چگونه ROI تبلیغات تبلیغاتی خود را اندازه گیری کنیم؟ ردیابی رستگاری ، مبانی اندازه گیری عملکرد و نمای کلی توزیع گام به گام توضیح داده شده است.

در دو مقاله قبلی ، ما در مورد مونتاژ زیرساخت کوپن محکم صحبت کردیم. برای اولین بار به شما نشان داد که چگونه می توانید 3 کمپین مختلف کوپن را اجرا کنید و بدون هزینه زیادی روی نرم افزار کوپن اداره کنید. دوم چند نکته مفید در مورد چگونگی حل کردن رایج ترین موضوعات جعبه کد کوپن ارائه کرد. بنابراین ، با پوشش زیرساخت های اساسی ، به یک نکته مهم در پردازش کوپن – محاسبه بازده سرمایه گذاری (ROI) رسیدیم.

{{CTA}}

نحوه تولید ، مدیریت و پیگیری کمپین های کوپن شخصی را بیاموزید. بدون نگرانی در مورد کلاهبرداری. محاکمه رایگان Voucherify نشان می دهد که چگونه می توان تبلیغات منحصر به فرد را در عرض چند دقیقه انجام داد و تیم اختصاصی ما آماده کمک رسانی است. ثبت نام کن، مجانیه!

محاکمه رایگان را شروع کنید

{{ENDCTA}

 داشبورد Voucherify که امکان ردیابی بازپرداخت های کوپن را می دهد

بیایید با آن روبرو شویم ، شما نمی توانید بدون اندازه گیری سهمی که با توجه به ارتقاء درآمد و سود شما. چرا؟ از آنجا که همه معاملات برای تجارت شما کار نمی کنند.

پذیرفتن و مقایسه انواع بیشمار انواع مختلف کوپن و ویژگی ها کار کمی نیست. اگر می خواهید پیشنهاد کوپن خود را ارزیابی کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که بازاریابان شما وقت و منابع بیشتری را در کار خود قرار می دهند و تاکتیک هایی را که ارزش واقعی را ارائه نمی دهند بهبود می بخشند.

خبر خوب این است که می توان عملکرد کوپن را کمی ارائه کرد. شما از زیرساخت های مناسب استفاده می کنید.

در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه محیطی را ایجاد کنید که در آن آزمایش های مبتنی بر داده ها (یا آزمایش های A / B) روی کوپن ها انجام شود. شما می آموزید که چگونه اندازه گیری نرخ تبدیل کوپن درست مانند بازیکنان برتر تجارت الکترونیکی که سرمایه گذاری زیادی در زیرساخت های خود انجام داده اند.

Voucherify یک زیرساخت کوپن است که از طریق API تحویل داده می شود و راهی سریع تر برای ساخت کوپن ارائه می دهد. توزیع و پیگیری و یک رابط کاربر پسند برای ایجاد و مدیریت کمپین های کوپن فراهم می کند.

BASICS

بیایید با یک آسان کار شروع کنیم. شما می خواهید یک کد با کد ثابت و عمومی را تبلیغ کنید تا مارک خود را تبلیغ کنید. چیزی که می تواند در Groupon یا آگهی های تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شود ، به عنوان مثال "کوپن-جمعه سیاه". شما می توانید آن را در چند دقیقه با [Voucherifyمدیر ایجاد کنید. فقط برای یادآوری ، Voucherify از 3 نوع تخفیف پشتیبانی می کند:

  • مبلغ (برای مثال 10 دلار تخفیف) ،
  • درصد (به عنوان مثال 20٪ تخفیف) ،
  • واحد (به عنوان مثال 2 رایگان کلاس پیانو).

می توانید در آخرین پست در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس از ایجاد کوپن ، ردیابی بسیار ساده می شود. در این حالت ، شما فقط تعداد بازخرید ها را مشاهده می کنید.

 ردیابی بازخرید کوپن Voucherify

So بنابراین ، اکنون هیچ چیزی مانع از راه اندازی کمپین های بیشتر با تخفیف های مختلف نیست تا ببینید که چگونه تبدیل می شوند. شما به هدف خود رسیدید یا می بینید که کد مورد سوء استفاده قرار گرفته است ، می توانید با یک کلیک آن را غیرفعال کنید و هرگونه آزمایش آزمایشی دیگر شکست خواهد خورد.

 Voucherify ، ردیابی کوپن ، گزارش خطا

و به این ترتیب می توانید اولین کار خود را انجام دهید کوپن A / B را در حالی که کمپین ها را تحت کنترل نگه می دارد ، آزمایش می کند.

همه اینها در یک رابط کاربری ساده در نوک انگشتان شماست و هیچ برنامه نویسی نباید درگیر شود!

ساخت آن فوری!

اکنون که ما این موارد را داریم. کمپین طراحی شده ، بیایید تست حالات مختلف را شروع کنیم. با فرض اینکه کمپین شما عملکرد خوبی نداشته باشد ، برای افزایش شماره استفاده چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ یکی از رایج ترین ترفندها برای فشار آوردن مشتریان به بازخرید ، محدودیت در کد کوپن شماست. با استفاده از Voucherify ، می توانید به 2 روش برسید:

  • محدود کردن تعداد بازخریدها
  • تنظیم تاریخ انقضا
  • تعیین دوره های زمانی تکراری در هنگام فعال بودن کدها
  • ساخت کوپن ها فقط در روزهای خاص یک هفته
 Voucherify ، با تنظیم محدودیت زمانی در مورد کوپن ، از ROI محافظت می کند

مدیر کمپین به شما امکان می دهد یک بازه زمانی را برای اعتبار کوپن تعیین کنید (توجه داشته باشید: می توانید تاریخ شروع را نیز تعریف کنید). همچنین می توانید حداکثر تعداد بازخریدها را محدود کنید تا به ایجاد احساس فوریت کمک کنید. (این امر همچنین در صورت دستیابی به حداکثر تعداد بازخریدها مفید خواهد بود ، بنابراین هنگامی که یک کمپین به طور غیرمنتظره ای محبوب شود ، در امان خواهید بود).

اکنون ، می توانید یکپارچه دیگر عامل را در آزمایشات کوپن خود معرفی کنید و مشتریان را با تبلیغات تشویق کنید. مانند "فقط امروز!" یا "قبل از پایان سپتامبر یکی را بدست آورید!"

OVERVIEW CAMPAIGN

برای محاسبه اثربخشی هر کمپین باید به آمار و معیارهای مربوطه مجهز شوید. تاریخهای مختلف انقضا یا نوع تخفیف ممکن است تبلیغاتی را که به سلیقه مخاطبان شما ایجاد می شود متمایز کند. در داشبورد Voucherify ، شما می توانید هر کمپینی را با جزئیات و معیارهای فعلی به روز شده در زمان واقعی مشاهده کنید.

 Voucherify ، نمای کلی کمپین اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل ROI و ردیابی

علاوه بر این ، یک نمای کلی کمپین ها به شما امکان می دهد مقایسه کنید که کدام برنامه عملکرد بهتری دارد.

 Voucherify ، نمای کلی کمپین ها

CHANNELS MARKETING

خوب ، بنابراین اکنون ما یک موتور نسبتاً پیچیده برای نظارت بر کوپن های خود ساخته ایم. اما موضوع خوب دیگری در اینجا آمده است؛ بدون هیچ تلاش اضافی ، می توانید اثبات کنید که آیا تمام کانال های بازاریابی شما بازده سرمایه گذاری را ارائه می دهند یا خیر. ایده ساده است: به کانالهای جداگانه کوپنهای مختلف اختصاص دهید. Voucherify به شما کمک می کند تا کدها را در دسته بندی ها سازماندهی کنید تا بتوانید سریعاً آنها را فیلتر کنید.

آیا می خواهید به تفسیر انتساب به عمق بپردازید؟ این امکان پذیر است فقط به توسعه دهندگان نرم افزار خود اجازه دهید اطلاعاتی را که می خواهید جمع آوری کنید بدانند و می توانند هنگام انجام رستگاری ، جزئیات را با Voucherify تهیه کنند. با استفاده از كتابخانه هاي نرم افزار ما ، اين كار 15 دقيقه اي است و در آخر ، شما مي توانيد اطلاعات را در آنجا در بخش ابرداده مشاهده كنيد.

تاكنون ، اميدواريد آموخته باشيد كه چگونه برنامه هاي كپن را با یک رویکرد داده محور در ذهن. در دنیای ایده آل ، این کافی است تا بتواند ROI کوپن های عمومی را محاسبه کند و بفهمد چه نوع تخفیفی بهترین نتیجه را کسب می کند. متأسفانه ، این مورد اغلب اتفاق می افتد که برخی از بازخریدها می توانند به عنوان کلاهبرداری ظاهر شوند یا به راحتی ممکن است به اشتباه انجام شوند. این کار تعداد شما را تحریف می کند و در نهایت می تواند به به دست آوردن بینش های نادرست منجر شود.

برای غلبه بر این ، Voucherify با عملکردی برگشت پذیر همراه است و به شما امکان می دهد هر گونه بازخرید را برگردانید. شما همچنین می توانید به راحتی آن را با سیستم تجارت الکترونیکی خود ادغام کنید ، بنابراین ، هر زمان که یک سفارش لغو شود ، بازگرداندن به صورت خودکار اجرا می شود.

نمای کلی توزیع

در حالی که در مورد کانال های بازاریابی صحبت می کنیم ، باید یک ردیابی را مجدداً ذکر کنیم. خواه از ایمیل ، پیام کوتاه یا کانال دیگری استفاده کنید. کنترل طولانی ترین پیام های تبلیغی بسیار مهم است. در مرحله اول ، شما باید بدانید که تعداد بسیاری از آنها داشبورد را ترک کرده اند. ثانیا ، برای ارزیابی صحیح عملکرد تخفیف ، باید مطمئن باشید که هر کد به صندوق پستی مشتریان رسیده است. Voucherify گزارش های ارائه شده در نمای تفصیلی توزیع را آسان می کند.

خلاصه

ردیابی رستگاری و اندازه گیری کوپن ROI سردرد واقعی بدون زیرساخت های مناسب در محل است. Voucherify به شما کمک می کند تا زیر ساخت ها را خیلی سریعتر از آنچه توسعه دهندگان شما مجبور به انجام این کار از ابتدا شوند ، بسازند. این بدان معناست که می توانید کمپین های کوپن عمومی خود را راه اندازی کرده و به هیچ وجه تأثیر آنها را تأیید کنید.

در این مقاله ، ما چگونگی اندازه گیری عملکرد کد کوپن با کد ثابت را مشاهده کردیم. مقاله بعدی این سری ، شما را از طریق نظارت بی نظیر بر روی کد کوپن بی نظیر راهنمایی می کند. ما را در توییتر دنبال کنید voucherifyio و حتماً به آنها اطلاع دهید!