید کند. پس از پرداخت: راهی برای ورود مشتریان به شما یک کد ارجاع ، و سپس کمی کد که آن کد را به Voucherify منتقل کند.

Voucherify این کار را بسیار آسان تر از آنچه به نظر می رسد ، برای پلاگین و بازی طراحی کرده است. برای پرداخت اینترنتی مبتنی بر وب ، ویجت آماده ای را ارائه می دهد که شرکای شما می توانند در هیچ زمانی تعبیه نشوند که تمام ورودی های لازم و تعامل پشتیبان را کنترل کند و هنگام اعتبار یک کد سیگنال را ارسال کند. برای کانالهای دیگر ، API کاملاً مستند وجود دارد که شرکای شما بتوانند با آن کار کنند و این کار را به همین سادگی انجام می دهد.

این ، دوباره ، فقط یک بار باید انجام شود. همه کمپین های ارجاعی که بعداً اجرا می کنید می توانند از ادغام مورد استفاده در این مرحله استفاده مجدد کنند.

در آخر ، شما نیاز به ارسال کدها دارید. این مخصوص کانالهایی است که با آنها کار می کنید. Voucherify یک API خوب برای تولید کدها و ارسال آنها به بیرون ارائه می دهد ، به عنوان مثال. با استفاده از MailChimp. برخی کار کد در اینجا ضروری خواهد بود ، اما یک بار دیگر ، ما اطمینان حاصل کردیم که آن را مختصر برای devs خود نگه دارید – و ، طبق معمول ، هنگامی که زیرساخت های نشر را در محل خود قرار دهید ، می توانید بعداً از آن استفاده مجدد کنید.

و همین ! تنها کاری که باید بکنید این است که بنشینید ، استراحت کنید ، روی بعضی از پاپ کورن ها سوگواری کنید و منتظر نتیجه باشید.

کشف کنید که چگونه کار می کند

خوب ، بنابراین کدها تمام هستند. اکنون می خواهید بدانید که آیا مردم در واقع از آنها استفاده می کنند ، و چه تعداد از مشتریان جدید این کمپین را تولید می کنند.

اگر شما می خواهید یک آزمایش سریع مانند آزمایش را در مثال ما انجام دهید ، Voucherify را تحت پوشش قرار داده اید. علاوه بر مکانیسم جمع آوری ارجاع ، داشبوردی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای تجسم و تحلیل آنها از آنها استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به برگه "کمپین ها" بروید ، کمپین ارجاع خود را انتخاب کنید و تاریخچه رستگاری را بررسی کنید. این نمای کلی از کلیه مشتریانی که از کدهای ارجاع شما استفاده کرده اند و همچنین جزئیات معاملات آنها به شما ارائه می دهند.

اگر به دنبال وسیله ای سریع هستید تا بتوانید بررسی کنید که آیا کمپین شما در حال افزایش است ، نیازی به این کار نیست. برای دیدن هر چه بیشتر با این وجود ، اگر می خواهید داده ها را با جزئیات بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید ، همیشه می توانید از عملکرد صادراتی داده داخلی استفاده کنید که تمام داده های تاریخچه کمپین را به شما ارائه می دهد و می تواند در Excel یا BI شما استفاده شود.

… و هنگامی که این اطلاعات را نمی بینید پاسخ دهید

پس از نگاه دقیق تر به داده ها ، ممکن است متوجه شوید که همه منابع ارجاع شما با یکدیگر برابر نیستند. صرف نظر از گروه هدف شما ، یافتن منابع ارجاع با کیفیت پایین غیرممکن یا حتی غیر معمول نیست. به عنوان مثال ، برخی از کاربران ممکن است بارها و بارها مشتریانی را خریداری کنند که با خرید کم ارزش خریداری می کنند ، فقط برای دریافت کوپن تخفیف.

واضح است ، این نوع رفتار می تواند به میزان قابل توجهی به کارآیی کمپین شما آسیب برساند اما ناامید نشوید! شما به سلاحی مسلح شده اید که می توانید با آن بجنگید.

با Voucherify ، می توانید از مبارزات انتخاباتی خود محافظت کنید تا مشتریانی را که گمان می کنید از آن بهره برداری کنید ، از محافظت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید بی اعتبار کردن کدهای ارجاع آنها است. من مطمئن هستم که شما موافقت خواهید کرد که هیچ چیزی ساده تر از این نمی شود.

در خلاصه

در این پست ، ما به شما نشان داده ایم که چگونه یک آزمایش اساسی برای یک کمپین ارجاع انجام دهید. Voucherify این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید آن را به صورت یک طرفه اجرا کنید ، اما جایی که واقعاً قدرتمند می شود ، این است که چندین کمپین را همزمان با تبلیغات و محیط های تجاری همگام کنید.

کلید باز کردن قفل این قدرت ادغام با محیط موجود شما است. CRM ، ابزار توزیع و غیره. این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که شما در حال انجام یک محیط متناسب باشید که به شما امکان می دهد با کمپین های بازاریابی آزمایش کنید و سریع و ارزان آنها را مقیاس کنید.

Voucherify با طرز فکر اول API ، دقیقاً برای طراحی طراحی شده است. هدف از ادغام سبک و یکپارچه در چنین محیط هایی. این تضمین می کند که نه تنها به شما کمک می کنند ، بلکه توسعه دهندگان تیم شما نیز از پس انداز زمان قدردانی می کنند ، و این پس اندازها به سرعت شروع به جمع آوری هزینه های بسیار پایین تر برای اجرای و حفظ کمپین های ارجاع خواهند کرد.

بیشتر وجود دارد!

در پست بعدی ، ما به موضوع کمپین های ارجاع ادامه خواهیم داد ، با تمرکز بر روی جزئیات دقیق تر ادغام و استفاده بیشتر از API. مطمئناً آن را بررسی کنید.

Voucherify فقط ابزاری برای کمپین های ارجاع نیست. این کارزارها کارت ویزیت ، کوپن و کارت هدیه را انجام می دهد. این امکان را به شما می دهد تا از پاداش هایی که تعریف می کنید ، مانند کوپن یا کارت هدیه ، در کمپین ها استفاده کنید. و مهمتر از همه ، این امکان را برای سطح پایین API برای دسترسی به همه آنچه پشتیبانی می کند به شما می دهد تا بتوانید آن را در هر نوع نرم افزار محیط ادغام کنید و از هر سناریویی بازاریابی پشتیبانی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام عملکردهای ما را ارائه می دهیم ، انتخاب زیادی وجود دارد.

بیشتر درباره API بیاموزید