به مدت 9 سال پشت سر هم ، کارت های هدیه یکی از درخواست های بیشتر هدایا بوده و تعداد انتخاب های ناسازگار موجود در این بازار ثانویه را کاهش می دهد.

تعداد بسیار زیادی هدیه کارتهای موجود در بازار نه تنها قدرت بازاریابی آنها را اثبات می کنند بلکه نشان می دهند که ابزاری که در دست بازاریاب ها تبدیل شده اند مشترک است. برای ایستادگی در برابر این جمعیت ، چیزی بیش از یک پلاستیک زیبا نیاز دارید. با کاغذ سفید جدید ، ما می خواهیم چگونه قدرت بازاریابی کارتهای هدیه را با یک محیط تجارت الکترونیکی مدرن ترکیب کنیم. این رویکرد یک زیرساخت بازاریابی مقرون به صرفه و آسان را نشان می دهد که به شما امکان می دهد از هر کارت هدیه خریداری شده نهایت استفاده را ببرید.

کلیک کنید تا بخوانید