بنابراین ، شما می خواهید کدهای تبلیغی خود را توزیع کنید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ شما به آنها بدون هیچ وقت و بدون هزینه احتیاج دارید؟ خبر خوب – شما مقاله صحیحی را برای انجام آن انتخاب کرده اید.
77٪ خریداران موافق هستند که تخفیف ها می تواند در خرید آنها حتی بیشتر از خدمات خوب مشتری و انتخاب محصولات تأثیر بگذارد. – retailmenot.com (2018)
مطمئناً عادات خرید مصرف کننده در طی این سالها تغییر کرده است ، به طوری که بسیاری از مصرف کنندگان با آگاهی بیشتر از قیمت و تصمیم به خرید یک مارک بر روی برندهای دیگر در صورتی که به آنها نوعی انگیزه پیشنهاد می شود ، می دهند.
{CTA}}
بیاموزید که چگونه می توانید ایمیل های شخصی شده را با کدهای تبلیغی بصورت رایگان در طول محاکمه 30 روزه با پشتیبانی تیم اختصاصی ما تهیه کنید.
محاکمه رایگان را شروع کنید
{{ENDCTA}} [19659009] مشوق ها و ایمیل ها
یکی از بهترین راه ها برای جذب مصرف کنندگان و رانندگی در فروش ، استفاده از کوپن و ایمیل است. به یاد داشته باشید که کوپن ها چیزی بیش از یک معامله یک بار نیستند – آنها پتانسیل ایجاد وفاداری مداوم مشتری را دارند.

بروزرسانی 16/03/2019: در اینجا می توانید CTR و نرخ تبدیل کمپین های ایمیل در هر صنعت را بیابید.
در این پست می خواهیم نحوه توزیع تبلیغات تبلیغاتی از طریق ایمیل های شخصی شده را به شما نشان دهیم. همانطور که خواهید دید ، همان داشبورد Voucherify کدها را به مشتریان شما تولید ، مدیریت و توزیع می کند و می تواند از استراتژی omnichannel شما پشتیبانی کند.
نحوه کار
در مرحله اول ، شما باید کدها را ایجاد کنید. Voucherify یک سیستم مدیریت تبلیغاتی است که به شما امکان دسترسی به کدهای منحصر به فرد ، کارت های هدیه ، تخفیف در سطح سبد خرید ، وفاداری و کمپین های ارجاع را می دهد. شما می توانید چندین کد ایجاد کنید و بطور خودکار از طریق UI ، آنها را در ایمیل های سفارشی شده به مشتریان خود توزیع کنید.
سطوح بسیاری از سفارشی سازی ایمیل ارائه شده توسط Voucherify برای ایجاد یکپارچه و تجربه ای کامل برای مشتریان شما وجود دارد:
1. ارائه دهنده را انتخاب کنید یا از طریق Voucherify ایمیل بفرستید.

Voucherify مجموعه ای از یکپارچه سازی داخلی رایگان را با ارائه دهندگان ایمیل مانند MailChimp ، Intercom ، Braze ، SendGrid ، Mailgun یا Mandrill ارائه می دهد. علاوه بر این ، مشتریان ما می توانند صندوق پستی سفارشی خود را به Voucherify وصل کنند و پیام های تبلیغاتی را با آدرس های ایمیل خود ارسال کنند.
MailChimp
ادغام با MailChimp همگام سازی خودکار لیست های شما و توزیع کدهای تبلیغی را فراهم می کند. کوپن های ساخته شده در داشبورد Voucherify با کمپین های استاندارد MailChimp و اتوماسیون پیشرفته همکاری می کنند. بیشتر بخوانید >>>
در اینجا می توانید اطلاعات مفیدی درباره ادغام MailChimp در Voucherify بیابید.
Intercom
Voucherify با برچسب های Intercom کار می کند و توزیع کدهای تبلیغی سفارشی شده را به پایگاه داده Intercom شما ایجاد می کند. می توانید کمپین های خودکار الکترونیکی تنظیم کنید یا کوپن های خود را مستقیماً از یک پنجره گفتگوی زنده بفرستید. بیشتر بخوانید >>>
در اینجا می توانید آموزش ادغام ادغام Intercom به Voucherify را بیابید.
Braze
این ادغام شما را قادر می سازد کدهای Voucherify را با کاربران Braze خود به اشتراک بگذارید. توزیع بر اساس ویژگی های سفارشی یا محتوای متصل ، در ضمن تعریف شرایط تحریک ارسال ایمیل ، انعطاف پذیری بالایی به شما می دهد. بیشتر بخوانید >>>
در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه ادغام Braze با Voucherify بیابید.
{{CTA}}
بیشتر احتیاج دارید؟ ماندریل ، SendGrid یا ارائه دهنده دیگری؟ ادغام های بیشتر Voucherify را بررسی کنید.
ادغام های ایمیل
{{ENDCTA}
2. قالب را به سبکی طراحی کنید که با برند شما همراه باشد.
ویرایشگر متن قدرتمند در یک مدیر توزیع ، ایمیل های شما را دقیقاً شبیه وب سایت ، پایگاه دانش و غیره می کند. الگوهای طراحی منسجم برای ایجاد تجربه کلی در واقع همه کانالها بسیار مهم هستند.
Canva قالب های طراحی ایمیل قابل تنظیم رایگان را ارائه می دهد.

3. پیام را با متغیرها شخصی سازی کنید .
آنها می توانند به طور خودکار نام مشتری ، آدرس ایمیل یا کد کوپن خود را به ایمیل بچسبانند. همه آن و بیشتر فقط با یک کلیک ، کاملاً خودکار و مقیاس پذیر.

علاوه بر این ، 360 مشخصات مشتری مجزا شما را قادر می سازد که داده کاملی از ترجیحات مشتری دریافت کنید و تبلیغات خود را در یک سطح کاملاً شخصی انجام دهید.
4. مخاطبان مورد نظر خود را با استفاده از بخش های مشتری تعریف کنید.
می توانید CRM خود را وصل کنید ، یک پرونده CSV را با داده های مشتری بارگذاری کنید یا آنها را از ابتدا به Voucherify اضافه کنید. اگر از ادغام MailChimp و Intercom استفاده می کنید ، داده های مشتری بطور خودکار در Voucherify همگام سازی می شوند. موتور قوانین انعطاف پذیر این امکان را به شما می دهد تا گروه های خاصی را بین بخش هایی که معیارهای تبلیغ را برآورده می کنند متمایز کنید. تغییرات اتوماتیک در این گروه ها محرک ارسال ایمیل با کد تبلیغی خواهد بود.
به عنوان نمونه ، به اینفوگرافیک ارائه گردش کار کدهای منحصر به فرد Voucherify نگاه کنید تا ایمیل ها را مستقیماً از داشبورد ارسال کنید. کدها بطور خودکار به هر مشتری که معیارهای تبلیغاتی تعیین شده در بخش های Voucherify را برآورده می شود ، تحویل داده می شوند.
![نحوه توزیع کدها [Infographic]](https://giftscharge.ir/wp-content/uploads/2019/11/1572916979_246_چگونه-می-توان-کدهای-تخفیف-منحصر-به-فرد-ر.png)
SC انتقال INFOGRAPHIC:
برای ارسال تبلیغات تبلیغاتی از داشبورد Voucherify استفاده کنید. پیام ها. بدون ارائه دهنده اضافی ، بدون هزینه اضافی. به راحتی می توانید کدهای کوپن منحصر به فرد را از طریق بسیاری از کانال ها به طور همزمان ویرایش ، مدیریت و توزیع کنید.
امروزه ، مشتریان با پس انداز نسبت به ارتباطات شخصی و خودجوش پاسخگو تر هستند. برای جا به جایی ، شما نیاز به یک موتور تبلیغاتی آماده دارید تا بتوانید توزیع خودکار خودکار کدهای منحصر به فرد را بر اساس رفتار و ترجیحات مخاطبان خود تنظیم کنید.
01 ایجاد CAMPAIGN کدهای منحصر به فرد – 7 کلیک: در مرحله اول ، ما شروع خواهیم کرد با تولید کدها با ایجاد یک حساب Voucherify ، می توانید اولین کمپین کدهای منحصر به فرد خود را تعیین کنید. بیایید بگوییم که شما نیاز به توزیع 100 کوپن یک بار دارید که 20٪ تخفیف دارند و باید برای یک ماه فعال باشند. در Voucherify شما این کار را با استفاده از یک مدیر کمپین و پنج مرحله ساده انجام می دهید.
02 مشتری های خود را به VOUCHERIFY اضافه کنید – Voucherify به راحتی می توانید با بانک اطلاعاتی خارجی (CRM) یکپارچه شوید تا به صورت پویا همگام سازی شود و مشتریان موجود علاوه بر این ، می توانید داده های مشتریان خود را در پرونده CSV بارگذاری کنید یا پروفایل های جدید مشتری را از ابتدا در داشبورد ایجاد کنید.
03 شروع توزیع جدید: کدهای کوپن با استفاده از یک مدیر توزیع توزیع به مشتریان تحویل می شود. در مرحله اول ، شما باید بین حالت دستی یا اتوماتیک انتخاب کنید. پیام دستی بلافاصله پس از تأیید توزیع ، برای مشتریان انتخاب شده ارسال می شود در حالی که حالت اتوماتیک شما را قادر می سازد معیارهایی را که باعث تحویل پیام می شوند ، تعریف کنید. در کمپین ما با 20٪ تخفیف کدهای منحصر به فرد ، ما قصد داریم از کانال ایمیل استفاده کنیم و کدهای مستقیم را از داشبورد برای هر مشتری که حداقل یک سفارش انجام داده است ارسال کنیم.
04 شما اینجا هستید! ایجاد توزیع همیشه یک فرآیند پنج مرحله ای است. در مورد ما ، انتخاب ایمیل به عنوان کانال و اضافه کردن بخشی از مشتریانی که حداقل یک خرید انجام داده اند ، پیش می آید. در مرحله دوم ، شما باید کمپین قبلی ایجاد شده با 20٪ تخفیف را انتخاب کنید. آخرین مرحله به شما امکان می دهد تا قالب ایمیل را طراحی کرده و پیام خود را شخصی سازی کنید. هنگامی که توزیع خود را با یک دکمه SET LIVE به پایان برسانید ، هربار مشتری جدید سفارش می دهد ، Voucherify به طور خودکار ایمیل را با کد تبلیغی ارسال می کند.
همین! اکنون می توانید استراحت کنید و Voucherify از توزیع کدها مراقبت می کند. این برنامه بازاریابی ها و داده های مشتریان را برای مدیریت و نگهداری کمپین ها با سهولت و نگرانی در مورد کلاهبرداری کوپن ردیابی می کند.

کمپین ایمیل خود را آتش بزنید
می توانید با استفاده از این مکانیسم برای ساخت کمپین های تبلیغی و ارسال آنها اقدام کنید. از حالا به بعد علاوه بر این ، با تشکر از ابزار ردیابی داخلی که توسط Voucherify ارائه شده است ، شما مانیتورینگ می کنید که به شما در حفظ این سیستم کمک می کند.
Voucherify را به صورت رایگان امتحان کنید و ایمیل های قدرتمند با انگیزه ایجاد کنید.>>
در مرحله بعد ، می توانید API Voucherify را به کار بگیرید تا بالابر سنگین را انجام داده و فوراً ارزش زیادی کسب کنید. با اتصال این API به سیستم عامل خود ، چیزی بیش از تولید و توزیع کد تخفیف می گیرید. سرانجام می توانید بازخریدهای کوپن را ردیابی کنید ، اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و هر زمان که بخواهید دسترسی به تبلیغ را محدود کنید. چه شما توسعه دهنده باشید و چه بازاریاب ، نرم افزار مدیریت ارتقاء Voucherify به شما اجازه می دهد تا از این پس سیستم کوپن خود را بسازید یا شکل دهید.
{{CTA}}
کاغذ سفید ما را با یک استراتژی درست آزمایش شده برای یک ایمیل مدرن دریافت کنید. بازاریابی با کوپن
بخوانید Whitepaper
{{ENDCTA}