چگونه می توان از داده های جمعیتی برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کرد؟ هدف قرار دادن مشتریان خود بر اساس روانشناسی ، رفتار و هویت توضیح داده شده است.
جمعیت شناسی به عنوان هویت
بنابراین ، چگونه می توانید از داده های جمعیتی خود استفاده مؤثرتری داشته باشید؟ این امر را برای مشتریان خود قابل رویت کنید.
در اکثر موارد ، جمعیتی در پس زمینه کار می کنند ، و به سادگی به عنوان ابزاری برای تعیین آنچه در تبلیغات نشان می دهد خدمت می کنند. اما از آنجا که این تبلیغات به نظر نمی رسد بسیار مؤثر باشد ، راهی برای ساختن این مدل این است که به خود مشتریان اطلاعات جمعیتی نیز نشان دهید. به درستی انجام شده ، این ممکن است برای ایجاد انگیزه در مشتریان با استفاده از افرادی که هستند و اینکه چگونه خود را درک می کنند (آنچه ادبیات روانشناسی ممکن است آنها را "هویت" بنامد) باشد.
هدف این رویکرد برای دور کردن از "شاید شما X را ترجیح دهید و به" افرادی مانند شما X

داده های جمعیتی امکان ساخت درخواست های مشابه: "4 نفر از 5 مرد ترجیح می دهند X " یا "2 نفر از 3 سان فرانسیسكان مانند Y " بسیار قانع كننده تر از هدف قرار دادن مردان از سانفرانسیسكو با تبلیغات كنسرو باشند. برای X و Y . این تاکتیک به جای هدف قرار دادن جمعیتی ، اکنون هویت مشتریان را هدف قرار داده است.
نمونه خوبی از این مطالعه در سال 2008 توسط Noah Goldstein ، رابرت سیالدینی (نویسنده نفوذ] ) و Vladas Griskevicus است. . آنها مجموعه ای از آزمایشات را در اتاقهای هتل تنظیم کردند که در آن هدف آنها استفاده از حوله حمام بود. شاید در حمام های هتل علائمی را مشاهده کرده باشید که شما را برای استفاده مجدد از حوله های خود به منظور صرفه جویی در مصرف آب و انرژی ، تشویق می کند. نویسندگان آنچه را برای خواندن سطوح مختلف هویت میهمانان انجام می دادند ، این علائم را می خوانند. آنها به عنوان مبنای اولیه ، از پیام استاندارد محیط زیست استفاده می کردند که در بسیاری از حمام ها ظاهر می شود (یعنی "کمک کنید تا محیط زیست را نجات دهید!") ، اما علاوه بر این ، آنها به این درخواست کردند: