برنامه وفاداری مبتنی بر نقطه ممکن است برای مشتریانی که بیشتر خواستار آن هستند که انتظار نوآوری و اصالت دارند کمی خسته کننده باشد. بنابراین اگر ما نکات را به صورت کامل رد کنیم ، چه خواهیم کرد؟
خلاصه:
ایده های برتر ما برای اجرای برنامه های نوآورانه وفاداری مشتری شامل موارد زیر است:
برای پاسخهای دقیق تر ، پست زیر را بررسی کنید.
وقتی به برنامه های وفاداری فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند نکات است. و این منطقی است – همه خرده فروشان بزرگ از این الگوی پیروی می کنند: Sephora ، Starbucks ، The North Face و بسیاری دیگر. اما اگر شما یک مارک تجاری غول پیکر نیستید چه می کنید؟
ساختن یک برنامه وفاداری مبتنی بر نقطه ، در واقع یک سرمایه گذاری گران است و در نهایت ، یک معماری برای جمع آوری امتیازات تنها آغاز است. شما همچنین باید با توزیع پاداش های وفاداری ، امتیازات را عوض کرده و نرم افزار مدیریت وفاداری خود را ادغام کنید.
در این پست ، من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه برخی از بهترین و ابتکاری ترین برنامه های وفاداری را بدون هیچ پولی اضافی راه اندازی کنید. برای زیر ساخت های جدید هزینه شده است. من قصد دارم از کوپن های معمولی ، کارتهای هدیه و بخش های مشتری استفاده کنم تا برنامه های وفاداری ایجاد کنید که "نوآوری" را فریاد می زند.
سطح وفاداری متفاوتی را بر اساس پروفایل مشتری ایجاد کنید
مردم وقتی می بینند که هدف مشخصی دارند ، بسیار انگیزه دارند تا در یک برنامه وفاداری شرکت کنند. و اگر ببینند که در دسترس است. به همین دلیل تقسیم برنامه وفاداری شما به سطح ایده خوبی است تا مشتریان خود را هیجان زده کنید. سپس هر مشتری همیشه به دریافت پاداش وفاداری نزدیک است. انگیزه این است که آنها می توانند آنچه را که در پایان مشاهده می کنید ببینند – انواع مقدس. به طور معمول ، در حال ورود به یک گروه VIP یا Premium از مشتریان هستید.
با توجه به این نکته ، مهم است که کل ساختار برنامه وفاداری را معرفی کنید و با دعوت برای پیوستن به هر مشتری آن را ارسال کنید.
چگونه می توانید از آن گردش کار بدون امتیاز الگو بگیرید؟ بیایید به ایده زیر نگاهی بیندازیم:
- بخش مشتری براساس مبلغ سفارش و تعداد خریدهای کل. معیارهای بخش مشتریان "وفادار" را تعریف می کند و آنها را به "سطح وفاداری" مختلف تقسیم می کند.
- توزیع خودکار ایمیل های شخصی شده که پاداش هایی مانند کوپن های تخفیف و کارت های هدیه ارائه می دهد.
- هر ایمیل حاوی یک گرافیک ساده است که به آنها اطلاع می دهد. سطح وفاداری آنها.
- پاداش ها کدهای منحصر به فرد خود را برای فعال کردن نتایج برنامه ردیابی مشتری دارند.

برای شروع ، باید یک پروفایل از خریدار وفادار خود تعریف کنید. معمولاً مارک ها مبلغ کل هزینه شده و تعداد سفارشات را در نظر می گیرند. برای ما ، مشتریان وفادار برای بدست آوردن دعوتنامه برای پیوستن به کمپین وفاداری ما ، باید حداقل 300 دلار هزینه کنند. علاوه بر این ، برای دستیابی به سطوح بعدی ، این مقدار اولیه نیاز به رشد دارد.
- دعوت به پیوستن با 20٪ تخفیف در سفارش بعدی: برای بخش مشتریانی که حداقل شش دلار در شش سال گذشته حداقل 300 دلار هزینه کردند. ماه.
- سطح 2: کارت هدیه 30 $ – برای بخش مشتریانی که حداقل در طی شش ماه گذشته 500 دلار هزینه کرده اند.
- سطح 3: 50٪ تخفیف سفارش بعدی – برای بخشی از مشتریانی که حداقل در شش ماه گذشته حداقل 600 دلار هزینه کرده اند.
- گروه پریمیوم – بخشی از مشتریانی که حداقل 1000 دلار هزینه کرده اند. جوایز گروه Premium می تواند 20٪ تخفیف معمولی ، معتبر برای 1 سال و کارتهای هدیه گاه به گاه برای تاریخ ها و تعطیلات ویژه باشد.

شما باید با CRM و این ایده خلاقانه را از نو بسازید. ارائه دهندگان اتوماسیون ایمیل ، مانند MailChimp. البته شما به یک نرم افزار مدیریت ارتقاء مانند Voucherify نیز نیاز دارید تا در زمینه تولید ، ردیابی و توزیع کدها و کارتهای هدیه به شما کمک کند.
و همه این موارد برای ایجاد یک برنامه وفاداری خلاقانه که نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه تخیل و مؤثر است
به جای پاداش های وفاداری مادی ، روی کوپن ها و کارت های هدیه سرمایه گذاری کنید قدرت کوپن ها و کارت های هدیه در ابتکاری ، انعطاف پذیری و امکان ردیابی آنها نهفته است. آنها می توانند متناسب با نیازهای مشتری خاص ، بسته به یک پیام شخصی تهیه شده و درنهایت ، در کل چرخه عمر آنها پیگیری شوند. پیگیری برای مدیریت یک برنامه وفاداری با سطح پویا و بخش های مشتری بسیار مهم است. شما باید بدانید که آیا مشتریان واقعاً مشوق های خود را پس می گیرند ، تاریخ سفارش را تجزیه و تحلیل می کنید و سرنخ هایی را برای پیشرفت های آینده دریافت می کنید.
در نهایت ، همه جزئیات حساب می شود. این می تواند یک کانال ، نوع انگیزه ، محدودیت زمانی یا حتی یک خط موضوعی باشد که باعث می شود یک بخش سریعتر از سایرین رشد کند. شمارش بازخریدها و اندازه گیری عملکرد در هر سطح ، نشان می دهد که تنظیمات به بهترین وجه کار می کنند و این همان چیزی است که همه برنامه های وفاداری ابتکاری نیاز دارند – پاداش هایی که ارزش واقعی و پیشرفت به راحتی قابل ردیابی را به دست می آورند.

بزرگترین چالش کلیه برنامه های وفاداری مبتکرانه و استاندارد ، نگه داشتن مشتریان پس از دستیابی به یک سطح مشخص است. این خطر وجود دارد که مشتری شما پاداش (یا نه) را پس بگیرد و سپس حرکت رو به جلو را فراموش کند. این یک سناریوی ناراحت کننده است که نمی خواهید با آن مقابله کنید.
همه بهترین برنامه های وفاداری مانند سفری جالب با روایتی منحصر به فرد در پس زمینه است که مشتریان را درمورد اینکه در آن لحظه کجا هستند و به کجا می رود جاده ها را به سمت آنها آگاه کند ، آگاه می کند.
تا حدودی ، همه این موارد توسط سطوح ارائه می شود. نکته مهم دیگر ، مشوقهای مناسب است. آنها باید ارزش بازگشت دوباره داشته باشند و هزینه بیشتری را توجیه کنند. نکته آخر اینکه ، مشتریان باید در مورد پیشرفت خود در بالای نردبان وفاداری و فاصله جدا کردن آنها از پاداش بعدی ، به روز باشند.
برای نمایش این ویژگی های نوآورانه در عمل ، می خواهم از ایمیل های شخصی شده استفاده کنم. چرا نامه های الکترونیکی؟
"ایمیل هایی که گیرنده را احساس می کند مستقیم با آنها صحبت می کنید همیشه شرط بندی خوبی است. رویکرد شخصی شده باعث می شود مخاطب هدف شما احساس ارزش و وصل کند ، در حالی که هنوز محتوا را تحویل می دهد که اهداف بازاریابی شما را بالا می برد و در نهایت ، اهداف فروش " MailMunch

یک گرافیک ساده در داخل یک ایمیل تجربه مشتری را گرافیکی می کند و انگیزه ای برای حرکت به جلو به سطح وفاداری بعدی را می دهد. در نهایت ، هدف هر بازی تمام کردن آن است ، درست است؟

برنامه وفاداری مشتری خلاقانه خود را بطور خودکار ببندید تا با شما رشد کند
حتی فکر نکنید که یک برنامه وفاداری را به صورت دستی اجرا کنید. اتوماسیون یک ضرورت در هر برنامه وفاداری گیم شده است. در مثال ما ، مشتریان پول خرج می کنند و به بخش های متناظر می پیوندند بنابراین تمام سطوح ارائه شده توسط بخش های مشتری موجودات پویا از نظر طبیعت هستند.
علاوه بر این ، هربار که شخصی وارد یکی از بخش های وفاداری شود ، باید یک ایمیل با پاداش خاص به طور خودکار به صندوق پستی آنها تحریک شود. این چیزی است که سیستم شما باید آن را پوشش دهد.
خلاصه ، اگر می خواهید یک برنامه وفاداری مبتکرانه مبتنی بر مشوق های متفاوت از امتیازها اجرا کنید ، زیرساخت شما باید آماده باشد: [19659046[دادههایمشتریراردیابیوذخیرهکنید
داده ها نشان می دهد که 75٪ از مصرف کنندگان بیشتر با برنامه های وفاداری مشارکت می کنند. ake به تلفن همراه دوستانه پاداش می دهد. این شامل امتیازات ، کدهای تخفیف ، کوپنها و کارتهای هدیه است. یکی از پیشگامان در زمینه برنامه های وفاداری به موبایل Starbucks بود که امکان تبادل "ستاره" برای قهوه و سایر محصولات و همه این موارد را از طریق تلفن فراهم کرد. نوآوری برنامه های وفاداری مبتنی بر موبایل و انگیزه در این واقعیت نهفته است که هر دو به قدرت تصور متکی هستند و هدفشان تأثیرگذاری بر رفتار مشتریان با استفاده از کانال های تعاملی است که پیش بینی می کند احساس صمیمیت بین برند شما و اختصاصی ترین مشتریان شما باشد. [19659057] نتیجه گیری
با داشتن همه ی این موارد در مکان ، می توانید یک سفر واقعاً گیم شده را برای مشتریان خود ایجاد کنید. این یک افسانه است که شما باید در راه حل اختصاص داده شده به برنامه های وفاداری سرمایه گذاری کنید. هدف از اجرای چنین کمپین هایی این است که مشتریان وفادار و سودآور خود را متمایز کرده و آنها را به طرفداران وفادار به برند تبدیل کنید. این اولین چیزی است که باید هنگام فکر کردن در مورد برنامه های ابتکاری وفاداری به ذهن شما بیاید. — در Voucherify ، ما در حال توسعه کوپن هستیم ، راه حل های ارجاع ، وفاداری برای مشاغل با هر شکلی و اندازه در سراسر جهان. اگر علاقه مندید که یک گفتگوی مشورتی داشته باشید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چگونه باید کمپین های وفاداری خود را پیاده کنید ، به ما در [email protected] اطلاع دهید – ما همیشه خوشحال می شویم به شما کمک کنیم. برنامه وفاداری خود را با تلفن همراه سازگار کنید