ارسال کد کوپن یک تکه کیک است اما رانندگی مشتریان برای خرید ، چالش واقعی است؟ یادآوری کوپن ممکن است پاسخی باشد که به دنبال آن هستید.

 یادآوری کوپن

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود مشتریان شما فوراً از کوپن های خود استفاده نکنند. و لازم نیست به معنای یک پیشنهاد ضعیف باشد. بعضی مواقع ، پیام شما می تواند به تنهایی ایمیل دریافتی غرق شود ، و بسیاری اوقات ، فقط زمان بندی است که از کار می افتد. حقیقت این است که انسان فراموش می کند و باید آنها را یادآوری کرد.

واقعیت سرد این است که همه نامه های ارسال شده باز نمی شوند. متوسط ​​نرخ باز حدود 20 درصد در کل صنایع است. @ کارآفرین

یادآوری های کوپن می تواند به سادگی شانس ایمیل های شما را از بین جمعیت افزایش دهد. برخلاف پیامهای پیگیری معمولی ، کسانی که دارای کوپن هستند دارای ارزش ملموس برای مصرف کنندگان هستند. همه مایل هستند با دیدن نوید تخفیف در خط موضوع ، ایمیل خود را باز کنند. با این وجود داشتن یک انگیزه جذاب به این معنی است که باید به موقع توجه کنید. یادآوری های کوپن به شما امکان توزیع چند مرحله ای را برای مطابقت با زمینه می دهد. شما می توانید توزیع کوپن را طبق داده های ارائه شده توسط BI و CRM برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر سیستم شما عملکردی را توسط کاربر جدید مشاهده کرد ، می توانید با ارسال یک کوپن واکنش نشان دهید. اگر بدون اعتبار باقی بماند ، سیستم بطور خودکار بقیه شخصی سازی شده را ارسال می کند. این بدان معناست که شما می توانید کاربران خفته را بدون وقت و تلاش صرف شده برای ارسال دستی ایمیل یا پیام کوتاه فعال کنید.

دستورالعمل یادآوری

بنابراین ، دقیقاً چه یادآوری کوپن باید به نظر برسد؟ هیچ دستور العمل آماده ای وجود ندارد ، اما می توانیم نکاتی را که مورد آزمایش قرار گرفته اند به اشتراک بگذاریم: اول از همه ، پیام باید واضح و مختصر باشد. کمتر به معنی بیشتر در اینجا است. ما همچنین شخصی سازی نام را توصیه می کنیم – حتی اگر همه بدانند که خودکار است ، باز هم پولش را می پردازد. ثانیا ، یک خط موضوع را برانداز نکنید. یک جمله کوتاه با ذکر "یادآوری" یا "یادآوری" برای جلب توجه مشتری کافی است. در آخر ، مقدار دقیق کوپن ، [تاریخانقضا را ذکر کنید و یک تماس را به اقدام اضافه کنید. این همان است!

 نمونه یادآوری کوپن

اکنون ، یادآوری هایی زیبا و متناسب با خود دارید ، باید بدانید که چگونه برنامه توزیع کوپن را بصورت گام به گام برنامه ریزی کنید تا از هر برنامه بهترین استفاده را ببرید. بیایید به عنوان نمونه کوپن هایی با 20٪ تخفیف بگیریم و 30 روز اعتبار داشته باشیم. ما می خواهیم به هر کاربر ثبت نام شده جدید پاداش دهیم ، و با یک کد کوپن یک ایمیل بفرستیم.

 نمونه یک کمپین کوپن در Voucherify

اولا ، این ایده خوبی است که قبل از شروع کمپین ، طرحواره یادآوری را برنامه ریزی کنید. در حال حاضر ، فقط Voucherify موتور پیچیده ای را با اتوماسیون یادآوری و انعطاف پذیری بازاریابی تضمین می کند:

  • اتوماسیون امکان کارآیی فرایند را فراهم می کند.
  • انعطاف پذیری به معنای انعطاف پذیری است که شما می توانید در هر زمان ، طرحواره را برای بخش های خاص مشتری تغییر دهید.

هنگامی که جعبه ابزار شماست. آماده است ، وقت آن است که یادآوری ها را برنامه ریزی کنیم. در زیر ، نقشه هایی را پیدا خواهید کرد که می توانید به راحتی از آنها سرقت کنید:

  1. تنظیم 2 پیام یادآوری از پیش تعریف شده. اول ارسال خواهد شد 1 هفته پس از ثبت نام و دوم 24h قبل از تاریخ انقضا.
  2. تنظیم 3 یادآوری از پیش تعریف شده: 2 روز پس از ثبت نام ، 2 هفته پس از ثبت نام ، و 24h قبل از تاریخ انقضا. [19659020] ارزش آن است که بیش از یک طرح را آزمایش کنید و تأیید کنید که کدام یک از اینها برای تبلیغات بهتر کار می کند.

    اما هنوز تمام نشده است. ما قبلاً به همه مواد تشکیل دهنده اشاره کردیم ، اما می خواهیم به شما نشان دهیم که با هم ترکیب می شوند. با تبلیغات٪ 20 و برنامه توزیع ما ، از همان ابتدا تحویل کوپن را ارائه می دهیم. بیایید از اولین ایمیل پس از ثبت نام شروع کنیم:

     ایمیل خوش آمدید از Voucherify با یک کوپن تخفیف 20٪

    اولین یادآوری – 2 روز پس از ثبت نام:

     اولین یادآوری کوپن ایمیل پس از 2 روز ارسال شد عدم استفاده از کد

    یادآوری دوم – 2 هفته پس از ثبت نام:

     یادآوری کوپن 2

    سرانجام ، یادآوری سوم – 24 ساعت قبل از تاریخ انقضا ارسال شده است: