بهترین برنامه های وفاداری و ارجاع SaaS. نحوه تنظیم برنامه وفاداری و برنامه های ارجاع برای SaaS با نرم افزار ارجاع و مدیریت وفاداری Voucherify.

7 برنامه برتر وفاداری و ارجاع برای SaaS عبارتند از:
- Amazon Prime [19659005] Dropbox
- Trello
- Evernote
- Twitch
- PayPal
- TransferWise
برای یادگیری آنچه آنها را بهترین می کند ، خواندن را ادامه دهید.
ساختن وفاداری مشتری ، جنگ با چیرگی و کاهش هزینه های دستیابی برای هر تجارت SaaS بسیار مهم است. در همه اشکال بازاریابی ، به دست آوردن مشتریان جدید بیشتر از آنچه که ادامه می دهد فروش به مشتریان وفادار شما در حال حاضر فروش بیشتر هزینه دارد.
اگرچه ممکن است برنامه های وفاداری برای یک شرکت نرم افزاری بسیار خرده محور به نظر برسد ، اما یک استراتژی عالی برای حفظ مشتری است. ایجاد پاداش و طرح های وفاداری می تواند هر دو به شما در رشد مشتری خود کمک کند و مشتریانی را که قبلاً در اختیار دارید نگه دارید (مبارزه با چرند) هر دو طرح ارجاع و وفاداری می توانند برای SaaS سودمند باشند ، مانند هر مشاغل مبتنی بر خدمات.
ما نمی خواهیم شما را گمراه کنیم – هر طرح وفاداری یا ارجاع کارایی ندارد. شما باید کاربران خود را بشناسید و چه چیزی آنها را در ایجاد یک برنامه وفاداری یا ارجاع به کار انگیزه می دهد. نگران نباشید – ما نکاتی برای شروع کار داریم!
در اینجا می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه ارجاع را ارائه دهید که بیشتر کار می کند.
در اینجا می توانید 11 قانون آسان برای برنامه های ارجاع کارآمد را بررسی کنید.
یک قانون کوچک – قبل از اجرای هر نوع برنامه پاداش یا ارجاع ، باید داده های ارجاع فعلی خود را بشناسید. چند مشتری شما به دلیل اینکه مشتری موجود دیگر به آنها مراجعه کرده است به شما مراجعه کرده اند؟ شما می توانید برای ردیابی آن داده ها ، تجزیه و تحلیل هایی را تنظیم کنید ، یا اگر این کار با پشته تکنولوژی فعلی شما بسیار پیچیده است ، می توانید به سادگی از مشتریان خود در مورد آن (نظرسنجی) سؤال کنید تا تخمین تقریبی کسب کنید.
بهترین برنامه وفاداری و ارجاع برای SaaS – مثال:
برای اثبات اینكه یک تجارت SaaS می تواند از برنامه های وفاداری یا ارجاع نیز بهره مند شود ، بهترین نمونه ها را جمع آوری کرده ایم.
بهترین طرح وفاداری:
AMAZON PRIME:

بدون ذکر آمازون نخست نمی توانید در مورد برنامه های وفاداری صحبت کنید. با شروع برنامه ، هزینه عضویت پرداخت شده به آمازون به اعضای نخست وزیر ارسال رایگان ارسال کرد. امروزه با 99 دلار در سال ، برنامه وفاداری نه تنها حمل و نقل رایگان بلکه مزایای دیگری مانند موسیقی زنده جریان ، فیلم و نمایش تلویزیونی ، ذخیره سازی برای عکسهای دیجیتال و موارد دیگر را ارائه می دهد. برای شخصی که از عضویت نخستین آمازون استفاده می کند (نوع دیگری از برنامه "وفاداری") ، مزایا می تواند از هزینه سالانه فراتر رود. و در نتیجه پرداخت عضویت ، مشتری بیشتر از آمازون خریداری می کند. آمازون همچنین برنامه هایی را برای وب سایت ، موسیقی ، تلویزیون و فیلم های خود و موارد دیگر ارائه می دهد.
ما همچنین برنامه های وفاداری مختلف (بدون امتیاز!) وفاداری را توصیه می کنیم – در اینجا بیشتر بخوانید.
برنامه های ارجاع SaaS توجه شما: [
ارجاعات DROPBOX FOR SAAS:

Dropbox به دلیل رشد سریع آن در مدت زمان كوتاهی شناخته شده است ، تا حد زیادی به ارجاع ها ("فضای آزاد" آنها وابسته است). هدیه دادن باعث شد مردم درمورد خدمات خود این کلمه را پخش کنند). قوانین فعلی این برنامه را می توان در وب سایت Dropbox یافت.
چرا برنامه ارجاع Dropbox تا این حد مؤثر بود:
- قبل از برنامه ارجاع ، Dropbox از SEM و بازاریابی وابسته ، با CPA استفاده می کرد. از 288- 388 دلار ؛
- اما ریاضی کار نکرد. محصول آنها 99 دلار در سال بود ؛
- با الهام از پی پال ، آنها یک برنامه ارجاع دو طرفه اضافه کردند ، که در آن هم مراجعه کنندگان و هم دوستانشان جایزه می گیرند ؛
- پاداش ارجاع ، فضای ذخیره اضافی بود ، چیزی که مهم برای آن بود استفاده و لذت بردن از محصول آنها.
نتایج:
- افزایش ثبت نام های دائمی 60٪ ؛
- در سپتامبر 2008 این سرویس دارای 100،000 کاربر ثبت نام شده بود.
- در ژانویه 2010 (15 م.) سرویس. 4،000،000 ؛
- 35٪ از ثبت نام های روزانه از طریق برنامه ارجاع انجام می شود.
TRELLO REFERRALS:
Trello برای هر شخصی که مراجعه می کند یک نسخه رایگان برای حق بیمه ارائه می دهد. به لطف مراجعه به Trello پیوستید. پاداش منقضی نمی شود!
برنامه مرجع EVERNOTE:


Evernote برای ارائه یک طرح ارجاع شبیه به چند سال پیش (Trello) ترللو (2013؟) ، هنگامی که هنوز به این کلمه احتیاج داشت. پخش شود امروزه ، برنامه وفاداری بسیار جذاب تر (از دید مشتری) ، بسیار مبتنی بر نقطه و مؤثر است تنها اگر دوست ارجاع دهنده خدمات حق بیمه را خریداری کند. از آنجا که نیازهای Evernote تکامل یافته است (آنها یک پایگاه کاربر "اساسی" عظیم دارند و اکنون باید روی تبدیل کار کنند) ، آنها برنامه ارجاع خود را تغییر داده اند. قوانین برنامه فعلی را می توان در اینجا یافت.
TWITCH GAMIFIED REFERRAL:

Twitch یک بستر برای پخش ویدئو بازی ها است. بسیاری از تکنیک های بازی سازی را اقتباس می کند ، و چندین سیستم پاداش نیز وجود دارد.
نمونه ای از Drops است – جوایزی که فقط برای تماشای نمایش ها دریافت می کنید و بدین ترتیب درگیر کاربر بیشتر می شود.
کاربران می توانند عضو حق بیمه شوید و در بازی درآمد کسب کنید. بنابراین آنها می توانند وسایل نقلیه ، پوسته ها ، شخصیت ها و ارزهای مجازی را بدست آورند و تغییر دهند.
کاربران وفادار از طریق نشان های وفاداری پاداش پاداش می گیرند ، مانند پایه نشان ، نشان 3 ماهه ، نشان 6 ماهه ، نشان 1 ساله ، و نشان 2 ساله .
ارجاع به روبرو دو طرف PAYPAL:

آنها به معنای واقعی کلمه پول رایگان می دادند ، و این برای آنها بسیار عالی بود. و این قبل از رسانه های اجتماعی بود!
ارجاع ها به پی پال کمک کردند تا 7 تا 10 درصد روزانه رشد کند ، و پایگاه کاربر آنها را به بیش از 100 میلیون عضو منجمد می کند.
طبق گفته دیوید ساکس ، COO اصلی پی پال ، پی پال به به معنای واقعی کلمه به مردم را برای دعوت از دوستان خود پرداخت می کرد.
معلوم شد که بازده ROI بازاریابی بهتری نسبت به کانال های بازاریابی سنتی دارد.
پس از دستیابی به انبوه حساس پذیرندگان اولیه ، آنها را رها کردند. پاداش دوستانه ، اما آنها آن را برای بازرگانان نگه داشته اند. سپس آنها پس از رسیدن به شماره هدف خود ، جایزه Merchant را کنار گذاشتند.
TRANSFERWISE SAAS REFERRAL SOLUTION:

TransferWise یک سرویس انتقال پول مستقر در انگلیس است که در ژانویه 2011 توسط Kristo Kmannrmann و Taavet Hinrikus با راه اندازی شد. دفتر مرکزی در لندن و دفاتر در تعدادی از شهرها. یک شرکت جدید در بخش "بانکی" به دنبال موفقیت پی پال ، یک برنامه ارجاع بسیار گسترده را اتخاذ کرده است. همانطور که Transferwise می گوید:
"دعوت از دوستان برای انقلاب TransferWise مهم است. هرچه تعداد افراد بیشتر با TransferWise پول بفرستند ، برای همه بهتر است. "
اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ارجاع Transferwise در اینجا.
خلاصه:
ما به شما نشان داده ایم که از کجا می توانید با استراتژی وفاداری مشتری خود شروع کنید. نمونه های بسیار خوبی از استراتژی های کار برای سایر شرکت های SaaS را در بر گرفته است. اگر در حال تعجب از چگونگی تنظیم چنین برنامه ای هستید ، Voucherify یک نرم افزار حفظ مشتری مبتنی بر API است که می تواند با برنامه های شخصی وفاداری و ارجاع شما روبرو شود.
با ما تماس بگیرید تا استراتژی خود را در هر زمان عملی و عملیاتی نکنید!