اندازه گیری ROI کوپن ها به تلاش زیادی برای فناوری اطلاعات نیاز دارد. Voucherify این کار را تنها با چند کلیک انجام می دهد. در اینجا چگونه است.
در چند سال گذشته ، کوپن ها بازگشت ویژه ای را به ویژه از طریق فناوری تلفن همراه دیده اند. با تشکر از سایت های کوپن آنلاین و برنامه های تلفن همراه ، مصرف کنندگان دسترسی بیشتری به تخفیف ها نسبت به گذشته دارند. طبق گفته های VoucherCloud ، 91٪ از مشتریان پیشنهاد می کنند که مجدداً از فروشگاه هایی که کوپن ارائه می دهند تجدید نظر کنند و 62٪ از خریداران هر هفته دو ساعت را صرف جستجوی معاملات و پیشنهادات ویژه می کنند. جای تعجب نیست که سیستم عامل های بزرگ تجارت الکترونیک قبلاً راه حل های نرم افزاری پیچیده ای را برای مدیریت و پیگیری کوپن ها ایجاد کرده اند. اکنون ، چگونه می توانید بدون آسیب رساندن به بودجه بازاریابی ، وارد تبلیغات کوپن شوید؟
با تام دیدار کنید. تام راه اندازی مشاغل مبتنی بر اشتراك جدید با غذاهای سالم گربه را راه اندازی می كند. او برخی از کشش های اولیه را بدست آورده است ، اما اکنون می خواهد راه های دستیابی را برای ایجاد آگاهی از برند و روابط پایدار با صاحبان گربه توسعه دهد.
اما با این وجود او هنوز مخاطبان بزرگی ایجاد نکرده است و دوستان زیادی در صنعت روزنامه نگاری ندارد ، اما جذب بیشتر آن به راحتی امکان پذیر نیست. حتی اگر او بتواند هر روز عکس هایی از گربه ها منتشر کند. مانند این یکی:

بنابراین بخش بازاریابی پیشنهاد کرد که آنها باید به دنبال کوپن باشند – یکی از قدیمی ترین مشوق های مشتری. تام با تردید موافقت کرد.
HELL [VOCHERS]
اولا ، تام می خواست فهمید که آیا کوپن ها واقعاً می توانند برای تجارت خود کار کنند. او برای دستیابی به مشتریان جدید در ماه فوریه با یک تخفیف ویژه 25٪ تخفیف ارائه کرد – FeedMeHuman . سپس به بخش IT مراجعه کرد تا تغییر کارکرد فروشگاه اینترنتی را معرفی کند. تیم توسعه دهنده وعده داده است كه تغییر در نسخه بعدی را اعمال خواهد كرد زیرا در آن زمان مشغول اصلاحات مهم بودند.
نسخه بعدی فرا رسید. تام کوپن جدید را از طریق کانالهای مختلف دور زد تا حداکثر دسترسی را به دست آورد. او به فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ارسال کرد ، اما همچنین نامه را به مشترکین خبرنامه هل داد و کوپن را در یکی از کمپین های تبلیغاتی خود قرار داد.
پس از 1 هفته تام می خواست تعداد بازخرید ها را بررسی کند. دوباره او مجبور بود از IT بپرسد. آنها توضیح دادند که این فقط موضوع پرس و جو ساده است اما در نهایت تام نتایج را تا پایان روز بدست آورد.
وقتی نتایج به دست آمد معلوم شد که این کار موفقیت بزرگی بود. تعداد رستگاری به مراتب بزرگتر از انتظار تام بود. به نظر می رسید که این کمپین ویروسی شده است. در واقع خیلی موفق بود و تام می ترسید سهام بتواند بار را تحمل کند. وی تصمیم گرفت که به زودی این کارزار را متوقف کند. اما مجدداً چند ساعت طول کشید تا تیم dev آن را غیرفعال کند.

[جهنم Vouchers] مشکل سهام جدی تر شد و تام متوسل شد تا اواخر تحویل عذرخواهی کند. وی تصمیم گرفت تا برای جبران انتظارات مشتریان ناامیدکننده ، نامه دیگری را به ایمیل وصل کند. اما این بار او نمی خواست همان آشفتگی را تجربه کند. او نمی خواست کد تبلیغی به اشتراک گذاشته شود و دوباره مورد سوء استفاده قرار بگیرد ، بنابراین تام با ایده محدود کوپن های منحصر به فردی را با کاربرد محدود به وجود آورد.
پس از همه ، تام آرزو داشت که بدون درگیر کردن بتواند فعالیتهای کوپن را در پرواز اجرا و متوقف کند. تیم IT به همین ترتیب ، او دوست دارد اعداد رستگاری را در زمان واقعی ببیند تا بتواند به ترتیب واکنش نشان دهد. به عبارت دیگر – او می خواهد یک بازنگری ROI از کلیه فعالیت های کوپن دریافت کند و کنترل برنامه ها را به دست آورد. و مهمتر از همه ، او به دور از سرمایه گذاری معامله خوب در ماشین آلات تجارت الکترونیکی سنگین مانند Magento ، BigCommerce یا Shopify نیست.
VOUCHERIFY WAY
بیایید دوباره به کوپن های عذرخواهی برای مشتریانی که استفاده شده FeedMeHuman . اکنون تام می خواهد آنها را برای دیر تحویل جبران کند.
او 200 نفر از آنها را شناسایی کرد. بنابراین این بدان معنی است که وی به 200 کوپن یکتایی نیاز دارد. بگویید ، کوپن جدید دارای 25٪ تخفیف دیگر است و تا ماه آوریل نباید فعال باشد تا تام مدتی برای سازماندهی مجدد سهام بدست آورد.
در اینجا کاری است که وی با Voucherify انجام می دهد.
اولین گام برای ایجاد یک کمپین جدید وی 25٪ تخفیف تعیین کرده و می خواهد 200 کد کوپن منحصر به فرد را ایجاد کند. برای هرچه شخصی تر شدن آنها ، می تواند پیشوند کد کوپن را پیدا کند.

پس از کلیک روی ذخیره ، این کمپین تنظیم شده و منتظر است که فروردین بیاید.

با مراجعه به در برگه Vouchers ، تام به مرور لیست کدهای کوپن های منحصر به فرد و سخت برای حدس زدن می پردازد و هم اکنون می تواند آن را به عنوان پرونده CSV صادر کند. اکنون تیم بازاریابی وی می تواند از لیست ایمیل برای ارسال کارت های هدیه استفاده کند.

در ماه آوریل ، در حالی که این کمپین در حال اجرا است ، وی می تواند بلافاصله بر تعداد بازخریدها نظارت کند.

اگر تام علاقه مند است اخیراً به طول انجام می تواند از نمای رستگاری بازدید کند. در اینجا ، او می تواند همه راه حل های موفق و شکست خورده را فیلتر کند. علاوه بر این ، وی قادر به تشخیص اینکه کدام رستگاری به دلیل انقضا شکست خورده است و کدام یک به دلیل کد نامعتبر است.

INTEGRATION
اما چگونه با وب سایت تجارت الکترونیک تام کار کنیم؟ Voucherify از آن مراقبت می کند. کوپن سهولت ادغام و نگهداری را در اولویت قرار می دهد. به همین دلیل یک API کوپن دوستانه برای توسعه دهنده و چندین کتابخانه تسهیلات ارائه می دهد که به توسعه دهندگان امکان می دهد تا در سناریوهای پیچیده تر ادغام شوند و در طی چند دقیقه یا چند ساعت انجام دهند.
و بهترین خبر این است که تیم dev فقط باید یک بار آن را ادغام کند. . پس از آن ، هرگونه کمپین دیگر بدون دخالت فناوری اطلاعات قابل ایجاد است. تام هم اکنون می تواند برگه های اکسل را به عقب و جلو فراموش کند. او می تواند هر زمان که بخواهد ایجاد کند و متوقف کند.
BETTER VOUCHER EXPERIENCE
Voucherify ویژگی های نظارت بیشتری برای عملکردهای آسانتر کوپن ارائه می دهد. به عنوان مثال ، تصور می کنیم مشکلی با یک کد خاص وجود ندارد ، تام می تواند از رابط کاربری Voucherify برای غیرفعال کردن سریع آن استفاده کند. با تشکر از کنسول کاربر ، وی ممکن است با یک کلیک نیز کوپن های کارت را به صورت دستی بازخرید. این بدان معنی است که وی حتی می تواند قبل از اینکه تیم فناوری اطلاعات خود ادغام Voucherify را انجام دهد فعالیت کوپن را ثبت و پیگیری کند. سرانجام ، او می تواند چندین کانال کوپن را با کانال های مختلف بازاریابی اجرا کند و مشاهده کند که کدام یک عملکرد بهتری دارد. او می تواند عملکرد کوپن را مطابق با داده های دقیقی که در نوک انگشتان دارد ، تکرار و بهینه کند. ما دفعه دیگر ویژگی های نظارت را شرح خواهیم داد.
خلاصه
امیدوارم کمپین تام به او کمک کند تا برای مشتریان ناامید مبارزه کند. مهم نیست که چه تأثیر این کمپین است ، یک چیز برای یقین است که او نتیجه را بلافاصله در داشبورد Voucherify دریافت می کند.
بیایید آنچه را که تام از استفاده از Voucherify بدست می آورد ، یادآوری کنیم:
- مدیریت آسان کوپن – شروع و متوقف کردن کمپین ها. در زمان واقعی ، بدون تلاش IT برای ایجاد کوپن های شخصی و منحصر به فرد برای افزایش تعداد محدودیت بازخرید مشتری برای کاهش استفاده بیش از حد
- نظارت ساده – جزئیات ردیابی عملکرد بازخرید ساده در بازخریدهای ناموفق
- ادغام IT یکپارچه – یکپارچه سازی زمانه با هر وب یا برنامه های واردات / صادراتPCularCCV پشتیبانی شده است: جاوا ، جاوا اسکریپت ، Node.js ، PHP ، یاقوت ، API AndroidREST