در این راهنما ، ابزاری برای خودکار سازی ایجاد محتوای تبلیغات ایمیل نشان می دهیم.

PROBLEM

ایمیل های الکترونیکی روزانه یکی از مباحثی است که آسان برای شروع کار با آن دشوار است اما کار سختی است. همه چیز با یک یا دو قالب متن ساده شروع می شود ، سپس می خواهید آنها را با آرم شرکت و شاید برخی دکمه های بزرگ به جای پیوند تقویت کنید. این الگو به سرعت تبدیل به یک فایل HTML ساده می شود. ویرایش در مرحله هنوز هم بسیار آسان است. می خواهید پیام رسانی را به روز کنید؟ فقط یک نسخه جدید برای توسعه دهندگان خود ارسال کنید و آنها آن الگوی خاص را اصلاح کنند – صاف.

تجارت خوب است. شما شرکت را در مقیاس قرار می دهید و فرآیندهای خدمات مشتری را گسترش می دهید. به سرعت معلوم می شود که تعداد اعلان های ایمیل افزایش می یابد. شما با روشهای جدید کسب کاربر و برخی معاملات شیرین برای مشتریان وفادار خود آشنا شده اید. باز هم ، مجموعه تبلیغات ایمیل بزرگتر و بزرگتر می شود. راه اندازی کشور جدید شاید؟ اکنون کمپین های ایمیل شما دو برابر شده است.

بنابراین ، محتوای قدیمی باید مرتباً به روز شود. یک نسخه مداوم از نسخه های مربوط به بازاریابی ، تیم محصول (آزمایش های A / B) و قانونی وجود دارد. ناگفته نماند که دستاوردهای اجتناب ناپذیر است! به خصوص هنگامی که برنامه نویس شما کلمه ای را به زبان آلمانی نمی داند 🙂 بنابراین ، شما به سرعت در حال تبادل ده ها نفر در حال تبادل محتوا ، همه در چندین پرونده و تصاویر اکسل بسته بندی شده ، زمان برنامه نویسان را می سوزانید.

راه حل بی نقص

یکی از راه حل های ورود به MailChimp است. با استفاده از طراح ایمیل خود ، می توانید به "افراد محتوا" پیام های ایمیل را به تنهایی به روز کنید. اگرچه به آنها فرصت تغییر محتوا را داده اید ، می توانند طرح را تغییر دهند (یا باید بگوییم "شکست"). چنین اشکالات واقعاً دشوار است ، به ویژه اگر الگوهای شما هیولا HTML بزرگی باشند.

بنابراین ، به طور ایده آل ، شما می خواهید کار نامه الکترونیکی را به شرح زیر ساختار دهید:

افراد محتوا می توانند نسخه ها را تغییر دهند فقط توسعه دهندگان مطمئن شوید که ایمیل ها تحویل داده می شود و به نظر می رسد طراحی شده

LESS IMPERFECT SOLUTION

TL؛ DR:

  • بیایید Contentful و کتابخانه محتوا کپی رایت ها را ایجاد کنیم.
  • کپی های ایمیل را در Contentful ویرایش کنید. آنها این کار را به اصطلاح "حالت پیش نویس" انجام می دهند. آنها نمی توانند الگوی HTML را به هر روشی تغییر دهند.
  • قبل از اینکه پیام را به سمت تولید برسانند ، می توانند نسخه نهایی ایمیل را پیش نمایش دهند. این با مراجعه به برنامه وب پست الکترونیکی Contentful ، که یک نسخه از Contentful را در بالای الگوی HTML خود قرار می دهد ، حاصل می شود.
  • در صورت قبول ، نسخه به تولید می رود.
  • اگر می خواهید نسخه دیگری را به روز کنید ، فقط وضعیت را برای پیش نویس تغییر دهید و می توانید دوباره آزمایش کنید ، در عین حال نسخه قدیمی هنوز هم روی تولید خوب کار می کند. بیایید کل روند را با کمی توضیح بیشتر اجرا کنید.

به حساب Contentful خود بروید و یک الگوی محتوای مناسب برای همه ایمیل ها ایجاد کنید. . باید از 3 قسمت تشکیل شده باشد: یک نام (متن کوتاه) ، یک موضوع (متن کوتاه) و یک بدن (متن طولانی). (محتوا کار نسبتا آسانی دارد. با بیان اینکه ، اگر با آن آشنا نیستید ، پیشنهاد می کنم این راهنما را مشاهده کنید)]

خوب ، بنابراین ما یک مدل داریم. اکنون بیایید اولین نهاد را ایجاد کنیم. بیایید با ایمیل ساده و خوش آمدید "خوش آمدید" شروع کنیم. دکمه "افزودن ایمیل" را از نمای محتوا انتخاب کنید.

ویرایشگر شما را قادر می سازد نسخه ای بسازید. می توانید از استاندارد markdown استفاده کنید زیرا ایمیل های حاوی محتوا نیز می توانند آن را تجزیه کنند. توجه کنید که می توانید از متغیرهایی (که گاه به آن برچسب ادغام نیز گفته می شود) استفاده کنید. لیست متغیرهایی که در دسترس است کاملاً به عهده شماست ، اما ابتدا باید با تیم توسعه موافقت کنید.

پیش نویس نسخه آماده است. اکنون بیایید بررسی کنیم که چگونه به نظر می رسد در نسخه نهایی HTML. ایمیل های Contentful را اجرا کنید و از بخش "پیش نویس" بازدید کنید. بر روی قالب کلیک کنید و پنجره باز شده با پیام ایمیل نهایی ظاهر می شود. تصویر زیر نمونه ای از یک الگوی بسیار ساده را با یک آرم در بالا نشان می دهد.

توجه داشته باشید که متغیرهایی با مقادیر مثال زدنی پر شده اند. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، دوباره به قالب Contentful و "Publish" برگردید تا زنده بماند! می توانید با تنظیم مجدد به حالت پیش نویس ، آن را هر زمان تغییر دهید.

قسمت باطن

قبل از اینکه بتوانید کاری را که ما فقط توضیح دادیم انجام دهید ، باید ایمیل محتوا را در سیستم خود ادغام کنید. اولین مرحله پیکربندی و استقرار برنامه است. این اساساً به پر کردن پیکربندی / base.js با کلیدهای API Contentful API شما می رسد.

بعد از اجرای آن ، برنامه موارد زیر را انجام می دهد:

  • برای دریافت هر دو پیش نویس به حساب Contentful شما وصل می شود. و محتوای ایمیل منتشر شده است.
  • این قالب ایمیل HTML شما را که در قسمت جلویی / بازدید / ایمیل قرار داده اید بارگذاری می کند. (از آنجا که برنامه از یک موتور وسوسه انگیز استفاده می کند ، شما می توانید تنظیمات فعلی را برای انجام چندین ساختار والد-کودک گسترش دهید تا روند کار خود را منعکس کند. به عنوان مثال پیام های مربوط به فاکتور دارای HTML پایه متفاوتی نسبت به قطره قطره هستند.
  • این قالب ها را ذخیره می کند. بنابراین می توانید تماس های API خود را به Contentful ذخیره کنید. هنگامی که یک ورودی منتشر می شود ، می توانید را با یک وب سایت باطل کنید .
  • این یک نسخه برگشتی به کلیه محتویات مبتنی بر JSON ارائه می دهد ، می توانید با دوباره بسازید. این وظیفه خندق .

invalidator cache – setup webhook

قسمت آخر موافقت با متغیرهایی است که بازاریابان می توانند در نسخه ها از آنها استفاده کنند. در مورد ما ، جدا از متغیرهای متن یا پیوندها (مانند [[phone-support]] یا [[user-unsubscribe]] ، ما امکان تزریق قطعه های HTML را اضافه کردیم. بنابراین ، به عنوان مثال هنگام قرار دادن __ [[invoice-download]] __ تجزیه کننده آن را با یک دکمه از پیش تعیین شده با یک لینک مناسب جایگزین کرد. به این ترتیب ، تیم یا محصول بازاریابی تقریباً به انعطاف پذیری نامحدود در بازسازی محتوا در یک الگوی مشخص دست یافته اند.

خلاصه

برای تهیه مجدد ، ما فقط می گویم که در یکی از پروژه های مشتری ما این راه حل باعث کاهش تعداد تعهدات اضافی و استقرارهای بعدی مربوط به نامه های الکترونیکی تقریباً 0. اکنون آنها زمان بیشتری برای تهیه کمپین های ایمیل جدید مبتنی بر کوپن جدید دارند !

برنامه منبع باز است. اگر اتاق دیگری برای پیشرفت دارید ، درخواست تسویه حساب ارسال کنید!