بهترین برنامه های وفاداری هواپیمایی در سال 2019. خواستارترین ویژگی های یک برنامه مکرر پرواز و آنچه در آن است ، به عنوان یک شرکت هواپیمایی.
![بهترین برنامه های وفاداری هواپیمایی - عکس تیتراژ [عکس [عنوان]](https://giftscharge.ir/wp-content/uploads/2019/12/بهترین-برنامه-های-مکرر-پرواز-چرا-آنها.jpg)
مایل های مکرر در پرواز چگونه کار می کنند ؟ بهترین برنامه های پرواز مکرر کدام ها هستند؟ چه چیزی آنها را متمایز می کند؟ چرا شرکت مسافرتی شما باید روی این ویژگی ها سرمایه گذاری کند؟ ما خطوط هوایی برتر را در هنگام وفاداری مشتری تجزیه و تحلیل کرده ایم و بهترین ایده ها برای یک برنامه وفاداری را برای شما خلاصه کرده ایم.
کمربند ایمنی خود را ببندید ، بنشینید ، استراحت کنید و خواندن خوبی داشته باشید!
چطور می توان پرواز مکرر پرواز را مایل کرد؟
برنامه پرواز مکرر یک برنامه وفاداری است که توسط یک شرکت هواپیمایی برای پاداش مشتریان به خاطر وفاداری خود انجام می شود. به عنوان مسافر ، مایل رایگان برای مایل هایی که در یک خط هوایی خاص پرواز می کنید درآمد کسب می کنید. مایل ها اعتبار دارند – شما می توانید از آنها برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنید و در برخی موارد برای انجام خدمات اضافی در پرواز خود مانند چمدان ، اولویت و غیره هزینه کنید. قوانین این برنامه از نظر هواپیمایی متفاوت است.
برخی از خطوط هوایی برنامه وفاداری "مرتب". ردیف ها دارای قدرت مختلفی هستند ، هر چه ردیف بالاتر باشد – بهتر. هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید ، ردیف شما بالاتر خواهد بود.
چه چیزی برنامه های مکرر پرواز را متمایز می کند؟
برخی از اصلی ترین تمایز بهترین برنامه های پرواز مکرر هواپیمایی ، عبارتند از:
- مقادیر کسب و بازخرید.
- تاریخ خاموشی پاداش ها (مایل).
- مزایا.
- پوشش شبکه.
- در دسترس بودن پرواز جایزه.
- دستیابی به وضعیت نخبگان (ردیف) چقدر آسان است.
- سهولت کسب مایل.
- سهولت بازپرداخت مایل – بهترین برنامه های وفاداری به شما کمک می کند تا به راحتی پول خود را بدست آورید.
- سایر کارهایی که با عضویت (سالن ، وعده های غذایی ، پیشنهادات ویژه) همراه هستند.
بهترین برنامه های پاداش هواپیمایی کدام است؟
ما چندین رتبه بندی مختلف را از USnews و Forbes جمع آوری کرده ایم و لیست نهایی بهترین برنامه های وفاداری هواپیمایی در سال 2019 است:
- برنامه مسافت هواپیمایی هواپیمایی آلاسکا
- Delta SkyMiles
- JetBlue TrueBlue
- United خطوط هوایی MileagePlus
- American Airlines AAdvantage
- پاداش سریع Southwest
- FRONTIER Miles
- HawaiianMiles از شرکت های هواپیمایی هاوایی
- روح رایگان
- Oneworld ، SkyTeam و Star Alliance [19659011Aew]
- ] Air Canada
بهترین برنامه های وفاداری چیست؟

هر یک از برنامه ها به دلایل دیگری بهترین امتیاز را به دست آورد. ما بهترین ویژگی های همه "بهترین" برنامه های وفاداری هواپیمایی را جمع آوری کرده ایم تا بدانیم مشتریان بیشترین ارزش را در مورد پاداش های هواپیمایی دارند و تأیید کردند که چه چیزی در آن برای شما ، به عنوان یک شرکت هواپیمایی وجود دارد.
در اینجا لیستی از ایده ها برای بهترین برنامه های پرواز مکرر هواپیمایی ذکر شده است:
- مایل به سبز همیشه سبز – جوایزی که منقضی نمی شوند ، قطعاً یکی از جذاب ترین مشوق ها برای مشتریان است. (Delta، Jetblue)

چرا برای شما به عنوان یک شرکت هواپیمایی خوب است؟
حتی اگر دانش عمومی این باشد که تاریخ انقضا باعث احساس فوریت (منجر به فروش بیشتر) می شود ، باعث ایجاد انگیزه در خریدهای مکرر می شود و مارک شما را از ذهن خود نگه می دارد ، در اینجا 4 دلیل عدم تاریخ انقضاء هواپیمایی شما وجود دارد. نقاط وفاداری ممکن است برای نام تجاری شما سودمند باشد:
- این فشار را برای خرید کاهش می دهد ، که می تواند منجر به رضایت مشتری بیشتر شود.
- با توسعه یک هویت نام تجاری خیرخواهانه به یک استراتژی بازاریابی بلند مدت بازی می کند.
- [درسال19659011] ممکن است سطح رضایت بیشتری را به همراه داشته باشد – مشتریان از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به استفاده از پاداش خود استفاده می کنند و از فشار مجبور نیستند که سریعاً نقاط وفاداری را سپری کنند.
- جمع آوری امتیاز هنگام پرواز. با سایر شرکتهای هواپیمایی شریک. هرچه کسب جوایز آسان تر باشد ، افراد بیشتری می خواهند در برنامه وفاداری شرکت کنند. این امر به ویژه برای کسانی که به دلیل محدودیت شبکه نمی توانند فقط به 1 شرکت هواپیمایی بپیوندند بسیار مهم است.
چرا برای هواپیمای هوایی سودمند است؟
اگر شبکه شما محدود است ، سخت ماندن از ذهن مشکل است زیرا مشتریان شما دائماً به دنبال ارائه دهندگان دیگر می گردند زیرا شما به جایی که باید پرواز نکنند پرواز نمی کنید. آنها از برنامه وفاداری شما بهره مند نمی شوند زیرا نمی توانند مایل کافی را جمع کنند. اگر با سایر خطوط هوایی منطقه شریک هستید و مسیرهای مختلفی را ارائه می دهید ، ممکن است مشتریان خود را درگیر کنید. آنها فقط از خطوط هوایی شرکت کننده در برنامه ای که در آن شرکت می کنند رزرو می کنند – و شما برای مسیرهایی که با شبکه خود پوشش می دهید در ذهن آنها خواهید بود.
- اگر عضو برنامه مکرر پرواز باشید – کارفرمای اضافی ، صندلی های ردیف خروجی ، چک اولویت ، خط امنیتی اولویت ، چمدان رایگان چک ، ارتقاء به کلاس تجاری ، وعده های غذایی در هواپیما (ویرجین ، جنوب غربی).
چرا برای یک شرکت هواپیمایی سودمند است؟
گاهی اوقات دادن کمک های جانبی ارزان تر از کاهش کرایه پرواز است. خدمات شریک ممکن است پیشنهاداتی را برای شما فراهم کند که فقط برای ویژگی های خاص ، به صورت رایگان برای مشتریان خود هدیه دهید. این ممکن است ارزانترین راه برای اجرای یک برنامه وفاداری باشد ، بعلاوه محافظت از کلاهبرداری اضافی را ارائه می دهد – چه کسی دوست دارد هک / فروش سالن دسترسی ، کیسه های چک شده یا یک خط اولویت را هک کند …
- ماشین حساب آنلاین که به شما امکان شبیه سازی در چند مورد را می دهد. امتیازاتی که می توانید کسب کنید (باشگاه اجرایی). قوانین ساده – قوانین خوب!
چرا باید آن را داشته باشید؟
اگر مشتری از همان ابتدا قوانین را بفهمد و به نوبه خود هزینه مرکز تماس شما کاهش یابد ، تجربه مشتری با برنامه شما زیاد خواهد بود.
- کسب امتیاز برای چیز دیگری غیر از پرواز – برای مثال ، برای پر کردن نظرسنجی ها (TrueBlue از JetBlue) یا رزرو خدمات شریک مانند کرایه اتومبیل یا رزرو هتل (نروژی).
چرا باید این کار را به عنوان ناو هوایی انجام دهید؟
قرار گرفتن در بالای ذهن مشتریان در تمام سفر (مشتری) آنها بخش مهمی از تجارت الکترونیکی است. اجازه ندهید که شما را فراموش کنند! به علاوه ، اگر شما یک هواپیمایی بزرگ هستید ، حتی می توانید آن را به عنوان یک شریک زندگی در قرارداد بفروشید.
- قادر به صرف امتیاز فقط برای بلیط هواپیما برای چیز دیگری. مثال: Avios (امتیازهای وفاداری British Airways) را می توانید در تعطیلات ، هتل ها ، کرایه اتومبیل و بیشتر یا نروژی صرف کنید که در آنجا می توانید نقاط وفاداری را برای خرید در بسیاری از شرکت های کرایه اتومبیل مبادله کنید ، راهنمای خود یا حتی Groupon (بیشتر موارد شرکای آنها در این برنامه شرکت می کنند).
چرا باید بازخرید امتیاز خود را در فروشگاه های شریک زندگی خود فعال کنید؟
رضایت مشتری بیشتر از برنامه وفاداری شما – آنها می توانند از پاداش ها نه تنها هنگام پرواز استفاده کنند ، که این امر را کامل می کند. کمتر مسافر. داشتن ذهن در ذهنشان در تمام نقاط دیدنی سفر ، اولین انتخاب شما را در هنگام سفر هوایی به شما می بخشد.
- خانواده قادر به استفاده از قدرت پردازشی شما است – ویرجین استرالیا دارای خانواده ای است که حداکثر شش عضو خانواده دارد. ETIHAD با حداکثر هشت مهمان خانواده ، عضويت خانواده را در اختيار شما قرار مي دهد. EMIRATES یک گزینه خانوادگی با حداکثر هشت عضو خانواده ، از جمله یاور خانگی ارائه می دهد. پیشنهادات JETBLUE شامل جمع آوری خانواده با حداکثر دو بزرگسال و پنج فرزند نیز می باشد.
چرا باید در خرید بلیط برای خانواده مشتری خود سرمایه گذاری کنید؟
مشاوره مشتری – مسافران شما به خانواده خود می گویند ، آنها به دوستان خود در مورد برنامه شما خواهند گفت … هیچ بازاریابی بهتر از گفتن به دهان وجود ندارد. از دوستان و خانواده بعلاوه شما در بین کودکان مسافر گزینه ی رفتن خواهید بود.
- سهولت کسب امتیاز – ادعا می شود که هواپیمایی آلاسکا بهترین است به عنوان هر پرواز دیگری که انجام می دهید ، امتیاز کسب می کنید. حتی ارزانترین پرواز به شما مقداری پول نقد می دهد و همین امر باعث می شود مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.
![بهترین راهنما و برنامه هایی در مورد برنامه پرواز مکرر برای هواپیمایی [بهترین نتیجه]](https://giftscharge.ir/wp-content/uploads/2019/12/1576861636_506_بهترین-برنامه-های-مکرر-پرواز-چرا-آنها.png)
آیا ارزش آن را دارد؟
هر وقت مشتری یک اقدام "مثبت" نسبت به نام تجاری شما انجام داد ، موجب جستجوی چیزهایی می شود. رفتار – اخلاق. آیا در مورد متقابل شنیده اید؟ اگر خیرخواهی بیشتری نشان دهید و برنامه شما به راحتی قابل درک باشد و احساسات خوبی را در بین مشتریان ایجاد کند ، دوباره برمی گردند. ما فکر می کنیم که تغییر بهتر "سهولت کسب امتیاز" شماره 5 است). شما نمی خواهید درآمد زیادی کسب کنید ، اما هنوز می خواهید برخی از رفتارها را تقویت کنید.
- امکان گرفتن همراهان یک کار بزرگ است – چه کسی مسافرت را به تنهایی دوست دارد؟ اگر بتوانید دوستان یا خانواده خود را در پرواز هدیه خود با خود ببرید ، بازخرید پاداش شما نیز ساده تر است. نمونه ای از خطوط هوایی با استفاده از این تاکتیک: Southwest یکی از با ارزش ترین برنامه های وفاداری هواپیمایی را به شما ارائه می دهد ، Companion Pass. این هزینه به شما امکان می دهد بلیط تنها برای تنها هزینه مالیات ها و هزینه ها (معمولاً در حدود 10 دلار) در هر زمان که بخواهید امتیاز خود را برای بلیط خریداری یا بازخرید کنید. شما می توانید همسر ، دوست خود را همراه داشته باشید ، تقریباً هر کسی را که برای انتخاب کردن انتخاب کنید ، به هیچ وجه امکان پذیر نیست!

چرا برای شما به عنوان یک شرکت هواپیمایی خوب است؟
شما نرخ بازخرید پاداش های خود را افزایش می دهید ، که منجر به رضایت بیشتر مشتری از برنامه وفاداری (و هواپیمایی شما) می شود.
برنامه وفاداری شما بیشتر افراد – همراهان را تحت تأثیر قرار می دهد ، که ممکن است مشتری های آینده شما شوند.
- کارت اعتباری مکرر Flyer که به شما درصد زیادی را در مایل (یا امتیاز) می دهد – مشتریان آن را دوست دارند زیرا می توانند بخشی از برنامه وفاداری باشند حتی اگر آنقدر سفر نکنند (هنوز). آنها می توانند با صرفه جویی در هزینه از کارت اعتباری مشترک برند و کسب بازپرداخت در قالب امتیاز یا مایل امتیاز کسب کنند.
چرا برای شما به عنوان یک شرکت هواپیمایی خوب است؟
شما مسافران غیر مکرر را به وفادارترین مشتری های خود تبدیل می کنید – هنگامی که آنها سفر بیشتری را شروع می کنند ، شما همیشه انتخاب اول آنها خواهید بود.
آنچه باید هنگام انتشار و برنامه وفاداری هواپیمایی به خاطر داشته باشید:
با توجه به مشتریان ، ما بهترین ویژگی های برنامه های مکرر پرواز را ذکر کرده ایم. این ویژگی ها ممکن است برای شرکت مسافرتی شما ، چه یک شرکت هواپیمایی ، اجاره اتومبیل ، اپراتور اتوبوس یا یک آژانس مسافرتی مفید باشد. آنچه باید در نظر داشته باشید این است که هر مخاطب متفاوت است و در هر صورت باید مشتری خود را بفهمید ، تحقیقات کاربر ، آزمایش کاربر را انجام دهید ، A / B قوانین و تنظیمات برنامه خود را آزمایش کنید تا بهترین قوانین اعتبار سنجی را تعیین کرده و بهترین پاداش را بدست آورید. . ممکن است در مورد قوانین مختلف برای انواع مختلف مسافران تمام شود. آسمان حد است!

اگر برای ایجاد و مدیریت برنامه وفاداری خود به یک نرم افزار انعطاف پذیر ، آسان و قابل اعتماد نیاز دارید و همچنین می توانید بینش و تحلیلی ایجاد کنید
{ CTA}}
اینجا ثبت نام کنید و Voucherify را به صورت رایگان امتحان کنید!
{{ENDCTA}}