ویدیو یکی از پر هزینه ترین انواع موجودی تبلیغاتی در سال 2020 است. دلایل زیادی وجود دارد – از شیوع رو به رشد دستگاه های OTT و تلویزیون های هوشمند ، تا اثربخشی اثبات شده تبلیغات تعاملی در بازی. در هر صورت ، تبلیغ کنندگان برای موجودی تبلیغات ویدیویی گرسنه هستند و قصد دارند امسال 64٪ از بودجه های تبلیغاتی برنامه ای را صرف فیلم کنند. قیمت آن چقدر است؟ تقریباً 98 میلیارد دلار. این بخش قابل توجهی از تغییر است.
همانطور که می توان انتظار داشت ، تبلیغات ویدیویی بخش قابل توجهی از درآمد تبلیغ را برای ناشران ایجاد می کند. هنگامی که توسط AdColony [PDF] نظرسنجی شد ، بیش از نیمی از ناشران گفتند که فیلم جذاب ترین و هیجان انگیزترین نوع تبلیغات است.

منبع: بررسی انتشارات موبایل AdColony 2020
به نظر می رسد همه در حال "فیلمبرداری" هستند. با این حال ، تعداد کمی از بهینه سازی در اولویت قرار دارند. برای کمک به شما در استفاده بیشتر از موجودی ویدیو ، این 10 نکته را از متخصصان کسب درآمد ویدیو جمع آوری کرده ایم.
1. آغوش تبلیغ کنندگان مستقیم
این ممکن است کمی واضح به نظر برسد اما تبلیغ کنندگان مستقیم هنوز به دنبال ترین منبع تقاضا هستند. جلب توجه تبلیغ کنندگان به نمایشگر مستقیم یا انتشار دهنده محتوای تبلیغی برای جلب توجه به موجودی ویدیوی شما ، یک فروش عالی است. از طرف دیگر ، دسترسی به تبلیغ کنندگانی که عملکرد خوبی در کانالهای برنامه نویسی دیده اند ، روشی شگفت انگیز برای رشد مشتری مستقیم تبلیغ کننده شما است.
2. مناقصه هدر را اجرا کنید (و بهینه کنید)
این که آیا قبلاً مناقصه هدر در سایت خود را پیاده سازی کرده اید یا نه ، سایتهای برتر جهان قطعاً دارای این موارد هستند. تقریباً 80٪ از 1000 سایت برتر در ماه مارس 2019 از مناقصه های سربرگ استفاده کرده اند ، و این تعداد هنوز هم به طور پیوسته در حال رشد است.
اگرچه بسیاری از ناشران هنوز تمایلی به افشای مخاطب گرانبهای خود در برابر منابع تقاضای ناآشنا ندارند ، انتظار می رود که مناقصه های برنامه ای و سرصفحه ای ارائه دهند. چیز بزرگ بعدی برای تبلیغات ویدیویی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و تبلیغاتی پیشرفته و کیفیت تضمین کیفیت ، بیشتر و بیشتر آنها ثمره فروش خودکار موجودی تبلیغات را به دست می آورند.
3. هماهنگی فروش مستقیم و برنامه نویسی برای عملکرد حداکثر
تبلیغات مستقیم معمولاً قیمت گذاری و قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به برنامه ها ارائه می دهد. برنامه نویسی مزایای خاص خود را نسبت به تبلیغ کنندگان مستقیم ارائه می دهد ، به خصوص هنگامی که ناشران کوچکتر به نظر می رسد. اطمینان از به دست آوردن بهترین نتیجه به معنای موفقیت در ادغام هر دو است.
حتماً تلاش های تیم های فروش مستقیم و برنامه ای خود را هماهنگ کنید. این به معنی اندازه گیری عملکرد مداوم درآمدهای موجودی مستقیم ، ترجیحی و فروخته نشده است.
4. به کاربران خود پاداش دهید
در سال های اخیر ، محبوبیت تبلیغات ویدیویی دارای پاداش بسیار زیاد شده است و اصلاً جای تعجب ندارد. تبلیغات ویدیویی دارای پاداش به ناشران اجازه می دهد تا برای مشاهده (یا تعامل با) محتوای ویدئویی تبلیغ کننده ، به کاربران نوعی پاداش در محل یا برنامه را ارائه دهند.
این به ویژه در بازار برنامه های بازی رایج است ، جایی که ناشران می توانند بدون ایجاد اختلال در جریان آن ، تبلیغات مبتنی بر پاداش را در گیم پلی ادغام کنند. این در حالی است که عملکرد خود را با بالاترین منبع eCPM به حداکثر می رساند. این طور نیست که بگوییم برنامه های غیر بازی و ناشران وب شانس ندارند. در ازای توجه غیرقابل توجه کاربر ، هیچ محتوای پریمیومی قابل ارائه است.
دو مورد از مزایای تبلیغات ویدیویی با پاداش ، تأثیر مثبت آنها بر تجربه کاربر و همچنین ابزاری بالقوه برای افزایش حفظ کاربر و ارزش عمر است. به عنوان مثال ، برای دستیابی موقت به محتوای پریمیوم ، می توانید برای مشاهده تبلیغات به کاربران پیشنهاد دهید.
با این روش شما فقط نمی توانید درآمد تبلیغاتی کسب کنید ، بلکه شانس دسترسی کاربر را به محتوای حق بیمه در برنامه یا وب سایت خود افزایش می دهید. طعم حق بیمه برای نادیده گرفتن بیش از حد خوب است ، اما باید متعادل باشد. مبادله ارزش بین شما و کاربر باید معقول و منطقی باشد. در غیر این صورت ، شما خطر از دست دادن پرستیژ در نظر کاربران خود دارید.

منبع: بررسی انتشارات موبایل AdColony 2020
5. از تجربه بیننده محافظت کنید
کاربران به عنوان ناشر ، دارایی اصلی شما هستند. بدون آنها هیچ شغلی ندارید. این چیزی است که مهم است هنگام یادآوری روش هایی برای بهینه سازی عملکرد موجودی تبلیغاتی ویدیو – این نمی تواند به ضرر تجربه کاربران شما باشد. چه در برنامه و چه در یک وب سایت ، استفاده از هر نوع تبلیغاتی که ممکن است تجربه کاربر را مختل کند ، یک عمل متعادل دشوار است.
یک جنبه مهم این است که اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربر ایمن و مثبت است. از بین بردن تبلیغات "بد" و اشتباهات احتمالی (یا در مورد فیلم – محتوای نامناسب) برای حفظ مخاطب وفادار و همچنین تبلیغ کنندگان و شرکای وفادار مهم است.
6. داده های اهرم برای هدفمند کردن مخاطبان دقیق
بسته بندی مخاطبان خود در بخش هایی که به راحتی قابل هدف گیری هستند ، روشی مناسب برای استفاده از داده های شخص اول ، دوم و شخص ثالث (به روش سازگار) برای ارزش بیشتر تبلیغ کنندگان است. استفاده از این داده های جمع آوری شده به نفع شما با آن تبلیغ کنندگان حتی مهمتر است. اطلاعات صفر ، اول ، دوم و شخص ثالث که جمع آوری می کنید موجودی شما را برای آنها بسیار با ارزش تر می کند.
7. مشاهده بهینه سازی [
تبلیغات ویدئویی CTV و OTT ممکن است برخی از بالاترین میزان متوسط CPM را در بازار داشته باشند ، اما اگر تبلیغات شما به راحتی مشاهده نشود ، مهم نیست. قابلیت مشاهده آگهی درجه ای است که یک تبلیغ توسط کاربران در یک وب سایت یا برنامه مشاهده می شود ، نه اینکه فقط توسط سرور تبلیغ ارائه شود.
هرچه بینایی بالاتر باشد ، برای همه افراد درگیر بهتر است. ناشران (مانند خودتان) تقاضا و درآمد بیشتری را برای موجودی خود می بینند. تبلیغ کنندگان فروش بیشتری را می بینند و کاربران تجربه کلی بهتری را کسب می کنند. در حقیقت ، طبق گفته گوگل ، افزایش مشاهده در تبلیغات ویدیویی شما بین 50 تا 90 درصد می تواند درآمد را تا 80 درصد افزایش دهد .
گام های ساده مانند افزایش جزئی در اندازه پخش کننده ویدیو ، و اطمینان از اینکه حداقل به مدت 2 ثانیه امکان رد شدن از تبلیغات وجود ندارد ، می تواند در CPM ها بسیار متفاوت باشد.
8. اطمینان از یک تجربه کاربری بدون پرخاشگر
یک تجربه کاربر پرتحرک همه کار سختی را که برای انتشار مطالب عالی و حفظ مخاطبان خود انجام می دهید ، خنثی می کند. اگر درمورد عملکرد و قابلیت استفاده از آن شکایات کاربران را مشاهده می کنید ، احتمالاً در حال حاضر پشت این منحنی هستید. منتظر یک تأثیر قابل توجه نباشید و به محض تشخیص آنها مشکلات را برطرف کنید.
این تنها مربوط به چگونگی بارگذاری سریع تبلیغات ویدیویی نیست (هرچند که این تأثیر بسزایی در مشاهده تبلیغات) دارد. شما همچنین باید در نظر داشته باشید که تبلیغات ویدیویی گفته شده مزاحم چگونه می تواند به تجربه کاربران شما باشد یا اینکه تبلیغات ویدیویی تعاملی چه تاثیری بر عملکرد برنامه یا وب سایت شما دارد. به یاد داشته باشید که برای سرعت و کارایی بیش از انواع مختلف اتصالات و با انواع مختلف سخت افزارها و سیستم عاملها تقلید کنید.
9. اولویت بندی عملکرد بیش از پر کردن
داشتن آگهی هایی که عملکرد بهتری داشته باشند و مخاطبان شما را خوشحال کنند ، مهمتر از همیشه تبلیغ برای ارائه خدمات است. درست مانند محتوای شما ، می خواهید تبلیغاتی که کاربران شما می بینند مرتبط ، جذاب و با کیفیت بالا باشد. نترسید که تبلیغ کنندگان یا کل دسته تبلیغات را مسدود کنید تا مطمئن شوید کاربران شما در معرض تبلیغات با کیفیت پایین قرار ندارند.
10.
هیچ فرمول واقعی برای تهیه موجودی فیلم شما "گاو پول نقد" جدید وجود ندارد. فرآیند روشی است که همراه با کمی تفکر در خارج از خانه ، صبر و شکیبایی خواهد کرد. آنچه برای یک ناشر کار می کند لزوماً کلید ساخت جریان تبلیغات تبلیغاتی ویدیوی شما نخواهد بود. جواب ساده است – تست کنید ، سپس تست کنید ، سپس چند مورد دیگر را نیز آزمایش کنید.
ارزیابی هوشمندانه شبکه های تبلیغاتی مختلف ، پخش کننده ها ، منابع تقاضا و قالبها بهترین روش برای یافتن "چه چیزی مؤثر است" است. آزمایش و خطا هنوز بهترین راه برای یادگیری است ، اما تنها در صورت اطمینان و اندازه گیری و تجزیه و تحلیل موفقیت یا عدم موفقیت گفته می شود.

به دنبال آینده باشید – آنچه ناشران به
نیاز دارند] اکوسیستم محتوای دیجیتال هنوز در تلاش است تا بفهمد چگونه می تواند از تبلیغات ویدیویی استفاده کند. تبلیغ کنندگان دائماً به دنبال دریافت فیلم های خود در مقابل کاربران مشغول هستند. برای ناشران ، این یک فرصت بلکه یک چالش است.
یکی از مهمترین چالش های موجود در بازار ، فقدان ابزارهای فنی ناشران برای به دست آوردن سرمایه کامل در موجودی ویدئویی آنها است. بیش از 60٪ ناشران احساس می کنند که کمبود فناوری بزرگترین مانع برای بهینه سازی و مدیریت کسب درآمد ویدیو است. گفته می شود ، ابزارهای جدیدی برای پاسخگویی به نیازها و همچنین ابزارهای تازه ظهور ایجاد شده اند.
تا زمانی که این ابزارها سودآوری موجودی ویدیو را تبدیل به نسیم کنند ، ده نکته ما باید به شما در افزایش ارزش موجودی تبلیغات ویدیویی کمک کند.
Eyal Katz رئیس بازاریابی در Pangeo است. عیال همچنین دوست دارد پیاده روی طولانی در ساحل در هنگام غروب آفتاب ، داشتن یک کوکتل با دوستان ، و گوش دادن به Death Metal [سوئدی]