لیست ما را از قدرتمندترین انواع تبلیغات در عصر شخصی سازی دنبال کنید و از غول های تجارت الکترونیکی پیروی کنید!
عکس توسط جف شلدون در Unsplash
کوپن ها
در تجارت امروز ، هر خرده فروش احساس تنفس می کند که گردن خود را کم می کند. همیشه کسی وجود دارد که برای خدمات یا محصولات شما با شما رقابت کند. و وقتی ایستادن با موجودی به تنهایی سخت تر می شود ، کوپن ها کار را انجام می دهند. بسته به استراتژی ، کمپین های کوپن قادر هستند:
مشتریان جدیدی را به خود جلب کنند ، به بازارهای محلی
اکتفا کنید و سودآوری را به حداکثر برساند (متقاطع و فروش بالا ، نرده های زمینی)
روابط را تقویت کرده و مخاطب عادی ایجاد کنید
مشتریان را ردیابی کنید و الگوهای رفتاری پیدا کنید
مجهز به کدهای QR و پشتیبانی از نرم افزار مدرن ، کوپن های شخصی شده از هر زمان دیگری قابل دسترسی هستند. برای مارک ها ، این فرصتی است که بتوانند از طریق چندین کانال جهانی ، دسترسی خود را گسترش دهند. برای مصرف کنندگان ، صرفه جویی در زمان و مکان ، راحتی و تجربیات همه گیرنده را به ارمغان می آورد.
بله. متناسب با ایجاد چالش های مجازی تعاملی. مکان ها ، داستان ها و قهرمانانی که مردم دوست دارند. آنها هر روز با کمپین های تبلیغاتی اقناع آمیز روبرو می شوند ، در طی 6 ماه گذشته بیش از 25000 کوپن مشتری را درگیر می کردند.
کارتهای هدیه
کارتهای حلقه بسته محبوب فرصتی برای شرکت های کوچک برای رقابت با جهانی است. غول ها آنها مشتریانی را جذب می کنند که در غیر این صورت آنها را به دست نیاوردید و حتی در صورت استفاده نکردن از آنها سود می آورند.
با مشاهده این آمار ، دو سرنخ مهم پیدا کردیم:
هنگامی که بیش از 50٪ از دارندگان کارت های هدیه بیش از مانده موجود را خرج می کنند. تلاش برای شخصی سازی برای ارائه پیشنهادهای مرتبط بیشتر باعث افزایش متوسط هزینه ها می شود.
محبوبیت روزافزون کارتهای هدیه دیجیتال باعث می شود که فناوری های تلفن همراه اولویت باشند.
چه چیزی موفقیت کارت های هدیه دیجیتال را تعیین می کند؟ با پشتیبانی از اتوماسیون بازاریابی ، آنها شخصیت شخصی هدایای سنتی ، همراه با راحتی فن آوری های تلفن همراه را حفظ می کنند:
کدهای منحصر به فرد خرده فروشان را قادر می سازد تا رفتارها را ردیابی کنند و سریعاً پیشنهادهای مربوطه را فوری کنند
جزئیات شخصی باعث ایجاد حس شخصی ، خیاط می شود. هدایای ساخته شده
موجودی موجود در هر زمان که می تواند سفری یکپارچه از طریق یک قیف فروش را بدست آورد آسان است
خرده فروشان می توانند از طریق بسیاری از کانالهای محلی و جهانی (ایمیل ، وبلاگ ، صفحه فرود ، رسانه های اجتماعی) به خریداران برسند.
QR کدها باعث می شوند هدیه همراه با فناوری های تلفن همراه باشد
رقمی سازی شانس از دست دادن کارت را از بین برد و هزینه تولید را به حداقل رساند
موتور کارت هدیه Zalando برای بسیاری از مواقع هدیه می دهد. علاوه بر این ، با طرح های متنوع و متنوع ، کارت اعتباری را به عنوان هدیه ای متناسب با خود جلوه می دهد. چنین شخصی سازی بازاریابی منجر به فروش بیشتر کوپن های هدیه به جای اینکه یک بار در یک چیز ماه آبی باشید.
برنامه های ارجاع
چه چیزی موفقیت یک برنامه ارجاع را تعیین می کند؟ جایزه. برای درک نکته برنامه های ارجاع ، باید به برخی آمارها بپردازیم. از بین کلیه مشتریانی که مایل به توصیه خدمات شما هستند ، فقط 35٪ این کار را انجام می دهند. غمگین ، مگه نه؟ به همین دلیل شرکت ها برنامه های ارجاعی را ارائه می دهند که مشوق هایی برای مراجعه کنندگان و دوستانشان است. این جوایز باعث افزایش شانس Word-of-Mouth ، بی ارزش در دستیابی به مشتریان جدید می شود. نمی دانید چه پاداشی را انتخاب کنید؟ آزمایش! اجرای یک برنامه ارجاع با طرح پاداش چند سطحی به:
– پاداش مشتریان مطابق تعامل خود
– آزمون که پاداش در بخش های خاص مشتری به بهترین وجه عمل می کند
قوانین پاک و مختصر و ایده جذاب می توانند یک پیروزی عظیم کسب کنند. مخاطب ارجاع. جوراب در موجودی خود ندارید؟ می توانید یک کوپن شخصی با تخفیف جذاب اضافه کنید و آن را در یک پیام کوتاه الکترونیکی قرار دهید. هدایا و قوانین ساده باعث می شود تا مردم تمایل بیشتری برای پاسخگویی داشته باشند.
قوانین پاک و مختصر و ایده جذاب می توانند مخاطب عظیمی را به خود جلب کنند. جوراب در موجودی خود ندارید؟ می توانید یک کوپن شخصی با تخفیف جذاب اضافه کنید و پیام دهید. یک هدیه و قوانین ساده باعث می شود که افراد تمایل بیشتری برای پاسخگویی داشته باشند. (منبع تصویر: https://www.friendbuy.com/blog/4-examples-of-the-best-customer-referral-programs/ )
تخفیف های سطح سبد [19659005] تخفیف های سطح سبد خرید مشتریان را با پس انداز احتمالی موجود در نوک انگشتانشان وسوسه می کند. این تبلیغات مشتریان را به طور مؤثر به تصمیمات خرید خودجوش سوق می دهد. در حالی که بسیاری از آنها برای دریافت تخفیف بیشتر به سبد خرید خود اضافه می کنند ، میانگین حجم سفارش در حال رشد است. تخفیف های سطح سبد خرید نیز برای تست های فروش فلش و تست های a / b مناسب است. بدون تلاش فراوان ، می توانید سرنخ هایی برای فعالیتهای تبلیغاتی و فروش های آینده تعریف کنید.
اولین چیزی که بعد از می بینید http://oldnavy.gap.com/ بارگذاری شده بنر با معاملات و تخفیف های فعلی است. بعلاوه ، هنگام خرید ، فروشگاه ثابت به طور مداوم مشتریان را در مورد پول از قبل ذخیره شده و مبالغ باقی مانده برای صرف تخفیف دیگر ترغیب می کند.
برنامه های وفاداری
نگه داشتن مشتریان عادی به مراتب ارزان تر از جذب موارد جدید است. به همین دلیل است که کمپین های وفاداری به اندازه کافی وقت و منابع شما را دارند. برنامه های وفاداری مؤثر ، قایق فروش را با شخصی سازی پیشرفته و انگیزه های جذاب تطبیق می دهد. ایجاد حس یک رویکرد فردی و پیشنهادهای انحصاری میزان حفظ را به حداکثر می رساند. اما به یاد داشته باشید که شرکتها غالباً فراموش می کنند – برنامه های وفاداری برای … مشتریان وفادار است. نگه داشتن همه مشتریان و تبدیل آنها به صورت منظم غیرممکن است.
کلید یک برنامه وفاداری موفق ، یافتن وفادارترین و سودآورترین مشتری است. با در اختیار داشتن آنها ، به جای اینکه هر مشتری جذب شده را بدست آورید ، تمام تلاش خود را برای حفظ آنها انجام دهید.
"برنامه های وفاداری برای بهترین مشتریان شما در نظر گرفته شده است. اینها 20٪ برتر از کل مشتریان شما هستند که می توانند با صرف هزینه بیشتر در مدت زمان طولانی تر 70٪ درآمد بیشتری کسب کنند. " اعضای جوایز امتیازات خود را به روشهای مختلف مانند خرید ، مراجعه به سایت و ثبت نام جمع می کنند. عاشق مشتریان به دلیل تکرار جوایز سخاوتمندانه که در یک طرح چند سطحی سازمان یافته است.
آیا علاقه مند به اجرای بازاریابی تبلیغاتی شخصی برای شرکت شما هستید؟ با مهندس راه حل ما تماس تلفنی برقرار کنید.