هر چه هوا سردتر می شود و روزها کوتاه تر می شوند ، فصل آنفولانزا فرا می رسد. شما هنگامی که توسط داروخانه های محلی رانندگی می کنید ، علائم آنفولانزای خود را مشاهده می کنید و کارفرمایان شروع به تشکیل یک نقشه می کنند تا از کاهش آنفولانزا در مطب جلوگیری کرده و نیروی کار را فلج کنند.
همانطور که باید. CDC تخمین می زند که آنفولانزا سالانه 7 میلیارد دلار برای مشاغل آمریکایی هزینه می کند. این وقت و هزینه زیادی برای بهبودی از چیزی قابل پیشگیری صرف می کند.
برای کمک به شما در مبارزه با فصل اجتناب ناپذیر آنفولانزا و بهبود سلامت کارمندان ، سه پیشنهاد ما وجود دارد:
1. لوازم مورد نیاز خود را در محل کار خود قرار دهید.
چه غذای سالم ، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده یا ضدعفونی کننده دست باشد ، مطمئن شوید که کارکنان ابزارهایی دارند که خود را در محل کار سالم نگه دارند. میز ، صفحه کلید و تلفن ها می توانند آهنرباهای جوانه زا باشند ، بنابراین سالم نگه داشتن کارمندان از داخل و از بین بردن میکروب های سطحی ، به ویژه در به حداقل رساندن تأثیر آنفلوآنزا بر روی کارکنان شما مهم هستند. ® . در آنجا ، کارمندان می توانند آنچه را که برای جلوگیری از آنفولانزا یا برای مدیریت علائم لازم دارند ، خریداری کنند و بدانند که آنها با کمک شما این کار را انجام داده اند.
2. برای کسانی که به آن نیاز دارند انعطاف پذیر باشید.
هیچ چیز بدتر از یک کارمند بیمار در مطب نیست. آنها میکروب ها را گسترش می دهند و اغلب با بهره وری کامل کار نمی کنند. در صورت مریض بودن و همچنین فراهم کردن انعطاف پذیری در روزهای بیمار ، به کارمندان انعطاف پذیری را برای کار از خانه بدهید. به یاد داشته باشید ، آنفولانزا می تواند بیش از یک هفته طول بکشد ، بنابراین نگه داشتن کارمندان بیمار در خارج از مطب اغلب اغلب فراتر از کمک هزینه روز بیمار است. با ساعات کاری کارکنان خود انعطاف پذیر باشید تا بتوانند استراحت و فضای مورد نیاز خود (به دور از سایر کارمندان) را بدست آورند تا با قدرت و انگیزه کامل برگردند.
3. به آنها یادآوری كنید كه ضربان آنفلوانزا یك گزینه است.
CDC تخمین می زند كه ضربان آنفولانزا حدود 60-40٪ خطر ابتلا به آنفولانزا را كاهش می دهد. اطمینان حاصل کنید که کارمندان خود می دانند که می توانند واکسینه شوند تا از ابتلا به آنفولانزا جلوگیری کنند و بسیاری از برنامه های بیمه درمانی هزینه های آنفولانزای را به طور کامل پوشش می دهند. این زمان بسیار خوبی برای آموزش در مورد مزایای سلامتی کارکنان خواهد بود.
با این وجود شما تصمیم می گیرید که دفتر و نیروی کار خود را برای فصل آنفولانزا آماده کنید ، برنامه ریزی در آینده کلید قطعی موفقیت در سلامت کارمندان است. پاداش های ملموس ، مانند کارت های هدیه ، به یک ابزار تعامل مؤثر برای پاداش دادن به شرکت کنندگان که رفتارهای سالم را اتخاذ کرده و می چسبند ، تبدیل شده اند. کارتهای هدیه CVS / Pharmacy می تواند بخشی از برنامه های پیشگیری از آنفولانزا آسان باشد.