ویژگی های کلیدی سیستم مدیریت ارتقاء (PMS): مقیاس پذیری ، پشتیبانی از تست تست a / b ، API ، سازگار با توسعه دهنده ، ردیابی ، گزارش دهی ، اتوماسیون.

 5 ویژگی یک نرم افزار مدیریت کوپن دیجیتال خوب [Infographic[

ملاقات با چالش مقیاس

به عبارت دیگر ، این نیازهای شغلی شما را در مورد اهداف فعلی و برنامه ریزی بلند مدت متناسب می کند. قوانین قیمت گذاری باید واضح و ساده باشند. در مورد کوپن ها ، این بدان معنی است که شما با توجه به تعداد عملیات انجام شده ، به عنوان مثال پرداخت می کنید. کدهای استفاده شده این قانون ساده به شما کمک می کند تا هزینه های نگهداری و سود متعادل را در مقیاس نگه دارید.

در یک زمینه بازاریابی چالاک ، حتی یک کمپین با طراحی زیبا می تواند نتایج غیرقابل پیش بینی را به همراه آورد. به همین دلیل برنامه قیمت گذاری مبتنی بر استفاده از اهمیت بیشتری برخوردار است. این اجازه می دهد تا را کوچک ، تکرار کنید و به تدریج هزینه برنامه راهبردی بلند مدت را تخمین بزنید . شما نمی خواهید با یک سرمایه گذاری بزرگ جلو به هدف خود پایان دهید و اهداف بازاریابی شما فقط به نیمه راه رسیده است ، آیا

{{CTA}}

بیاموزید که چگونه می توانید مشتری خود و تاکتیک های حفظ خود را بهبود ببخشید. بستر مبتنی بر انگیزه تیم ما آماده یاری رسانی است.

محاکمه رایگان را آغاز کنید

{{ENDCTA}

اتوماسیون بازاریابی و تست های یک / ب

اتوماسیون بازاریابی را باورنکردنی آورده است. راحتی برای بخش های بازاریابی. این امر باعث می شود نزدیک تر از هر زمان دیگری به مشتریان نزدیک شوید. امروز ، حتی خلاق ترین کمپین های کوپن هرگز نمی توانید با یک megacorp مدرن تجارت الکترونیکی رقابت کنید اگر به نرم افزار ضربه نزنید. چگونه به طور خاص به استراتژی تبلیغی شما کمک می کند؟ این به شما کمک می کند تجربه کوپن omni-channel را با:

  • ایمیل و پیام کوتاه شخصی شده با کدهای کوپن متناسب با متن پیام ایجاد کنید.
  • توزیع خودکار کوپن به صورت عمده فروشی در اثر تعامل مشتریان با نام تجاری (مانند تغییر مکان ، رها کردن)
  • تقسیم مشتری پویا که مخاطبان شما را بر اساس نتایج ردیابی فعلی تقسیم می کند.

واقعیت این است که ، اتوماسیون بازاریابی تعامل با مشتری و مشتری را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد ، از طریق روش های بازاریابی دیجیتال سنتی که برای دستیابی به آن تلاش کرد. در گذشته. Forbes

نکته: قبل از اینکه هرگونه برنامه کوپن را در مقیاس گسترده تنظیم کنید ، باید بدانید که کدام ایده های کوپن مناسب مخاطبان شما است. آزمونهای A / B نحوه عملکرد مقادیر مختلف تخفیف و قوانین اعتبار سنجی را بین بخشهای خاص مشتری مقایسه می کنند. هدف از آزمایش A / B این است که با کمپین های کوچک شروع کرده و ایده هایی را که به بهترین شکل تبدیل می شوند گسترش دهید. سیستم مدیریت کوپن قادر از این پشتیبانی می کند ، نتایج آزمون را در داشبورد ارائه می دهد ، بنابراین می توانید الگوهای را به هیچ وجه پیدا نکنید.

آهنگ و تجزیه و تحلیل عملکرد شما

ردیابی کوپن برای جمع آوری داده های مشتری و ایمن در برابر کلاهبرداری بسیار مهم است. یک پلتفرم نرم افزاری توانمند ، داده های جمع آوری شده را به گزارش های قابل اندازه گیری تبدیل می کند و در نهایت شما را به سمت بهبود نرخ فروش سوق می دهد. این روزها کوپن ها بسیار بیشتر از کدها و تخفیف ها هستند. آنها برای ردیابی رفتار مشتریان استفاده می شوند که بعداً به بخش ها ترجمه می شوند. در هنگام انتخاب ارائه دهنده کوپن ، به دنبال ویژگی های ردیابی مانند:

  • کدهای منحصر به فرد باشید که به شما امکان می دهد تک تک کوپن ها را در بین ده ها کمپین ایجاد شده ، ردیابی کنید [
  • بازخریدها و جزئیات تحویل که مشخص می کند چه زمانی و چگونه کد تحویل داده شده است (می توانید ببینید چه کسی کد ویژه را بازخرید کرده است و کدام کانال های تحویل مؤثرتر هستند) ،
  • معیارها و آمارهایی که عملکرد زمان واقعی کمپین های شما را نشان می دهد (مانند مانده کارت هدیه ، تعداد کل بازخرید ها یا محبوب ترین انواع تخفیف). [19659024] به یاد داشته باشید که ویژگی های واحد استراتژی داده محور را تضمین نمی کنند. فقط سیستمی که کوپن را در کل چرخه عمر خود ردیابی می کند می تواند سرنخ های معتبری را به شما بدهد.

    API را فراهم می کند

    سعی کنید تعداد برنامه ها ، ارائه دهندگان خدمات و ابزارهای تجاری را که قبلاً از آنها استفاده می کنید ، حساب کنید. بدیهی است که اگر یکپارچه نباشیم با هم همکاری کنیم ، هیچ یک از آنها مؤثر نیست. به همین دلیل به سیستم کوپن با API نیاز دارید. یک بستر API از زیرساخت فعلی و منابع داده شما ارزش می گیرد. ارتباط با ابزارهای CRM و BI جریان و یکپارچگی داده ها را فراهم می کند. با تشکر از API ها ، استراتژی کوپن به سادگی به زیرساخت های موجود شما گسترش می یابد . شما می توانید تمام ابزارهای بازاریابی خود را برای ایجاد یک سیستم تبلیغاتی قدرتمند ترکیب کنید.

    API ها به شما امکان می دهند نرم افزاری بسازید که متناسب با روند شما باشد و توسعه آن برای سیر صحیح طول نمی کشد.

    توسعه دهندگان شما آن را دوست دارند

    بدون به عنوان یک برنامه نویس ، احتمالاً از این نکته پرش می کنید. و این یکی از بدترین اشتباهاتی است که می توانید هنگام انتخاب هر نرم افزاری مرتکب شوید. ارائه دهنده کوپن که با API عرضه می شود و توسط توسعه دهندگان شما تأیید شده است ، یک تیم صرفه جویی در زمان واقعی برای تیم بازاریابی شما است. نرم افزار سازگار با توسعه دهنده ، شما را قادر می سازد راه حل های سفارشی و متناسب را در زمان و منابع صرفه جویی کنید. با سرعت بیش از حد سوار شدن ، کوپن های شما یک قدم جلوتر از رقابت قرار می گیرند.

    اما منظور از توسعه دوستانه توسعه دهنده چیست؟ بیایید به مهمترین ویژگی ها نگاهی بیندازیم:

    • RESTful API
    • مستندات کامل با آموزش های سریع ، یک دوجین نمونه عملی و کنسول تعاملی ؛
    • پشتیبانی از تیم فنی فروشندگان ؛
    • SDK (کیت های توسعه نرم افزار ) برای زبان های برنامه نویسی محبوب.

    در نهایت ، برای شروع توسعه استراتژی کوپن خود فقط به دو چیز نیاز دارید. در مرحله اول ، هدف اصلی خود را تعریف کنید. ثانیا ، یک ارائه دهنده کوپن قادر را انتخاب کنید و آزمایش ایده های خود را شروع کنید (به یاد داشته باشید قبل از انتخاب هر نرم افزاری ، از سازندگان خود در مورد نظر خود بپرسید). پس از استفاده از امکانات عالی بازاریابی مدرن دریغ نکنید. کوپن ها را با تقسیم بندی پیشرفته ، شخصی سازی بازاریابی و اتوماسیون ترکیب کنید. با ابزار و برنامه مناسب ، کوپن ها تبدیل ها را تشدید می کنند ، وفاداری را افزایش می دهند و روابط با مخاطبان عادی شما را تقویت می کنند.

    —-

    {{CTA}}

    در Voucherify ، ما در حال توسعه راه حل های کوپن هستیم. برای مشاغل با هر شکل و اندازه در سراسر جهان اگر علاقمند به گفتگو مشورت هستید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چگونه باید کمپین های کوپن را پیاده سازی کنید ، در [email protected] به ما اطلاع دهید – ما همیشه از کمک کردن خوشحال می شویم!

    محاکمه رایگان را شروع کنید [19659005] {{ENDCTA}