صنعت مسافرتی منبع گسترده ای برای هزینه تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال است ، و تخمین زده می شود 4.85 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتالی در سال 2015 صرف شود. گروه Priceline به تنهایی 1.8 میلیارد دلار از هزینه 3.42 میلیارد دلاری سفر در سال 2013 را صرف کرد. سفر نوشتن – یک صنعت منفجر شده به خودی خود ، یک خانه طبیعی برای تبلیغات این صنعت سفر است. "نوشتن سفر" 157 میلیون بازدید از Google دارد و روزانه در حال رشد است. در گزارشی از سال 2011 ، 70٪ از مصرف کنندگان گفتند که "آنها به توصیه های آنلاین اعتماد دارند" – و نویسندگان سفر این موضوع را ارائه می دهند. 50٪ از خوانندگان وبلاگ اینترنتی گفتند که از وبلاگهای مسافرتی بازدید کرده اند.

تبلیغ کنندگان سفر مایل به پرداخت هزینه های کلیک خود هستند. "اتاق های هتل ارزان" در هر صفحه بین 1.50 تا $ 2.00 دلار CPC در شبکه نمایشگر Google اجرا می شود. "تاکسی فرودگاهی" نیز بین GDN بین 1 دلار و 1.50 دلار است – "خدمات مقرون به صرفه اتومبیل فرودگاهی".

بنابراین اگر Google AdSense را در وب سایت خود اجرا می کنید ، بدیهی است که می خواهید این تبلیغ کنندگان بسیار پرسود را جذب کنید.

اما اول …

کاری که نباید انجام شود:

1. محتوای بی کیفیتی را ایجاد کنید که برای ایجاد کلیک ایجاد شود

Google این کار را نمی کند ، حساب Adsense خود را ممنوع می کنید و روز بدی خواهید داشت. بعلاوه ، بازدید کنندگان شما به این سمت دامن می زنند و حرکت می کنند در عوض ، برای طول عمر محتوای مفید ، روشنگری و (در صورت امکان) ایجاد کنید.

2. طرح های تبلیغاتی را ایجاد نکنید که کلیک های نامعتبر را تسهیل می کند

اگر دکمه تبلیغ را درست کنار دکمه CTA محتوای خود قرار دهید یا تبلیغاتی دارید که بازدید کنندگان را سردرگم یا "فریب" می کند ، فقط به خود آسیب می رسانید. در دراز مدت این امر باعث می شود CPC هایی که سایت شما به دلیل قیمت گذاری هوشمند دریافت می کند ، کاهش یابد. این نیز برای بازدید کنندگان شما آزار دهنده است و مشتری آزار دهنده مشتری شما نمی خواهید. به علاوه ، شما نمی خواهید Google را عصبانی کنید.

3. برای همه تبلیغ کننده میزبان نباشید

با تبلیغ کننده هایی که در سایت خود اجازه می دهید انتخابی باشید. با گذشت زمان ، جوایز را به دست خواهد آورد . وب جدید محتوای با کیفیت را ارزشمند می کند و حتی اگر محتوای خوبی هم داشته باشید ، میزبانی تبلیغات غیرمستقیم بر خلاف هدف شما برای ایجاد ارزش و ایجاد یک برند منسجم است. به یاد داشته باشید ، تبلیغ کنندگان شما در مورد ارزشهای شما نسبت به محتوای شما می گویند.

چگونه آنها را جذب می کنید؟

1. تطبیق محتوا

"قدرت پیشنهاد" به همان اندازه که در زندگی واقعی انجام می شود ، در تبلیغات آنلاین کاربرد دارد. یک پیام مداوم در کل سایت حفظ کنید – از محتوای خود گرفته تا تبلیغات خود. اگر می خواهید برای استودیوهای محلی یوگا ، پوشاک یوگا یا پرواز به جنوب شرقی آسیا تبلیغات کنید ، در مورد "عقب نشینی برتر یوگا در جنوب شرقی آسیا" بنویسید. می خواهید از نظر بازدید کنندگان خود بسیار باریک باشید ، باید مراقب باشید تا یک موضوع منسجم را ترغیب کنید . بازدید کنندگان سایت شما در دسته بندی مصرف کنندگان قرار می گیرند و شما باید بدانید که در چه گروه هایی قرار می گیرند. سعی کنید از علاقه مخاطبان خود در تبلیغات خود استفاده کنید تا CPC بالاتر را بخواهید.

2. اهداف کلیدی کلمات با دم بلند را در طاقچه خود هدف قرار دهید

از برنامه ریز صفحه نمایش Google برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید که دارای CPC های بالا و رقابت پایین هستند. کلمات کلیدی دم بلند عبارات کاملی در محتوای شما هستند که افراد در گوگل جستجو می کنند. آنها همچنین توسط Adsense برای مطابقت با تبلیغات با محتوای شما استفاده می شوند. برای یافتن بهترین کلمات کلیدی با ارزش بالا ، تنها نبوغ کمی لازم است. برای مثال ، اصطلاح "بهترین دوربین برای عکاسی از طبیعت" متداول است و CPC های پایین تر از کلمه کلیدی مخصوص دم بلند مانند "بهترین دوربین DSLR سطح متوسط ​​را می طلبد." "شما به راحتی می توانید ببینید که چه مدت کلمات کلیدی دم بیشترین CPC را در برنامه ریز کلمات کلیدی Adwords به شما می دهد.

3. با استفاده از کلمات کلیدی خود محتوای خود را برای SEO بهینه کنید

تاکتیک های SEO باید برای AdSense شما نیز کار کند. فقط به دلیل عدم دسترسی به گوگل در هرزنامه بک لینک و بی فایده ، هرچند محتوای بسته بندی شده با کلمات کلیدی ، به معنای مرده بودن SEO نیست. مطمئناً ، کلمات کلیدی کوتاه شما نمی توانند صفحه شما را به شماره 1 در طاقچه خود تبدیل کنند ، اما شما هنوز هم نیاز دارید تا محتوای خود را بر اساس کلید واژه های انتخابی خود جستجو کنید.

همچنین ، کلمات کلیدی شما با پاسخ دادن به سؤال مخاطبان (و تبلیغات تبلیغ کنندگان) " در جعبه چیست؟" ] به معنای عملی کمک می کنند. مترادف برای "دوچرخه سواری" ، "کوهنوردی" ، "دوچرخه سواری" و تغییرات کلمه "tour" در محتوای شما . استفاده از محتوا و کلید واژه های مناسب طاقچه به شما کمک می کند تا تبلیغات متناسب با مارک خود داشته باشید.

4. محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی محلی CPC بومی سازی کنید

جستجوی محلی خصوصاً برای جستجوی تلفن همراه گسترده است. تبلیغات محلی مرحله منطقی بعدی است. بازدید کنندگان سایت شما مکان خود را از طریق آدرس IP نشان می دهند و از این اطلاعات برای ارائه تبلیغات مبتنی بر مکان استفاده می شود. به برخی از جستجوهای محلی با درآمد بالاتر برای تبلیغات محلی مربوطه نگاهی بیندازید. به عنوان مثال ، تاکسی فرودگاه سانفرانسیسکو CPC بالاتر از تاکسی فرودگاه کلیولند تولید می کند. بنابراین هنگامی که تبلیغات محلی خود را انتخاب می کنید کمی حفاری کنید . این تنظیمات اندک می تواند مبلغ زیادی را بپردازد!

 محاکمه رایگان پانگو را آغاز می کند

5. محتوای خود را برای هر فصل سفر بهینه کنید

البته ، شما باید بدون توجه به پیامدهای تبلیغاتی ، برای هر فصل سفر محتوای با کیفیت تولید کنید. اما اگر اینطور نیست ، شما از دست می دهید. برای حفظ CTR و تبدیل های خود با تبلیغ کنندگان ، محتوا را برای سفرهای زمستانی ، سفرهای تابستانی ، بهار و پاییز درج کنید . حتی اگر به شدت با جمعیت تابستانی سر و کار دارید ، مبتکر باشید و پست های خود را برای آن دسته از کلمات کلیدی با دم بلند مشاهده کنید. این همه مربوط به تطبیق محتوا با تبلیغ کنندگان است.

6. از کانال های تبلیغاتی سفارشی استفاده کنید

کانال های تبلیغاتی سفارشی به شما کمک می کنند تا تبلیغ کنندگان خود را در قسمت عمودی محتوای وب سایت خود تقسیم کنید. این به شما کمک می کند تا یک قالب تبلیغاتی براق و پیش بینی را حفظ کنید که در محتوای شما تداخل نداشته باشد. استفاده از کانال های سفارشی به شما امکان می دهد اندازه و فرمت آگهی آزمایشی A / B را بین انواع مختلف تبلیغات ارائه دهید. این به شما امکان می دهد متغیرهای مربوطه را کنترل کنید تا محتوای مطابق با کلیک تبلیغ شما تولید شود. بنابراین اگر این پست در یوگا در جنوب شرقی آسیا کلیک بیشتری به تبلیغات مربوط به یوگا کند ، اما هیچ چیز در سفر به آسیای جنوب شرقی نیست ، ممکن است عاقلانه باشد که مطالب مرتبط با یوگا بیشتر ایجاد شود یا به تبلیغات بیشتری مربوط به این موضوع بپردازید (از آنجا که با مخاطبان شما طنین انداز شده است ) کانال های سفارشی به شما کمک می کنند تا به طور کلی درآمد تبلیغ را از طریق بهینه سازی افزایش دهید ، و فروشندگان تبلیغ را جذب کنید که می دانند تبلیغات آنها در یک مکان ایده آل قرار می گیرد .

7. طرح تبلیغات خود را برای موبایل بهینه کنید

شگفت آور است تعداد بسیاری از وب سایت ها در سال 2003 گیر کرده اند. موبایل برای ماندن اینجاست. تبلیغ کنندگان از آنجایی که رایج ترین شکل ترافیک وب است ، ابزار آن را تشخیص می دهند. بیشتر مسافران در جاده از چه مواردی استفاده می کنند؟ سیار. شما باید بتوانید ببینید که من با این کار کجا می روم. راستی ، مهاجرت سایت و محتوای شما به یک سکوی پاسخگو که به کلیک های تلفن همراه شما کمک می کند دشوار نیست. اگر در مورد بیشترین میزان درآمد تبلیغاتی از وب سایت سفر خود جدی هستید ، اکنون را دریافت کنید!

8. از بهترین اندازه های تبلیغاتی با بهترین عملکرد استفاده کنید

علیرغم آنچه که بعضی ها امیدوار هستند ، اندازه اهمیت دارد . مخصوصاً با تبلیغات. درست همانطور که تبلیغ کنندگان بخش بندی به جریان محتوای شما کمک می کنند ، انتخاب اندازه های تبلیغی که تبدیل می شود باید به جریان کلی سایت شما کمک کند. Google حتی به شما کمک می کند تا اندازه های تبلیغاتی برتر را بدست آورید : اگر بازدید کنندگان خود روی تبلیغات کلیک نکنند ، درآمد خود را از دست می دهید ، اما اگر تبلیغات شما اهانت آمیز باشد ، بازدید کنندگان (و درآمد) را نیز از دست می دهید. . بنابراین در اینجا تعادل برقرار کنید .

9. از مرکز بازبینی Adsense

استفاده کنید. این باید کاملاً مشهود باشد ، اما شما باید هر آگهی را که ممکن است در سایت شما باشد با مرکز بازبینی مرور کنید. اگر یک تبلیغ دارای نمره تصور پایین است ، ممکن است در نظر داشته باشید که تبلیغ را مسدود کنید (اگرچه مسدود کردن حساب های Adwords با هم می تواند بر توانایی شما در دریافت پیشنهادات تبلیغاتی با کیفیت تأثیر بگذارد). مرکز بررسی همچنین می تواند به شما در جستجوی آگهی های مورد نظر کمک کند. به یاد داشته باشید ، این سایت شما است – سرنوشت تبلیغ خود را کنترل می کند.

پای تبلیغ صنعت سفر بسیار گسترده است (و رو به رشد است). بنابراین اگر وب سایت سفر دارید ، این 8 نکته را دنبال کنید تا یک قطعه قابل توجهی از آن تبلیغ را برای خودتان قطع کنید. اگر از محتوای با کیفیت و مخاطبی برخوردار باشید ، پول به دست می آید.

البته ، اگر می خواهید یک محیط تجاری مناسب برای تبلیغ کنندگان خود فراهم کنید ، باید آنچه را که بازدید کنندگان از همه مکانها ، دستگاه ها و غیره مشاهده می کنند ، مشاهده کنید. بیشتر VPN ها. برای تست تبلیغات خود IP IP دیتاسنتر را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، این یک تصویر بسیار کم نظیر و نادرست را برای شما رقم خواهد زد. فقط VPN هایی که دارای آی پی های مسکونی ثابت هستند می توانند به شما کمک کنند یک محیط ایمن با نام تجاری را برای تبلیغ کنندگان خود ایجاد کنید و یک تجربه یکپارچه برای بازدید کنندگان خود داشته باشید .

 محاکمه رایگان پانگو را آغاز می کند