اگر وب سایتی راه اندازی کرده اید و از استفاده نمی کنید. از ویدیو استفاده می کنید ، می توانید هر ماه ترافیک عظیمی را از دست بدهید ، به این نکته اشاره نمی شود که در مورد گزینه های بسیار سودآور سودآور است.

فقط YouTube ، کاربران تقریباً چهار میلیارد ویدیو در روز مشاهده می کنند. مقیاس زمان را تا یک ماه افزایش دهید و کل زمان صرف شده برای تماشای فیلم ها بیش از شش میلیارد ساعت است. فیسبوک را به معادله اضافه کنید و مصرف ویدیو آنلاین حتی بیشتر می شود. بیش از 323 روز محتوای ویدیویی هر دقیقه در فیس بوک مشاهده می شود ، و این باعث می شود که کاربران عاشق تماشای فیلم ها بصورت آنلاین باشند. من حدس می زنم این بدان معناست که در تماشای فیلم های Zombie ، یک عصبانیت ذاتی وجود دارد ، پس از آن …

 آخرالزمان زامبی تلفن های هوشمند

بدانید که چگونه ترافیک تلفن همراه شما درآمد تبلیغاتی بسیار کمتری تولید می کند از معادل رومیزی … تشکر … خوب ، تولید و توزیع محتوای ویدیو می تواند راه حل باش 59٪ از کاربران تلفن همراه ادعا می کنند که تماشای فیلم بر روی دستگاه های تلفن همراه مناسب است و دیدن ویدیو در واقع محبوب ترین شکل مصرف محتوا در سراسر جهان است.

همانطور که انتظار می رود ، سهم نمایش ویدیو در دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم و چشمگیر در حال افزایش است. تغییر به سمت محتوای بصری محتوای ویدیویی را به یک گاو نقدی درآمدی تبدیل کرده است! مشغول فیلمبرداری می تواند به طور مؤثر به مخاطبان بزرگ برسد ، جذب کننده تبلیغات مبتنی بر ویدیو و جذب تبلیغات CV سودآور فیلم. بنابراین ، اگر می خواهید درآمد بیشتری از ترافیک تلفن همراه خود داشته باشید ، – محتوای ویدیویی را معرفی کنید – و از آن درآمدزایی کنید .

اگر ناشر هستید ، به احتمال زیاد ، شما این ریاضیات را قبلاً انجام داده اید. محتوای ویدیو فقط مربوط به کسب درآمد از محتوای تلفن همراه نیست. همچنین این یک دارایی عالی برای افزایش تعامل در وب سایت شما ، ضربه زدن به ارقام صفحه نمایش ماهانه بالاتر و حفظ مخاطبان برای مدت طولانی دیگر است. با این وجود بهتر است ، افزودن محتوای جذاب ویدیویی بسیار آسان است. در زیر ، هفت پخش کننده Flash و HTML5 را ذکر کرده ایم که به شما امکان می دهند محتوای ویدیو را به سرعت و به راحتی در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید ، فیلم را به صفحات HTML استاتیک اضافه کنید ، و ویدیوی دیجیتالی را در رایانه های شخصی ، رایانه لوحی یا تلفن همراه قرار دهید اگر به دنبال یک پخش کننده ویدیوی کاربرپسند برای وب سایت خود هستید ، با مقایسه هفت بازیکن برتر ویدیوی Flash و HTML ، به خواندن ادامه دهید.

عوامل مهم برای جستجو در یک پخش کننده ویدیویی Flash / HTML5

پخش کننده های ویدیویی Flash / HTML5 از پخش کننده های ساده و مینیمالیستی که برای نمایش فیلم های کوتاه برای پخش کننده های قدرتمند با هدف محتوای طولانی ویدیو طراحی شده اند ، متفاوت است. در باطن ، بسیاری از بازیکنان ویژگی هایی مانند گزارش استفاده و ادغام را دارند که آنها را برای ناشران وب ایده آل می کند.

برای تهیه لیست ما از بهترین پخش کننده های ویدیویی ، ما به نه عامل مختلف نگاه کردیم:

  • قیمت. برخی از پخش کننده های ویدیو بسیار پر هزینه هستند ، و آنها را از دسترس ناشران کوچک و متوسط ​​وب نمی بینید. ما به ارزش پول نگاه کردیم تا مشخص کنیم کدام بازیکنان بهترین ویژگی ها را با قیمت منصفانه ارائه می دهند.
  • گزارشگری. آمار استفاده از قبیل میانگین زمان تماشا ، کشورها و مناطق برتر ، میزان پخش و سایر معیارها برای ناشران و بازاریابانی که به دنبال بهینه سازی محتوای ویدیوی آنلاین خود و بهینه سازی درآمد تبلیغاتی و تجربه کاربر هستند ، مهم هستند. ابزارهای گزارش دهی بزرگ برای موفقیت و رشد ضروری است.
  • سرعت. هیچ کس دوست ندارد منتظر بارگذاری ویدیو باشد. یكی از مهمترین فاكتورهای موجود در لیست ما ، متوسط ​​سرعت بار و كارآیی دستگاه های پخش کننده مختلف ویدیویی است ، زیرا سرعت چنین تأثیر زیادی در تجربه كاربران و مشاهده پذیری تبلیغات دارد.
  • Integrations / API. ادغام با شبکه های تبلیغاتی مهم درآمدزایی از محتوای ویدیوی شما را آسان تر می کند. به همین ترتیب ، یک API به شما می دهد قدرت بیشتری برای سفارشی کردن تجربه تماشای ویدیو در وب سایت خود.
  • قابلیت دسترسی. زیرنویس ها بسیار محبوب می شوند. برخی می گویند موتورهای جستجو می توانند آنها را بهتر از محتوای FLASH بخوانند و فیلم های خاصی از NSFW را برای کار ایمن می کنند. لازم به ذکر نیست که شما همیشه باید تلاش کنید تا محتوای خود را برای افراد معلول در دسترس قرار دهد.
  • پاسخگویی. کاربران وب امروزی با استفاده از دسک تاپ ، نوت بوک ، تبلت ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای کار برای همه ، یک پخش کننده ویدیوی باید پاسخگو باشد و قادر به نگاه عالی در هر وضوح صفحه باشد.
  • قابل تنظیم. ویدئو وقتی بهترین کار را می کند که بتواند به طور طبیعی در ظاهر و وب سایت شما ادغام شود. ما بررسی کردیم که بازیکنان موجود در لیست ما قابل تنظیم هستند تا با نقشه و طراحی وب سایت شما ترکیب شوند.
  • لیست پخش ساز. لیست های پخش ابزاری عالی برای نگه داشتن کاربران در وب سایت شما و افزایش موجودی واحد تبلیغات است. آنها همچنین تجربه کاربر را ارتقا می بخشند و آنها را به یک ویژگی مفید برای هر پخش کننده ویدیوی HTML / Flash تبدیل می کنند.
  • قالب ها. از آنجا که فیلم دیجیتال در قالبهای مختلفی ارائه می شود ، یک پخش کننده HTML / Flash خوب نیاز به سازگاری کامل دارد. بازیکنان موجود در لیست ما از قالب های ویدیویی آنلاین استفاده می کنند.
  • سازگاری VAST و VPAID. اگر ناشر کسب درآمد هستید ، پخش کننده ویدیوی شما باید با مشخصات VAST و / یا VPAID سازگار باشد . ما توضیح دادیم كه چگونه این مسئله در جزئیات شما در ارائه تبلیغات ویدیویی ، و همچنین اهمیت آن ، با جزئیات بیشتری در زیر تأثیر می گذارد.

VAST & VPAID: تفاوت و چرا اهمیت دارد؟

VAST و VPAID دو متفاوت هستند. مشخصات مورد استفاده برای ارائه تبلیغات ویدیویی. هر دو مشخصات از ویژگی های مشترکی برخوردار هستند ، اما تفاوت های زیادی نیز با هم دارند:

  • VAST (الگوی ارائه خدمات تبلیغ ویدیویی) یک مشخصات IAB است که برای نمایش تبلیغات ویدیویی به کاربران طراحی شده است. VAST از قالبهای تبلیغاتی ویدیویی ساده پشتیبانی می کند ، اما از تعامل تبلیغی پشتیبانی نمی کند.
  • VPAID (تعریف پخش رابط در خدمت پخش کننده ویدیو) مشخصاتی است که رابط مشترک بین پخش کننده فیلم و تبلیغ را ایجاد می کند. VPAID به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تبلیغات ویدیویی را با تعامل مداوم بین پخش کننده تبلیغ و پخش کننده ویدیو ارائه دهند.

یک مقایسه ساده VAST و VPAID این است که VAST تبلیغات ساده ای با محدوده محدود تعامل ارائه می دهد ، در حالی که VPAID اجازه می دهد تا تبلیغات قابل اجرا با طیف بسیار بیشتری از پاسخ ها بر اساس اقدامات کاربر. این راهنما ، از Know Online Advertising ، VAST و VPAID را با جزئیات بیشتری مقایسه می کند ، اما اینجا مهمترین آن است.

همه پخش کننده های ویدیویی HTML5 / Flash که در زیر ذکر شده است ، از مشخصات VAST و VPAID ، بومی یا از طریق پسوند پشتیبانی می کنند.

7 بازیکن برتر ویدیو Flash و HTML5

  • Cedato
  • JW Player
  • Video.js
  • WP Ad Player
  • Radiant Media Player
  • Ooyala
  • FreeWheel.tv

1. Cedato

 logo cedato

Cedato پخش کننده ویدیو و تبلیغات خودکار سکوی بهینه سازی عملکرد در یک Cedato از یک الگوریتم برای قرار دادن خودکار تبلیغات با درآمد بالا در هر ویدئویی که وب سایت شما نمایش می دهد ، استفاده می کند ، و به طور موثر درآمد تبلیغات ویدیویی شما را برای شما بهینه می کند. از آنجا که همه چیز از طریق Cedato اداره می شود ، تمام گزارش های تبلیغاتی شما در یک مکان قرار دارند و معیارهای کلیدی مانند برداشت ، RPM و پرش نمایش داده می شود. بهتر است که سداتو را به عنوان تبلیغات ویدیویی و طرفین وب سایت خود فکر کنید ، همه در یک بسته قرار گرفتند.

پخش کننده Cedato با استفاده از یک برچسب JS یا HTML عمل می کند ، و قرار دادن آن را در وب سایت خود آسان می کند. همچنین دارای یک برچسب هوشمند VAST است که به شما امکان می دهد تنظیمات موجود را بارگیری کنید. می توانید از پخش کننده Cedato برای نمایش محتوای ویدیو یا ارائه تبلیغات ویدیویی در واحدهای تبلیغاتی رومیزی / موبایل استفاده کنید. اگر می خواهید پخش کننده سداتو را در عمل مشاهده کنید ، می توانید ویترین نمایشگرهای درون محتوا ، نوار کناری و سرنشینان را در اینجا مشاهده کنید. از آنجا که Cedato یک پخش کننده است و یک راه حل بهینه سازی عملکرد است ، اضافه کردن آن به وب سایت شما به معنی تماس با سداتو برای درخواست به عنوان ناشر است.

قیمت: مدل CPM.

2. JW Player

 JWPlayer "class =" wp-image-389 "width =" 145 "height =" 79 "srcset =" https://blog.pangeopro.com/wp-content/uploads/2019/09/JWPlayer .png 520w، https://blog.pangeopro.com/wp-content/uploads/2019/09/JWPlayer-300x162.png 300w "size =" (حداکثر عرض: 145px) 100vw ، 145px "/> </figure>
<p> پخش کننده JW یکی از محبوب ترین پخش کننده های ویدیویی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و دامنه چشمگیر مشتری را شامل می کند که شامل <em> Washington Post </em> و <em> معاون. </em> از دیدگاه فناوری ، JW Player بسیار چشمگیر است. این فیلم با کیفیت بالا را ارائه می دهد با کیفیت کمی و بدون بافر ، دارای یک طراحی پاسخگو است که به نظر می رسد در هر وضوح و در هر نوع دستگاه بسیار عالی است ، و تقریباً از هر نوع فرمت ویدیویی که به طور گسترده استفاده می شود پشتیبانی می کند. </p>
<p> از دیدگاه کسب درآمد ، JW Player از تبلیغ محبوب پشتیبانی می کند. سیستم عامل هایی مانند Google IMA ، و همچنین شبکه های متنوعی دیگر ، همچنین می توان از JW Ads – یک راه حل تبلیغاتی یکپارچه – برای ادغام تقریبا با هر شبکه تبلیغی ، سرور استفاده کرد. یا مبادله </p>
<p> SDK های موبایل JW Player می توانند JW Player را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کنید و نمایش محتوای ویدیویی با کیفیت بالا و تبلیغات را شروع کنید. JW Player از پوسته های HTML / CSS سفارشی و همچنین JavaScript سفارشی برای کنترل ظاهر و تجربه کاربر پشتیبانی می کند. </p>
<p> به عنوان یک پخش کننده ویدیویی همه جانبه ، JW Player یک انتخاب عالی است. عملکرد خوبی دارد ، از هر وضوح دستگاه و صفحه نمایش پشتیبانی می کند ، و یکپارچه سازی ساده با همه سرورهای تبلیغی ، شبکه ها و مبادلات پرکاربرد را ارائه می دهد. </p>
<p> <strong> قیمت: </strong> مدل اشتراک – از Free (یو 25 گیگابایت جریان از طریق 299 دلار در ماه (برای 250 گیگابایت) تا قیمت گذاری های سفارشی. </p>
<h3><strong> 3. Video.js </strong></h3>
<figure class= video.js logo

Video.js یک پخش کننده ویدیویی محبوب HTML5 / Flash است که توسط مارک هایی مانند IGN ، Funny or Die و TheGuardian استفاده می شود. سایر پخش کننده های موجود در لیست ما ، Video.js 100٪ متن باز است و بدون هیچ گونه هزینه خرید یا هزینه های مداوم قابل بارگیری و استفاده است. Video.js از کلیه قالبهای ویدیویی استاندارد HTML5 پشتیبانی می کند ؛ سازگاری خاص مرورگر می تواند بر اساس مرورگر ، دستگاه و نسخه.

پوسته های سفارشی حتی در هنگام استفاده از Flash از HTML و CSS پشتیبانی می شوند. گرچه خود Video.js سبک وزن است و فقط موارد ضروری را شامل می شود ، پلاگین های متعدد شخص ثالث برای ریز عکسها در فصل ، لیست های زیرنویس ASS / SSA ، لیست های پخش اضافه می کنند. ، سوئیچینگ وضوح تصویر و سایر ویژگیهای مفید. VA نیز وجود دارد افزونه های ST و VPAID (موجود در اینجا و اینجا) برای ناشرانی که می خواهند از محتوای ویدیوی خود سود ببرند با استفاده از Video.js.

Video.js به عنوان یک پخش کننده ویدیویی سبک و سبک ، یک انتخاب عالی است. از آنجا که این یک برنامه منبع باز است ، می تواند قبل از اینکه بخوبی کار کند ، به تنظیمات و تنظیمات خاصی نیاز داشته باشد. با این حال ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار خوب عمل می کند ، و این گزینه را برای اکثر وب سایت ها انتخاب عالی می کند.

قیمت: منبع آزاد و آزاد.

4. Ra diant Media Player

 media تابشگر-آرم-640

Radiant Media Player یک پخش کننده ویدیوی HTML5 / Flash است که از انواع مرورگرهای مدرن موبایل و دسک تاپ پشتیبانی می کند. یکی از بهترین ویژگی های Radiant این است که پشتیبانی از فرمت HLS اپل را فراهم می کند ، که می تواند برای پخش در مرورگرهای دسک تاپ و موبایل به HTML5 تبدیل کند. کاملاً پاسخگو ، Radiant Media Player در سخت افزار دسک تاپ ، نوت بوک ، تبلت و تلفن های هوشمند بسیار عالی به نظر می رسد. این پخش کننده برای مرورگرانی که پشتیبانی کاملی از فیلم HTML5 و همچنین پشتیبانی از فیلم 4K / UHD ارائه نمی دهند ، دارای یک برگرد داخلی Flash است.

Radiant Media Player از تبلیغات ویدیویی VAST ، VPAID و VMAP پشتیبانی می کند و به گونه ای طراحی شده است که با هر سرور تبلیغی سازگار با VAST مانند DoubleClick یا AdSEnse کار کند. با استفاده از برنامه ریز آگهی ، می توانید تبلیغات مربوط به قبل از رول ، اواسط رول و ارسال رول را در هر زمان بندی مشخص در ویدیو وارد کنید. پشتیبانی کامل برای WebVTT و زیرنویس های چند زبانه نیز وجود دارد. Radiant Media Player را می توان با استفاده از چهار پوسته HTML5 / Flash یا CSS برای پخش کننده ویدیوی HTML5 تنظیم کرد.

پخش کننده پشتیبانی کاملی را از Google Analytics ارائه می دهد ، و این باعث می شود که KPI های ویدیوی خود را آسان نگه دارید. سرانجام ، Radiant Media Player شامل فناوری تشخیص adblock است و به شما امکان می دهد تا بیشتر مسدود کننده های تبلیغ را دور بزنید و تبلیغات ویدیویی HTML5 و Flash را به کاربرانی که نرم افزاری مانند AdBlock Plus نصب کرده اند نشان دهید. Radiant Media Player بسیاری از ویژگی ها را در یک پلت فرم ویدئویی ارزان قیمت HTML5 و Flash قرار می دهد.

قیمت: 0 – 99 $ ماهانه.

5. O oyala

 logo ooyala

Ooyala، now part of Dalet، یک سکوی تبلیغاتی و تبلیغاتی ویدیویی با هدف ناشران متوسط ​​تا بزرگ است که می خواهند ویدیوی آنلاین را میزبانی و کسب درآمد کنند. پلتفرم Ooyala شامل یک پخش کننده HTML5 / Flash ، انواع راه حل های کسب درآمد و تجزیه و تحلیل ویدیوی دقیق برای ناشران است.

Ooyala Player خود یک پخش کننده ویدیویی با کیفیت اول سازگار با HTML5 است که از قالب هایی مانند DASH و HLS پشتیبانی می کند. پخش کننده پاسخگو است و به خوبی در دسک تاپ و موبایل کار می کند ، با رابط کاربری بسیار قابل تنظیم و بصری. بخش تحلیلی Ooyala ، ضریب هوشی Ooyala است – ابزاری برای تحلیل چند بعدی که به شما امکان می دهد مؤثرترین همگام سازی در زمینه فیلمبرداری خود را پیدا کنید و داده های جغرافیایی ، دستگاه ، منبع ترافیک و نامزدی را برای همه ویدیوهای میزبان خود مشاهده کنید.

حرکت Dalet به این معنی است که Ooyala احتمالاً دیگر در زمینه کسب درآمد تخصص ندارد. در عوض ، آنها بر روی ارکستراسیون و ارائه یک مرکز مدیریت دارایی و انبار داده برای مارک های رسانه ای تمرکز می کنند.

قيمت: بسته استاندارد Ooyala از 500 دلار در ماه شروع مي شود اما ميزان پهناي باند ، ذخيره سازي و بارگذاري محتوا علني نمي شود.

6. F reeWheel

 آزادراه "class =" wp-image-391 "width =" 148 "height =" 22 "srcset =" https://blog.pangeopro.com/wp-content/uploads/2019/09/ freewheel.png 576w، https://blog.pangeopro.com/wp-content/uploads/2019/09/freewheel-300x45.png 300w "size =" (حداکثر عرض: 148px) 100vw ، 148px "/> [19659042FreeWheeltvیکشرکتComcastاستپلتفرمویدیوییآنهابهناشرانویدیوییبزرگیازجمله<em> Discovery Communications ، AOL </em> و <em> NBC Universal </em> با هدف پخش و پخش ویدیو و مدیریت و تبلیغات تبلیغات اختصاص یافته است. برای ناشران خود. </p>
<p> FreeWheel برای ناشران در مقیاس بزرگ با روابط عمومی تبلیغ کننده طراحی شده است. ناشران می توانند با استفاده از FreeWheel قراردادهای مشارکت را مدیریت کنند ، بینش و داده های مخاطبان را مشاهده کنند ، برنامه ریزی و استراتژی خود را با استفاده از پیش بینی موجودی و انجام تست های A / B از درآمدزایی. </p>
<p> FreeWheel مانند Ooyala ، به ناشران بزرگی با مقادیر قابل توجهی از محتوای ویدئویی و مخاطبان گسترده و متنوعی اختصاص دارد. پایگاه تبلیغاتی آن عمدتا از مارک های آمریکایی تشکیل شده است ، و این یک گزینه کسب درآمد عالی برای ناشران بزرگ با ترافیک مستقر در ایالات متحده محسوب می شود. </p>
<p> <strong> قیمت: </strong> بی سابقه است اما به خصوص اگر به آن بپیوندید ممکن است سهم درآمد داشته باشد. بازار آنها. </p>
<h2><strong> کسب درآمد از محتوای ویدیو حال و آینده است </strong></h2>
<p> اکنون ویدیو مدتی است که چیز مهمی برای کسب درآمد تبلیغ است. سالها می گذرد که مارک زاکربرگ را در مورد محتوای ویدیویی دو برابر کردیم. اکنون ، با گسترش کانال های OTT ، کسب درآمد OTT به سرعت به یکی از نقاط داغ بحث در نشر دیجیتال تبدیل می شود. </p>
<p> اگر حجم ترافیک و درگیری را معیار انتخاب خود بدانیم ، محتوای ویدیو پادشاه جدید اینترنت است. اما مانند پادشاهان گذشته ، زمان آن رسیده است که این پادشاه حس اقتصادی بهتری ایجاد کند و غنای جنگ را برای سوژه های خود فراهم کند. در غیر این صورت ، او خود را به سرعت مأیوس می کند. </p>
<figure class= محاکمه رایگان پانگو را آغاز کنید