یک مارک جهانی تصور کنید که می خواهد از کوپن و کوپن برای اجرای کمپین های بازاریابی استفاده کند. این برند می خواهد این کمپین ها را بطور متمرکز مدیریت کند ، اما این شبکه های توزیع آنها را مستقیماً اجرا نمی کند. در عوض ، این شبکه ها توسط شرکای محلی اداره می شوند.

من مطمئن هستم که شما قبلاً این خط را شنیده اید:

"چگونه یک فیل را می خورید؟ یک بار یک گزش! "

اگرچه ، یک گله؟ بدون داشتن یک اشتها به اندازه کافی بزرگ ، ممکن است خودتان را بدانید که چگونه می توانید بیش از یک غذا بخورید و در آن مرحله ، چه کاری انجام می دهید؟ خوب ، با همان منطق ، شما یک به یک می روید! با این حال ، برای این تعداد از فیلها ، شما بهتر است برخی از دوستان را برای شام دعوت کنید.

بنابراین ، با فیل ها چیست؟

خب ، یک کمپین بازاریابی کمی شبیه به این فیل ضرب المثل نیست. ؟ شما یک استخر بزرگ از کوپن ها یا کوپن ها اختصاص می دهید ، و پس از بازخرید آنها ، یک بار. ممکن است شما نیاز به مقیاس فراتر از این داشته باشید. به خصوص در سازمانهای بزرگ چند لایه که در آن توزیع توزیع تلاش های انجام شده توسط کمپانی ها با تفویض اجرای برنامه به شرکا ضروری است – و همچنین هماهنگی و نظارت بر تلاش های آنها به صورت کارآمد. اگر خودتان به دنبال سیستم مدیریت کوپن / کوپن هستید. در چنین سناریوهای پیچیده ای خوب کار کنید ، شما به مکان مناسبی رسیده اید. در این پست ، ما در مورد چگونگی پرداختن به این سناریوها با توزیع کوپن فله ، بهترین استفاده از Voucherify ، صحبت خواهیم کرد.

توزیع عمده کوپن ، چگونه این کار به طور دقیق انجام می شود؟

تصور کنید یک مارک جهانی است که می خواهد از کوپن استفاده کند و کوپن برای اجرای مبارزات بازاریابی. این برند می خواهد این کمپین ها را بطور متمرکز مدیریت کند ، اما این شبکه های توزیع آنها را مستقیماً اجرا نمی کند. در عوض ، این شبکه ها توسط شرکای محلی اداره می شوند.

برای اجرای کمپین ها ، این مارک کوپن و کوپن را در اختیار شرکای محلی قرار می دهد تا بتوانند آنها را به صورت عمده خریداری کنند و بدین ترتیب در کمپین شرکت کنند. شرکا سپس کوپنها و کوپن ها را به مشتریان نهایی خود توزیع می کنند ، که به نوبه خود می توانند در هر نقطه تجاری که هر شریک کار می کند آنها را بازخرید کنند. سیستم مدیریت کوپن / کوپن – و این دقیقاً همان جایی است که Voucherify در آن جای می گیرد. به سرعت ، به عنوان یک مدیر بازاریابی که هماهنگی تبلیغات جهانی را انجام می دهد ، شما آزاد هستید که به اندازه نیاز خود پروژه های زیادی را در Voucherify ایجاد کنید. هرکدام از این پروژه ها می توانند به یک شریک توزیع شما که با آن کار می کنید اختصاص داده شود. به پارتنرها نقش کاربر برای پروژه خود اختصاص داده می شود ، به این معنی که آنها می توانند کوپن و کوپن هایی را برای کمپین هایی که تعریف می کنید توزیع کنند ، اما آنها کمپین ها را تغییر نمی دهند. با وجود این ، شریک زندگی تصمیم می گیرد در کمپین شما شرکت کند و یک استخر کوپن / کوپن از شما خریداری کند ، می توانید به سادگی یک کمپین را در پروژه شریک ایجاد کنید که شامل تعداد دلخواه کوپن یا کوپن باشد. سپس شریک زندگی می تواند از Voucherify به روش استاندارد برای توزیع کوپن به مشتریان نهایی خود استفاده کند. علاوه بر این ، شریک زندگی قادر به ایجاد حساب های بازرگانی در صورت لزوم برای شبکه توزیع خود است. هرکدام از این حساب ها دارای عملکرد محدودی هستند و فقط قادر به بازخرید و اعتبارسنجی کوپن ها و کوپن ها هستند. با این وجود کلیدهای اختصاصی API نیز در اختیار شما قرار می گیرد ، بنابراین کلیه بازخریدهایی که در محل تجارت انجام می شود منحصر به فرد با تاجر مربوطه در ارتباط هستند.

همه چیز را می طلبد آنچه نیاز دارند

تنظیم این کار در Voucherify باعث می شود که نمایندگی و توزیع نسیم توزیع شود. Voucherify ابزارهای موردنیاز خود را برای انجام مراقبت از این برنامه در اختیار همه افراد برنامه قرار می دهد. مدیر برنامه جهانی می تواند استخرهای کوپن / کوپن را اختصاص دهد و همچنین می تواند مستقیماً در GUI Voucherify ببیند که هر یک از شرکا چقدر خوب است. انجام با مبارزات انتخاباتی او لازم نیست نگران جزئیات اجرای یا جریان اطلاعات در سیستم های شریک باشد زیرا همه چیز روی سیستم عامل Voucherify اجرا می شود. او همچنین لازم نیست که نگران این باشد که شرکا از طریق یکدیگر دسترسی پیدا کنند زیرا دسترسی شریک به Voucherify در سطح GUI و API کاملاً از هم جدا شده است. هر شریک زندگی فقط کوپن ها و استخرهای کوپن را که با او کار می کند ، خواهد دید و نه آنچه در حساب های دیگر شریک اتفاق می افتد. مشارکت کنندگان به کلیه ابزارهای مؤثر توزیع کوپن و کوپن به مشتریان نهایی که Voucherify ارائه می دهند دسترسی پیدا می کنند. این موارد شامل توزیع ایمیل و پیام کوتاه و همچنین ادغام با MailChimp است. آنها همچنین لازم نیست که نگران چگونگی بازرگانان خود برای بازپرداخت کوپن و کوپن باشند ، API Voucherify از آن مراقبت می کند. و نکته آخر ، آنها می توانند عملکرد کمپین های هر نقطه تجاری را بررسی کنند ، زیرا GUI Voucherify شماره های رستگاری دقیقی را ارائه می دهد. در نهایت ، بازرگانان نیازی به نگرانی در مورد چگونگی اطمینان از اطمینان از توان خرید کوپن ها ندارند. کوپن Voucherify API را برای آنها فراهم می کند که می تواند در هر کانال فروش از جمله POS و کانال های آنلاین ادغام شود. طبق معمول با Voucherify ، یکپارچه سازی فقط یکبار انجام می شود و بعد از آن می توان در مبارزات آینده مورد استفاده مجدد قرار گرفت. چندین شرکای تجاری ممکن است به راحتی یک فیل در اتاق شوند. هرچند که با Voucherify ، این مورد لازم نیست. Voucherify با عبور از فیل فاصله می یابد و یک سیستم مدیریت کوپن / کوپن واحد را فراهم می کند که در طول چرخه چرخه کوپن / کوپن شما و همکارانتان را پشتیبانی خواهد کرد. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، محاکمه کنید. مبارزات انتخاباتی در هر زمان ، به طور ناگهانی ، آنها بسیار قابل کنترل تر خواهند بود.

سلب مسئولیت

به هنگام ایجاد این پست ، هیچ فیل آسیب ندیده ، مصرف یا در اتاق آسیب ندید. هر شباهتی به فیل های واقعی که در آن زندگی می کنند یا در غیر این صورت کاملاً تصادفی است.