هر مشتری ناراضی می تواند بهترین وکیل شما باشد. اشتباهات باید رخ دهند ، اما شما می توانید آسیب را کنترل کنید و از تصویر خود در برابر آسیب محافظت کنید.
لازم به ذکر نیست که چت های زنده توسط مشتریان بسیار ارزشمند هستند. در نسل هزاره ، جایی که میل به صحبت کردن از بین می رود ، تعداد بیشتری از افراد نوشتن را از طریق صحبت کردن انتخاب می کنند. پشتیبانی مشتری از طریق چت زنده ادای احترام به روند جهانی و مصرف کننده مدرن با فن آوری است. در نهایت ، مشتری ها آنچه را که می خواهند دریافت می کنند – دسترسی سریع به یک فرد ذیصلاح ، آماده کمک. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید چت و کوپن زنده خود را برای ایجاد یک تجربه مشتری برجسته و افزایش فروش استفاده کنید.
پیش نیاز
برای اجرای نمونه های کمپین های ارائه شده در زیر ، از گفتگوی زنده Intercom ما استفاده کردیم. یک سیستم مدیریت کوپن (Voucherify). شما جزئیات فنی را در انتهای این پست مشاهده می کنید.
چت زنده به عنوان طعمه برای مشتریان جدید
تصور کنید مشتری جدیدی که وارد صفحه فرود شما می شود ، او به دنبال این است که … پیشنهاد و تفکر خود را شروع می کند: "برای ثبت نام یا ثبت نام نکردن؟" و درست پس از آن ، تیم شما از چت زنده پرش می کند و یک کوپن براق و آماده برای اولین خرید را خریداری می کند:
![گفتگوی زنده ادغام ارتباط داخلی با Voucherify ، تبلیغات [19659008] با استفاده از این استراتژی می توانید: </p>
<ul>
<li> مشتری های جدیدتری را به دست آورید ، </li>
<li> شروع به ساخت که 1: 1 تجربه مشتری با کاربران جدید در همان ابتدای قیف فروش است. </li>
</ul>
<h2><strong> نقاط درد را تسخیر می کند </strong></h2>
<p> مهمترین مزیت چت های زنده توانایی آن در گرفتن نقاط درد و کاهش ناامیدی مشتری است. گفتگوی زنده با کوپن ها می تواند درمانی برای تمام لحظاتی باشد که تیمی که دارای مهارت کافی است ، پس از برخی مشکلات درد نقطه دردناک را محو کند. </p>
<p> ما نمی توانیم تصور کنیم که همه احساسات تمایلی را از بین خواهد برد ، اما تضمین می کنیم که ارزش آن را دارد. </p>
<p> مردم تمایل دارند خیلی بیشتر درباره تجربیات بد خود صحبت کنند تا درباره چیزهای خوب. و هنگامی که تصویر نام تجاری شما در معرض خطر است ، استفاده از منابع خود بسیار مهم است و سعی می کنید تجربه مشتری را ترمیم کنید. در نهایت ، مشتریان خدمات شما را خریداری نمی کنند ، آنها تجربه و نتیجه آن را می خرند. </p>
<figure style=](https://giftscharge.ir/wp-content/uploads/2019/12/نحوه-هدایت-بازاریابی-roi-با-چت-زنده-و-تبلی.png)

بعد از اینکه تیم شما مشکل مشتری را حل کرد / به یک شکایت پاسخ داد ، مشتری یک کارت هدیه شخصی سازی شده به وی اختصاص می دهد. به نام آنها حتی اگر تصور بد کاملاً از بین نرود ، با کارت هدیه ، مشتری کمتر احتمال دارد از آنجا خارج شود.
هدایای تولد
کوپن ها راهی مناسب برای تقویت روابط با انتخاب کنندگان شما هستند. می توانید به مناسبت های ویژه مانند روزهای تولد اهرم کنید و به مشتریان خود هدیه شخصی سازی دهید. چت زنده احساس یک رویکرد فردی را فراهم می کند و یک کوپن برای مشتریان شما ارزش واقعی دارد. در پایان ، این یک روش عالی برای افزایش وفاداری در مشتریان و افزایش فروش همزمان است.

فروش فلش
فروش فلش مشتریان را به خرید توسط با استفاده از تخفیف های کوتاه مدت به دنبال داده های تحقیقات علمی ، بسیاری از افراد تصمیم لحظه ای خرید را در لحظه ای ضربه پذیر می گیرند. کوپنهای جذاب در زمان محدود ، غالباً آن جرقه هستند که باعث می شود مشتریان به جای ترک سبد خرید ، خرید کنند. نکته اصلی در فروش فلش در چت زنده ، ایجاد پیام برای کاربران فعال فعلی است. برای جذب مخاطب بزرگتر ، می توانید کمپین های تکراری فلاش را اجرا کنید ، به عنوان مثال. هر هفته 2 روز مختلف را انتخاب کنید و یک کمپین کوپن را در زمان بیشترین ترافیک خود انجام دهید. با جمع آوری داده ها در مورد بازخریدهای کوپن ، خواهید فهمید که چه زمان و تخفیف های مورد نظر شما بیشترین علاقه را دارند.

{{CTA}}
یاد بگیرید که چگونه پیاده سازی کوپن متنی ، ارجاع ، تخفیف ، و کمپین های وفاداری سریعتر
محاکمه رایگان را شروع کنید
{{ENDCTA}
خلاصه
کمپین های کوپن می توانند زندگی بیشتری را در پشتیبانی چت زنده شما به ارمغان آورند. آنها به شما کمک می کنند تا مشتری های بیشتری را بدست آورید ، از انتخاب خود راضی شوید و روابط طولانی مدت با مخاطبان خود برقرار کنید.
با تشکر از کوپن ها ، گفتگوی زنده فقط یک ابزار پشتیبانی نیست بلکه یک کانال برای دستیابی و رانندگی است. مشتریان بیشتر به فروش. اگر قبلاً یک گپ زنده در مجموعه ابزار خود دارید ، همه آنچه شما نیاز دارید یک سیستم مدیریت کوپن است. در این راهنمایی که از Voucherify استفاده کرده ایم می توانید با رعایت این لینک آن را به صورت رایگان امتحان کنید.
* * *