به دنبال ویژگی های برتر بهترین نرم افزار برنامه وفاداری هستید؟ ادغام آسان ، شخصی سازی و مقرون به صرفه شروع خوبی برای هر برنامه وفاداری است.

خلاصه:

انتخاب بهترین نرم افزار وفاداری مشتری یک سفارش بلند است ، اما خوشبختانه چند ویژگی وجود دارد که می توانید به دنبال آن باشید تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب درست کرده اید.

این بهترین ویژگی های بهترین نرم افزار برنامه وفاداری است:

  • ادغام و پیاده سازی در چارچوب فعلی شما آسان است.
  • این تست سریع و کارآمد است.
  • مقیاس پذیر و قابل کنترل است.
  • به شما امکان می دهد تا پاداش ها ، معیارهای واجد شرایط بودن و زمان انگیزه های خود را شخصی سازی کنید.
  • این به هنجارهای قانونی احترام می گذارد و مطابق با خط مشی های داده های شخصی است.
  • این می تواند با کانال های پیام رسانی شما یکپارچه شود ، یا می توانید با آن ها لمس مشتری جدیدی ایجاد کنید.
  • با تصویر مارک شما سازگار است.
  • این به سمت امنیت است.
  • این مقرون به صرفه است.
منبع: Priscilla Du Preez

شما این کار را کردید. شما تصمیمی آگاهانه گرفتید که یک برنامه وفاداری همان چیزی است که تجارت شما به آن نیاز دارد. و چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟ چشم انداز افزایش سود و مبانی خاص مبانی تبلیغاتی زیر اسلحه ، هر کسی را به سرمایه گذاری بیشتر در ابتکارات وفاداری و حفظ مشتری ترغیب می کند. اما اکنون این سؤال پیش می آید – آیا شما باید از ابتدا معماری وفاداری را ایجاد کنید و از همه تام ، دیک و هری بخواهید تا به شما کمک کند یا از یک نرم افزار برنامه وفاداری که در حال حاضر موجود است استفاده کند؟ حدس می زنم که جواب در اینجا بسیار ساده است.

اکنون نرم افزار زیبایی برای نرم افزار وفاداری آغاز می شود – این مقاله لیستی مختصر از ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا در نرم افزار وفاداری مورد نظر خود جستجو کنید.

انتخاب بهترین ارائه دهنده نرم افزار برنامه وفاداری نباید کاری باشد که شما بین جلسات انجام می دهید. باید بنشینید و به عملکردهای ارائه شده توسط ارائه دهندگان وفاداری مختلف بپردازید. قبل از انتخاب خود ، طرح های وفاداری رویایی تان را ملاقات کنید ، چه مکانیسم را می خواهید تنظیم کنید و چه کسی مخاطب هدف شما است. و به یاد داشته باشید ، اگر به دنبال یک راه حل جامع هستید ، به دنبال نرم افزار وفاداری باشید که فراتر از جمع آوری امتیاز باشد ، اما می تواند به عنوان CRM شما عمل کند و در میزبانی مشوق های مختلف به شما کمک کند.

در اینجا لیستی از برخی از ویژگی های برتر بهترین نرم افزار برنامه وفاداری آورده شده است:

نرم افزاری وفاداری را انتخاب کنید که با محیط تجارت الکترونیکی فعلی خود آسان باشد

شما می خواهید نرم افزار برنامه وفاداری شما مانند بچه محبوب باشد. بلوک سایر ارائه دهندگان نرم افزار باید او را بشناسند و با هم خوب شوند. آسانترین راه برای برقراری ارتباط صاف بین سیستم ها و خدمات مختلف ، استفاده از API منعطف API است. با وجود یک API قوی و سازگار با توسعه دهنده ، فقط باید خدمات تجارت الکترونیکی خود را با نرم افزار وفاداری جدید ادغام کنید. سپس می توانید برنامه را خودتان مدیریت کنید. اگر ادغام غیرممکن است یا به شدت مانع آن شده است ، بهتر است به آن تردد گسترده ای بدهید و به دنبال راه حل های وفاداری باشید که به سرعت با خدماتی که قبلاً از آنها استفاده کرده اید و از آنها لذت می برید سازگار باشد.

اگر می خواهید با کانال های پیام رسانی خود انعطاف پذیر باشید ، نرم افزار برنامه وفاداری API-first نیز ضروری است. جدا کردن باطن از ظاهر با استفاده از API به شما امکان می دهد کانال های جدید اضافه کنید و راه های قدیمی را از استراتژی وفاداری خود حذف کنید.

نرم افزار برنامه وفاداری را انتخاب کنید که تست ، انتشار و پیگیری آسان و سریع است.

مستقیم به انتهای عمق پرش کنید و به خودتان فرصت دهید تا آنچه را که می توانید و نمی توانید با برنامه وفاداری انجام دهید ، تجزیه و تحلیل کنید. خبر خوب این است که می توانید (یا حداقل باید) چندین بار تست A / B و تکرار را اجرا کنید تا قبل از شروع تغییرات مختلف برنامه های وفاداری خود را امتحان کنید. باید به خاطر داشته باشید که هر کمپین بازاریابی یک آزمایش است. با یک فرضیه شروع می شود ، از یک تست در مقیاس کوچک در این زمینه عبور می کند و با یک راه اندازی جهانی به پایان می رسد. به همین دلیل به ابزاری نیاز دارید که چندین آزمایش را به شما نشان دهد تا ببینید چه انگیزه و چه نوع گردش کاری بزرگترین شانس موفقیت را برای مخاطبان خاص شما دارد. تکرارها با استفاده از ابزارهای دقیق و ردیابی امکان پذیر است که باید برای بازاریابان و توسعه دهندگان شفاف و خوانا باشد.

منبع: Voucherify View Detective Campaign

اگر نرم افزار برنامه وفاداری امکان شخصی سازی سریع پاداش را نمی دهد ، آن را رها کنید. .

آیا از دریافت مشوق هایی که به هیچ وجه به علایق شما مربوط نمی شوند ، لذت می برید. ویژگی ها ، و ترجیحات؟ بله ، من نه پس لطفا این کار را نکنید. روی یک نرم افزار برنامه وفاداری سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد انگیزه های خود را به سرعت شخصی کنید.

چه چیزی باعث شخصی سازی خوب می شود؟ هنگام صحبت درباره برنامه های وفاداری ، شخصی سازی باید سه زمینه را در بر بگیرد: پاداش ، صلاحیت ، و زمان بندی . در صورت امکان ، باید فراتر از مدل استاندارد مبتنی بر امتیاز با پاداشهای مادی استفاده کنید. درعوض ، سعی کنید با تخفیف ، نمونه رایگان ، کارت هدیه ، پرداخت نقدی یا تحویل رایگان به مشتریان پاداش دهید. روند مشتری را ردیابی کنید ، نظرسنجی بفرستید ، و ویژگی های مشتری را رصد کنید تا یاد بگیرید چه انگیزه ای برای یک بخش خاص مشتری موثر خواهد بود.

منبع: کاتالوگ پاداش های Voucherify

نکته مهم دیگر این است که تعریف کنید که چه کسی دقیقا و در چه شرایطی باید کسب کند. پیشنهاد. نرم افزار برنامه وفاداری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد بر اساس روندهای جدید مشتری ، ویژگی های محصول و سفارشات و محدودیت های بودجه سریعاً قوانین بازخرید را اعمال و تغییر دهید.

آخرین بیت شخصی سازی زمان بندی است. با ایجاد فوریت با تاریخ انقضا یا یک تایمر شمارش معکوس استراتژیک ، می توانید مشتریان را به سمت اقدامات سوق دهید. همچنین ، برنامه های وفاداری مبتنی بر تقویم برای مواردی مانند تعطیلات ، جشن تولد یا سالگردها فقط روشی درخشان و طبیعی برای جذب مشتری در طول سال است.

مقیاس پذیری و نگهداری را فراموش نکنید.

شروع همیشه سخت ترین است ، اما در زمینه یک برنامه وفاداری ، برعکس معمولاً درست است. راه اندازی آسانترین قسمت است و به دنبال آن ، موج پرحاشیه ای از درخواست ها ، سوالات ، شکایات اجتناب ناپذیر و بلیط های پشتیبانی وجود دارد. بازخرید دستی و اضافه کردن امتیاز یا انصراف دسته ای از کوپن یا امتیاز درد دیگری در گردن برای نمایندگان پشتیبانی مشتری شما است.

چندین ویژگی نرم افزار برنامه وفاداری خوب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بار بیشتری را تحمل کنید:

  • گردش کار مجوز شفاف و دسترسی کاربر برای اقتباس سریع برنامه.
  • گزارش حسابرسی برای یکپارچگی داده ها و بینش مشتری / فعالیت های کاربر.
  • نمای مشتری تنها برای شخصی سازی و پشتیبانی پیشرفته.
  • کابینت های مشتری با امتیازات و امتیازات وفاداری نشان داده می شوند تا از عوامل پشتیبانی مشتری استفاده کنند.
منبع: Voucherify View Cockpit Customer

نرم افزار برنامه وفاداری را انتخاب کنید که مطابق با هنجارها و معیارهای قانونی باشد

اگر فاقد دانش فنی قانونی ، به دنبال مشاوره یک مشاور حقوقی حرفه ای باشید زیرا برنامه های وفاداری مانند یک قوطی کرم هستند. اما ، چندین قانون قانونی وجود دارد که همه نرم افزارهای وفاداری خوب باید آنها را رعایت کنند. اول از همه ، این به شما اجازه می دهد تا شروط و شرایط روشن و مختصر انگیزه خود را ایجاد کنید. مسئله مهم دیگر رازداری اطلاعات است ، در درجه اول اگر شما در منطقه قابل اجرا GDPR یا CAN-SPAM فعالیت کنید. نرم افزار وفاداری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد داده های مشتری را به روشی شفاف اداره کنید. همچنین ، به دنبال ارائه دهنده وفاداری باشید که به شما اجازه می دهد مجوزهای بازاریابی و opt-in رضایت خود را ایجاد و مدیریت کنید . در غیر این صورت ، می توانید انتظار دارید که بخش بزرگی از پیام های شما مستقیم به پوشه هرزنامه منتقل شود.

روی ارائه دهندگان وفاداری به کانالهای omni سرمایه گذاری کنید

رویکرد omnichannel به کمپین های وفاداری دیگر گزینه ای نیست – لازم است. ما می توانیم در اینجا درباره پیام های درون برنامه ای ، صفحات فرود اختصاصی ، تبلیغات Google و Facebook ، کانال های وب یا پیام کوتاه صحبت کنیم. احتمالاً قبلاً از برخی ارائه دهندگان ارتباطات شخص ثالث برای فعال کردن این کانال ها استفاده می کنید ، بنابراین نرم افزار برنامه وفاداری شما باید به راحتی از طریق یک افزونه یا API با آنها ادغام شود.

فقط نرم افزار برنامه وفاداری را در نظر بگیرید که آماده محافظت از انگیزه های شما در برابر کلاهبرداری است.

پس از راه اندازی و توزیع مشوق های وفاداری خود در بین مخاطبان ، باید اطمینان حاصل کنید که برنامه وفاداری شما ایمن است امن . به همین دلیل باید در نظر بگیرید که آیا ارائه دهنده وفاداری به انتخاب شما اقدامات ضد کلاهبرداری داخلی ارائه می دهد یا خیر. برای تأیید هویت شرکت کننده در برنامه وفاداری ، به دنبال مدیریت مجوزهای بازاریابی آسان ، گزینه های ایمیل ضد تقلب در ایمیل یا تأیید دو گزینه ای باشید. گزینه دیگری که می توان به آن توجه کرد ، امتیازهای وفاداری است که انقضاء را تضمین می کند که مشتریان X روز بعد از آخرین امتیاز معاملات خود را داشته باشند تا یا امتیاز بیشتری کسب کنند یا از امتیاز خود استفاده کنند. این ویژگی اطمینان می دهد که پس از پایان برنامه شما هیچ امتیاز و هیچ جوایزی از ادعا شده جمع نمی شود.

نرم افزار برنامه وفاداری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد به تصویر نام تجاری خود بپیوندید

تصور کنید که کوکا کولا برای شما پیام ارسال می کند ، اما رنگ های مارک همه با هم مخلوط شده اند ، اطلاعات موجود در پاورقی معنی ندارد و نام ارسال کننده چیزی کم از سایه نیست. آیا ایمیل را باز می کنید و با دستورالعمل ها دنبال می شوید یا شاید آن را حذف کنید ، فکر کنید که این یکی دیگر از این کلاهبرداری های نیجریه است و اینکه کسی باید کاری را در مورد این بچه ها انجام دهد؟ بله ، لطفاً این کار را به مشتریان خود نکنید. اگر مشتری های شما به ظاهر ، سبک و احساس خاصی از پیام های شما عادت کرده اند ، آن را حفظ کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده وفاداری شما به رهنمودهای برند شما احترام می گذارد. هنگام اسکن ویژگی های نرم افزار وفاداری مختلف ، مراقب باشید تا برچسب زدن [رنگ را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که ارائه دهندگان نرم افزار وفاداری API-first ، دستیابی به برچسب زدن های سفید را حتی ساده تر می کنند.

منبع: Voucherify صفحه فرود با برچسب سفید

از طریق بینی نپرداخت

وقتی صحبت از نرم افزار برنامه وفاداری است ، باید به دنبال یک راه حل جامع باشید که مایل اضافی را طی کند و به شما امکان می دهد کارهای بیشتری انجام دهید. . روی نرم افزاری سرمایه گذاری کنید که می تواند به عنوان بانک اطلاعاتی CRM ، مرکز پیام رسانی و همچنین به عنوان مرکز فرمان برای مشوق های دیگر مانند کوپن های تخفیف ، برنامه های ارجاع یا حتی هدایای آنلاین عمل کند. پرداخت تنها یک ویژگی صرفاً بی فایده است. شما با یک نرم افزار وفاداری با کیفیت بالا که می توانید از آن استفاده کنید تا فراتر از مدل وفاداری استاندارد باشید ، بسیار بهتر خواهید بود. راه حلهای جامع تر را انتخاب کنید که به شما انگیزه انگیزه می دهد تا همیشه مخاطبان شما را شگفت زده و خوشحال کند.

{{CTA}}

Voucherify همه صندوق ها را تیک می زند ، بنابراین چرا آن را 30 روز به صورت رایگان امتحان نمی کنید؟

{{ENDCTA}