چه به شمال و چه در جنوب بروید ، بیشتر روزها ، از ترافیک وحشتناک فرار نمی شود. و گاهی اوقات این امر به ویژه حتی در مسافرت ها صادق است.
این یک واقعیت غم انگیز است که زیرساخت های جاده ای کشور نمی تواند با حجم عظیمی از وسایل نقلیه خارج از کشور مقابله کند. شبکه محدود جاده نیز منجر به تغییر در ترجیح وسایل نقلیه برای بسیاری از رانندگان شده است – از چهار چرخ به دو چرخ.
تعداد فزاینده موتورسیکلت ها (با جابجایی موتور 400 سی سی و بالاتر) با استفاده از Tollways هنوز چیز جدیدی برای دیگر افراد است. رانندگان اما پرداخت هزینه استفاده از این امکانات ، به کسی آزادی عمل نمی دهد تا آنچه را می خواهد انجام دهد ، زیرا ایمنی و نظم و انضباط همچنان حائز اهمیت است. قانون و نظم باید حاكم باشد ، وگرنه ممكن است ما این سواران را از دست دهیم.
در كشور ما قانون ترافیك درباره فیلتر كردن خط به همان اندازه مبهم است تا آینده ما. تاکنون هیچ نگرانی در رابطه با این موضوع دریافت نکرده ایم. آنچه اکنون می بینیم این است که تحمل می شود. بیایید از آن سوءاستفاده نکنیم.
ادامه مطلب را در زیر بخوانید:
یک یادآوری دوستانه برای همسفران ما: در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام فیلتر کردن از طریق ترافیک راه رعایت کنید. در ادامه مطلب بخوانید و ایمن شوید: [
1) آموزش صحیح سوارکاری ضروری است.
اتوبارها مکانی برای سوارکاران تازه کار برای تمرین مهارت های خود و یا آزمایش چیزهای جدید نیست. ابتدا در یک آکادمی رسمی سوارکاری ثبت نام کنید و شانس خود را در بزرگراه ها امتحان کنید.
2) از دید محیطی خود استفاده کنید.
حتی وقتی در مسیر پیش رو تمرکز می کنید ، از دید محیطی خود استفاده کنید و از آن آگاه باشید اتفاقاتی در هر دو طرف شما رخ می دهد. این به شما امکان می دهد که بررسی کنید که آیا ماشین در سمت چپ یا راست به دوچرخه شما خیلی نزدیک است یا خیر. همیشه از وسایل نقلیه بزرگتر خودداری کنید.
3) سرعت کم خود را حفظ کنید.
سواران که از طریق ترافیک فیلتر می شوند باید همیشه از سرعت آنها آگاه باشند. هنگام ورود به سیستم ، اجازه ندهید که سوزن پیراهن از 20 کیلومتر در ساعت تجاوز کند. همیشه بهتر است از امنیت متاسف باشید.
ادامه مطلب را در زیر بخوانید:
4) با مسافر خود به عنوان یک انسان رفتار کنید.
هرگز از مسافر خود به عنوان یک محموله صرف فکر نکنید. همیشه بررسی کنید که آیا او به راحتی در پشت شما قرار گرفته است ، زیرا ممکن است احساس ناراحتی او را وادار به انجام حرکات غیر ضروری ناگهانی کند که می تواند تعادل دوچرخه را تغییر داده و منجر به تصادف شود.
5) از استفاده از چراغ های اضطراری خودداری کنید. [19659008] ما از یادآوری این قضیه متوقف نخواهیم کرد زیرا هنوز سواران ایدیوتیکی وجود دارند که هنوز از استفاده صحیح از چراغ های اضطراری خبر ندارند. همچنین ، به جای اینکه پایتان را به سمت بیرون کشش دهید ، از سیگنالهای چرخش استفاده کنید.
6) مودب باشید.
همیشه موج بزنید تا بگویید "متشکرم" وقتی راننده راهی دوچرخه شما می شود. این نشان دهنده حس حسن نیت ارائه دهنده ی جاده است. [کارشناسی خوب] کارما خوب را فراموش می کند.
7) وقتی به وسیله نقلیه برخورد کردید متوقف شوید.
فقط به دلیل موتورسواری کوچک تر و آسان تر در مکان های سخت مانور ، این اجازه را به شما نمی دهد که پس از برخورد به وسیله نقلیه از مسئولیت خود فرار کنید. اگر فقط آینه جانبی را گیره می زنید. این احتمال وجود دارد که وسیله نقلیه ای که به آن برخورد کردید مجهز به یک داشبورد نیز باشد. اگر چنین است ، پس شما یک مشکل بزرگتر دارید.
ادامه مطلب را در زیر بخوانید:
8) دست تکان نخورید.
حتی اگر دوست دارید لامبادا را رقص کنید ، این نوع دیوانه نوسان کردن با موتور خود را انجام ندهید زیرا این ممکن است رانندگان وسایل نقلیه اطراف شما را مورد ضرب و شتم قرار دهد. Stunts های خود را در جای دیگری انجام دهید.
9) صبور باشید.
اگر جلوی وسایل نقلیه وجود دارد که خط شما را مسدود می کند ، قرار بگیرید و منتظر بمانید تا راننده متوجه شما شود. موتورسیکلت ها دارای چراغ های در حال اجرا در روز هستند که نسبت به اتومبیل های مستقر بالاتر هستند ، بنابراین غیرممکن است که رانندگان شما را از پشت ببینند.
10) با شروع ترافیک به وسط خط برگردید.
وقتی کسی همه چیز را با سرعت بالا می برد ، از احمق کسی باشید که بین وسایل نقلیه بماند. [ازمانورهایناگهانیوخطرناکاجتنابکنید
امیدواریم که این امر به انتشار خصومت در بین رانندگانی که از فیلتر کردن خط رنج می برند ، و سواران که این کار را می کنند ، کمک کند. و اگر پیشنهادهای بیشتری دارید ، آن را مطرح کنید.
ادامه مطلب را در زیر بخوانید ↓
فیلم های پیشنهادی
.