در این بخش از "ایجاد سری کمپین های پیشرفته کوپن" ، ما چگونگی بهره گیری از بخش های مشتری را در آزمایش های کمپین کوپن شرح می دهیم.
ما نحوه اندازه گیری ROI کوپن های با کد ثابت را پوشش دادیم. ما همچنین آموختیم که چگونه با استفاده از کدهای فله ، شخصی و یکبار مصرف ، کنترل پیشنهادهای تبلیغاتی خود را پس بگیرید. اکنون ، ما سعی خواهیم کرد تا آن را به سطح بعدی برسیم ؛ ما بازخریدها را برای بخشهای خاص مشتری محدود خواهیم کرد.
تصور کنید که فقط به مشتریان جدید کوپن بدهید یا به خریداران وفادار که 3 سال پیش ثبت نام کرده اند ، پاداش دهید. در مورد قرارداد ویژه فقط برای کارمندان چطور؟ ممکن است پیشنهادات جغرافیایی موجود باشد؟
بله ، به نظر می رسد جالب است ، اما در مورد آن با توسعه دهندگان خود صحبت کنید و به سرعت خواهید آموخت که این کار به جهنم بسیاری از کارها نیاز دارد – مگر اینکه قبلاً یک زیرساخت اتوماسیون بازاریابی فوق العاده سنگین در دست داشته باشید. هرچه تعداد مبارزات انتخاباتی بیشتری به دست بیاورید ، برای اطمینان از یک فرآیند بازگرداندن صاف و مطمئن ، اجرای بیشتری لازم است. همچنین ، زمان لازم برای اضافه کردن سناریوهای جدید خطی نخواهد بود زیرا پیچیدگی کد در حال رشد این مسئله را به زودی غیرقابل حفظ خواهد کرد.
اما نترسید ، پادواد جوان ، اگر Voucherify را از قبل سیمی کرده اید ، می توانید این موارد را از دست ندهید. جعبه! اجازه دهید ما به شما نشان دهیم که چگونه می توانید کمپین های کوپن بسیار دقیق را با محصول خود شروع کنید.
با نمای مشتری ملاقات کنید
این دیدگاه یک مسئولیت واحد دارد. به شما اجازه می دهد بخش ها را ایجاد کنید. این بخش ها با فیلتر ساخته شده اند و می توانند براساس دو نوع ویژگی ارائه شوند:
- خارجی – به عنوان مثال ایمیل ، نام ، آدرس ، ابرداده – به طور کلی ، هر آنچه را که فکر می کنید برای ساختن یک بخش استفاده شود
- داخلی – به عنوان مثال امتیازات وفاداری ، تعداد کوپن های بازخریده شده تا کنون – ویژگی هایی که Voucherify آهنگ داخلی را می دهد

اما برای شروع سفر به بخش ها ، ابتدا باید اجازه دهید تا کوپنیته راجع به مشتریان خود بداند. این امر به دو طریق قابل دستیابی است:
- واردات انبوه از طریق پرونده CSV – به اسناد
- افزودن برنامه ای از طریق API مراجعه کنید (از این طریق ، می توانید در صورت ورود به سیستم جدید ، مشتری خود را با CRM همگام کنید.
با وارد کردن مشتری ، می توانید بازی را با فیلترها شروع کنید. نمای مشتریان تعداد کمی از گزینه ها برای ایجاد گروه ها را ارائه می دهد. شما می توانید کاربران را بر اساس:
- نام
- پست الکترونیکی
- تاریخ ایجاد
- کشور ، شهر ، کد پستی
- خاصیت ابرداده (هر نوع ملکی که به Voucherify وارد می کنید ، بعنوان مثال زبان یا ارز) انتخاب کنید. [19659014] هر فیلتر لیستی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد (به فیلتر ایمیل زیر نگاه کنید). بعلاوه ، می توانید انتخاب کنید که آیا همه (و) فیلترها باید همزمان یا فقط هرکدام از آنها (OR) فعال باشند. این راه اندازی یک راه قدرتمند برای ایجاد یک گروه دقیق از مشتریانی که می خواهید با کوپن هدف بگیرید ، فراهم می کند.
اولین انتخاب شما
با فرض اینکه فیلترهای شما تنظیم شده است ، اکنون می توانید یک بخش ایجاد کنید. این بسیار آسان است: کافی است مشتریان را بارگیری مجدد کنید ، تعداد مشتری را صحیح کنید و بر روی دکمه CREATE SEGMENT کلیک کنید.
اگر بخش باید استاتیک یا پویا باشد. این تفاوت ساده است ، به عنوان مثال ، فرض کنید که شما یک بخش را با اعضای "حق بیمه" خود ایجاد کرده اید:
- در مورد بخش پویا ، اگر کاربر تبدیل به یک کاربر "استاندارد" شود ، او بلافاصله کنار می رود. این بخش اگر او دوباره به حق بیمه برگردد ، در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.
- برعکس ، بخش استاتیک با وجود چنین تغییراتی دست نخورده باقی می ماند.
اغلب اوقات ، شما می خواهید به طور دستی مشتریان خاصی را به صورت مجزا انتخاب و گروه بندی کنید. بخش. Voucherify نیز از آن پشتیبانی می کند؛
فیلترهایی که ایجاد کرده اید می توانید با استفاده از بخش بازاریابی بخش مرور کنید:
TARGET CAMPAIGN CAMPAIGN شما.
اکنون که یک بخش دارید ، می توانید از آن برای محدود کردن کمپین ها استفاده کنید. در پاراگراف زیر ، ما یک کمپین کد ثابت ساده ایجاد خواهیم کرد و فقط به کاربران این امکان را می دهیم که در لهستانی Zloty کد را بازخرید کنند.
این فیلتر روی یک خصوصیات فوق داده سفارشی ، "ارز" کار می کند. [19659034] Voucherify ، راه اندازی کمپین هدفمند برای بخش مشتری داده شده “/>
پس از آماده شدن ، به سازنده کمپین بروید ، 3 مرحله اول را طی کنید که پارامترهای کمپین را تعریف می کنید و در مرحله 4 متوقف شوید. این جایی است که ما از بخش استفاده خواهیم کرد. فقط کافی است گروه خود را در زیر بخش "افزودن قوانین اعتبار سنجی" انتخاب کنید.

همین است. فرم را ارسال کنید ، کد را منتشر کنید و منتظر بازخرید باشید. اگر مشتری از کشور دیگری آمد ، رستگاری خواهد داشت. عدم موفقیت:
"پیام": "مشتری با قوانین بخش مطابقت ندارد" ،
بهترین چیز در مورد این رویکرد این است که شما می توانید بخش های بیشتری و مبارزات هدفمند تری ایجاد کنید ، بدون نیاز به زحمت خود توسعه دهندگان! بنابراین ، یک لحظه به مثال های کمپین های مبتنی بر بخش بپردازید که می توانید با Voucherify طراحی کنید.
نمونه ها ، نمونه ها ، نمونه ها
آنچه می توانید با بخش های Voucherify بدست آورید:
- فقط مشتریان جدید – یک بخش از پیش تعریف شده برای مشتریانی که به تازگی ثبت نام کرده اند.
- تاریخ ایجاد – مشتریانی را که 30 روز پیش ثبت نام کرده اند
- موقعیت جغرافیایی – معاملات مختلفی را به کشورهای مختلف ، کشورها ، شهرها ، و حتی ارائه می دهد. کد پستی – دنباله ow این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارزارهای جغرافیایی
- کارمندان – از فیلترهای ایمیل (@ shembull.com) استفاده کنید تا تبلیغاتی را به همکاران خود ارائه دهید
- ابرداده – از هر متغیر سفارشی ، مانند استفاده در مثال ارز بالا.
برای دیدن نمونه های دیگر به این راهنما مراجعه کنید.
اینها فقط ایده هستند. به راحتی می توانید سناریوهای دیگری را که فکر می کنید ROI بهتری را برای شما به ارمغان می آورد ، بیابید.
توجه داشته باشید که می توانید با استفاده از مدیر کمپین به چندین شرط بپیوندید:

خلاصه
در طول چند مقاله اخیر ، ما ساخته ایم مجموعه ای نسبتاً گسترده برای راه اندازی و نظارت بر فعالیتهای پیشرفته کوپن. اما ما در اینجا متوقف نخواهیم شد اگر به شما بگویم می توانید کمپین های خود را به محصولات خاص محدود کنید ، چه می گوید؟ یا بخش ها و محصولات خاص؟ به نظر جالب است؟ برای پست بعدی مراقب باشید.