چرا موقعیت جغرافیایی؟ با توجه به اینکه هرچه بیشتر موبایل به جهان می پردازد ، کمپین های بازاریابی مبتنی بر مکان (LBM) به مرز جدیدی برای مارک های جهانی تبدیل می شوند.

بیایید لیستی از کمپین های مبتنی بر مکان شخصی را که فقط تاکنون در دسترس غول های فناوری است ، بگذرانیم:
عجله مبتنی بر مکان [19659006] یک مطالعه جدید نشان می دهد که اکنون 80٪ فعالیت رسانه های اجتماعی روی موبایل انجام می شود. قابلیت ردیابی موقعیت مکانی داخلی تلفن های هوشمند به بازاریابان این امکان را می دهد تا تبلیغات واقعی شخصی سازی شده را در مقیاس انجام دهند. گزارش دیگر نشان می دهد که 40٪ از کل تبلیغات موبایل مبتنی بر مکان هستند! این تعداد تا سال 2021 دو برابر خواهد شد! جای تعجب نیست که پیامهای مستقر در مکان به موقع و هدفمند هستند – به عبارت دیگر: آنها تبدیل می شوند.
این روند از این واقعیت ناشی می شود که فناوری بازاریابی زمینه های بازی را به نفع تجارت ترغیب می کند. با دموکراتیک کردن ابزارهای به اصطلاح مارتچ ، شرکت ها می توانند برای بهبود کسب و حفظ مشتری ، کانال های مستقر در مکان را آغاز کنند. و این فقط مربوط به خرده فروشی نیست. بنابراین ، چگونه شروع کنیم؟
در اینجا 6 کمپین تبلیغاتی اساسی مبتنی بر مکان وجود دارد که می توانید با کمک کمی از نرم افزار بازاریابی بسازید.
اول ، بیایید به سرعت ابزار ابزار تبلیغاتی را کشف کنیم – چه انگیزه ها ، کانالها ، قالبها شما مفید واقع می شوید.
جعبه ابزار تبلیغاتی
هر تبلیغ مبتنی بر مکان شامل 3 ابزار اصلی است:
- نوع تحریک – چه چیزی برای مشتری شما وجود دارد؟
کوپن های تخفیف – تخفیف برای کالاها یا خدمات حمل شده با یک کد تبلیغی
تخفیف در سطح سبد خرید – تخفیف خودکار هنگام اعمال ساختار سبد خرید شرایط پیش تعریف شده را اعمال می کند
برنامه های ارجاع – پاداش مراجعه به یک برند به دوستان و خانواده [19659007] برنامه های وفاداری – پاداشی برای نشان دادن نام تجاری اعتماد شما
- قالب – ثبت نام در تشویقی چقدر آسان است؟
کد تبلیغی متن منحصر به فرد
کد تبلیغی QR
یک لینک به یک صفحه فرود

- کانال – از کجا t وی با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کند؟
ایمیل ، پیام کوتاه ، اعلان فشار ، پیام درون برنامه ، چراغ های بلوتوث ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، خدمات شبیه به گروه ، کانون های وای فای
با زدن این 3 بخش ، می توانید مبارزات تبلیغاتی شخصی بی شماری. نکته اصلی در استراتژی تبلیغاتی LBM ، اجرای چندین کمپین کوچک و هدفمند به صورت موازی است.
از این طریق ، شما می توانید آزمایش کنید که کدام اقدامات بهترین نتیجه را به دست می آورند و بهترین مجری ها را در چند برابر ضرب می کنید. کل مخاطب. بسیاری از آنها فوراً ROI را به همراه نمی آورند ، این یک چیز عادی است و نباید نگران باشید – کشش قبل از طغیان به عنوان یک ترفند شروع می شود. باز هم ، نکته مهم این است که شما از همان ابتدا ROI را ردیابی کنید.
اکنون که ما ابزارهای خود را در زیر کمربند خود داریم ، بیایید چند نمونه از آنچه می توانیم با آنها بسازیم کشف کنیم. [19659026] پیش نیاز: برای غلبه بر چالش های فنی در کمپین های زیر ، باید زیرساخت های مدیریت ارتقاء را در محل خود بدست آورید. یکی ندارید؟ بیاموزید که چگونه یک مورد را انتخاب کنید.
نمونه های تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت مکانی
سایت های معاملات کوپن محلی
به سایت های معامله ای با موقعیت مناسب ضربه بزنید تا پیشنهادات چشم نوازی را برای اولین بار به خریداران ارائه دهید. به جریان کاری زیر فکر کنید: شما تبلیغاتی را در گروه های Facebook و گزینه های Groupon ارسال می کنید که کاربران را به صفحه فرود اختصاصی هدایت می کند. هر صفحه کدهای کوپن منحصر به فرد را ارائه می دهد که فقط توسط یک انجمن محلی قابل استفاده است ، به عنوان مثال ldn-whd8v ، ldn-s9d7ff (…) ، oxfrd-2nzrt5 ، oxfrd-5hipw (…) ، crdff-wsn45 (…) و غیره. وقتی افراد به فروشگاه شما می آیند ، بلافاصله می دانید کدام کانال تأثیر داشته است. Zalando این کار را با نتایج بسیار خوبی انجام می دهد.
چالش های فنی :
- هر صفحه فرود باید کوپن ها را فقط برای یک شهر / مکان خاص توزیع کند.
- برای کنترل بودجه ارتقاء ، باید اعتبار دهید آدرس حمل و نقل متعلق به این شهر است.

جغرافیایی شمشیربازی
یکی از بهترین تاکتیک ها برای افزایش نگهداری مشتری . با توجه به اینکه شما با مشتری خود ارتباط برقرار کرده اید (ایمیل ، شماره تلفن ، اطلاع رسانی فشار) و می توانید موقعیت مکانی آنها را شناسایی کنید (وب سایت: تشخیص IP ، تلفن همراه: GPS) ، می توانید تعدادی از کدهای تبلیغی بسیار تبدیل شده را ارسال کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:
- ارسال یک کد تبلیغی با پیام کوتاه هنگامی که مشتری وارد یک مرز خاص می شود
- ایمیلی با کد تبلیغاتی QR در هنگام مراجعه به مشتری برای نهمین بار از طریق یک پیامک
- کوپن برای 10٪ تخفیف محصول مورد علاقه خود
چالش های فنی:
- زیرساخت های تحویل کوپن باید در سیستم عامل های اطلاع رسانی SMS / Email / Push (19659032] موتور قانون اعتبار کوپن باید از مشتری آگاه باشد. ویژگی ها و عادات (بخش های مشتری)

درگیر کردن قهرمانان محلی در کارزار شما می تواند شدید باشد. دستیابی به آنها دشوار است و حتی پیگیری "عملکرد" بازاریابی آنها دشوار است. کدهای ارجاع راهی مناسب برای مقابله با دومی است. یک تأثیرگذار پیدا کنید و یک کد منحصر به فرد را برای آنها به اشتراک بگذارید تا بتوانند با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب ، شما نوعی از برنامه ارجاع را شروع می کنید. نکته: با تخفیف های متنوعی که به کد اختصاص داده شده است را پیدا کنید تا بفهمید بهترین انگیزه چیست.
چالش های فنی:
- اگر بسیاری از این میکرو کمپین ها را راه اندازی کنید ، ممکن است دشوار باشد. آنها را کنترل کنید با اقدامات جعلی ، هم مراجعه کنندگان و هم مخاطبان می توانند به بودجه بازاریابی شما آسیب برساند. بنابراین ، بهتر است از ابتدا تعداد شرکت کنندگان در سکوی تبلیغی خود را کلاه بگذارید.

نقاط مهم WiFi
فرودگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها یا حتی تاکسی ها. مکان های بیشتر و بیشتری به نقاط دسترسی مجهز شده اند. وب سایتهای ورود به اینترنت مکان مناسبی برای جلب توجه مشتریان است. به خصوص ، اگر تبلیغ شما در واقع یک انگیزه شخصی است. قرار دادن هدیه ای کوچک مانند یک کوپن برای برخی از کالاهایی که مشتری می تواند در آن نزدیکی پیدا کند ، یک روش مؤثر برای جذب مشتری جدید و افزایش وفاداری افرادی است که از قبل برند شما را می شناسند.
چالش های فنی: [19659031] اگر می خواهید کوپن های خاصی را به صورت خودکار تحویل دهید ، بسترهای تبلیغاتی WiFi نیاز به یکپارچه سازی API با زیرساخت ارتقاء دارند.
جمعه سیاه و Xmas تنها دوره هایی برای اجرای تبلیغات نیستند. تعطیلات ملی و رویدادهای محلی راهی عالی برای درگیر کردن جامعه است. تصور کنید که فقط 15 روز تخفیف خودکار اعمال شده در روز سنت پاتریک برای افرادی که از ایرلند دریافت می کنند تخفیف می دهید. و فقط در تاریخ 17 مارس در دسترس است. یا اینکه در طول یک جشنواره بزرگ یا ماراتن در شهر 10 دلار تخفیف می گیریم؟ شما فقط به خلاقیت خود محدود می شوید – و بودجه تبلیغاتی. چالش های فنی: اگر بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی خود را در فیس بوک می گذرانید ، اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را از آن می کنید. با استفاده از تبلیغات شخصی سازی شده مانند کوپن های منحصر به فرد ، تخفیف های خودکار یا برنامه های ارجاع در پست های خود ، می توانید شانس ROI را به حداکثر برسانید. اول ، مردم عاشق تبلیغات هستند – حتی یک انگیزه کوچک اما در عین حال شخصی که برجسته است. دوم ، این یک روش مطمئن برای اندازه گیری عملکرد تبلیغات شما به شما می دهد. چالش های فنی: جغرافیایی و اتوماسیون CRM به بازاریابان این امکان را می دهد تا تبلیغات شخصی سازی شده و بیشتری را ایجاد کنند. در مثالهای بالا ، ما نشان داده ایم كه چگونه می توانید تلاشهای تبلیغاتی خود را به کانالهای بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی وصل كنید. البته این فقط نوک کوه یخ است. با وجود یک پلت فرم مدیریت ارتقاء ، می توانید به کانالهای جدید و انواع تبلیغاتی جدید ضربه بزنید. می توانید انگیزه های مختلفی را با هم مخلوط کرده و تاثیر آنها را بر روی مشتریان خود در بخش های مختلف بصورت محلی سازی متمرکز کنید. این ماشین آلات قدرتمندی برای هدایت خرید و حفظ مشتری به شما می دهد. – آیا در تبلیغات مبتنی بر مکان برای شرکت شما علاقه مند هستید؟ با مهندس راه حل ما تماس تلفنی برقرار کنید.
تبلیغات فیس بوک را تحریک کنید
LBM – it it خودتان!