Doodle3D شرکتی است در پشت جعبه وای فای Doodle 3D – دستگاهی کوچک که به چاپگر سه بعدی شما وصل می شود و آن را به صورت بی سیم در دسترس کامپیوتر شما قرار می دهد.

برای تحقق این امر ، پیتر و بقیه تیم های Doodle3D تصمیم به راه اندازی یک کمپین Kickstarter دیگر گرفتند. یکی از جوایز دسترسی مادام العمر به برنامه بود. از آنجا که این برنامه خواستار همکاری با یک مدل اشتراکی پرداخت شده است ، هدف این بود که کلیدهای مجوز فردی را که به عنوان پرداخت پذیرفته شده است ، ارسال کنید و به آن دسترسی مادام العمر بدهید.

این پروژه با موفقیت انجام شد و 1626 پشتیبان مشارکت کردند. این به بیش از 2400 کوپن مجوز ترجمه شده است و به این ترتیب آنها موفق به سازماندهی آنها با Voucherify شدند.

بنابراین ، این کارزار پایان می یابد و داستان کوپن آغاز می شود. تیم Doodle3D باید اطلاعات پشتیبانان را به پرونده اکسل صادر کند. سپس ، تلاش آنها به دو صورت انجام شد:

مجوزها را به کاربران تحویل دهید ، بازخریدها را به روشی ایمن انجام دهید تا درنهایت کاربران به برنامه Transform دسترسی پیدا کنند.

در اینجا نحوه دسترسی آنها با Voucherify آورده شده است:

1. تولید مجوز

اولین قدم تولید 2400 کلید مجوز منحصر به فرد است. این در واقع همان چیزی است که Voucherify برای ایجاد جادوگر کمپین ایجاد شده است و پایین می آید. این شما را از طریق چند مرحله راهنمایی می کند که به شما امکان می دهد نه تنها تعداد کدها بلکه برخی از ویژگی های مهم کوپن مانند تاریخ انقضا یا الگوی کد را نیز تعریف کنید. برای کلیدهای دارای مجوز ، در این حالت از کوپن های تخفیفی با درصد تعیین شده در 100 استفاده کردند. این به آنها امکان می دهد تا در آینده از کد خود برای سایر انواع تخفیف استفاده کنند.

 تولید کلیدهای مجوز منحصر به فرد برای doodle.png

یک بار جادوگر اجرا شده است می توانید لیست کوپن ها را ببینید. این نظر را برای نظارت بر کدهای خود بعداً مفید خواهید یافت ، اما ابتدا باید آنها را به سمت کاربران فشار دهید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از دکمه Export to CSV است.

 صادرات به cvs - doodle و voucherify.png

2. اختصاص کدها به پشتیبانان

خوب ، بنابراین ما کوپن ها را در یک پرونده CSV داریم. اکنون زمان آن رسیده که کوپن ها را به پشتیبانان مربوطه اختصاص دهیم. این کار به دستی نیاز دارد اما دستیابی به آن در صفحه گسترده شما بسیار آسان است. مرحله بعدی وارد کردن این پرونده به سیستم بازاریابی ایمیل شماست ، در مورد Doodle3D آن MailChimp بود. پس از پیکربندی ، باید بتوانید پیامی را برای کاربران ارسال کنید. اما صبر کنید! هنوز یک مرحله از دست رفته است.

3. رسیدگی به بازخریدهای کوپن

قبل از اینکه کدهای خود را بفرستید ، باید اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند از آنها واقعاً استفاده کنند. این بدان معناست که باید کادر کد کوپن را در برنامه خود با API Voucherify ادغام کنید تا سیستم بداند کدام کد معتبر است.

شما نمی توانید کمک کنید اما آن را رمزگذاری کنید. به همین دلیل ما تلاش زیادی می کنیم تا مطمئن شویم این مرحله برای توسعه دهندگان شما یکپارچه است. به عنوان مثال ، تیم Doodle3D از کتابخانه Node.js برای انجام این کار در دو ساعت استفاده کرد. بیشتر کتابخانه برای سیستم عامل های برنامه نویسی محبوب ، از جمله وب و تلفن همراه وجود دارد.

 ویجت را با بازخرید کوپن

4 را تأیید می کند. نظارت بر مبارزات انتخاباتی

پس از اینکه کوپن ها به طور زنده اجرا می شوند ، رابط کاربری Voucherify مسیرهای جدیدی را در پرواز مشاهده می کند. در عین حال ، این امکان را برای غیرفعال کردن هر کدی که مورد سوء استفاده قرار گیرد به شما می دهد.

 Doodle and Voucherify - monitor monitor.png

در بالا از این ، شما می توانید آزمایش های بازخرید شکست خورده را بگیرید و فهمید که چه اتفاقی افتاده است قبل از کاربر با شکایتی به شما مراجعه می کند.

 doodle and report voucherify.png

خبر خوب این است که شما می توانید اعمال را برای هر کاربر به طور جداگانه نیز کنترل کنید.

 هر رستگاری که به صورت جداگانه دنبال می شود ، مشاهده می کنید .png [19659011] </p>
<p> و پیتر به ویژه از این ویژگی خوشحال شد: </p>
<p> "ما فقط كوچك های شخصی را به پشتوانه های Kickstarter ، 1626 نفر ، منتشر كردیم. و از آنجا که هنگام تلاش برای بازپرداخت می توانیم اطلاعات مشتری را اضافه کنیم ، اطلاعات زیادی درباره آنچه اتفاق می افتد ، داریم. به عنوان مثال ، حتی وقتی شخصی اشتباهی را امتحان کرد ، می توانیم آن را در سابقه بازخرید مصرف کننده مشاهده کنیم. </p>
<h2><strong> RECAP </strong></h2>
<p> با تلاش کمی ، Voucherify به پیتر و تیمش در Doodle3D کمک کرد تا کوپن های دارای مجوز را برای یک کمپین Kickstarter مدیریت کنند. اما Kickstarter معمولاً فقط شروع یک سفر طولانی است. قدم بعدی این است که از طریق کمپین های مختلف بازاریابی مانند کوپن های تخفیف یا برنامه ارجاع دوستان ، جذب بیشتری کنید. همچنین بستر API کوپن کوپن Voucherify کاملاً مناسب است. </p>
</div>
</pre>
<p><a href=