اخیراً ، ما تصمیم گرفتیم که به وبلاگ خود به شیوه ای مبتنی بر داده ها نزدیک شویم. در اینجا 3 مورد ساده وجود دارد که تجزیه و تحلیل وبلاگ ما را ساده تر می کند.
1: FAMTERS SPAM ENABLE
امروزه ، اسپم ارجاع بیشتر و بیشتر می شود یک مشکل جدی و آسیب های بی نیاز به آمار شما است. در مورد ما ، این 20٪ از ترافیک را به خود اختصاص داده و بزرگی است که نادیده گرفتن آن دشوار است. بینش هایی که از چنین داده های خرابکاری می گیرید احتمالاً منجر به تاکتیک های وبلاگ ضد تولید خواهد شد.
چگونه دریابیم که شما تحت تأثیر قرار گرفته اید؟ اگر در بخش ارجاع مواردی مانند "see-your-website-here.com" یا نسخه های هوشمندانه تر پنهانی مانند "Lifehacker.com" (توجه "به جای" k "را مشاهده کنید) ، مشکلی دارید.
برای مبارزه با این ، می توانید فیلترهایی را اضافه کنید که باعث کاهش ترافیک ناخواسته می شود. این یک راه حل کامل نیست ، هر چند. هرزنامه ها درمورد بردارهای اسپم جدید هستند ، بنابراین شما باید لیست فیلتر خود را همیشه به روز کنید.
خوشبختانه ، بچه های Stijlbreuk ابزاری free را منتشر کرده اند – https: // referrerspamblocker. com ، که می تواند به شما کمک کند. تنها در عرض دو دقیقه ، به طور خودکار بیش از 400 فیلتر اسپم را اضافه می کند. این کار فقط برای نمای منتخب شما انجام می شود ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که آنها بیشتر از حد لازم نیستند.
اتوماسیون با قیمت اندک می آید – برای دسترسی به حساب GA شما باید به برنامه اجازه دهید. . در اینجا نحوه کار آن آمده است:
(اشاره: شما باید برای هر فیلتر یک نمای جدید ایجاد کنید تا همیشه یک پایگاه فیلتر نشده برای مقایسه با آن داشته باشید.)
پس از درخواست ، شما باید اکثر اسپم ها را ببینید. اما ما هنوز در آنجا کامل نیستیم: شما همچنین باید اسپم های زبان را فیلتر کنید ، به این آموزش تصویری مراجعه کنید:
و… اسپم ارجاع ارواح نیز:
https://megalytic.com/ وبلاگ / چگونه به فیلتر کردن-جعلی-ارجاع-و-سایر-google-analytics-spam
2: FILTER شما و بازدیدهای تیم شما از
این ممکن است کمی مشکل باشد ، به خصوص وقتی که شروع می کنید و وبلاگ شما بازدید کنندگان زیادی ندارد. برای این کار دوباره می توانید از قدرت فیلترها استفاده کنید. می توانید با یک فیلتر IP شروع کنید اما بعضی اوقات به دلایلی این مسئله کافی نیست. مقاله جان را بخوانید تا روش های بیشتری درباره چگونگی کنار آمدن با ترافیک داخلی یاد بگیرید.
3: شکل آنچه در آن کار می کند
در حقیقت ، تعیین معیارهای موفقیت کلیدی برای وبلاگ شما وظیفه اصلی شماست و باید هنگام ایجاد استراتژی محتوا یکی از اولین گام ها باشد. متأسفانه ، این یک مشکل پیچیده است زیرا در اینجا جواب گلوله های نقره ای وجود ندارد. این همیشه به اهداف تجاری شما و مرحله توسعه شرکت شما بستگی دارد. با این حال ، معیارهای حمایت کننده ای وجود دارد که باید برای هر نوع وبلاگ مفید باشد.
پست های برتر (بازدید صفحه) و ارجاع دهندگان برتر / UTM ها – برای بدست آوردن یک مرور کلی در مورد چه نوع پست هایی برای گذراندن زمان و
تبدیل – که بیشترین تعداد ثبت نام را برای محصول شما ایجاد می کند (پیکسل ردیابی لازم است ، در اینجا آموزش آموزش ]
تبدیل خبرنامه – کدام پست ها بیشترین ثبت نام را برای خبرنامه شما ایجاد کردند (همان بالا با تغییرات جزئی)
تبدیل صفحه صفحه – چه تعداد از خوانندگان از یک پست به یک صفحه فرود خاص رفتند. می توان با تنظیم یک هدف در پنل مدیریت اندازه گیری کرد. در تصویر زیر ، ما هدفی برای جریان صفحه اصلی ایجاد می کنیم. در صورت اعمال ، می توانید تعداد تعداد تکمیل اهداف را در آخرین ستون رفتار -> محتوای سایت -> مشاهده صفحات فرود مشاهده کنید.
یافتن ترافیک بالا – سرعت گزاف گویی زیاد و ترافیک زیاد – کم پست های تبدیل – این به شما امکان می دهد اقدامات درمانی لازم را فعال کنید. در اینجا یک ماتریس خوب از Hiten ارائه شده است که نشان می دهد بسته به داده ای که مشاهده می کنید چه چیزی را می توانید بهبود ببخشید.
یافتن پست ها با بالاترین نسبت بازدید کننده های بازدهنده – این متریک به شما امکان می دهد بفهمید کدام مباحث ارائه می شود بهترین مشارکت و شاید ، ویژگی هایی که باید از آن استفاده کنید.
نکته: می توانید یک نمای اضافی ایجاد کنید که فقط شامل ترافیک مربوط به وبلاگ باشد. برای این کار:
یک نمای جدید ایجاد کنید
پیکربندی یک فیلتر را به همان روشی که می توانید در زیر مشاهده کنید تنظیم کنید
از اولين نقطه
فیلتر را به نمای وبلاگ بمالید
نکته شما چیست؟
آی تی. امیدواریم این ترفندهای اساسی را مفید بدانید. اگر از میوه های کم مصرف مشابه برای کمک به درک بهتر داده های وبلاگ اطلاع دارید ، دریغ نکنید که آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.