چگونه استراتژی کوپن ایجاد کنیم که کار کند؟ چگونه می توان یک استراتژی شخصی برای کوپن را راه اندازی کرد؟ ایده های مبارزات انتخاباتی کوپن و امکانات توزیع توضیح داده شده است.

آیا تجارت من به کوپن احتیاج دارد؟

کوپن ها در حال حاضر به ابزاری پیشرفته بازاریابی تبدیل شده اند ، که نه تنها فروش را هدایت می کند ، بلکه به ساخت تصویر مارک تجاری و وفاداری مشتری نیز کمک می کند. با استفاده از زیرساخت های مدرن ، کمپین های کوپن نیز منبع ردیابی داده ها برای CRM است که برای ساخت و بهبود مداوم تلاش های بازاریابی بطور کلی استفاده می شود.

آیا به آنها نیاز دارید؟ پاسخ به مدل تجاری ، شعبه بازار یا حتی مقیاس شما بستگی ندارد. کوپن ها می توانند تقریباً به هر نوع و اندازه مشاغل کمک کنند ، در صورتی که فقط یک استراتژی به خوبی در نظر گرفته شده است و براساس بودجه جاری و اهداف بازاریابی روشن برنامه ریزی شده است. روشی که کمپین های کوپن را اجرا می کنید باید با نحوه کار گروه بازاریابی شما مطابقت داشته باشد.

بروزرسانی 16/03/2019: حتی اگر فروش شما بیشتر به صورت آفلاین انجام شود ، می توانید از کوپن ها نیز استفاده کنید ، بازخریدها و ROI را به صورت آنلاین اندازه بگیرید. . اطلاعات بیشتر درباره ردیابی کوپن آفلاین در اینجا.

کوپن می خواهم. چگونه باید شروع کنم؟

پس از انتخاب ارائه دهنده کوپن ، باید استراتژی خود را از قبل برنامه ریزی کنید. در ابتدا ، کمپین های کوچک با پارامترهای متنوع ، مانند ارزش تخفیف و نوع ، مدت زمان ، محصولات با تخفیف و غیره را انجام دهید. بسیار مهم برای موفقیت و پیشرفت به جلو ، ردیابی عملکرد تک تک کوپن ها و کمپین های راه اندازی شده است. شما باید صبور باشید و آگاه باشید که به زمان و آزمایش های بی شماری زمان می برد تا بفهمید چه چیزی برای تجارت شما مفید است.

نکته سریع: اگر مشاغل کوچک را اداره می کنید ، از انتخاب یک محصول شروع کنید و 3-4 بار کمپین کوپن را هر از گاهی با انواع و مقادیر مختلف تخفیف اجرا کنید. نتایج به شما نشان می دهد که کدام یک از تخفیف ها بهترین کار را دارند.

بروزرسانی 16/03/2019: شما می توانید تنظیمات بهترین عملکرد خود را برای کوپن های با ابرداده ، بیشتر در مورد ابرداده و کوپن های شخصی در اینجا ذخیره کنید.

اکنون ، بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم و نگاهی دقیق تر به ویژگی های کوپن بیاندازیم که آنها را مؤثر می سازد.

{{CTA}}

کمپین های کوپن شخصی را در هر زمان ایجاد کنید ، تیم اختصاصی ما آماده کمک است.

شروع آزمایشی رایگان

{{ENDCTA}

 اینفوگرافیک روی کوپن های موفق
احساس راحتی کنید که راهنمای گام به گام ما را بگیرید!

در اینجا چند مثال واقعی از چشم نواز آنلاین است. کوپنها به روش صحیح انجام می شوند:

منبع: لین باینانت
 مثال کوپن آنلاین چشم نواز
منبع: Evo
 نمونه چاه کوپن طراحی شده
منبع: به وضوح با کانادا تماس می گیرد

شما می توانید یک بار انگیزه های ارائه شده را هنگامی که یاد بگیرید چگونه از مناسبت ها و تعطیلات ویژه برای اجرای کمپین های کوپن استفاده کنید ، تقویت کنید. علاوه بر تعطیلات رسمی ، روزهای جشن شخصی ، مانند روزهای تولد و سالگرد تولد ، مشتریان شما نیز برای کوپن مناسب هستند. این یک نمونه عالی از شخصی سازی بازاریابی است و مورد استقبال مصرف کنندگان مدرن قرار گرفته است.

وقتی در مورد شخصی سازی بازاریابی صحبت می کنیم ، باید مواردی را در این مورد روشن کنیم.

77٪ خریداران قبول دارند که تخفیف می تواند در جایی که خرید می کند تأثیر بگذارد. بیاموزید که چگونه در طول محاکمه رایگان 30 روزه با پشتیبانی از تیم اختصاصی ما ، تولید ، مدیریت و پیگیری کوپن های شخصی ، ارجاع و وفاداری را انجام دهید. ثبت نام کن، مجانیه!

چگونه با شخصی سازی بازاریابی ناکام نشویم

شما به احتمال زیاد قبلاً شنیده اید که شخصی سازی مهمترین بازاریابی موفق است. من حدس می زنم که شما همچنین سکسکه شدید حریم خصوصی را در بین مصرف کنندگان مدرن شنیده اید یا حتی آن را تجربه کرده اید. در این شرایط ، استفاده از شخصی سازی در بازاریابی کوپن شما به یخی نازک تبدیل می شود ، که باید به آرامی فریب دهید.

آیا به این معنی است که بهتر است شخصی سازی را کنار بگذاریم؟ البته که نه. نکته اصلی حرکت آزادانه در این زمینه ، تضمین تعادل مناسب بین "از دست دادن" حریم خصوصی به دلیل آشکار کردن اطلاعات شخصی ، و منافع مصرف کننده در ازای آن است.

43٪ از مصرف کنندگان موافقت کردند که داده های شخصی را با شرکت ها مبادله می کنند تا از طریق تبلیغات شخصی ، تخفیف یا معاملات شخصی صرفه جویی کنند.

برای ارائه معاملات مربوطه ، که به شما امکان می دهد مشتری شما پس انداز کند ، ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید.

این بدان معنی است که باید:

  • عادات خرج آنها را تعیین کنید
  • زمان بزرگترین ترافیک را متناسب با زمان کوپن مشخص کنید
  • در تاریخ های قابل توجهی مانند روزهای تولد ، سالگردها و غیره توجه داشته باشید.
  • مشتری ها را قرار دهید. در بخش های مناسب در سیستم کوپن شما

آنچه که برای ایجاد یک معامله کوپن نیز مهم است ، این است که بدانید مشتری شما چه نوع محصولات / خدماتی خریداری کرده است. به عنوان مثال ، هیچ فایده ای برای ارائه یک کت زمستانی دیگر به مشتری بلافاصله پس از خرید آن وجود ندارد. چیزهایی وجود دارد که مردم روزانه خریداری می کنند و موارد دیگری که فقط گاه به گاه مورد نیاز آنها است. به دنبال این ، بازاریابی کوپن شما باید با الگوریتم های پیچیده تری کار کند و پیشنهادات را به روش های متنوع و شخصی سازی کند.

نکته سریع: به یاد داشته باشید که شخصی سازی نمی تواند به صورت دستی در مقیاس مدیریت شود. حتی در ابتدا ، ارزش آن را دارد که روی نرم افزار بازاریابی کوپنی که از اتوماسیون کوپن پشتیبانی می کند ، سرمایه گذاری کنیم.

وقتی با شخصی سازی انجام شد ، بیایید به ایده های کمپین های کوپن برگردیم. ما بسیاری از نمونه های آماده برای استفاده را ذکر کرده ایم که می توانید در استراتژی کوپن خود از آنها استفاده کنید.

ایده های کمپین – کتابخانه

محصول خاص – ویژه:

  • وقتی مشتری برای اولین بار کالایی را خریداری می کند. در صورت ترک بررسی ، یک کوپن 10٪ تخفیف برای مشتری ارسال کنید.
  • اگر مشتری حداقل سه محصول را خریداری کرد ، یک کوپن 15 دلار تخفیف ارائه دهید (تخفیف می تواند به طور کامل یا سفارش مستقیم اعمال شود) در مورد کالای خاص.)
  • اگر قیمت هر کالای موجود در سبد خرید بیش از 100 دلار باشد ، یک کوپن با تخفیف 10 دلار در دسترس قرار دهید.
  • اگر مشتری یک محصول را از یک دسته خریداری می کند ، یک ایمیل با یک ایمیل ارسال کنید کوپن برای 20٪ تخفیف دیگر.
  • اگر مشتری در طی دو هفته هر چیزی را از همان گروه خریداری کند ، 20٪ تخفیف اضافی برای کالاهای خاص ارائه دهید.
  • اگر مشتری حداقل خریداری کرد ، کارت هدیه 5 دلاری را پیشنهاد دهید. دو مورد در این ماه (حداقل 50 دلار هزینه).
  • کوپن را برای یک نوع گران تر از یک محصول مناسب تهیه کنید. e به قیمت یک نوع ارزان تر اگر ارزش سفارش بیش از 100 دلار باشد.

یادداشت ها:

  • در حین ایجاد کمپین های خاص برای محصول ، باید بتوانید بطور جداگانه تعریف کنید که محصولات / انواع مختلف در چه مواردی قرار دارند. سبد خرید و کدامیک از آنها بعدا تخفیف می شوند.
  • این نوع کمپین شما را قادر می سازد تا با کوپن های متقابل خرید و فروش کنید. آنها همچنین هنگامی که برخی از محصولات در موجودی شما گیر می کنند یا وقتی محصولات جدیدی را در فروشگاه خود وارد می کنید ، کمک می کنند.
  • برای بیشتر این کمپین ها ، خوب است که یک قانون با "حداقل هزینه لازم" اضافه کنید. "

تخفیف ثبت نام:

برای اولین سفارش به هر مشتری که ثبت نام می کند ، یک ایمیل با تخفیف ارسال کنید.

کمپین تولد:

تاریخ تولد مشتریان را دنبال کنید و ارسال کنید. با تخفیف ویژه

توجه: می توانید از پنجره ها ، فرم های ویجت یا چت زنده استفاده کنید.

Anniversary: ​​

  • برای 50٪ تخفیف به مشتری پیام ارسال کنید. یک سال از اولین سفارش یا ثبت نام آنها را جشن بگیرید.
  • یک کارت هدیه 20 دلاری را برای موارد خاص یک یا دو هفته قبل از روز مهم به اشتراک بگذارید.

توجه:

  • همه این کمپین ها نیاز به منحصر به فرد دارند کدها و قوانین اضافی که فرد بازخرید کننده را تأیید می کند.
  • مردم تعداد زیادی از هدایای شخصی خریداری شده و بسیاری از "تاریخ های مهم" خود را با فروشگاه ها به اشتراک می گذارند. خوب است که از آنها بپرسید که آیا آنها می خواهند دوباره آن را با نام تجاری شما جشن بگیرند ، اما این مهمتر از این است که چیزی را برای سلیقه هایشان جذاب کنید ، بنابراین آنها به جای اینکه احساس کنند که کسی مزاحم "تماشای آنها" است ، تجربه خوبی دارند. [19659057] تجربه بازی شده:
    • بنر در سایت شما: "این هفته سه بار به ما مراجعه کنید تا حداقل یک مورد را خریداری کنید و کوپن تعجب خود را بگیرید."
    • بنر در سایت / پیام ایمیل شما: "به یک سؤال پاسخ دهید در مورد مارک ما سؤال کنید ، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، و پاداش کسب کنید! "این پاداش می تواند کارت هدیه باشد ، که (به درستی طراحی شده) به نظر می رسد چیزی خاص و منحصر به فرد است.

    توجه: بازی در تبلیغات تجارب منحصر به فرد مشتری ایجاد می کند که تعامل ، وفاداری و حفظ را افزایش می دهد. ما در مورد آن می نوشتیم در اینجا .

    موضوعات پشتیبانی:

    کوپن ها می توانند به پاسخ شما به شکایت یا گفتگوی چت زنده وصل شوند. هربار که چیزی نتواند ، با ارسال کارت تخفیف / هدیه غافلگیرکننده ، با نارضایتی مقابله کنید.

    توجه: برای جزئیات بیشتر ، می توانید ایده های ما را برای کمپین های کوپن چت زنده بخوانید. با "مسائل مربوط به پشتیبانی" گنجانده شده است.

    رها سبد خرید:

    وقتی مشتری از سبد خرید خود رها شود ، یک ایمیل یا پیامک با 5 درصد تخفیف بفرستید.

    توجه: این تاکتیک که توسط غول های جهانی استفاده می شود ، تعداد رها کردن سبد خرید را کاهش می دهد.

    مبتنی بر درآمد:

    مشتریان خود را براساس درآمدی که دارند تقسیم کنید. آوردن برای کسانی که بالاترین سود را دارند ، تخفیف های ویژه یا کارتهای هدیه ایجاد کنید.

    توجه: به یاد داشته باشید که بر شخصیت فردی تخفیف تأکید کنید. به عنوان مثال ، یک پیام به این پیام اضافه کنید ، "فقط 2٪ از مشتریان ما این تخفیف را دریافت می کنند."

    Flash-Sales

    یک کد کوپن 40٪ را در صفحه فرود خود قرار دهید و مشتریان را فعال کنید. برای به دست آوردن تخفیف برای 12 ساعت آینده (برای اطمینان از بودجه خود تخفیف خود را شروع کنید. حداقل ارزش سفارش را اضافه کنید.)

    توجه: خرید و فروش فلش خوب است که برای آزمایش و آزمایش کمپین جدید استفاده کنید. ایده ها.

    کوپن های مبتنی بر رویداد:

    ارسال کوپن های منحصر به فرد اگر:

    • مشتری اولین سفارش خود را پرداخت می کند.
    • مشتری مشتری سفارش خود را لغو کرد.
    • نمایه مشتری به روز شد.
    • مشتری یک رویداد سفارشی دیگر را انجام می دهد.

    توجه : نحوه کار رویدادهای سفارشی شما را قادر می سازد در هر نقطه از قیف فروش کوپن بسازید و تقریباً از هر تعامل برای ایجاد کوپن استفاده کنید. خارج از کشور.

    مشوق های نگهداری:

    هر بار مشتری جدیدی سفارش می دهد ، شما باید یک کوپن چند سطحی خودکار را ارسال کنید ، که کدهای کوپن را به کاربران فعال تحویل می دهد (هر از گاهی

    کوپن های عضویت مجدد:

    یک کوپن را به یک کاربر خفته ارسال کنید ، و 2-3 یادآوری خودکار را برنامه ریزی کنید ، به عنوان مثال ، در صورت خرید در طی دو هفته ، 20٪ تخفیف از سفارش بعدی را بگیرید. وقتی کد بدون استفاده باقی بماند ، یادآورها به طور خودکار به کاربر اطلاع می دهند.

    توجه: می توانید اطلاعات بیشتری درباره یادآوری های کوپن در یک مقاله جداگانه بخوانید .

    فرکانس:

    • اگر مشتری در این ماه دو سفارش از مشتری خود 10٪ تخفیف بفرستید.
    • اگر مشتری در این ماه چهار مشتری قرار داد ، کوپن 25٪ تخفیف ارسال کنید.
    • اگر کارت مشتری قبلاً حداقل شش سفارش قرار داده است.

    توجه: برای خودکار سازی این کمپین ها ، از بخش های مشتری پویا استفاده کنید ، که به طور مداوم به همراه فعالیت مشتریان به روز می شوند.

    کسب:

    • کد کوپن با 30٪ تخفیف برای کلیه مشتریانی که سفارش خود را امروز سفارش می دهند.
    • کد کوپن 20٪ برای مشتریان معمولی و 5 دلار تخفیف در صورت اشتراک در رسانه های اجتماعی.

    توجه: خوب است که به حداقل مقدار سفارش لازم و یک قاعده "یک بازخرید برای هر مشتری اضافه کنید."

    ارجاع برنامه

    "ما را به دوستان خود مراجعه پاداش برای به دست آوردن. هر بار که از کد ارجاع استفاده می شود ، دوست شما 10٪ تخفیف می کند. برای خرید بعدی از کد 5 بار استفاده می شود – 50٪ تخفیف. هنگامی که به 10 بازخرید کد رسیدید ، می توانید یک محصول رایگان ویژه دریافت کنید. هر هفته ، محصول جدیدی تعلق می گیرد ، بنابراین به توپ دقت کنید! "

    توجه: برنامه های ارجاع عالی گیم می شوند ، تجربیات چند لایه ای ، خلاق باشید!

    کمپین های وفاداری:

    10 کارت کارت وفاداری مشتری برای هر کالای خریداری شده. امتیازها برای کدهای کوپن به دو دسته (سطح وفاداری) تقسیم می شوند. به علاوه ، مشتریان می توانند با به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی ، نوشتن نظرات یا ارائه پاسخ های مسابقه هفتگی ، امتیاز دیگری کسب کنند.

    توجه: برنامه های وفاداری باید انگیزه های جذابی را ارائه دهد و مهم نیست که جالب باشد. مدت طولانی مشتری شرکت می کند. به همین دلیل است که بازی سازی در تبلیغات وفاداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این علاقه مشتری را حفظ می کند.

    رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

    • 5٪ تخفیف از کوپن در صورتی که مشتری نظر خود را در نمایه اجتماعی شما بگذارد.
    • 10٪ از کوپن اگر مشتری با کالای شما عکسی را اضافه می کند و فروشگاه شما را برچسب می زند.
    • اگر مشتری پست شما را در پروفایل اجتماعی خود به اشتراک بگذارد 15٪ تخفیف می کند.

    توجه: سایت های رسانه های اجتماعی مکان های مناسبی برای مسابقه در کدام کوپن می تواند به عنوان پاداش خدمت کند.

    کمپین های مبتنی بر مکان:

    • 20٪ تخفیف در صورتی که آدرس تحویل مشتری پورتو باشد.
    • 10٪ تخفیف برای خرید بعدی در صورتی که مشتری از فروشگاه جدید بازدید کند در برلین.

    بروزرسانی: در صورت نیاز به الهام بیشتر ، می توانید 15 ایده برای تبلیغات فروش پیدا کنید.

    {{CTA}}

    آیا آمادگی دارید این کمپین های کوپن را به تنهایی امتحان کنید؟ محاکمه رایگان Voucherify نشان می دهد که چگونه می توان تبلیغات منحصر به فرد را در عرض چند دقیقه انجام داد و تیم اختصاصی ما آماده کمک رسانی است. ثبت نام کنید ، این برنامه رایگان است!

    شروع محاکمه رایگان

    {{ENDCTA}

    نحوه استفاده از هدف گذاری در بازاریابی کوپن شما

    کوپن ها ، حتی آنهایی که با خلاقیت زیادی ساخته می شوند ، باید باشند. هدفمند مناسب برای کارآمد. نحوه تقسیم مخاطبان خود باید با الگوهای خرید و عادات انجام شده توسط مشتریان سازگار باشد. در همان ابتدا ، وقت خود را بگذرانید و یاد بگیرید چه عادات و ویژگی هایی که فعالیتهای خرید مشتریان را شکل می دهد. سپس ، شما می توانید مخاطبان را به بخش ها تقسیم کرده و مطابق با ترجیحات آنها ، کمپین هایی را ایجاد کنید.

    هیچ تقسیم بندی مشتری وجود ندارد که برای هر مشاغل یا حتی برای دو تجارت مختلف کار کند. از آنجا که هر کسب و کار و مخاطبی بی نظیر است ، برای انتخاب معیارهای بخش مشتری ، باید عمیق وارد CRM و داده های فروش شوید.

    برای این که کمی ساده تر باشید ، می توانید از نمونه های زیر استفاده کنید:

    • بخشهایی با توجه به سن مشتریان.
    • بخشهای مبتنی بر مکان (کد پستی ، شهر ، ایالت).
    • بخشهای مبتنی بر درآمد به ازای هر مشتری (درآمد ماهانه ، درآمد سالانه).
    • مشتریانی که براساس فعالیتشان تقسیم می شوند (تعدادی سفارش ، مبلغ قبلاً هزینه شده).
    • بخشهایی که بر اساس دسته بندی محصولات و خدمات مورد علاقه قرار می گیرند.

    تقسیم بندی پیشرفته مورد استفاده برای هدف قرار دادن کوپن ها به طور معمول نیاز به ترکیبی از معیارها دارد ، به عنوان مثال ، کوپن های مبتنی بر مکان برای مشتریان معمولی می توانند به بخش زیر هدفمند شوند:

    "کدهای تبلیغاتی برای مشتریانی از اروپا ، که حداقل سه سفارش تا کنون گذاشته اند و ثبت نام بیش از یک سال پیش. "

    چگونه کوپن های خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنیم؟

    داشتن ایده و در نهایت ، کوپن های موجود فقط نیمی از راه موفقیت کمپین هستند. نیمه دیگر به این بستگی دارد که آیا شما قادر خواهید بود به مخاطب هدف خود برسید و کوپن ها را در مقابل آنها قرار دهید. کانال های بسیاری وجود دارد که می توانید برای تبلیغ آنلاین کوپن ها استفاده کنید. ما آنها را برای شما لیست کرده ایم و همچنین برخی از ارائه دهندگان خدمات محبوب را اضافه کرده ایم.

    سکوهای کوپن (به عنوان مثال RetailMeNot)

    با تشکر از وب سایت هایی مانند این ، کوپن های شما می توانند به مشتریانی برسند که درباره آنها نشنیده باشند. مارک شما هنوز است ، اما به دنبال محصولات خاص باشید. این فرصتی است برای رقابت با بزرگترین غول ها و کسب جوایز جدید.

    نکته ما: با دقت مراقب باشید تا کوپن های خود را در طبقه مناسب قرار دهید زیرا اشتباه مانند این می تواند بسیار دردناک باشد و هدر رفتن منابع زیادی باشد.

    به این پست توجه کنید برای یافتن سکوهای کوپن بیشتری که آماده ترویج کدهای کوپن شما هستند ، بیابید. ])

    بازاریابی کوپن که توسط ایمیل پشتیبانی می شود ، یک مزیت مهم دارد. این می تواند بسیار شخصی باشد. این به معنای نکات اضافی بر قدرت بازاریابی آنها و فرصتی برای ایجاد تعامل 1: 1 با خریداران بالقوه است. برای شروع از طریق بازاریابی از طریق ایمیل و جمع آوری لیست خود ، می توانید از طریق کوپن نیز از آنها استفاده کرده و در ازای آدرس ایمیل یکی از آنها را در وب سایت خود ارائه دهید. به آنها ایمیل بدهید و چگونه می توانند از اشتراک خود جدا شوند. احترام به حریم خصوصی خود باعث می شود تا مردم مایل به اشتراک گذاری داده های خود باشند.

     کوپن انتظارات را برآورده می کند
    تقریبا 50٪ از مصرف کنندگان دوست دارند از طریق صندوق پستی خود کوپن و پیشنهادات ویژه دریافت کنند.

    Landing صفحه و وبلاگ (به عنوان مثال Webflow ، Unbounce )

    در اینجا گزینه های بیشماری وجود دارد. می توانید از پنجره های ساده یا ابزارک های وب استفاده کرده و در ازای داده های مشتری کوپن ارائه دهید. آنچه در مورد پاپ آپ ها حائز اهمیت است این است که آنها را چشم نواز کنید ، نه تحریک کننده.

     ابزارک های صفحه فرود با کوپن های تخفیف
    ابزارک های صفحه فرود شما می توانند به شما در جمع آوری لیست ایمیل کمک کنند.

    Social رسانه

    رسانه های اجتماعی منبع رایگان کاربران جدید و منظم هستند. می توانید با کد مستقل شروع کنید و آن را در ساعات مختلف روز / هفته منتشر کنید. وقتی ترافیک بیشترین تبدیل را به شما می دهد ، نتایج به شما نشان می دهد. خیلی زود تسلیم نشوید ، رسانه های اجتماعی ، مانند هر کانال توزیع دیگر ، به صبر و تحمل ، آزمایش های زیادی و همچنین خلاقیت نیاز دارند (به برخی از رقابت ها ، تأثیر گذاران یا تجربه بازی شده فکر کنید).

    بروزرسانی کنید: اگر فکر می کنید با استفاده از تأثیر گذاران برای استراتژی خود ، پست ما را بخوانید چگونه می توان کمپین های نانو و میکروآنفلوانزا را اندازه گرفت.

    پیامکی (به عنوان مثال Twilio )

    برای استفاده بیشتر از پیامک ها ، شما باید آن را با هدف گیری جغرافیایی ترکیب کنید. پیامک به شما فرصتی می دهد تا مشتری را درست جلوی فروشگاه جذب کنید و یک کوپن پیام را به یک انگیزه واقعی تبدیل می کند. درباره کمپین های کوپن جغرافیایی مستقر در این پست بیشتر بخوانید.

    گفتگوی زنده (به عنوان مثال Intercom )

    محبوبیت چت های زنده به طور مداوم رو به افزایش است. ما آن را به عنوان یک ابزار پشتیبانی توصیه می کنیم ، که به خوبی با یک مصرف کننده مدرن و با تکنولوژی مناسب و همچنین به عنوان یک کانال بازاریابی عالی مناسب است. علاوه بر ارائه درخواست های پشتیبانی ، می توانید چت زنده خود را برای ایجاد یک تجربه مشتری برجسته و تقویت فروش به کار بگیرید. چطور؟ با راه اندازی فروش فلش ، کمپین های شخصی شده و سایر ایده های کوپن از طریق یک گپ زنده. به عقاید نیاز دارید؟ در اینجا می روید!

    Omnichannel Experience

    هر کدام از این کانال ها می توانند انتخاب خوبی باشند ، اما تنها در کنار هم می توانند واقعاً عالی کار کنند. از هر کانال دیگری که می خواهید استفاده کنید ، به خاطر داشته باشید که مردم این روزها در تلاش هستند تا تجربه ای کاملاً امیکانل را تجربه کنند. این بدان معنی است که آنها هنگام تغییر از حالت آنلاین به حالت آفلاین یک سفر یکپارچه می خواهند. نحوه همگام سازی بازاریابی کوپن آنلاین خود با تجربه درون فروشگاهی / آفلاین ، کارآیی و نتایج نهایی آن را تصمیم می گیرد.

    چگونه می توان موفقیت آمیز بودن یک کمپین را اندازه گرفت؟

    قبل از شروع صحبت در مورد آمار کوپن ، ما نیاز داریم. ذکر محدودیت های کوپن .. فقط کمپین های صحیح ایمن می توانند منبع اطلاعات مربوطه باشند. در اینجا مفیدترین محدودیت ها وجود دارد:

    • فقط برای هر مشتری فقط یک بازپرداخت.
    • رستگاری فقط برای دارندگان کارت در دسترس است.
    • اعضای تیم مجاز به فراخوان بازخرید ها X ، Y ، Z هستند.

    کوپن و ایمنی بودجه سیستمی است که هر درخواست بازخرید را تأیید می کند و به شما امکان سوء استفاده از آن را نمی دهد.

    کوپن های ایمن به معنای بودجه ایمن و داده های قابل اعتماد است. اطلاعاتی که با کدهای تبلیغی همراه هستند می توانند اطلاعات موثقی درباره مسیرهای مربوط به بازاریابی بعدی شما ارائه دهند. هر رستگاری باید ردیابی شود و جزئیات زیر را در بر بگیرد:

    • مشتری که دوباره کد
    • تاریخ و زمان
    • کد کوپن ، کمپین و کانال بازخرید

    را پردازش می کند دشوار است. بنابراین ، شما به یک آمادگی برای تجزیه و تحلیل معیارها و سیستم های آمار نیاز دارید که در زمان واقعی به روز شده اند. از چه مواردی مفیدترین استفاده ماست؟

    • انواع کوپن طبقه بندی شده توسط محبوبیت در یک دوره خاص
    • آمار کوپن برای مشتریان مجرد ، به طور جداگانه ارائه شده
    • گزارش توزیع با نرخ باز (یا) و نرخ کلیک (CTR)
    • آمار جداگانه برای هر کمپین (تعداد کدهای استفاده شده ، تعادل فعلی ، مدت زمان)

    البته ، در اینجا معنی بیشتری هم دارد. مهمترین آنالیز داده هایی است که به روز می شوید و هر بار درس های خود را یاد می گیرید. ردیابی و اندازه گیری عملکرد تنها راه درست برای ایجاد و توسعه بازاریابی کوپن کارآمد برای هر مشاغل است.

    خلاصه

    بازاریابی کوپن بسیار بیشتر از کارزارهای کوپن است. به یک سیستم مدیریت جامع و آماده برای ایجاد تجربیات کانال Omni و روابط شخصی شده با مشتری 1: 1 نیاز دارد.

    آخرین نکته امروز برای ما؟ نرم افزار مدرن به اندازه امکانات ادغام آن با ارزش است. به همین دلیل ما همیشه توصیه می کنیم با تیم فناوری شما نرم افزار کوپن انتخاب کنید. با داشتن یک سیستم کوپن انعطاف پذیر با API ، می توانید در هر مرحله از قیف فروش ، کمپین های تبلیغاتی را به مدل تجاری منحصر به فرد خود وصل کنید.

    {{CTA}

    آیا با اتوماسیون بازاریابی یا تبلیغات دیجیتال احساس راحتی نمی کنید؟ به صورت رایگان ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه بدون هیچ گونه وقت تبلیغاتی انجام دهید. تیم اختصاصی ما آماده یاری رسانی است!

    محاکمه رایگان را شروع کنید

    {{ENDCTA}