اگر شما در برنامه تشویقی برای فروش سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید بدانید که آیا این شرکت با یک ROI بالا تأثیر خود را در تیم فروش شما خواهد گذاشت. اما سؤال این است: راز مشوق های فروش موثر چیست؟
بررسی علمی سه ماهه IRF خارج است و این موضوع به بررسی بزرگترین مؤلفه هزینه های شرکت برای مشوق ها در ایالات متحده ، و شاید قدیمی ترین مشوق های فروش است. [19659003] ما با مطالعه كامل شكست داده ايم و 3 مورد از قانع كننده ترين نكات مربوط به مشوق هاي فروش را گردآوري كرده ايم ، از جمله اينكه چرا آنها هنوز يك ابزار پر طرفدار براي مشاغل ، انواع مشوق هايي هستند كه براي تشويق بهترين كار را مي كنند و راه هاي مناسب براي تشويق شما برای نیروی کار شما.
1. از انگیزه های فروش استفاده کنید.
یک بینش مشترک در سراسر مطالعات رخ داده است: برنامه های تشویقی فروش انگیزه کارکنان . حتی در مواقع دشوار ، مشوقها جذابیت را کاهش می دهند ، به ویژه در بین مجریان برتر که گزینه های شغلی دیگری دارند.
در یک مطالعه آمده است: "یک بدن مستحکم از یافته های تجربی در صنایع متنوعی نشان دهنده رابطه مثبت قوی بین مشوق های فروش و بهره وری کارگر فروش است … مشوقهای فروش باعث افزایش 17٪ عملکرد کارگران فروش می شوند. "
حتی برای افرادی که ممکن است ذاتی تر باشند ، یک مطالعه نشان داد که داشتن تعادل بین محرک های ذاتی (مثلاً انجام یک کار خوب به خاطر خود شخص) و انگیزه های بیرونی (به عنوان مثال پاداش و شناخت) مؤثرترین سیستم برای ایجاد انگیزه در سازمان است.
2. مشوق های غیر نقدی فقط جایگزینی برای پول نقد نیستند.
شواهد قابل توجه تجربی نشان می دهد که پاداش های غیر نقدی و برنامه های به رسمیت شناختن می توانند مؤثرتر از برنامه های تشویقی نقدی باشند – طبق برخی تخمین ها با این حال ، در شرایط اقتصادی دشوار ، سفر ، جایزه و کالای تجاری ممکن است برای بعضی از شرکتها غیرقابل دسترسی باشد. با انتخاب مارک های متنوعی ، می توانید گزینه های جذاب (و جذاب تر) را برای کارمندان خود شخصی کنید. سایر پاداش های غیر نقدی شامل ساعات انعطاف پذیر ، استقلال بیشتر و انتخاب (یعنی محصولات برای فروش ، سرزمینها و غیره) می باشد.
3. انگیزه های خیاطی تا حد امکان.
با استفاده از طرح یک اندازه متناسب با همه از تهیه غذا به "فروشنده متوسط" خودداری کنید. استفاده از فن آوری های جدید را در نظر بگیرید تا دامنه انتخاب بیشتری در مشوق ها داشته باشید و به فروشندگان در انتخاب پاداش های خود صدایی دهید. این می تواند از طریق برنامه های مبتنی بر امتیاز و سیستم عامل های رستگاری کاهش یابد ، مانند Engage2Reward ® Platform Reward.
حداقل شما ترکیبی از پول نقد ، به رسمیت شناختن و پاداش های غیر نقدی ملموس ، مانند کارت های مسافرتی یا هدیه ای. نتایج تحقیق در مقایسه وجه نقد با کالاهای غیر نقدی با ارزش معادل نشان می دهد که نمایندگان فروش برای دومی بیشتر از سابق ارزش قائل هستند.
با نگه داشتن این 3 پیش هزینه ، برنامه تشویقی فروش شما به سطح بعدی صعود می کند. اگر می خواهید کل بررسی را بخوانید ، اینجا را کلیک کنید.