چرا برنامه Uber Rewards موفق است؟ ویژگی های برتر برنامه وفاداری به سبک Uber. چگونه می توان برنامه وفاداری مشابه Uber Rewards را با Voucherify راه اندازی کرد؟
در این پست نه تنها خواهید آموخت که چرا برنامه وفاداری Uber Rewards نمونه ای از یک وفاداری به حالت فک افتاده است ، بلکه: 19659003] چگونه برنامه وفاداری Uber را با Voucherify بازآفرینی کنیم.
اگر به دنبال الهام بخشیدن به برنامه بهبود وفاداری خود هستید ، دیگر جستجو نکنید.
بیایید شیرجه بزنیم.
فهرست مطالب
- چه چیزی باعث موفقیت Uber Rewards می شود؟
- موتور تبلیغاتی انعطاف پذیر.
- سطح ردیف مشتری.
- کسب امتیاز وفاداری.
- فروشگاه جوایز.
- اطلاعیه ها.
- ردیابی نقاط وفاداری و سطح.
- خلاصه.
شرکت Uber Technologies دارای تاریخچه موفقیت آمیزی در g با برنامه ارجاع خود به مشتریان جدید کمک می کند. این شرکت با معرفی برنامه وفاداری Uber Rewards در سال 2019 ، این شرکت تمرکز خود را برای حفظ مشتری انجام داد. تا مارس 2020 ، Uber Rewards بیش از 20 میلیون مشترک داشت و در ایالات متحده ، استرالیا ، مکزیک ، فرانسه ، برزیل و نیوزلند در دسترس بود.

20 میلیون مشتری مشترک در 6 ماه پس از اعلام نتایج عالی ، و Uber در نظر دارد تا آن را در بیشتر کشورهایی که در حال حاضر حضور دارند ، از بین ببرد.
Uber پاداش بسیاری از بهترین اقدامات برنامه های وفاداری. ما می خواهیم به تفصیل توضیح دهیم که چگونه می توان همه این موارد را در برنامه پاداش خود به مرحله اجرا درآورد.
چه چیزی باعث موفقیت پاداش Uber می شود؟ بسیار بالاتر از حد متوسط در خدمات Uber. این برنامه دارای 4 سطح است و به مشتریانی پاداش می دهد که حداقل 600 وفاداری (در ایالات متحده) هر 6 ماه جمع می کنند. ردیف ها به شرح زیر است:
- عضویت آبی: حداکثر 500 امتیاز وفاداری / 6 ماه.
- عضویت طلا: حداکثر 2499 امتیاز وفاداری / 6 ماه.
- عضویت پلاتین: تا 7499 وفاداری امتیاز / 6 ماه.
- عضویت الماس: بیش از 7500 امتیاز وفاداری / 6 ماه.
Uber Rewards در حال هدف قرار دادن مخاطبان کاملاً باریک . پایگاه کاربر پاداش به وضوح به بالاترین مخارج محدود می شود. مشتریانی که می خواهند از مزایای برنامه وفاداری بهره مند شوند ، مجبور هستند مبلغ 500/6 ماه برای خدمات اساسی Uber مانند Uber Pool و Uber Eats صرف کنند یا مرتباً از خدمات گران قیمت دیگری مانند Uber XL یا Black استفاده کنند. در ایالات متحده آمریکا ، کاربران Uber این شرایط را فقط در 3 شهر (نیویورک: 84 دلار در ماه ، بوستون: 95 دلار در ماه ، سان فرانسیسکو: 110 دلار در ماه) انجام می دهند ، در حالی که میانگین هزینه در سایر شهرهای آمریکا تقریبا 50 دلار در ماه است. .
قدرت و پاداش اختصاصی برای اعضای
قدرت و پاداش هایی که در این برنامه فراهم می کند:
- برای اعضای آبی: مشتریان می توانند هر 500 امتیاز را برای پاداش های مختلف
- برای اعضای طلایی: مشتریان از دسترسی به خدمات اولویت مشتری و انصاف انعطاف پذیر سفرها برخوردار هستند.
- برای اعضای پلاتین: وانت اولویت فرودگاه و محافظت از قیمت بین 2 مکان مورد علاقه مشتری را راحت تر می کند.
- برای اعضای الماس: ارتقاء تعارف ، دسترسی به درایورهای دارای رتبه بالا ، پشتیبانی حق بیمه و تحویل رایگان UberEats [1 9459006] (3 بار / 6 ماه) سفر با Uber را آسان تر می کند.
این هرکس ها خدمات منحصر به فرد را به کاربران ارائه می دهند و بیشترین نیازهای این بخش های مشتری را متمرکز می کنند و به آنها می دهند. احساس "VIP".

بودجه بازاریابی ایمن
برنامه وفاداری با تمرکز بر سودآورترین مشتریان . ارزش پاداش های اعضای سطح ورودی پس از صرف 500 دلار (1٪) به 5 دلار محدود می شود. برای سطوح بالاتر که شامل مسافران تجاری بیشتری است ، خدمات اختصاصی و perks معرفی می شوند. این خدمات هزینه های Uber را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهند ، اما آنها تجربه مشتری را به سطح بالاتری افزایش می دهند.
عملاً ، اعضای ردیف های مشتری بالاتر می توانند Uber را به طور مشابه با یک شرکت تاکسی یا حتی خدمات راننده خصوصی استفاده کنند: [19659003] اولویت و پشتیبانی حق بیمه تلفن برای حل مشکلات مشتریان در هیچ زمان.
قوانین کسب درآمد وفاداری ساده
قوانین درآمد در جدول زیر قابل مشاهده است . Uber قوانین قوانینی را که صریح و آسان برای درک آن برای همه اعضا ارائه شده است.

S طراحی UX بی نظیر و بصری برنامه تلفن همراه
برنامه تلفن همراه بخشی اساسی از وجود Uber است. همان طراحی روشن و عملی برای برنامه پاداش ها استفاده می شود.

Fr برنامه وفاداری ضد صدا [19659025] Uber موفق به ساخت یک برنامه وفاداری ضد تقلب شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باعث ایجاد برنامه تقلب در برنامه وفاداری است ، پست وبلاگ ما را بخوانید: چگونه جلوی کلاهبرداری در برنامه وفاداری را در 8 قدم ساده متوقف کنید.
Uber Rewards به دلایل زیر ضد تقلب است:
- کلاهبرداران هدفشان پاداش سریع و با ارزش است. برنامه Uber Rewards امن است زیرا مشتریان برای دستیابی به پاداش ها ، باید مبلغ زیادی از پول و زمان را خرج کنند (در ایالات متحده: 500 دلار که در یک دوره 6 ماهه طولانی صرف شده است) ،
- ارزش اقتصادی پاداش ها
کم است (تقریباً 1٪ در مورد 5 دلار Uber Cash) ، در حالی که خدمات و پردازنده ها تجربه مشتری را با استفاده از پول غیر بهبود می دهند. [19659027] امتیازهای وفاداری و پاداش های بازخرید شده تاریخ انقضا را دارند که احتمال فروش پاداش ها (به عنوان مثال Uber Cash) در بازار سیاه را محروم می کند.
- کاربران Uber باید هویت خود را تأیید کنند. بنابراین ، تقلب در سیستم توسط چندین ثبت نام یا نام مستعار ایمیل امکان پذیر نیست.
در کل ، Uber Rewards یک برنامه وفاداری متفکرانه است که شامل بهترین روش های بازار است. بعدا در این مقاله ، اطلاعات فنی و کاربردی بیشتری در مورد چگونگی ایجاد برنامه وفاداری به سبک Uber خود با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط Voucherify پیدا خواهید کرد.
موتور تبلیغاتی انعطاف پذیر
Uber در 70 کشور جهان و بیش از 700 کشور حضور دارد. شهرها مکانهای مختلف به معنی زبانهای مختلف ، ارز ، قدرت خرید ، نیازهای مشتری است. بنابراین ، Uber بر اساس منطقه خدمات مختلفی (و تبلیغات) ارائه می دهد. تعداد زیاد متغیرها بدان معنی است که انعطاف پذیری موتور تبلیغاتی برای اجرای موفقیت آمیز برنامه پاداش بسیار مهم بوده است.
چگونه می توان در Voucherify
Voucherify تمام انعطاف پذیری را ارائه می دهد. که به چنین برنامه پاداش نیاز دارید. با اجرای موتور تبلیغاتی انعطاف پذیر Voucherify ، فقط چند روز طول می کشد تا یک برنامه مشابه و چند دقیقه برای اصلاح ، به روزرسانی یا سفارشی سازی هر تنظیم یا قانون در برنامه اجرا شود. می توانید جزئیات بیشتر در مورد همه گزینه های قابل انعطاف و لازم را بعدا در این مقاله بیابید.
سطوح ردیف مشتری
Uber سطح برنامه های مشتری را در برنامه وفاداری پاداش معرفی کرد. 4 ردیف وجود دارد ، یعنی آبی ، طلا ، پلاتین ، الماس. برای هر سطح لایه ، مزایای مختلفی در دسترس است. هرچه ردیف بالاتر باشد ، مزایای منحصر به فردتری برای مشتریان در دسترس می باشد.
سطح لایه مشتری بر اساس تعداد امتیازاتی که در این دوره جمع می کند ، هر 6 ماه یکبار به روز می شود. وقتی مشتری به برنامه وفاداری می پیوندد ، سطح خود را بر اساس 6 ماه خرید قبلی تنظیم می کند.
چگونه می توان در Voucherify
یک بار در داشبورد Voucherify انجام داد. ، منوی Customers را انتخاب کنید. در اینجا می توانید بخش های مشتری برنامه وفاداری خود را تنظیم کنید. اکنون ، با Voucherify می توانید دو نوع بخش مشتری را تنظیم کنید:
- A بخش استاتیک به صورت دستی تنظیم شده است و پس از ایجاد آن تغییر نمی کند.
- An auto بخش به روز شده (پویا) بصورت دستی تنظیم شده است اما به طور خودکار بروزرسانی می شود و هنگامی که معیارهای تعریف شده توسط فیلترها را برآورده می کند ، مشتریان جدید بلافاصله به این بخش وارد می شوند.
در نقاط جمع آوری شده در آن دوره این گزینه خاص توسط توسعه دهندگان ما در دست تهیه است و به زودی در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید در مورد پیشرفت های ما در حال پیشرفت بیشتر بدانید ، به پورتال محصولات ما مراجعه کنید.
بخش های مشتری را می توان با فیلترهای زیر ایجاد کرد:
- مشخصات (نام ، ایمیل ، تلفن ، تاریخ ایجاد شده ، کد پستی ، شهر ، ایالت ، کشور)
- ویژگی های سیستم (شناسه منبع ، منبع ، ابرداده منبع ، رضایت)
- ویژگی ها و رویدادهای سفارشی (فوق داده ، رویداد)
- فعالیت (به عنوان مثال تعداد کل سفارشات مشتری ، تعداد کل سفارشات مشتری ، آخرین سفارش خریداری شده ، کل مبلغ سفارش نهایی ، کارتهای هدیه بازخرید شده ، مشتریان ارجاع شده ، امتیازهای وفاداری انباشته شده و غیره.)
برای راه اندازی بخشی شبیه به "طلا" به عنوان مثال در Voucherify ، تمام آنچه ما نیاز داریم این است که قوانین زیر را تعریف کنیم ، همچنین در تصویر زیر قابل مشاهده است:
- امتیازات وفاداری ، همه کمپین ها ، بیش از ، 499
- امتیاز وفاداری ، همه کمپین ها ، کمتر از ، 2500

اطلاعات دقیق تر در مورد بخش های مشتری در دفترچه راهنما ما موجود است: چگونه می توانم مشتریان خود را با بخش های مشتری گروه بندی کنیم؟
در Uber Rewards ، فعالیت مشتری که تعیین کننده ی مرحله مشتری است از n-6 ماه ، n = روز پیوستن به پاداش Uber. در سیستم Voucherify ، این گزینه در حال حاضر وجود ندارد اما می تواند با توسعه سفارشی کوچک انجام شود. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
کسب امتیاز وفاداری
مشتریان در برنامه Uber Rewards امتیاز وفاداری جمع می کنند. تعداد امتیازات بستگی به میزان پول صرف شده برای Uber ، سرویس مورد استفاده و ردیف مشتری دارد. از آنجا که خدمات ارائه شده توسط Uber به کشور متفاوت است ، در همه جا قوانین مختلفی وجود دارد. در ایالات متحده ، 1 امتیاز پس از 1 دلار خرج Uber Pool ، Pool Express و Uber Eats جمع می شود. 2 و 3 امتیاز برای استفاده از خدمات گران تر مانند Uber X ، XL یا Black ارائه شده است.
چگونه می توان در Voucherify
قوانین کسب تعریف کرد طرح چگونگی جمع آوری اعضای برنامه های وفاداری می تواند نقاط وفاداری را جمع کند. برای بخش های مشتری و رویدادهای مشتری رویدادهای مشتری قابل تنظیم است.
قوانین کسب و کار تعریف می کنند که می تواند امتیاز وفاداری را برای مشتری بدست آورد:
- مشتری تاریخچه سفارش (به عنوان مثال مبلغ دلار هزینه شده ، مقدار کالای خریداری شده ، نوع محصول خریداری شده در یک بازه زمانی خاص) ،
- یک بخش مشتری که مشتری به آن تعلق دارد ،
- عملی که در وب سایت / برنامه شما انجام می شود (به عنوان مثال : نوشتن یک بررسی ، خواندن پست های وبلاگ ، دوست داشتن پست های رسانه های اجتماعی ، دنبال کردن پروفایل رسانه های اجتماعی ، پر کردن یک نظرسنجی).
چگونه می توان آن را تنظیم کرد؟ در داشبورد Voucherify ، به کمپین / کمپین جدید / برنامه وفاداری بروید. پس از پر کردن جزئیات برنامه وفاداری خود می توانید قوانین درآمد را تنظیم کنید. نام عمل ، تعداد نقاط و ماشه را تنظیم کنید. در ساختار سفارش می توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید (مثلاً استخر ، استخر اکسپرس) ، سپس در حجم سفارش می توانید کل مبلغ (به عنوان مثال 1 دلار) را تنظیم کنید. از این طریق می توان قوانینی را برای کسب امتیاز در هر زمان که مشتریان از خدمات مختلفی استفاده می کنند ایجاد کرد.

اطلاعات دقیق تر در دفترچه راهنمای ما موجود است. : چگونه می توانید مشتریان خود در یک برنامه وفاداری امتیاز کسب کنند
کاتالوگ پاداش
اعضای Uber Rewards می توانند امتیازات وفاداری را برای جوایز مختلف مبادله کنند. هر 500 امتیاز وفاداری حساب شده به ارزش 5 دلار در Uber Cash (اعتبار در حسابهای Uber شما) یا می توانید با پاداش دیگری مبادله شوید (به عنوان مثال بلیط قرعه کشی که با آن می توانید 100 دلار بدست آورید ، یک کوپن در یک شرکت شریک ، تحویل رایگان برای سفارش Uber می خورد. ) هر وقت اعضا 500 امتیاز وفاداری جمع کنند ، 28 روز فرصت دارند تا یکی از جوایز را انتخاب کنند. پاداش و Uber Cash به صورت کوپن های معتبر در طی 12 ماه آمده است.
چگونه می توان در Voucherify
پس از تعریف قوانین درآمد نقاط وفاداری ، شما باید پاداش هایی را که اعضای برنامه وفاداری می توانند ایجاد کنید. به لطف انعطاف پذیری سیستم ما ، پاداش ها را می توان بعداً اضافه کرد و اصلاح کرد ، هر زمان. می توان نام ، نوع و هزینه پاداش را از این طریق تعریف کرد:


پس از تنظیم جوایز ، آنها از جمله مهمترین جزئیات در فروشگاه قابل مشاهده هستند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، هر 500 امتیاز وفاداری می تواند در مدت 28 روز به پاداش تغییر یابد. این گزینه ها به زودی به لطف مکانیسم انقضاء امتیاز که قرار است در ژوئن سال 2020 منتشر شود امکان پذیر است. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پورتال محصولات ما بیابید.
اعضای برنامه Uber Rewards اعلان های سفارشی دریافت شده از Uber whenever:
- برنامه وفاداری در کشورشان موجود است.
- 500 امتیاز جمع آوری می شود و مشتری می تواند یک کوپن انتخاب کند.
اطلاعیه ها در قالب ایمیل و نوتیفیکیشن های فشار راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان ، جلب توجه آنها به رویدادهای خاص و نگه داشتن درگیری آنها در سطح بالاتر.
چگونه می توان آن را در Voucherify انجام داد
Voucherify این گزینه را برای طراحی و ارسال اعلان ها درباره تعداد امتیازهای موجود یا پاداش های بازخرید شده فراهم می کند. تنظیم این اعلان ها در هر زمان به روش زیر امکان پذیر است:

هنگام تنظیم اعلان ها ، باید کانال ارتباطی را انتخاب کنید. در مورد ایمیل ها ، می توانید از آدرس ایمیل یا هر ارائه دهنده سرویس دیگری مانند Mailchimp استفاده کنید. فرستنده ، عنوان و طراحی پیام قابل تنظیم است. نمونه ای از اعلان ایمیل سفارشی:

در برنامه تلفن همراه Uber ، ردیابی تعداد نقاط وفاداری برای مشتریان آسان است. در تصویر زیر قابل مشاهده است که هر دو امتیاز کلی جمع آوری شده و همچنین امتیاز لازم برای دریافت پاداش بعدی قابل مشاهده است.

چگونه می توان را در Voucherify انجام داد
در راه حل Voucherify ، نقاط جمع آوری شده و کوپن های بازخرید شده در کابین مشتری قابل مشاهده است. تمام داده های مربوط به برنامه وفاداری و وضعیت اعضای هر مشتری می توانند از طریق API Voucherify به یک برنامه موبایل یا وب سایت ادغام شوند.
API ما گزینه های بی حد و حصر در مورد نحوه طراحی و ساخت رابط کاربری ارائه می دهد. برنامه وفاداری شما اگر می خواهید در مورد Voucherify API اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به مرکز توسعه دهنده Voucherify مراجعه کنید.

خلاصه
Uber دارای 75 میلیون کاربر و 25 نفر ٪ از آنها قبلاً به برنامه وفاداری Uber Rewards پیوسته اند. برنامه پاداش سودآورترین مخاطبان را هدف قرار می دهد و احساس ویژه ای از "VIP" را از طریق یک رابط روشن و قوانین برنامه ساده به اعضا می دهد.
Uber چندین برنامه وفاداری را به بهترین شیوه معرفی کرد که بهترین شیوه های تکراری با Voucherify را دارند: [19659003] ردههای مختلف مشتری برای بالاترین هزینه مصرف کنندگان در دسترس است.
برای اعضای برنامه وفاداری ضمن نگه داشتن بودجه بازاریابی .
- کاربران در مورد وقایع مهم برنامه های وفاداری (به عنوان مثال پاداش های جدید موجود) از طریق ایمیل و برنامه تلفن همراه اطلاع داده می شوند. [19659027] مشتریان همیشه از درجه مشتری ، امتیازات ، پاداش ها و قدرت مشتری خود آگاه هستند.
موتور تبلیغاتی Voucherify بسیار انعطاف پذیر است ، و تکنیک فوق را معرفی می کند. سوال سریع و بی دردسر است. اگر می خواهید با یک برنامه وفاداری عالی ، سود خود را افزایش دهید و بودجه بازاریابی خود را از تقلب محافظت کنید ، اکنون برای یک آزمایش رایگان از خدمات ما ثبت نام کنید.