
سال نو مبارک و به سال 2019 خوش آمدید! وقت آن است که در مورد چگونگی "تنظیم مجدد" موارد از نظر روحیه و انگیزه کارمندان ، فکر کنید. خبر خوب این است که این مأموریت تقریباً آنقدرها که به نظر می رسد خسته کننده نیست.
با کمک NGC و مارک های بزرگی مانند Starbucks و Nike ، شما گزینه های قدرتمندی برای برنامه ریزی استراتژی دارید که مطالعات اثبات می کند تأثیر پایداری بر کارمندان خواهد گذاشت. روحیه و انگیزه.
نتایج خوب با برنامه ریزی خوب شروع می شود. و همکاری با NGC ، به خصوص با شرکایی مانند Starbucks و Nike در گوشه شما ، گامی خوب در این فرآیند است.
همه ما می دانیم که انگیزه یکی از موارد بسیار شخصی است که غالباً به یک چارچوب مثبت ذهن بستگی دارد. . با یک کارت تبلیغاتی کارت هدایا از NGC و Starbucks یا Nike ، یک فشار روحیه و انگیزه در پی خواهد بود.
پایان سال بر عهده ما است و چه زمان بهتر برای بهبود آنچه در کسب و کار شما در سال 2019 می تواند انجام دهد ، بهتر از همین الان است. ؟