هر آنچه را که باید در مورد استفاده از کدهای تخفیف ایجاد شده در Mail Chimp بدانید تا بطور خودکار کمپین ها و انگیزه مخاطبان خود را ایجاد کنید.

این معامله است. آیا می خواهید از ایمیل MailChimp خود برای ارسال ایمیل های شخصی شده با کدهای تبلیغی منحصر به فرد استفاده کنید؟ یا شاید کارتهای هدیه انحصاری؟ لینک برنامه ارجاع؟ خبر خوب. MailChimp سرانجام با یک سیستم مدیریت ارتقاء ادغام شده است. شما می توانید نسل هایی از کدهای تبلیغی سفارشی را که در قالب های MailChimp به طور خودکار به لیست های خود ارسال می شوند ، مدیریت و توزیع کنید. بیایید جزئیات را بررسی کنیم.

این یک بستر برای ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی است. هر حساب می تواند به طیف گسترده ای از بلوک های تبلیغاتی مانند کدهای کوپن منحصر به فرد ، کارت های هدیه ، کدهای تبلیغی ثابت ، فروش در سطح سبد خرید ، برنامه های ارجاع یا کمپین های وفاداری دسترسی داشته باشد. Voucherify همچنین ردیابی مشتری و تاریخچه دقیق هر کد ایجاد شده را فراهم می کند. با تشکر از یکپارچه سازی داخلی با MailChimp ، شرکت ها می توانند همه این تبلیغات را به کمپین های MailChimp وصل کنند

گردش کار

 تحویل کدهای منحصر به فرد از طریق تبلیغات ایمیل (MailChimp + Voucherify)

Infographic دو مرحله اصلی برای همگام سازی تبلیغات تبلیغاتی را ارائه می دهد. با اتوماسیون MailChimp:

مرحله 1 : ایجاد کمپین کدهای منحصر به فرد در داشبورد Voucherify (یا از طریق API Voucherify).

این می تواند یک کمپین کد منحصر به فرد ، برنامه ارجاع دو طرفه یا دسته ای از کارت هدیه. ادغام MailChimp از انواع تبلیغات ایجاد شده در Voucherify با چند کلیک پشتیبانی می کند.

مرحله 2 : توزیع Voucherify که کدهای منحصر به فرد را در لیست های MailChimp به پروفایل ها اختصاص می دهد بر اساس قوانین تجاری سفارشی.

مدیر توزیع باعث کدها می شود. آنها را بر اساس محدودیت های از پیش تعریف شده ارسال کرده و آنها را به کاربران خاص MailChimp اختصاص دهید. موتور قوانین انعطاف پذیر شما را قادر می سازد محدودیت های انتخاباتی سفارشی ایجاد کرده و لیست های MailChimp را به گروه های هدف تقسیم کنید. در نتیجه ، کدها فقط به پروفایل مشتریانی که معیارهای تبلیغ را رعایت کرده اند ، پیوست می شوند.

با تنظیم کد تحویل ، می توانید اتوماسیون MailChimp را اجرا کنید و تصمیم بگیرید که چه موقع یک پیام را تحریک کنید و کد را به صندوق پستی مشتری تحویل دهید.

مرحله 3: اتوماسیون MailChimp که شرایط تحریک پیام را با کد منحصر به فرد پیوست تعریف می کند.

تنظیمات اتوماسیون MailChimp آخرین مرحله است. از آنجا که آن را تنظیم می کنید ، کل گردش کار به صورت خودکار کار می کند.

مشتری ها به فروشگاه شما می آیند ، وارد لیست MailChimp می شوند ، Voucherify در صورت مناسب بودن قوانین تبلیغی ، اعتبار را تأیید می کند و در صورت وجود ، کد را به پروفایل های MailChimp خود وصل کنید. هنگامی که برچسب ها با یک کد ادغام می شوند ، اتوماسیون MailChimp شروع می شود. همه گیرنده ها یک بار دیگر اعتبار دارند تا معیارهای کمپین MailChimp را رعایت کنند. سرانجام ، مشتریانی که وارد این لیست شده اند و قوانین کمپین را رعایت کرده اند ، کدها را در قالب الگوی شخصی MailChimp دریافت می کنند.

این گردش کار با هر مشتری جدید در لیست تکرار می شود. Voucherify روند اعتبار سنجی را به موازات هر عضو لیست جدید آغاز می کند و از کدها در برابر کلاهبرداری محافظت می کند.

این ویدیوی را ببینید مشاهده این جریان کاری روی صفحه نمایش زنده می شود:


کمپین های MailChimp با کدهای تبلیغی

کارت هدیه تولد یا تخفیف را به مشتریان خود بفرستید. 10٪ تخفیف اتوماتیک برای هر مشتری که خبرنامه شما مشترک است. از قدرت اتوماسیون MailChimp استفاده کرده و ایمیل های خود را با یک مقدار واقعی که توسط یک کوپن حمل می شود مجهز کنید. از کدهای تبلیغاتی در ایمیل های شخصی شده استفاده کنید و کارایی آنها را تشدید کنید. از این پس می توانید بدون نگرانی در مورد مقیاس یا زیرساخت های پرهزینه ، این کار را انجام دهید.

جزئیات بیشتری درباره MailChimp <> ادغام Voucherify در اینجا بررسی کنید.