چگونه می توان با استفاده از کدهای منحصر به فرد فله ، حفظ مشتری را تقویت کرد
ببینید چگونه می توانید کوپن های یکبار مصرف را در جعبه ابزار بازاریابی خود بگنجانید تا یک تجربه همگانی همه کانال را ایجاد کنید.
چه چیزی کدهای منحصر به فرد را منحصر به فرد می کند؟
کدهای منحصر به فرد متصل به مشتریان خاص به تعریف الگوهای خرید در بین مخاطبان شما کمک می کند. . برای مدیریت کدهای یک بار ، سیستم شما نیاز به ایجاد توالی های منحصر به فرد از کوپن ها یا کارت های هدیه دارد ، که به مشتریان تحویل داده می شود و به صورت خودکار به پروفایل های آنها اختصاص می یابد. مهمترین چیز این است که امکان ذخیره و ردیابی داده ها در مورد کدها و دارندگان آنها وجود دارد. داشتن چنین زیرساخت هایی در محل به شما امکان می دهد تا انگیزه های منحصر به فردی را به صورت انبوه ایجاد کنید و تاریخچه سفارشات فردی را ردیابی کنید:
هر کد منحصر به فرد فقط یک داستان را بیان می کند و ترجیحات شخصی مشتریان را تعریف می کند.
بعداً ، داده های ردیابی شده و تاریخچه سفارشات به شما کمک می کنند تا تبلیغات شخصی سازی شده و هدفمندی را ایجاد کنید.
کدهای یک بار ضمانت کنترل کلاهبرداری و کاهش سوءاستفاده ها هستند.
آنها به شما امکان می دهند پیشنهادات انحصاری را اجرا کنید. ، به عنوان مثال ، برای وفادارترین مشتریان تخفیف می دهد.
در صورت بروز هرگونه عیب یابی ، هر کد منحصر به فرد می تواند به سرعت کشف و مورد بررسی قرار گیرد.
کدهای منحصر به فرد انبوه برای آزمایش ایده های تبلیغاتی مختلف و کشف استراتژی کارآمد مناسب هستند.
بیایید ببینیم که چگونه می توانید از این قبیل کمپین ها برای بهبود حفظ مشتری استفاده کنید. من می خواهم برای خرید مجدد با استفاده از کدهای منحصر به فرد با تخفیف برای سفارش دوم ، خریداران یکبار را درگیر کنم. در این مرحله ، من هیچ ایده ای ندارم که چه کوپنی باید ارائه شود تا این امر برای مخاطبانم کار کند. با توجه به این نکته ، بیایید دو تخفیف متفاوت مجهز به کدهای منحصر به فرد را برای ردیابی اینکه کدام ایده بهتر انجام می شود ، آزمایش کنیم.
Fire Off a Codes Unique Campaign
اول از همه ، مشتریان جدید باید پس از اولین خرید ، کدهای خود را بطور خودکار دریافت کنند. . خوب است که از همان ابتدا یک راه حل مقیاس پذیر داشته باشید ، زیرا دشوار است پیش بینی کنید چه نوع ترافیکی را باید کنترل کنید.
ثانیا ، در درجه اول چه نوع تخفیف هایی را باید آزمایش کنید؟ هیچ قاعده ای جهانی در مورد خریداران پیش رو وجود ندارد ، اما توصیه می کنیم حتماً بررسی کنید و بدانید که رقابت یا مارک های شما با پویایی مشابهی در فروش چیست؟
در این پست ، بیایید کمپین های کوپن زیر را آزمایش کنیم:
کوپن های بی نظیر انبوه با 15٪ تخفیف معتبر برای یک ماه
کوپن های منحصر به فرد فله ای با 10٪ تخفیف به مدت سه روز معتبر [
این آزمون a / b نشان می دهد که چگونه تاریخ انقضا بر اثربخشی تخفیف تأثیر می گذارد. یک فریم زمان فقط یکی از پارامترهای زیادی است که می توانید ، و باید قبل از تصمیم گیری برای خاموش کردن یک کمپین تمام عیار ، آزمایش کنید. آزمون یک بار / بار باید یک یا حداکثر دو متغیر را به طور همزمان بررسی کند. این می تواند یک مقدار تخفیف یا نوع ، حداقل مقدار سفارش یا تنظیمات خاص محصول باشد. اگرچه تقسیم تست های تخفیف به قسمت های کوچک به زمان بیشتری برای اندازه گیری کلیه ویژگیهای تبلیغاتی نیاز دارد ، اما این تنها راه برای تعیین تأثیر هر ویژگی در عملکرد تخفیف است.
در نظر داشته باشید ، در مثال توضیح داده شده ، هر دو کمپین دارای ارزش تخفیف و تاریخ انقضا متفاوت هستند ، اما هر دو بدون قوانین اضافی برای همه محصولات اعمال می شوند. وقتی شناسه تخفیف را قبلاً تعریف کرده باشید ، خوب است که با اضافه کردن حجم متوسط سفارش ، آیا اضافه کردن حداقل مقدار سفارش عملکرد کلی را افزایش می دهد یا خیر ، بررسی کرد.
شرایط لازم برای راه اندازی کمپین کدهای منحصر به فرد – خلاصه
بگذارید قبل از راه اندازی یک کمپین کدهای منحصر به فرد فله ای ، همه موارد موردنیاز را در نظر بگیرید:
هدف شما چیست؟ (به عنوان مثال ، میزان بازخریدها را افزایش دهید)
چه تخفیف هایی برای آزمایش وجود دارد؟ (بررسی کنید که چه چیزی رقابت شما را ارائه می دهد)
چه محدودیتی باید به کدها اضافه شود تا از بودجه من ایمن شود؟ (مانند حداقل مقدار سفارش برای تخفیف در مبلغ)
نکته سریع: هنگامی که مایل به فروش هستید ، این یک تاکتیک خوب و معمول است که حداقل مقدار سفارش را کمی بالاتر از مقدار متوسط سفارش خود قرار دهید. [19659026] چگونه کدها را تحویل می دهم؟ (مهم نیست که چه کانال هایی مناسب مشتریان شما باشند ، ما اکیداً توصیه می کنیم که در یک گردش کار کوپن اتوماتیک سرمایه گذاری کنید.)
چگونه مشتری های جدیدم را تقسیم می کنم؟ (برای آزمایش 2 تخفیف متفاوت به دو بخش مشتری جدید نیاز دارید)
هدف ما این است که تخفیف جهانی ارائه شده به هر مشتری یک بار ارائه دهیم. برای اطمینان از آزمایشات ، مشتریان جدید باید به دو گروه مشابه تقسیم شوند. به عنوان مثال ، شما می توانید بر اساس تاریخ سفارش اول بخش های جداگانه مشتری ایجاد کنید:
گروه A: یک سفارش در دو هفته اول یک ماه.
گروه B: یک سفارش در هفته 3 و 4
مشتریان گروه A ، پیشنهاد یک ماهه ای را با 15٪ تخفیف از همه چیز دریافت می کنند ، و مشتریان از گروه B 10٪ تخفیف می گیرند اگر سفارش دوم آنها ظرف مدت سه روز از زمان تحویل کدها ساخته شود. [19659011] اندازه گیری نتایج
وقتی کمپین ها منقضی می شوند ، زمان جمع بندی نتایج است. با تشکر از کدهای منحصر به فرد فله ، شما می توانید به سرعت تعدادی از مشتریان جدید را جمع کنید و تعداد بسیاری از آنها کد را بازخرید کنید.
همانطور که می بینید ، مشتریانی که به آنها 15 پیشنهاد داده اند از تخفیف٪ 28٪ استفاده شده است. در گروه B ، 35٪ با کوپن منحصر به فرد خود مرتبه دوم را مرتب کردند. نتایج نشان می دهد که اگرچه گروه A پیشنهاد بهتری به دست آورد ، اما آنها از تخفیف کمتری نسبت به گروه استفاده کردند. این امر اغلب در واقعیت اتفاق می افتد ، براساس تحقیقات
یکی از شایع ترین پدیده های مرتبط با رفتار خرید ، تمایل به جلوگیری از پشیمانی های پیش بینی شده است. در حال حاضر اثبات شده است كه مصرف كنندگان معاملات را بسیار جذاب تر می كنند وقتی مشوق ها در مدت زمان محدود یا مقدار موجود محدود شوند.
در مرحله بعد ، من می خواهم اندازه گیری كنم كه آیا 15٪ تخفیف ارائه شده در مدت زمان كوتاه می تواند تشدید شود. این معیارها به همین ترتیب ، با تقسیم مشتریان جدید به دو گروه نماینده ، می توانم فروش فلش را با 15٪ تخفیف و پیکربندی اضافی مانند همان 15٪ تخفیف با حداقل مقدار سفارش تست کنم.
نکته سریع: به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید همه چیز را تخفیف دهید. علاوه بر این ، افزایش ارزش کوپن می تواند ترافیک بیشتری به همراه آورد ، اما به این معنی نیست که نتایج فروش شما رشد می کند. مبلغ تخفیف خود را بر روی سطحی قرار دهید که برای بودجه شما بی خطر باشد ، صرفنظر از مقیاس ، و سعی کنید عملکرد تخفیف را با استفاده از تاکتیک های اضافی مانند تاریخ انقضا کوتاه ، به روز و یا فروش بین المللی تیز کنید.
فیلم های ویترین
می تواند برای هدف قرار دادن بخش های خاص مشتری و ارائه انگیزه در پیام های خودکار قابل ردیابی ، از کدهای منحصر به فرد فله ای استفاده کند. توزیع کدها باید در کانالهایی که مخاطبان شما ترجیح می دهند تنظیم شود. در فیلم های کوتاه زیر ، می توانید نحوه راه اندازی کمپین کدهای فله و توزیع خودکار آنها به مشتریان را مشاهده کنید.
مورد نیاز: این فیلم فقط برای اهداف مصور منتشر می شود ، فقط با استفاده از سیستم مدیریت ارتقاء voucherify.io