با راهنمایی های ما ، شما قادر خواهید بود تاکتیکی بسازید که به شما در بهینه سازی پیشنهادات جمعه سیاه ، رانندگی تبدیل های بیشتر و محاسبه بهتر ROI کمک می کند.

کمپین های کوپن قابل ردیابی کلیدی برای دیدن چگونگی تبدیل استراتژی تبلیغ جمعه سیاه شما به سود یا ضرر است. در این پست ، شما می آموزید که چگونه از تطبیق کوپنها برای اندازه گیری موفقیت آمیز عملکرد BFCM خود استفاده کنید و بینش را به یادگیری رویدادهای آینده تبدیل کنید.

ما به شما قدم به قدم از طریق پیگیری امکانات و توصیه های کمپین راهنمایی خواهیم کرد. فهرست مختصری از مباحثی که در این مقاله به آن می پردازیم:

1) چرا باید یک / یک بار برنامه های جمعه سیاه خود را آزمایش کنید؟

2) کمپین های کوپن خود را با تکنیک های آسان و پیشرفته بهینه کنید

  • ردیابی با پیشوند کوپن
  • پیگیری با دسته کوپن
  • ترکیبی از پیشوند و دسته

3) برنامه های ارجاع خود را تست کنید

  • اول- برنامه های ارجاع دقایقی
  • برنامه های ارجاع دو طرفه
  • تست های ارجاع به طور خلاصه

4) نحوه نزدیک شدن به گردش کار ارتقاء چند سطحی

  • نحوه راه اندازی تبلیغات جمعی چند سطحی
  • Email camps
  • تبلیغات مبتنی بر موقعیت مکانی

5) اقدامات لازم برای خنثی کردن امسال BF یا CM

چرا شما باید یک / ب کمپین های BF خود را آزمایش کنید

به خاطر داشته باشید که 40٪ از مصرف کنندگان شروع به جستجو برای معاملات می کنند. با رسیدن ماه نوامبر ، می توانید از این جنبش برای آزمایش روزانه و بهینه سازی نهایی پیشنهاد BFCM خود استفاده کنید. برای شروع آزمایش های b / b ، در بخش بندی مشتریان خود تحقیق کنید و از لیست و گروه های مورد نظر خود به روز باشید. آزمایش تخفیف های مختلف همراه با محدودیت های مختلف ، انتظارات مربوط به بخش های خاص را مشخص می کند و باعث غیرقابل پیش بینی بودن نتایج می شود.

"شرکت های بزرگ منابع زیادی را صرف آزمایش کمپین های تبلیغاتی و استخدام گروه های متمرکز می کنند ، اما شما می توانید تحقیقات بسیار مؤثرتری را روی خود انجام دهید. فقط با شروع کوچک و سپس آزمایش و اندازه گیری هر کاری که انجام می دهید. "

ادامه دهید تا ببینید چه نوع تبلیغات و تکنیک های ردیابی در هنگام تهیه پیشنهاد BFCM یا برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی برای سال آینده 2019 ، ارزش اجرای آن را دارند.

بهینه سازی و ردیابی استراتژی BFCM 2018 شما

کوپن های دیجیتال دارای بسیاری از خصوصیات هستند که در هنگام استفاده صحیح می تواند یک معدن طلای دانش بازاریابی باشد. بیایید مثلاً به کد کوپن نگاهی بیندازیم. کوپن هایی با کدهای منحصر به فرد را می توان به راحتی ردیابی و تجزیه و تحلیل کرد ، در عین حال کوپن هایی با کد ثابت توزیع آسان هستند و بنابراین مشتریان جدیدی را در مقیاس کسب می کنند. در پاراگراف های زیر ، می بینید که کوپن های دیجیتال چیزهای بیشتری را شامل می شوند ، از جمله شخصی سازی های پیچیده. بر اساس تلاش مورد نیاز برای اجرای ، تمام ایده های ردیابی ارتقاء BFCM به 3 دسته مختلف از آسان تا پیشرفته تقسیم می شوند.

ردیابی با پیشوند کوپن

با پیشوند ، می توانید به راحتی تبلیغات خود را طبقه بندی کنید. تصور کنید کمپین های مختلفی را برای کانال های مشتری مختلف انجام می دهید. اگر بتوانید کوپن های یک کمپین خاص را با استفاده از پیشوند آنها فیلتر کنید آسان است.

پیشوند کلمه ای است که در ابتدای کد کوپن قرار داده شده است. این یک کمپین منحصر به فرد یا کد ثابت است ، می توانید هر نوع کوپن را با 2-3 کاراکتر اضافی در کد که دارای داده های مشخص است ، برچسب گذاری کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید کانال های توزیع را به پیشوندهای مختلف اختصاص دهید و در نتیجه ، می توانید عملکرد آنها را مقایسه کنید.

 پیشوند کوپن ردیابی - استراتژی های جمعه سیاه

ردیابی با دسته کوپن

اگر اجرای چندین کمپین BFCM در همان زمان ، به طور مشابه با پیشوند ، دسته ها به شما سریع می دهند عملکرد فعلی. دسته بندی ها به شما امکان می دهند کوپن هایی را که به یک نوع کانال تحویل ، یک بخش از مشتریان (گیرنده) یا منطقه دسترسی به کمپین متصل است ، نشان دهید. پس از فروش ، می توانید کوپن ها را با یک دسته خاص فیلتر کنید و عملکرد تخفیف ویژه را با پارامترهای متنوع مقایسه کنید.

ترکیبی از پیشوند و دسته

پیشوندها و دسته ها بسیار مفید و آسان هستند راه حل ردیابی اگر بستر کوپن شما به طور پیش فرض از این ویژگی ها پشتیبانی می کند (هر دو برای مدیریت در برگه های اکسل دستی قابل استفاده هستند).

 پیشوند و دسته بندی - بهینه سازی استراتژی جمعه سیاه خود

ردیابی با UTMs

با تشکر از UTM ها ، شما می توانید تأثیر مستقیم همه پیوندها بر ترافیک ایجاد شده و نتایج فروش را مشاهده کنید. آنها ابزاری ساده اما مؤثر برای اندازه گیری ترافیک دیجیتال هستند. UTM یک رشته خاص است که برای ردیابی بازدید کنندگان باید در انتهای URL به آن اضافه کنید. هر کانال ، نوع کوپن یا کمپین را می توان به یک UTM متصل کرد. همچنین می توانید UTM را به صفحات فرود مربوطه که در آن کوپن های خود را منتشر می کنید اضافه کنید.

یک ترافیک تعریف شده توسط UTM ها می تواند به راحتی با داده های یک بستر کوپن مقابله شود. به عنوان مثال ، می توانید تعداد بازدید کنندگان را با تعداد کل بازخریدهای کد مقایسه کنید.

 UTMs

Track

Track

برنامه های ارجاع خود را تست کنید و دسترسی خود را گسترش دهید

FIRST-MINUTE REFERRAL PROGRAM [194590012] [19659040] یک برنامه ارجاع 3-4 هفته قبل از اینکه BF دسترسی احتمالی شما را گسترش دهد خاموش است. در نظر بگیرید راه اندازی یک کمپین که با تخفیف BFCM با توجه به تعداد مشتری های ارجاع شده ، به عنوان مثال ، "20٪ تخفیف در فروش جمعه سیاه اگر 2 دوست را به فروشگاه آورده اید" یا "50٪ تخفیف دهید اگر حداقل 3 دوست را تشویق کنید به

 برنامه های ارجاع آزمون
ایده های ارجاع گیرنده می توانند تب انتظار را برای ایجاد ترافیک بیشتر و شکل دادن به پیشنهاد نهایی شما با بینش های اسیر شده به دست آورند.
PROGRAMA REFERRAL REFERRAL MULTI-LEVEL

سطح آن را خراشیده است ، نوبت به معرفی اشکال پیشرفته تر از ردیابی با برنامه های ارجاع چندگانه و کوپن های بسیار شخصی شده رسیده است. یک کوپن و ویژگی های آن در مورد پتانسیل ردیابی تصمیم می گیرند زیرا آنها در هر مرحله از قیف فروش با مشتری شما همراه می شوند. آنها ویژگیهایی را نشان می دهند که تمام نقاط انتهایی و داده های مهم (مکان ، کانال تحویل ، داده های مشتری ، جزئیات سفارش ، روش پرداخت و غیره) را نشان می دهد.

 MULTI-LEVEL PROFRARAL REFERRAL PROGRAMS

برنامه های ارجاع قابل ردیابی ، با علامت سیاه جمعه تب ، ارزشمندترین منابع کسب جدید – مشتریان مبارک خود را ضبط کنید. مشوق های ارجاع شانس برای توصیه های جدید و در نتیجه بیشتر رفت و آمد در اطراف BF را افزایش می دهد. بزرگترین چیز در مورد برنامه های مبتنی بر کدهای منحصر به فرد این است که شما دقیقاً مقیاس ترافیک ایجاد شده و مقدار سربهای خریداری شده را می دانید.

به دلیل آزمایش یک بار / b که می توانید در کمپین های ارجاع اجرا کنید ، ما ویژگیهایی را ذکر کردیم که ارزش آن را داریم. شروع با:

  • ساختار برنامه دو طرفه – در چنین کمپین هایی دو انگیزه وجود دارد. هنگامی که یک مراجعه کننده نام تجاری شما را توصیه می کند ، کدی را به اشتراک می گذارد که یک انگیزه برای مشتری جدید است. اگر مشتری جدید انگیزه داده شده را بازخرید ، ارجاع دهنده پاداش می گیرد (2 انگیزه). یک نمونه می تواند برنامه ارجاع Airbnb باشد.

کمپین های ارجاع دو طرفه به شما اجازه می دهند تا بر قدرت توصیه آن تأکید کنید. با یک ارزش واقعی در دست ، مشتریان جدید انگیزه دارند تا خدمات شما را بررسی کنند

 اطلاعات مربوط به برنامه های ارجاع
آزمون های مرجع در خلال

آزمایش A / B چیست؟ از آزمونهای استاندارد شروع كنید تا تأیید كنید كه چه مشوق ها و قوانین برنامه به بهترین وجه كار می كنند:

  • نوع تشویقی: تخفیف مبلغ ، درصد تخفیف یا شاید اعتبار کارت هدیه؟
  • حداقل حجم سفارش كه امکان بازخرید كد را فراهم می آورد: از یک طرف ، باید بودجه خود را تأمین کنید از طرف دیگر ، این می تواند با موفقیت مشتریان را به صرف هزینه بیشتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده سوق دهد.
  • تاریخ انقضا: مدت زمان کوتاه برای بازخرید کد به طور معمول ارزش ذهنی یک انگیزه را افزایش می دهد.

ما به شما توصیه می کنیم پیکربندی را آزمایش کنید. دقیقاً همان تخفیف را به مشتری و مشتریان جدید ارائه می دهد ، اما در مورد مراجعه کنندگان ، به حداقل مقدار سفارش نیاز دارد که کمی بالاتر از حد متوسط ​​سفارش باشد.

در آخر ، تاریخ انقضا را در هر دو انگیزه فراموش نکنید!

در مرحله بعد ، می توانید ویژگی های کمپین دیگری مانند انواع تشویق کننده های مختلف ، قوانین بازخرید ، محدودیت زمانی و کانال های توزیع را آزمایش کنید.

نحوه نزدیک شدن به گردش های تبلیغاتی چند سطحی

برنامه های ارجاع تنها یکی از این موارد هستند بسیاری از اقدامات شما می توانید با یک موتور تبلیغاتی مدرن برنامه ریزی کنید. در این بند ترکیبی از مشوقها و توزیع خودکار کانالهای متقابل را مشاهده خواهید کرد. آنها با هم ، قبل از نهایی BF ، یک کارزار انتخاباتی چند مرحله ای و قابل ردیابی ایجاد می کنند. هدف این است که توجه مشتریانی را که خیلی زودتر از معاملات جستجو می کنند جلب کنند و تا زمانی که BF بیایند ، آنها را در قیف خود نگه دارند.

 تبلیغات چند سطحی
EMAIL MARKETING & COUPON DATA [194590012] برای اکثر مشاغل ، ایمیل های دارای کوپن مناسب ترین راه برای دستیابی به مشتریان با پیشنهادات جمعه سیاه خود هستند. ترکیبی از ایمیل و کوپن مسیر ردیابی را از لحظه ای که مشتریان هنگام انجام اقدام به دریافت ایمیلی به انتهای قیف فروش می روند ، گسترش می دهد. برای مهمترین پارامترهای کمپین ایمیل ، یعنی Open Open و کلیک کردن از طریق نرخ ، داده های کوپن نشان می دهد که محتوای ایمیل چگونه بر درآمد تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر OR یا CTR بالا را با تعداد ضعیف کوپن های استفاده شده ذکر کردید ، احتمالاً باید تلاش بیشتری را روی تخفیف متمرکز کنید. به همین ترتیب ، ردیابی پیچیده ایمیل به شما کمک می کند اگر هر یک از کمپین های شما امسال عملکرد خوبی نداشته باشند ، دلایل و هک هایی را برای مراجعه به آینده تعریف کنید.

آنچه در مورد ایمیل ها نیز مهم است ، طراحی آنهاست. وقت خود را برای تست رنگ دکمه های مختلف ، CTA ها و شخصی سازی ایمیل بگیرید. شما می توانید این کار را با استفاده از یک کمپین ایمیل با اطلاع رسانی درباره تبلیغات دیجیتال در فروشگاه خود انجام دهید. گردش کار می تواند به شرح زیر باشد:

  • ارتقاء سطح سبد خرید (تخفیف خودکار) برای هر ساعت یکشنبه 6 ساعت فعال است.
  • هر شنبه مشتریان یک یادآوری از ایمیل دریافت می کنند که این تبلیغ روز بعد از روز دیگر فعال است. هر یادآوری طراحی متفاوتی دارد. به یاد داشته باشید که در هر زمان یک چیز را تست کنید (ابتدا دکمه ها را تست کنید ، سپس یک گرافیک ، سپس یک محتوای پیام).
  • وقتی به BFCM نزدیک شد می توانید ایمیل اختصاصی ارسال کنید و ذکر کنید که پیشنهادهای ویژه در حال آمدن است. نکته اصلی این است که یک الگوی پیام BF را بر اساس بینش های یادآوری تست طراحی کنیم.

ایمیل های تبلیغاتی کارشناسی ارشد با چاپ سفید ما: کوپن های موجود در بازاریابی ایمیل

 یادآوری های کوپن
تبلیغات مناسب برای مناطق مختلف 19659040] با یک ترافیک عالی جمعه سیاه و کوپن های بسیار زیاد استفاده شده ، می توانید سرنخ های قابل توجهی را ضبط کرده و آنچه را که می توان در آن جستجو کرد و در کجا تعریف کرد.

بخش بندی جغرافیایی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که به طور مکرر بر نتایج فروش تأثیر می گذارد. ردیابی موفقیت شما از نظر جغرافیایی و حفر داده ها از مناطق مختلف به شما کمک می کند الگوهای مشخصی را تعریف کنید و کیفیت یک بخش بندی فعلی را آزمایش کنید.

 کمپین جغرافیایی واقع در جمعه سیاه

از دیدگاه فنی ، تجزیه و تحلیل تقسیم بندی را قرار دادیم. در تکنیک های پیشرفته ، زیرا کمپین های مبتنی بر داده های جغرافیایی CRM باید با محدودیت هایی محکم که کوپن های شما را از سوءاستفاده و کلاهبرداری تضمین می کند ، به عنوان مثال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که کوپن جمعه سیاه NY فقط در نیویورک قابل بازخرید است. بعلاوه ، شما باید اطمینان حاصل کنید که گردش کار و زیرساخت های شما با محدودیت های قانونی جدید مطابقت دارد.

"با تقسیم کردن مشتریان ، می توانید فرصت هایی را که باید در آن سرمایه گذاری کنید ، بیشترین تلاش و منابع را برای بازاریابی در آینده و ابتکارات نگهداری مشتری مشخص کنید. "Forbes

تقسیم جغرافیایی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که به طور مکرر بر نتایج فروش تأثیر می گذارد. ردیابی موفقیت شما از لحاظ جغرافیایی و جستجوی داده ها از بخش های مختلف به شما کمک می کند الگوهای مشخصی را برای هر منطقه تعریف کنید و کیفیت یک بخش فعلی را آزمایش کنید.

در نهایت ، با داشتن یک ترافیک عالی جمعه سیاه و مقدار زیادی از کوپن های مورد استفاده ، می توانید سرنخ های قابل توجهی را ضبط کنید و مشخص کنید که چه مواردی جذاب است و از کجا استفاده می کنید.

Takeaways to rock the BF یا CM امسال

پس از فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبر ، در نهایت می توانید نحوه استفاده مردم از محتوای شما را تعریف کرده و دنبال کنید نقاط روشن در استراتژی بازاریابی آینده شما. برای آسانتر کردن تجزیه و تحلیل ، ما کلیه داده های قابل ردیابی قابل ردیابی با کوپن های دیجیتال را خلاصه کردیم:

  • دانش در مورد کانال ها و اشخاص ثالث که بیشترین میزان ترافیک را ایجاد می کنند به شما امکان می دهد فرایند توزیع را از نظر ایجاد آگاهی از نام تجاری بهینه کنید .
  • معیارهای Redemptions منابع واقعی مشتریان جدید را نشان می دهد که باید در آینده روی آنها تمرکز کنید.
  • نتایج UMT در مقایسه با شماره های کوپن نشان می دهد که چگونه ترافیک ایجاد شده در یک مکان خاص کوپن تأثیر می گذارد. نتایج فروش.
  • کمپین های ایمیل که بالاترین CTR را نشان می دهد به شما نشان می دهد تخفیف ها و تبلیغات بیشترین خواسته در بین انتخاب کنندگان شما چیست.
  • داده های مشتریان بدست آمده هنگام بازخرید BFCM را قادر می سازد. شما به مخاطب عادی خود را گسترش دهید و گروه های هدف جدید (مکان های جدید ، مشترکین و غیره) را تعریف کنید.
  • مبارزات انتخاباتی جمعه سیاه آزمایش شده به شما نشان می دهد که ترکیبی از قوانین خرید و تخفیف (فروش متقابل ، فروش فلش و غیره) بالاترین سطح مورد علاقه را به ارمغان می آورد.
  • سرانجام ، مقایسه نتایج فروش نهایی با ترافیک به دست آمده شما را قادر می سازد بازده کوپن خود را از نظر تبدیل علاقه به اقدامات برآورد کنید.
  • برنامه تلفن همراه و کدهای QR شما را قادر می سازد تا ردیابی بازخریدهای آفلاین

طبق گفته HJ Harrington " اندازه گیری اولین قدم است که منجر به کنترل و سرانجام به بهبود می شود." به محض اینکه نفس خود را پس از جمعه سیاه و دوشنبه سایبر عجله ، شروع به حفر کردن به اعداد دست یافته کنید. سکوهای کوپن مدرن با کمپین های کوپن قابل ردیابی از داده های Google Analytics یا آمار MailChimp پشتیبانی می کنند که ، در کنار هم ، می توانند دقیق ترین واکنش ها را در طول ترافیک فوق العاده BF و برنامه ریزی استراتژی آزمایش شده میدانی خود برای آینده انجام دهند.

هیچ تبلیغی ندارید. موتور در محل است؟ از محاکمه 30 روزه رایگان ما استفاده کنید تا کمپین های برجسته جمعه سیاه را با پشتیبانی تیم اختصاصی آماده کمک به شما بسازید!