مصاحبه ای با مدیرعامل ما ، تام ، در مورد تبلیغات در سطح سبد خرید و موارد دیگر.

تاکنون ، Voucherify به شرکتهایی در هر اندازه کمک کرده است تا کمپین های بازاریابی شخصی سازی شده ای را بسازند که نیاز به کدهای تبلیغاتی داشته باشند ، چه چیزی باعث علاقه شما شد برای معرفی تخفیف های کاربردی خودکار؟

– مشتریان ما ادعا می کنند که کد های کوپن و ارجاع راهی عالی برای دستیابی و تبدیل مشتریان بار اول است. در عین حال ، آنها نیاز به ابزار افزایش احتباس را ابراز کرده اند. با دیدن بخش های پویا ما در عمل ، آرزو می کنند که آنها ابزارهایی مشابه برای نشان دادن مشوق های خریداران در لحظه ورود به فروشگاه آنلاین خود ، بدون نیاز به کدهای کوپن داشته باشند.

دلیل این امر چیست؟

– جذب مشتری به برند شما یک چیز است ، اما جذب آنها برای صرف هزینه بیشتر یک چالش دیگر است. برای جلب و توجه مشتریان ، باید سریع واکنش نشان دهید. تخفیف های هدفمند نمایش داده شده در سطح سبد خرید یکی از راه هایی است که منجر به نتایج در این مورد می شود.

چگونه کار می کند؟

– وقتی مشتری مراجعه می کند فروشگاه شما ، برنامه شما رویدادی را به API Voucherify ارسال می کند. Voucherify مصرف کننده را مشخص می کند و سپس سعی می کند کالاهای سبد خرید خود را با قوانین تخفیف از پیش تعریف شده مطابقت دهد. در صورت یافتن کبریت ، Voucherify جزئیات تخفیف های قابل اجرا را ارسال می کند تا بتوانید انگیزه مصرف کننده را نشان داده و مقدار محاسبه شده را فوراً کسر کنید. با تشکر از این هدفگذاری بر اساس ویژگی های مشتری ، گروه های مختلفی با تخفیف های مختلف قابل درمان هستند.

بنابراین ، این بدان معنی است که شما می توانید 20٪ تخفیف فقط به مشتریان از ایرلند در طول روز سنت پاتریک بدهید و بقیه خواهد بود.

– درست است ، و بهترین بخش این است که می توانید این و سایر بخشهای پیشرفته تر را تنها با چند کلیک پیکربندی کنید ، بدون اینکه برای تیم توسعه خود زحمت بکشید.

‍ [19659003] چه هدف تبلیغاتی دیگری با این ویژگی می توانید اجرا کنید؟

– موتور تقسیم بندی ما کاملاً انعطاف پذیر است ، بنابراین اساساً هیچ محدودیتی وجود ندارد. اما متداول ترین سناریوها بخش های را بر اساس تاریخچه سفارش ، منطقه جابجایی و سطح وفاداری پوشش می دهد. موارد بیشتری وجود دارد Voucherify هنگام مرور فروشگاه محصولات و افزودن موارد به سبد خرید ، این تغییرات را ردیابی می کند و تأیید می کند که آیا خریدار واجد شرایط تخفیف های دیگر است.

بنابراین ، شما سعی می کنید بگویید تخفیف بالقوه هر بار محاسبه می شود. مشتری چیزی را از سبد خرید اضافه یا حذف می کند؟

– دقیقاً ، و بالاتر از آن ، ما به شما این امکان را می دهیم که مشخص کنید کدام محصولات ، خانواده های محصول و SKU های بتنی برای تخفیف ها قابل استفاده هستند و بدون تغییر مانده اند. [19659005] ‍

درباره حجم سفارش چطور؟ آیا می توانیم تخفیف هایی را با آستانه ارائه کنیم ، به عنوان مثال با حداقل ارزش خرید یا تعداد خاصی از محصولات؟

– صحیح است. می توانید حداقل مقدار سفارش را تعیین کرده و مقدار کل سفارش را نیز با حد مجاز تنظیم کنید. همین مورد در مورد تعداد موارد موجود در سبد خرید نیز صدق می کند. می توان از این روش برای اعمال تاکتیک های مختلف فروش بالا برای گروه های مختلف مشتری استفاده کرد. مورد زیر را در جایی که ارائه می دهید تصور کنید:

  • تخفیف مسطح 10٪ تخفیف برای مشتریان معمولی
  • 10٪ تخفیف برای سفارشات بیش از Y (جایی که Y 1.5 * قیمت متوسط ​​سفارش را دارد) برای مشتریانی که احتمال بیشتری دارند [19659025درنتیجه،نوع2احتمالاًبیشترازنمایشتخفیفبدونآستانهباعثافزایشدرآمدخواهدشدشمابااستفادهازچنینترکیبیازبخشهاوقوانینتبلیغی،میتوانید میانگین مقدار سفارش خود را بدون تلاش زیاد رشد دهید.

    این یک نمونه عالی از هدف گذاری است ، اما اگر بخواهم این را امتحان کنم چه می شود. در مقیاس کوچکتر من به عنوان یک بازاریاب می خواهم مطمئن شوم که حاشیه های من را نخورد. چگونه می توانم آن را برای اولین بار تست کنم؟

    – این در واقع یک نگرانی اساسی است که توسط مشتریان ما ایجاد شده است. راه حل در موتور موتور قطعه است. شما می توانید پایه مشتری را به تکه های کوچکتر تقسیم کنید ، کمپین های تبلیغاتی جدید را با آنها امتحان کنید و سپس با یک گروه کنترل مقایسه کنید. این یک روش آزمایش استاندارد A / B است.

    علاوه بر این ، می توانید برای هر تخفیف خودکار اعمال شده ، شرایط متوقف کردن را تعیین کنید. به عنوان مثال ، وقتی تعداد کل سفارشات از یک عدد معین بیشتر شود ، می توانید از ارائه تبلیغات جلوگیری کنید. یا ، می توانید در طی یک روز تعداد تخفیف های مشتری را محدود کنید. این تضمین می کند که بودجه تبلیغاتی شما در کمپین هایی که کار نمی کنند یا توسط مشتریان کلاهبرداری سوءاستفاده نمی شوند ، تلف نشود.

    می بینم. بنابراین ، نه تنها برنامه تبلیغاتی که به صورت خودکار انجام می شود ، بلکه Voucherify نیز به دنبال برنامه های زنده است و اگر اتفاقات بدی رخ دهد ، آنها را می بندد؟

    – درست است. هنگامی که API Voucherify را ادغام کنید ، کلیه کمپین های بازاریابی فقط توسط یک تیم بازاریابی قابل مدیریت است.

    خوب ، آیا نمونه ای از تخفیف های سطح چرخ دستی خودکار اعمال شده دارید؟

    – مقاله ما اخیراً کنار هم قرار داده ایم مکان خوبی برای شروع است. همچنین می توانید در مرکز اعتبار سنجی و مراحل تبلیغاتی Voucherify در مرکز راهنمایی غواص شوید.

    متشکرم.

    – متشکرم.