Airbnb در بازاریابی دهان به دهان سرمایه گذاری کرد و برنامه ارجاع آنها را عملی کرد. در مورد شرکت شما چطور؟

آیا به قدرت اثبات اجتماعی و نوع دوستی انسانی ذاتی توجه کافی می کنید؟ اگر اینطور نیست ، اجازه دهید ما درباره برنامه ارجاع Airbnb و چگونگی بازآفرینی آن با Voucherify به شما بیشتر بگوییم.

عکس از آوری وودارد

اگر کسی به شما می گفت سفر و زندگی در خانه غریبه سرگرم کننده است ، آیا او را باور می کنید؟ شاید اینطور نباشد ، اما Airbnb در سال 2008 ، به عنوان یک سرمایه گذار کوچک در کالیفرنیا ، یک بستر را ایجاد کرد و دقیقاً همین کار را کرد. فرضیه اصلی بود ، اما همچنین پرخطر بود زیرا مردم هرگز در مورد چنین چیزهایی نشنیده بودند و برخی می ترسیدند که این فقط یک دود سیگار برای قاچاق انسان است یا خدا می داند چه چیز دیگری است. به همین دلیل است که Airbnb برای ارتقاء خدمات خود به شدت به بررسی های مثبت و گفتن به دهان تکیه کرد. جای تعجب نیست که به زودی اولین برنامه ارجاع Airbnb به دنیا آمد.

تکامل برنامه ارجاع Airbnb

وقتی اولین نسخه از برنامه Airbnb که در 2011 [2011] راه اندازی شد ، نعمت بود. این برنامه نیمه موفقیت آمیز تلقی شد و به سرعت فراموش شد و نمونه دیگری از یک کارزار ارجاع ناموفق بود – یعنی تا زمان ورود شماره ها. داده ها حاکی از آن است که این برنامه ارجاع بسیاری از کاربران جدید را آورده است که به میلیون ها دلار درآمد ترجمه شده اند. معلوم شد که بزرگترین مشکل این برنامه واقعیت این است که به اندازه کافی تبلیغ نشده است – اکثر کاربران و حتی برخی از کارمندان Airbnb از آن آگاه نبودند.

راه حل ایجاد نسخه دوم برنامه ارجاع بود و این بار برای تبلیغ آن به طور مؤثر تا بهترین نمونه در مورد چگونگی ایجاد آگاهی از برند و ایجاد افزایش عظیم در فروش ارائه شود. و به همین ترتیب برنامه ارجاع Airbnb 2.0 متولد شد.

Airbnb در خط مقدم برنامه های ارجاع

چندین نکته مهم وجود دارد که باعث شده برنامه جهانی Airbnb باشد. مشهور:

  • تسهیل فرایند اشتراک گذاری با تهیه یک لینک اشتراک پذیر و امکان وارد کردن مخاطبین از Gmail (و سایر سیستم عامل ها) برای ارسال دعوت نامه های الکترونیکی شخصی به دوستان. در اینجا لازم به ذکر است که Airbnb این خطر را دارد که متهم به حمله به حریم خصوصی افراد شود ، اما خوشبختانه قدرت راحتی به دست آورد و این سکوی از آن کنار رفت.
  • تأکید بر کلمه "هدیه" و بهره گیری از نوعدوستی ذاتی افراد نوع دوستی – Airbnb دارای A / B دو نوع ایمیل را آزمایش کرده است: یکی از آنها برای دریافت 25 دلار برای مراجعه به یک دوست و یکی که تأکید کرد که 25 دلار به یک دوست بدهید. حدس بزن چی شده؟ ایمان به بشریت دوباره برقرار شد – ایمیل دوم ، ایمیلی که تشویق به نوعدوستانه شد ، میزان پاسخگویی بالاتری را بدست آورد.
 Airbnb دعوت نامه های ارجاع مختلف را آزمایش می کند
منبع: دعوت برنامه ارجاع Airbnb

  • ماندن در سمت راست قانون با ارائه لینک مناسب برای لغو اشتراک و ماندن از بازاریابی پیامکی به عنوان تمایل به حیله و تزویر است.
  • با توجه به پتانسیل های اساسی در بازاریابی Word-of-Mouth .
  • روش ردیابی پیشرفته در محل و آزمایش A / B تمام امکانات.
  • انتشار برنامه در تلفن همراه برای جذب کاربران در حال حرکت و بهره برداری از پتانسیل تبلیغات موبایل.
  • با قرار دادن تصویری از ارجاع دهنده در پیام ، اعتماد به ایمیل های شخصی را شخصی سازی کنید.
  • انعطاف پذیری با پرداخت – کل به پول محلی بستگی دارد و از طریق نرخ ارز پایه محاسبه می شود.
  • تمایز بین پاداش های مهمان و میزبان (با اولین دریافت اعتبار سفر برای رزروهای آینده Airbnb و دومی که با پول نقدی پاداش داده می شود) که به عنوان میزبانان و بیشتر افراد در شرکت در برنامه بزرگتر علاقه مند به دریافت اعتبار سفر نمی شدند.

 دعوت برنامه ارجاع Airbnb
منبع: دعوت برنامه ارجاع Airbnb

همه این عناصر به Airbnb اجازه دادند تا یک کمپین ارجاعی ایجاد کند که منجر به سه برابر بیشتر رزرو و ثبت نام از قبل شود.

چگونه برنامه ارجاع Airbnb کار می کند؟

محل برنامه ارجاع آسان است – دوستانی که با لینک شما ثبت نام می کنند ، اعتبار سفر می کنند که می توانند هزینه کنند در سفرهای خود ، بعد از اتمام سفر برای اولین بار از اقامت یا تجربه ، در سفرهای خود ، اعتبار مسافرتی دریافت خواهید کرد (با توجه به شرایط لازم برای رزرو). تعداد اعتبارات مسافرتی بین پیشنهادات متفاوت است.

البته برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده از قوانین برنامه محدودیت هایی در در وجود دارد:

  • حداکثر در حد مجاز تعداد کل اعتبارات.
  • یک دوست ارجاع شده باید اقامت خود را تمام کند ( چک کنفرانس) را برای این که اقامت موفق شود حساب می شود. همچنین مراجعه کننده نمی تواند میزبان باشد.
  • پذیرش غیرممکن است اعتبار سفر به حساب های مختلف.
  • وام های مسافرتی هیچ ارزش پول را ندارند و نمی توانند برای پول مبادله شوند زیرا آنها فقط برای اهداف تبلیغاتی در خدمت هستند.
  • این ممنوع است که لینک های ارجاع را در وب سایت های تجاری به اشتراک بگذارید. [19659011] تاریخ انقضا یک کد تبلیغی (1 سال).
  • یک دوست ارجاع فقط می تواند از یک بار یک بار مراجعه کند .
  • Airbnb حق را دارد. اگر فعالیت وی کلاهبرداری به نظر می رسد حساب کاربر را بدون اطلاع قبلی و توضیحی تعلیق کنید.

اکنون که مکان های اصلی برنامه را می شناسیم ، بیایید سعی کنیم گردش کار ارجاع Airbnb را در Voucherify Voucherify : دوباره بخاطر داشته باشید. ]

محدودیت های این گردش کار شامل موارد زیر خواهد بود:

Voucherify as a API-first platform ابزارهای خود را به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند کمپین های خود را سفارشی کنند و آزادانه با سایر API ها ادغام شوند. امکان اجرای یک کمپین بدون ادغام در محل وجود دارد اما به خاطر داشته باشید که در صورت انجام این کار ، قوانین کمپین شما محدود به تنظیمات پیش فرض این سیستم عامل خواهد بود. به همین دلیل گزینه بهتر این است که پلتفرم خود را با Voucherify ادغام کنید تا یک کمپین خاص برای نیازهای خاص و سبک برند شما راه اندازی شود. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات فنی را در اینجا بخوانید.

قبل از ایجاد یک کمپین ، بیایید رویدادهای سفارشی را تنظیم کنیم که به عنوان محرمانه برای صدور وام های مسافرتی عمل کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رویدادهای سفارشی و نحوه ایجاد آنها بخوانید.

در مورد ما ، ما فقط به یک رویداد سفارشی نیاز داریم – با مراجعه به دوستان چک کردن و در نتیجه پایان دادن به رزرو واجد شرایط.

 رویداد سفارشی در برنامه ارجاع Airbnb
افزودن رویداد چک سفارشی برای برنامه ارجاع Airbnb

به یاد داشته باشید که ممکن است رویداد خود را متفاوت بیان کنید. نکته اصلی این است که امکان ردیابی این رویداد را در وب سایت / برنامه خود فعال کنید تا Voucherify بداند چه موقع پاداش صادر می کند.

اکنون ، بیایید به سازنده کمپین ارجاع شویم:

Airbnb Referral Campaign Referral اطلاعات عمومی

نام مبارزات انتخاباتی خود را بگذارید و تعیین کنید چه تعداد کدی را می خواهید تولید کنید.

گام بعدی تعیین محدودیت های زمانی اختیاری است ، مانند تاریخ شروع و پایان کمپین شما یا درست کردن کدها فقط در روزهای خاص هفته. همانطور که ما قبل از آن تأسیس کرده ایم می خواهیم کدهای خود را فقط برای یک سال معتبر کنیم.

 برنامه زمانبندی برنامه ارجاع Airbnb
برنامه زمانی ارجاع Airbnb برنامه زمانی

حالا بیایید گردش کار کمپین ارجاع را ایجاد کنیم.

 گردش کارنامه ارجاع Airbnb گردش کار
1950945] Check_out به عنوان محرک پاداش مراجعه کننده عمل می کند. برنامه ارجاع دو طرفه را انتخاب کنید ، زیرا ما می خواهیم به هر دو طرف پاداش دهیم.

در مرحله بعد ، ما باید پاداش را برای داور تعیین كنیم كه به محض بازخرید كد به صورت خودکار انجام می شود كه در مورد وب سایت / برنامه شما با ثبت از طریق كد مترادف خواهد بود. این کد ارجاع در واقع می تواند یک کوپن یا کارت هدیه باشد که توسط موتور Voucherify اداره می شود و می تواند با کوپن های تخفیف یا کارت های هدیه به صفحه فرود اشاره کند.

Voucherify به شما دو امکان را ارائه می دهد: برای درمان اعتبارات سفر مانند اعتبار کارت هدیه یا اعتبار کارت وفاداری. در هر دو مورد ، این اعتبارها برای رزروهای آینده قابل بازخرید خواهد بود. اگر مناسب شما باشد ، ممکن است شما با آنها 20 دلار تخفیف رفتار کنید.

ما می خواهیم اعتبار کارت هدیه را انتخاب کنیم و در اینجا Voucherify از شما می خواهد تا کدام کارت را در ذهن خود تعریف کنید. اگر هنوز کمپین کارت هدیه ایجاد نکرده اید ، نگران نباشید ، در اینجا می توانید به طور پیش فرض از [کارتهایهدیهازپیشتعریفشده کارت موجود در سیستم استفاده کنید.

 پاداش برای داور - برنامه ارجاع Airbnb
پاداش برای داور

در اینجا ما همچنین باید برخی از قوانین اعتبار را تأیید کنیم برای محدود کردن کد بازخرید ، در مورد ما ، یک رستگاری برای هر مشتری . به خاطر داشته باشید که سازنده قوانین Voucherify ابزاری قدرتمند برای شخصی سازی کمپین شما است. شما می توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بیاموزید.

حالا درمورد مراجعه کننده چطور؟ در مرحله بعدی ، ما قادر خواهیم بود تا با چه پاداش و تحت چه شرایطی پاداش او را تعیین کنیم.

 ضوابط پاداش برای مراجعه کننده
معیار پاداش برای مراجعه کننده

ملاک خود را نامگذاری کنید و انتخاب کنید که هربار داور check_out event را به شما ارجاع می دهد. در اینجا می توانید محرک های دیگری را نیز برای صدور پاداش ایجاد کنید ، مانند تعداد داوری هایی که انجام عمل داده اند. این عملکرد حتی بیشتر می تواند از طریق موتور قوانین معتبر موجود پس از انتخاب "نمایش پیشرفته" موجود باشد.

بعد ، به پاداش بروید.

در اینجا ، همان گزینه های مورد نظر در مورد پاداش داور را انتخاب کنید.

در مرحله بعد شما می توانید فراخوانی HTTP را ایجاد کنید که می خواهند در مورد پاداش به مشتریان خود اطلاع دهند. این روند همچنین ممکن است از طریق ایمیل خودکار یا اعلانهای فشار انجام شود.

در مرحله بعد ، شما می توانید برای بهبود ردیابی کمپین ، ابرداده اختیاری اضافه کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ابرداده کسب کنید.

در مرحله آخر ، خلاصه از مبارزات انتخاباتی خود را مشاهده خواهید کرد.

 خلاصه برنامه ارجاع Airbnb
خلاصه برنامه ارجاع Airbnb

اگر از نتایج خود راضی هستید ، به SAVE ضربه بزنید. عملکرد آن و در صورت لزوم ویرایش کنید. همچنین می توانید از Voucherify برای کدهای ارجاع توزیع از طریق پیام های خودکار یا دستی استفاده کنید که ممکن است به صورت ایمیل ، پیام های اس ام اس ، اطلاع رسانی فشار ، صفحه وب و بسیاری موارد دیگر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توزیع در Voucherify ، به این مقاله نگاهی بیندازید.

همانطور که اخیراً مشاهده کرده اید ، برنامه بازیابی Airbnb با استفاده از موتور قوانین انعطاف پذیر Voucherify و برنامه های تبلیغاتی قابل تنظیم ، بسیار آسان است.

{{CTA}}

اگر ارزان ، آسان است و نتیجه می بخشد ، چرا این کار را نمی کنید؟

اینجا ثبت نام کنید و آن را به صورت رایگان امتحان کنید!

{{ENDCTA}