آیا شما بر روی حصار نشسته اید که آیا انتخاب وفاداری یا تبلیغات ارجاعی را برای نام تجاری خود انتخاب نمی کنید؟ یا شاید تخفیف یا ارتقاء سطح سبد خرید بهتر عمل کند؟ نگران نباشید ، ما در اینجا هستیم تا تمام آن شبهای بی خوابی را خاتمه دهیم و سرنخ هایی راجع به آنچه شرکت شما به آن احتیاج دارد بیش از همه به شما ارائه دهیم.
مسابقه زیر را انجام دهید تا دریابید که چه مشوق هایی برای شغل شما مناسب است.
QUIZ
[Quiz question 1] بزرگترین اولویت برای نام تجاری شما در حال حاضر چیست؟
الف) حفظ مشتریان.
ب) به دست آوردن مشتریان جدید.
ج) شاید ، هر دو را نمی دانید؟
[Quiz question 2] چقدر زمان و تلاش می خواهید برای تبلیغات تبلیغاتی جدید بگذارید؟
A) زیاد ، من یک تیم کامل دارم فقط منتظر برخی از اقدامات هستم.
ب) نه کم و نه خیلی زیاد – من تیم فنی دارم اما آنها مشغول پروژه های دیگر هستند.
ج) کمی ، من پشتیبانی فنی خوبی ندارم و ترجیح می دهم خودم همه کارها را انجام دهم.
[Quiz question 3] کدام کلمات مشتریان شما را بهترین توصیف می کند؟
الف) لوکس ، با کیفیت و خواستار.
ب) راحتی ، کیفیت و مشغله.
ج) متغیر ، کمیت و گاه به گاه.
[Quiz question 4] سن مشتریان شما چقدر است؟
الف) 30-50 سال.
ب) نوجوانان و بزرگسالان.
ج) 50 سال و بالاتر.
[Quiz question 5] شخصی سازی برای کسب و کار شما چقدر مهم است؟
الف) بسیار مهم – اولویت است.
ب) درست مانند هر عامل دیگر مهم است.
ج) من واقعاً به آن توجه نمی کنم.
[Quiz question 6] آیا تجربه زیادی در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغی دارید؟
الف) بله ، بعضی ها من را استاد بازاریاب می نامند.
ب) بنابراین ، من چند راه اندازی کردم.
ج) خیر ، ممکن است این اولین کمپین من باشد.
[Quiz question 7] آیا شما علاقه مند به ارتقاء دیدگاه های جهانی با مارک خود هستید؟
الف) مطمئنا ، چرا نه؟
ب) نه ، من ترجیح می دهم از آن بمانم.
ج) من فکر نمی کنم که مشتریان من از این حمایت کنند.
[Quiz question 8] کدام کانال توزیع را در نظر می گیرید؟
الف) پست الکترونیکی.
ب) موبایل.
ج) هیچیک از موارد فوق.
[Quiz question 9] آیا شما علاقه مند به اجرای یک کمپین آفلاین هستید؟
الف) بله ، من قصد دارم عمدتا کمپین آفلاین را اجرا کنم.
ب) نه ، من می خواهم کمپین کاملاً آنلاین را اجرا کنم.
ج) چرا نه – من می خواهم نسخه های آنلاین و آفلاین کمپین خود را داشته باشم.
[Quiz question 10] چگونه می خواهید به مشتریان خود پاداش دهید؟
الف) با تخفیف.
ب) با تجربیات.
ج) با موارد 19659002] اگر به اکثر سؤالات B پاسخ داده اید ، ممکن است این کمپین ها بتوانند برای شما مؤثر باشند؟
اگر به C پاسخ دادید به بیشترین سؤال ها ممکن است این کمپین ها را امتحان کنید؟
ما صمیمانه امیدواریم که این مسابقه شما را القا کند تا یک کمپین شگفت انگیز را راه اندازی کنید ، اما اگر هنوز هم به دو فکر در مورد آن هستید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برخی از مشاوره ها راجع به اینکه تبلیغات تبلیغاتی به بهترین وجه برای شرکت شما مناسب است ، استفاده کنید.
همچنین می توانید برای دیدن مشوق های Voucherify در عمل ، به کتاب آشپزی Voucherify مراجعه کنید.
{{CTA}}
آیا شما آماده هستید تا نخستین کمپین تبلیغاتی خود را با Voucherify انجام دهید؟
] ثبت نام کنید و به صورت رایگان آن را امتحان کنید!
{{ENDCTA}