کشف کنید که چگونه رویکرد متقابل Braze را با زیرساخت پاداش Voucherify ترکیب کنید تا بتوانید برای کمپین های نگهداری مشتری خود بازپرداخت کنید.
آیا KPI های وفاداری مشتری شما هنوز ایستاده است؟ شما محصول خود را بهبود بخشیده اید ، پیام های خود را شخصی سازی کرده اید ، مارک گذاری را تنظیم کرده اید و از مکالمات بین کانال استفاده کرده اید ، اما پیشنهادات شما برای وفاداری مشتریان برنده رقابت های زیبایی نمی شوند. زنگ می زند؟ اگر چنین است ، ممکن است انگیزه های خود را دوباره تجدید نظر کنید.
محتوا :
- چرا باید بیشتر روی حفظ وفاداری مشتری تمرکز کنید
- زیرساخت وفاداری مشتری – چه چیزی و چرا به آن احتیاج دارید
- چگونه می توان زیرساخت وفاداری مشتری خود را در کسری از هزینه
- نمونه های عملی کمپین هایی که می توانید با Voucherify راه اندازی کنید <> ادغام Braze
- مطالعه موردی – چرخه روح
- نحوه شروع
چرا در وهله اول تمرکز خود را بر حفظ کنید.
شاید شما لازم به ذکر است که چرا باید تاکتیکهای وفاداری مشتری در استراتژی بازاریابی شما رتبه بالایی داشته باشد. اگر – با این وجود مدت زمان طولانی است که آخرین بار آن را در نظر گرفتید ، در اینجا برخی از مطالعات پشتیبانی شده از آن ارائه می دهند:
- 10٪ برتر مشتری شما 3 برابر بیشتر از مشتری معمولی خود را صرف می کند.
- 67٪ مشتری اگر در حین اولین تعامل حل و فصل شود ، می توان از خیرگی جلوگیری کرد.
- مشتریانی که ارتباط عاطفی به یک برند دارند ، دارای طول عمر مشتری هستند که 4 برابر بالاتر از مشتری متوسط است.
- 47٪ از مصرف کنندگان با یک شرکت درگیر نخواهند شد.
منابع
در همان زمان ، یافته های دیگر تأیید می کنند که یک برنامه وفاداری با مهارت می تواند ابزاری مفید برای رفع برخی از این موارد باشد:
- 37٪ از مشتریان پرداخت خواهند کرد.
- 52٪ از مشتریان وفادار به یک برنامه وفاداری می پیوندند.
- 75٪ از مصرف کنندگان بیشتر با برنامه های وفاداری که موجب می شود جوایز مناسب برای موبایل باشند ، شرکت می کنند.
- 70٪ از مصرف کنندگان. به احتمال زیاد یک برند با وفادار خوب را توصیه می کنید [برنامه 45]
بنابراین شما به عنوان مدیر بازاریابی محصول می توانید در مورد آن چه کاری انجام دهید؟ "یک برنامه وفاداری را با امتیاز و انگیزه ایجاد کنید" – شما در حق پول هستید. اما قبل از شروع به ارسال تخفیف های وفاداری مانند یک ملوان ، به یاد داشته باشید که [
… اسپری تشویقی و دعا در دراز مدت کار نخواهد کرد.
همانطور که از نام آن پیداست ، وفاداری رانندگی بازی طولانی است. مانند هر استراتژی بازاریابی ، به دهها آزمایش نیاز دارد. و آزمایش ها به محیطی احتیاج دارند که بتوانید آنها را اجرا کنید – با شبکه ایمنی و تکرارپذیری.
اگر دلم برای تنظیم آن بیفتد ، چه اتفاقی می افتد؟ – تو پرسیدی. ممکن است بودجه تبلیغاتی خود را هدر دهید. چطور؟ با ارسال انگیزه های اشتباه به مخاطب اشتباه.
بهترین روش شامل تکرارهاست – آنچه را که وفاداری را در مقیاس کوچک افزایش می دهد ، آزمایش کنید ، سپس یک لیست جهانی تهیه کنید ، سپس یک کمپین نگهداری مشتری دیگر – شستشو و تکرار ارائه دهید.
بنابراین ، چگونه می توان وفاداری مشتری وفاداری ایجاد کرد. "آزمایشگاه"؟ این به بسیاری از عمودی ها مانند صنعت یا بودجه تبلیغی شما بستگی دارد ، اما خبر خوب این است که شما در اینجا برخی از نکات متداول تست شده در زمینه وجود دارد تا بتوانید سریعاً شروع کنید.
در Voucherify ، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا آزمایشگاه های وفاداری مشتری خود را بسازند و چندین نکته مشترک را ندیده ایم. ما فهمیدیم که – از نظر تیم بازاریابی – نرم افزار وفاداری مشتری شما باید این تیم را قادر سازد که:
- انگیزه را شخصی سازی کنید – مشوق هایی مانند تخفیف یا نقاط وفاداری به بهترین وجه کار می کنند. مطابق با ترجیحات و رفتارهای مشتریان. اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ تشویقی شما به اندازه کافی متنوع است تا کل مخاطبان را با جوایز دوست داشتنی درگیر کند. به مثالهای زیر مراجعه کنید.
- از بودجه محافظت کنید و کلاهبرداری را کاهش دهید – مطمئن شوید تخفیف های شما مخاطبان را هدف قرار می دهد. این شامل گروه بندی مشتریان در بخش هایی از فیلترها بر اساس تاریخچه خرید ، ویژگی های شخصی ، تاریخچه پاداش ، بلکه مواردی است که مانند ساختار سبد خرید یا موقعیت مکانی جابجایی پویاتر هستند.
- به روش عبور از کانال – مخاطب مناسب فقط اولین قدم است. برای به دست آوردن ROI جدی از مبارزات انتخاباتی خود ، باید کانال خود را در زمان مناسب با کانال مورد نظر خود هدف گذاری کنید و در واقع از آن استفاده کنید. از طریق ایمیل ، پیام کوتاه ، اعلان فشار ، livechat ، اخبار ، بنر یا مواردی که مشتریانتان با آنها در ارتباط هستند.
اما در دنیای پر سرعت امروز ، آزمایشگاه بدون برخی از قسمت های اساسی مهندسی کامل نخواهد بود. نقطه نظر:
- API وب – روند در حال تغییر مشتری ، تجارت الکترونیکی را به چالش می کشد. برای ضربه زدن به کانال های بازاریابی جدید ، معماری شما باید انعطاف پذیر و آسان برای اتصال به نقاط لمسی جدید مشتری باشد. جدا کردن باطن از ظاهر با استفاده از API شما را قادر می سازد کانالهای جدید را بدون سر و صدا در استراتژی وفاداری خود گنجانید.
- داشبورد Marketer – برای صرفه جویی در وقت مهندسی هنگام برنامه وفاداری شما ، ممکن است. می خواهم با یک داشبورد اختصاصی ، بر تیم های بازاریابی نظارت داشته باشم.
من می دانم چه فکر می کنید اکنون – این کار زیادی است. وقتی زمان اجرای ، آموزش و نگهداری افراد را اضافه می کنید ، هزینه خلاصه یک دلیل معتبر برای زیر سوال بردن این استراتژی وفاداری ROI خواهد بود.
اگر حساب Braze دارید ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم. با Voucherify <> ادغام Braze ، می توانید تاکتیک های وفاداری شخصی شده را با زیرساخت های بازاریابی متقابل کانال که قبلاً در اختیار دارید ، با کسری از هزینه ذوب کنید.
کوپن های یک بار ، ارجاع ، نقاط وفاداری ، تبلیغات در سطح سبد خرید و موارد دیگر
Voucherify چه نوع کمپین های وفاداری مشتری را به Braze اضافه می کند و چگونه از آزمایش های وفاداری شما مراقبت می کند؟
اول از همه ، Voucherify یک فروشگاه متوقف برای جوایز دیجیتال است و همراه با مکانیک های مختلف تشویقی از جمله :
- کوپن های تخفیف – هر دو کد عمومی مانند "BlackFriday" بلکه کدهای تصادفی یک طرفه "BF-sud82z" ، درصد و میزان مبتنی بر یا حمل و نقل رایگان ،
- برنامه های ارجاع – یک طرفه و دو طرفه ، هر دو از جمله ردیف (به عنوان مثال ، 5 دوست را دعوت کنید و 100 دلار بدست آورید ، آن را 10 و سه برابر کنید) ،
- کارتهای هدیه دیجیتال – کارت تا زمانی که تعادل مثبت داشته باشید ، می توانید پس انداز کنید ،
- تخفیف در سطح سبد خرید – تخفیف بدون کد کوپن ، بر اساس ساختار سبد خرید ، به عنوان مثال ، ارائه کنید. خرید یک بار رایگان ، 10٪ دریافت کنید اگر ارزش سبد خرید بیش از 100 دلار باشد ،
- امتیاز وفاداری – امتیاز جمع کنید و آنها را برای پاداش ، تخفیف یا کالاهای مادی ، بجای بگذارید ،
- قرعه کشی آنلاین. – برای بالا بردن سطح آگاهی از برند ، تعریف پاداش و شرایط ثبت نام ، یک مسابقه آنلاین ترتیب دهید.
بهترین چیز در مورد داشتن تمام این برنامه ها در یک مکان این است که می توان آنها را برای ایجاد یک تجربه مشتری منحصر به فرد منحصر به فرد مشتری – کاهش کار مورد نیاز تیم مهندسی برای ادغام کلیه قسمتها کاهش داد.
به عنوان مثال ، پاداش در یک برنامه ارجاع می تواند یک کوپن تخفیف باشد. یا خریداران شما می توانند امتیاز وفاداری را برای کارتهای هدیه مبادله کنند. یا ، پاداش در قرعه کشی "یکی را بخرید ، یک نفر رایگان دریافت کنید" برای یک برنده.
دوم ، Voucherify یک موتور پاداش ارائه می دهد که فعالیت های شما را همزمان و مؤثر نگه می دارد. 3 راه حل اساسی وجود دارد که ، هنگام اتصال ، بودجه شما را از زباله محافظت می کنند:
- بخش های زمان واقعی – به شما امکان می دهد با توجه به ویژگی های آنها ، مشتریان را فیلتر کنید ، بلکه تاریخ را نیز خریداری کنید (مثلاً فقط مشتریان جدید ، مشتریان از نیویورک ، مشتریانی که حداقل 10 سفارش سفارش داده اند) ،
- باعث می شوند – که در بالای بخش ها کار می کند شما را قادر می سازد پیام تحریک شده را در متن مناسب (به عنوان مثال ایمیل ، پیامک ها ، اعلان های فشار ، و هر کانالی که بتواند با وب هاوک ها ادغام شود) ،
- قوانین اعتبار سنجی – آنها اطمینان حاصل می کنند که مشتری بازخرید با شرطی که برای پاداش تعریف کرده اید ، از جمله ویژگی های آنها ، فعلی مطابقت دارد. ساختار سفارش ، و بودجه ای که برای کل کار برنامه ریزی کرده اید. (به عنوان مثال به عنوان پیشرفته: فقط 50٪ تخفیف برای پوشش چرمی به برلین بدهید اگر iPhone X 64GB را به سبد خرید بیندازند ، فقط 100 مشتری اول واجد شرایط هستند).
سوم ، هر آزمایش باید توضیحی بدهد. پاسخ دهید آیا این چیزی است که باید در مقیاس انجام شود یا چیزی که باید آن را کنار بگذارید. Voucherify نظارت بر بازخریدهای از هر برنامه وفاداری را نشان می دهد و گزارش های عملکرد را بر روی تک کوپن ، کمپین یا اساس جهانی نشان می دهد. همچنین به شما درباره هشدارهای ناکام یا فعالیت مخرب هشدار می دهد تا بتوانید به همین ترتیب واکنش نشان دهید. این یک بخش اساسی از زیرساخت های وفاداری است که بازاریابان را قادر می سازد کمپین های مبتنی بر داده را ایجاد کنند.

سرانجام ، در گروه مهندسی نیز پیروز شد. API و SDK های سازگار با توسعه دهنده به شما کمک می کنند تا کمپین های وفاداری شما را به هر سیستم تجارت الکترونیکی یا سیستم CRM از یک طرف متصل کنید. از طرف دیگر ، به هر کانال بازاریابی. با استفاده از این اتصالات ، Voucherify می داند که چگونه می تواند مشوق ها را با داده های مشتری و سبد شخصی شخصی سازی کند و تجربه مشتری را در هنگام بازخرید – موبایل یا وب تضمین می کند. تیم بازاریابی آنها توپ و زنجیره ای قابل توجه برای تیم توسعه دهنده شما هستند. Voucherify با یک داشبورد دوستانه بازاریاب ، آنها را به حداقل رساند. این کنترل تقریباً تمام استراتژی وفاداری را به آنها می دهد.

به عبارت دیگر ، شما می توانید همان ماشینهای تشویقی شخصی را که ماهی بزرگ تجارت الکترونیکی با انبوهی از توسعه دهندگان ساخته است ، بدست آورید.
اگر علاقه مند هستید که چگونه می توانید زمین بازی را با Voucherify و Braze تراز کنید ، این نمونه از کمپین های شخصی را که می تواند منجر به افزایش نرخ وفاداری مشتری شود ، کشف کنید.
نمونه ها
مکان جابجایی با کوپن های یکتایی و یک طرفه
ارسال کد [کوپنیکطرفه با با یک اطلاع رسانی فشار به مشتری که مطابق با معیارهای مکان از پیش تعریف شده است. این می تواند یک ارسال ساده برای بخشی به نام "Londoners" باشد یا یک راه حل پیشرفته تر مانند اخطار هر بار که مشتری وارد یکی از وسایل مکانی که شما تعریف کرده اید ، باشد. همچنین ، اگر یک تجارت آجر و ملات را اجرا می کنید ، می توانید بازخرید کوپن را فقط به فروشگاه های خاص محدود کنید.
برنامه ارجاع چند لایه با یک رویداد تبدیل سفارشی
از کدهای منحصر به فرد برای اجرا استفاده می شود. ارجاع نیز با استفاده از Voucherify ، می توانید یک برنامه دو طرفه (پاداش هم برای مراجعه کننده و هم برای مشتریان جدید) تعریف کنید. اتصال به Braze شما را قادر می سازد تا در لحظات نخستین تجارت الکترونیکی ، به عنوان مثال بعد از اولین خرید موفق ، دعوت نامه هایی را برای برنامه ارسال کنید.
این پلت فرم اضافه کردن ردیف های ارجاع و نقاط تبدیل سفارشی را آسان می کند تا بتوانید دقیقاً تعریف کنید چه کسی و چه زمانی پاداش دریافت می کند – و چه نوع پاداش دریافت می کنند. به عنوان مثال شرکت های تاکسی را در نظر بگیرید ، آنها بعد از اتمام اولین سوار شدن ، مراجعه به آنها را معتبر می دانند ، نه فقط برای تهیه کد مراجعه به هنگام سفارش یک کابین – و این امر می تواند با Voucherify حاصل شود.
تخفیف در سطح سبد خرید داخل برنامه
شما می توانید تخفیف های شخصی را بدون کد اجرا کنید. تبلیغات Voucherify به همراه اعلان های Braze شما را قادر می سازد مشوق هایی را در برنامه های وب یا موبایل نشان دهید. با بخش های زمان واقعی ، می توانید یک پیام درون برنامه ای را به شما اطلاع دهید تا خریدار راجع به یک پیشنهاد منحصر به فرد مانند خرید محصول X 50٪ تخفیف برای لوازم جانبی X دریافت کنید. اگر ساختار سبد خرید با معیارها مطابقت داشته باشد ، کوپرس تخفیف را به طور خودکار اعمال می کند.
امتیاز وفاداری برای اقدامات مشتری
برنامه های وفاداری مبتنی بر امتیاز یکی از محرک های اصلی برای خریدهای مکرر است. چیزی که باعث افزایش اثربخشی این برنامه ها می شود ، پاداش دادن به مشتریان نه تنها برای خرید بلکه سایر اقدامات مانند نوشتن یک بررسی یا به اشتراک گذاری نام تجاری در رسانه های اجتماعی است. در بالای خریدهای شمارش ، Voucherify از رویدادهای سفارشی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد ارزش مناسبی را در امتیازها به آنها اختصاص دهید.
امتیازها تاریخ انقضاء داده می شوند ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که مشتریان برای پاداش هایی مانند کوپن های تخفیف یا کارت های هدیه در آنها امتیازاتی به شما می دهند. زمان محدود از پیامک یا اعلانهای فشار می توان برای ارسال پیام های مربوط به درآمد و هزینه استفاده کرد. نکته جالب دیگر این است که در صورت اعمال قوانین حجم سفارش ، می توان از این تخفیف ها برای افزایش فروشندگان استفاده کرد.
مطالعه موردی – Soul Cycle
یک شرکت تناسب اندام چرخه سرپوشیده انقلابی برای کمک به آنها (دوباره) درگیر کردن جوامع خود به Voucherify کمک کرد. . با API Voucherify ، آنها می توانند اعضای خود را به سرعت در بخش های جغرافیایی تقسیم کرده و از طریق Braze به آنها کوپن های تخفیف بسیار مناسب ارائه دهند. پیام در تلفن همراه. کمپین ها با استفاده از چندین ویژگی از جمله محصولات (برنامه های تناسب اندام) ، بخش های مخاطبان ، رویدادهای تقویم ، مکان و مشارکت شخصی سازی شدند.
با Braze <> یکپارچه سازی Voucherify ، آنها یک دستگاه وفاداری مشتری قدرتمند ساختند که می تواند باشد.
نحوه شروع
شما می توانید با استفاده از دو حالت مشوق ها را به Braze وصل کنید:
- محتوای متصل
- ویژگی های سفارشی
هر دو روش در Voucherify توضیح داده شده است. <> آموزش ادغام برز. بسته به روشی که می خواهید از آن استفاده کنید و اطلاعاتی را که می خواهید با Voucherify به اشتراک بگذارید ، ادغام چیزی بین یک ساعت تا چند روز طول می کشد. در صورت هر گونه سؤال ، همیشه می توانید با پشتیبانی Voucherify تماس بگیرید یا سؤالی را در انجمن انجمن مطرح کنید.
برای شما آرزوی رشد مشتری وفادار در حال رشد.