
این پست مهمان توسط OneCause و Joshua Meyer همکاری شده است.
جمع آوری اعانه می تواند اشکال مختلفی بگیرد. چندین سازمان در جایی مشارکت می کنند که با فروشگاه های خرده فروشی مشارکت می کنند به طوری که بخشی از درآمد آن برای یک دوره زمانی مستقیم به آنها می رود. این یک کارآیی مؤثر و جذاب است که اجرا می شود زیرا این امکان را به شما می دهد تا اهدا کنندگان به خرید عادی بپردازند بلکه از آن پشتیبانی می کنند. سازمانی که به آنها اهمیت می دهند. بنابراین ، چه کس دیگری می توانند اهداکنندگان از سازمانی که دوستشان دارند حمایت کنند؟
علاوه بر کمپین هایی مانند این ، بسیاری از سازمان ها در جمع آوری کمک های همتا به همسالان شرکت می کنند. جمع آوری کمک های همتا به همسالان نیز حامیان شما را درگیر اهداف شما می کند و به آنها فرصتی می دهد تا از راه های خلاقانه از شما حمایت کنند.
اجرای یک کمپین جمع آوری کمک های همتا به همسالان به دلیل مؤثر بودن آن می تواند برای سازمان شما بسیار مفید باشد. این کمپین با محوریت اجتماعی از هواداران شما می خواهد تا از طرف شما سرمایه گذاری کنند ، و به شما امکان می دهند تا در شبکه های اهدا کننده جدید که ممکن است در غیر این صورت به آن دسترسی پیدا نکرده اید ، بپردازید.
در اینجا یک مفهوم کلی در مورد چگونگی عملکرد آن وجود دارد:
- اول ، شما یک کمپین تنظیم می کنید. [صفحهاصلیمبارزاتانتخاباتیخودراهدفقراردهیدوایجادکنید
- دوم ، شما حامیان غیرانتفاعی خود را برای ایجاد صفحات مبارزات انتخاباتی خود استخدام می کنید.
- سوم ، شرکت کنندگان شما صفحات کمپین خود را با دوستان ، همکاران و خانواده به اشتراک می گذارند.
اما فقط به این دلیل شما تصمیم می گیرید برای جمع آوری کمک های همتا به همسالان خود اجرا کنید ، لزوماً به معنای درآمد کمک مالی شما دقیقاً مانند آن نیست. برای اینکه موفق باشید ، باید ابزارها و منابع مناسب را جمع کنید تا بتوانید میزبان جمع آوری کمک های مالی بهتر باشید.
ما ایده های موثری را بیان کردیم که به شما کمک می کنند فقط همین کار را انجام دهید:
- یک همسایه را انتخاب کنید.
- شرکت کنندگان خود را برای جمع آوری کمک های مالی آموزش دهید.
- میزبان رویدادی به عنوان بخشی از جمع آوری کمک های مالی خود باشید.
- بازی را به ترکیب اضافه کنید.
- کمک مالی خود را از طریق کانال های مختلف تبلیغ کنید. با کمک این راهکارهای مفید ، جمع آوری کمک های همکار به همسالان به ارتفاعات جدید و افزایش درآمد شما در نتیجه. بیایید شروع کنیم!
1. یک سکوی جمع آوری کمک به همتا را انتخاب کنید.
گذشته از تعیین هدف نهایی جمع آوری کمک های مالی ، کمپین همتا به همتا 2 با انتخاب بستر مناسب شروع می شود. پلتفرم شما باید به شما امکان دهد صفحه اصلی کمپین جمع آوری کمک های همکار خود ، و همچنین چندین صفحه کمپین را که شرکت کنندگان خود ایجاد می کنند ، مدیریت کنید.
با استفاده از بهترین نرم افزار جمع آوری کمک همتا به همسالان3 ، باید به شما اجازه دهد:
یک صفحه تبلیغاتی الهام بخش ایجاد کنید. اگر پلتفرم شما از محتوای اضافی ، مانند تصاویر و فیلم ها پشتیبانی می کند ، می توانید ضمن تبلیغ مارک سازمان خود ، داستان خود را با افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند بهتر ارتباط دهید. شرکت کنندگان شما باید بتوانند ارتباط خود را با سازمان شما در صفحه های شخصی خود انتقال دهند.
پیشرفت کمپین را دنبال کنید. به دنبال نرم افزاری باشید که ویژگی های گزارش دهی جامع را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید علاوه بر موفقیت سرمایه های فردی ، پیشرفت کلی شما را پیگیری کنید.
داده های خود را با CRM خود ادغام کنید. با جمع آوری کمک های مالی ، شما اطلاعات مهم اهدا کننده را جمع می کنید. بستر جمع آوری کمک های مالی شما باید با CRM شما یکپارچه شود ، بنابراین اطلاعات یکپارچه در پایگاه داده اهدا کننده شما جریان می یابد.
انتخاب یک بستر مناسب برای جمع آوری کمک همتا به همسالان ، می تواند یک gam gamger4 باشد. حتماً تحقیقات خود را انجام داده و مطمئن شوید كه نرم افزاری كه انتخاب می كنید متناسب با بودجه شما ، در مقیاس با شما خواهد بود زیرا سازمان و مبارزات انتخاباتی شما رشد می یابند و به شما كمك می كنند پیشرفت و داده های خود را به صورت یكپارچه پیگیری كنید.
2.
بعضی اوقات ، شرکت کنندگان در کمپین همسالان شما به راهنمایی و آموزش احتیاج دارند ، به گونه ای که آنها با تمام ابزارها و منابع مورد نیاز برای موفقیت خود مجهز باشند.
ماندن در کنار شرکت کنندگان خود راهی عالی برای درگیر نگه داشتن و ایجاد انگیزه در آنها است. همچنین بهترین راهکار برای ادامه نظارت بر موفقیت آنهاست ، بنابراین می توانید در صورت لزوم قدم بردارید و تشویق کنید.
در اینجا چند روش مؤثر برای تهیه و تعامل با شرکت کنندگان وجود دارد:
الگوهای پیشنهادی برای جمع آوری سرمایه را ارائه دهید. از الگوهای رسانه 5 برای شرکت کنندگان خود استفاده کنید تا با دوستان و خانواده خود از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل ارتباط برقرار کنند. با این کار می توانید پیام سازمان خود را بیابید ، بلکه به آنها اجازه می دهد تا یک تماس شخصی به محتوا بیفزایند.
آموزش ارائه دهید. جلسات حضوری را میزبانی کنید ، فیلم های آموزشی را به اشتراک بگذارید و از سایر مطالب آموزشی استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت کنندگان چگونگی استفاده از بستر جمع آوری کمک به همسالان خود را درک می کنند. استفاده از سیستم عامل شما باید از قبل آسان باشد ، اما ارائه دستورالعمل ها بسیار مفید است ، به خصوص برای کسانی که ممکن است به عنوان فن آوری زرنگ و دانا نباشند.
موفقیت ها را تصدیق کنید. حتماً حامیان خود را در پیشرفت کلی کمپین خود به روز کنید و افرادی را که خوب انجام می دهند ، بشناسید. مردم دوست دارند به خاطر سخت کوشی شان شناخته شوند ، بنابراین آنها را ترغیب کنید که به کار خود ادامه دهند!
مشارکت کنندگان خود را تشویق کنید. مشارکت کنندگان خود را در طول این کار با انگیزه حفظ کنید و به دنبال فرصت هایی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و لذت بخش برای آنها باشید. [
کسانی که به کمک بیشتری نیاز دارند تشویق کنید. برای کسانی که به برخی انگیزه های اضافی احتیاج دارند و یا به عنوان تعداد زیادی کمک مالی جمع نمی کنید ، حتماً پشتیبانی بیشتری را ارائه دهید و به راحتی برای کمک در دسترس باشید.
با ارائه آموزش کافی و نشان دادن به شرکت کنندگان خود که از تمام کارهایی که انجام داده اید قدردانی می کنید. در مبارزات انتخاباتی خود ، به سطح تعامل بسیار بالاتری خواهید رسید و نتایج جمع آوری کمک های خود را تقویت خواهید کرد. شرکت کنندگان خود را با انگیزه و درگیر نگه دارید و آنها را برای موفقیت تنظیم می کنید!
3. بعنوان بخشی از جمع آوری کمک های خود ، رویدادی را برگزار کنید.
برخی از موفق ترین کمپین های جمع آوری کمک های همتا به همسالان موفق هستند زیرا به یک رویداد گره خورده اند. هنگامی که شما یک رویداد را برای شروع کار جمع آوری کمک های خود (یا به عنوان نهایی بزرگ) برگزار می کنید ، می توانید تعامل بین هواداران و شرکت کنندگان در جمع آوری کمک های خود را تقویت کنید.
در اینجا چگونگی یک رویداد می تواند به حداکثر رساندن پتانسیل جمع آوری کمک های تبلیغاتی شما کمک کند:
احساس فوریت در هواداران شما. وقتی مهلت اهداء روز واقعه شما باشد ، این می تواند اهدا کنندگان را به فعالیت بپردازد تا قبل از اتمام زمان ، تا آنجا که ممکن است مشارکت یا جمع کنند.
این امر می تواند باعث افزایش درآمد از طریق سرمایه گذاری برای جمع آوری سرمایه شود. در طی یک فعالیت جمع آوری کمک های مالی سفیر 7 ، سفیران از مهمترین و برجسته ترین حامیان سازمان شما برای جمع آوری بودجه و تشویق مردم برای حضور در رویداد شما ، مانند یک جشن ، حراج یا گلف استفاده می شوند. در این رویداد ، جمع آوری کمک های مالی با انتخاب سفیر برنده به اوج خود می رسد.
جامعه شما را گرد هم می آورد. برنامه ریزی رویدادهایی مانند یک پیاده روی-یک-thon8 یا یک مسابقه 5K روشی عالی برای گرد هم آوردن اجتماع و جمع کردن آنها در پشت سر راه شما است. همه را با هدف جمع آوری کمک های مالی متحد کنید و در این روند سرگرم شوید!
رویدادها موثر ، تأثیرگذار و کاملاً ارزش برنامه ریزی و سازمان لازم برای موفقیت آنها هستند. با اعمال اعمال حوادث در کنار جمع آوری کمک های مالی همسالان ، می توانید تعامل حضوری ارزشمند با هواداران خود داشته باشید و نتایج خود را به حداکثر برسانید.
4.
یکی دیگر از روش های جالب برای ایجاد بهتر سرمایه گذاری به همسالان ، ترکیب استراتژی های بازی سازی است. Gamification از عناصر بازی مانند برای نگه داشتن مشارکت کنندگان و ایجاد انگیزه استفاده می کند. از همه گذشته ، چه کسی یک رقابت دوستانه کمی را دوست ندارد؟
برخی از نمونه های بازی شامل موارد زیر است:
تابلوهای تبلیغاتی ، برای نشان دادن شرکت کنندگان پیشرو و مبلغی که در طول مبارزات انتخاباتی شما جمع آوری کرده اند.
نشان ها ، شرکت کنندگان هنگامی که آنها به یک نقطه عطف خاص یا یک دستاورد خاص برسند.
دماسنج های جمع آوری کمک های مالی ، پیشرفت خود را در معرض نمایش بگذارید و تشویق بیشتری کنید.
شما حتی می توانید با ارائه پاداش هایی مانند کارت های هدیه 9 به بالاترین سرمایه گذاران ، سهام را تقویت کنید. سکوی جمع آوری کمک مالی همتا به همسالان شما باید این ویژگی های بازیابی را ارائه دهد تا بتوانید در طول مبارزات انتخاباتی خود از آنها استفاده کنید.
رفتار با شرکت کنندگان خود همانطور که شما کارمندان خود می کنید مهم است. درست همانطور که به کارمندان سازمان خود 10 پاداش می دهید برای یک کار خوب انجام شده ، باید به شرکت کنندگان خود بخاطر کار ، زمان و انرژی خود را که در تأمین سرمایه خود قرار داده اید پاداش دهید. از این گذشته ، آنها به همان اندازه برای شما مهم هستند!
5. سرمایه گذاری خود را در چندین کانال تبلیغ کنید.
البته یکی از مهمترین عناصر کمپین جمع آوری کمک های همتا به همسالان شما ارتقاء است. بدون ارتقاء كافي ، سرمايهگذار شما تقريباً تا حد ممكن نخواهد بود.
CRM خود را براساس بسترهاي ارتباطي ترجيحي خود به اهداكنندگان تقسيم كنيد. به این ترتیب ، مطمئناً در سیستم عامل هایی که به طور فعال از آنها استفاده می کنند ، به آنها خواهید رسید. از آنجا ، می توانید مشارکت کنندگان خود را تشویق کنید تا در تمام این کانال ها بازاریابی کنند ، و حتی الگوهای مشخصی را که می توانند برای هر یک از آنها استفاده کنند ، تهیه کنید. این شامل موارد زیر است:
رسانه های اجتماعی
- پست الکترونیکی
- پست مستقیم
- تماس تلفنی
- کلمه دهان
- رسانه های اجتماعی و ایمیل مطمئناً روشهای بازاریابی متداول برای کمپین های جمع آوری کمک های همسالان به همسالان هستند ، روشهای سنتی بیشتری مانند نامه مستقیم نیز می توانند فوق العاده مؤثر باشند. هرچه از کانالها عبور کنید ، احتمال بیشتری دارید که به طیف وسیع تری از اهدا کنندگان متوسل شوید.
اجرای یک کمپین جمع آوری کمک به همسالان ، سازماندهی زیادی را می طلبد ، اما با داشتن بستر مناسب ، می توانید کل روند خود را ساده تر کنید. ، از آموزش شرکت کنندگان خود گرفته تا میزبانی رویدادها و اضافه کردن عناصر بازی سازی. این نوع سرمایه گذاری را با سایر کمپین ها 11 جفت کنید و مطمئناً به هدف جمع آوری کمک های خود خواهید رسید!
اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد جمع آوری کمک های همسالان یا هر یک از مباحث دیگر در این مقاله است ، پیوندهای زیر را بررسی کنید: