ویژگی های Voucherify را بیاموزید که استفاده از کوپن را محدود می کند.

محدودیت های استفاده از کوپن باید با اهداف کمپین تنظیم شود و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با پویایی تغییرات غیر منتظره روبرو شود. با استفاده از این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید استفاده از کوپن را محدود کنید و بازخریدها را به عنوان یک اقدام قابل اعتماد برای موفقیت در مبارزات انتخاباتی انجام دهید.

با Voucherify استفاده از کوپن با بسیاری از خواص:
1. LIMITS REDEMPTION
- تعداد کل بازخریدهای کوپن
- تعداد بازخریدها به ازای هر مشتری ، هر روز و به ازای هر کاربر
- تعداد بازخریدها برای هر مشتری در کل کل کمپین
- 19659010] 2. ارزش تخفیف
3. LIMITS- LEVEL OF Cart
- حداقل / حداکثر ارزش سبد
- حداقل / حداکثر قیمت هر یک از هر کالای موجود در سبد خرید
- لیست مورد سفارش مورد نیاز
- به استثنای محصولات خاص
4. قوانین مبتنی بر بودجه
- ارزش کل سفارشات در کل کارزار
- ارزش کل تخفیف در کل کارزار
5. بخش های مشتری
6. محدودیت برای امور
7. EXTENDING AUTO با حالت خودکار به روز رسانی
محدودیت رستگاری
تعداد کل یک تعدیل کد
آیا شما یک کمپین کد ثابت (یک کد عمومی برای جذب مشتری جدید با اشتراک گذاری از طریق رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر ) یا برنامه ای از کوپن های منحصر به فرد (بخش عمده ای از کدهای یک بار و منحصر به فرد) شما می توانید تعداد کل بازخریدهای کد را بر اساس اهداف خود تنظیم کنید: [
- کوپن را می توان فقط یک بار بازخرید کرد
- از کوپن می توان تعداد معینی از پیش تعیین شده استفاده کرد — Voucherify شما را قادر می سازد که هر مقدار دلخواه را به عنوان تعیین کنید شماره رستگاری
19
تعداد تعداد سفارش های سفارش مشتری
قوانین اعتبارسنجی به بازاریابان اجازه می دهد که تعداد بازخرید کد را برای هر مشتری مجزا محدود کنند. محبوب ترین استراتژی بازاریابی ، استفاده از کوپن را به یکی از مشتریان محدود می کند. این عمل مخصوصاً در شرکت هایی که از کمپین های کد ثابت استفاده می کنند متداول است.
count
چرا فقط یک بار؟
- قانون یک بار برای مشتری در کمپین ها مفید است. به سمت دستیابی به مشتریان جدید روی آورد. شما می توانید مطمئن باشید که پس از یک سفارش معتبر ، مشتری جدید کد را دوباره استفاده نمی کند.
- در حین انجام تست های A / B مزایای دیگر ظاهر می شود. شما تضمین کرده اید که تعداد بازخریدها محدود به تعداد مشتریان جذب شده است.
تعداد بازپرداختها به ازای هر مشتری در هر روز
با استفاده از این خاصیت ، شما می توانید یک بار استفاده از کوپن را محدود کنید ، این نوع محدودیت ها معمولاً توسط مک دونالد برای محدود کردن بازخرید کوپن های خود استفاده می شود (به عنوان مثال ، یک مشتری در هر هفته / یک در هر مشتری). در هر بازدید).
تعداد بازخریدها به ازای هر کاربر
اگر با همکاران وابسته همکاری می کنید یا تیمی از بازرگانان را اداره می کنید ، این ویژگی مفید است. شما می توانید تعداد بازپرداخت هایی را که هر یک از اعضای تیم می توانید در این کمپین فراخوانی کنید ، محدود کنید.
تعداد بازخریدهای مربوط به هر مشتری در بین کل مبارزات انتخاباتی
شما می توانید تعداد کل بازپرداخت های مربوط به مشتری را در بین کل کمپین محدود کنید. . این ویژگی می تواند با قانون یک بار برای هر مشتری یا هر حد محدودیت بازخرید سفارشی ترکیب شود.
تعداد کل بازخریدها در بین کل مبارزات انتخاباتی
به طور مشابه ، شما می توانید تعداد کلی بازخریدهایی را که می توانید در یک کمپین خاص انجام دهید محدود کنید.
ارزش بالای تخفیف
حداکثر ارزش تخفیف است مشتری می تواند ضمن بازخوانی کد خود ، دریافت کند. به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک کمپین را با 10٪ تخفیف و ارزش بالای تخفیف برابر 100 دلار اجرا کنید. هر سفارش به ارزش 1000 دلار یا کمتر ، براساس آن ارزش کوپن 10٪ تخفیف می یابد.
حد بالایی مربوط به کلیه مشتریانی است که سفارشاتی به ارزش بیش از 1000 دلار می گیرند (10٪ از 1001 دلار بیشتر از 100 دلار است) بنابراین آنها فقط 100 دلار دریافت می کنند. تخفیف (کمتر از 10٪ و برابر با ارزش بالای تخفیف).
ویژگی ها و محدودیت های سطح سبد
Voucherify به شما امکان می دهد محدودیت هایی را نیز بر اساس ساختار سبد ایجاد کنید. شما می توانید محدودیت های زیر را تعیین کنید:
- لیست موارد سفارش با یا بدون محصولات خاص
- کمترین و حداکثر مقدار سفارش
- قیمت مورد نیاز برای هر کالای موجود در سبد خرید
تخفیف قابل استفاده برای موارد خاص / SKU
برای ایجاد قوانین پیشرفته در سطح سبد خرید ، می توانید بطور جداگانه تعریف کنید که چه مواردی را باید در سبد خرید داشته باشید تا تخفیف کسب کنید و کدام یک از این موارد در طول تخفیف رستگاری با تشکر از این ، شما می توانید برخی از اقلام را با قیمت معمولی و بدون متوقف کردن بازخرید ترک کنید.
به استثنای محصولات
در صورت تمایل به هر حال برخی از موارد را حذف کنید ، می توانید با این قانون زیر اقدام کنید:
با تشکر از این ویژگی ها شما می توانید سفارشات را تخفیف دهید فقط وقتی که یک سبد خرید تعادل سودمندی بین هزینه های تبلیغ و سود ایجاد می کند. علاوه بر این ، با حداقل ارزش صرف شده و قوانین مبتنی بر محصول می توانید معاملات و فروش های متقابل را در استراتژی کوپن خود گنجانده و پتانسیل خرید مشتریان را به حداکثر برسانید.
قوانین مبتنی بر بودجه
دو خاصیت بعدی به Voucherify اضافه شد. موتور قوانین را برای تأمین بودجه تبلیغات انتخاباتی خود تنظیم کنید:
- مقدار کل سفارشات در بین کل مبارزات انتخاباتی برای محدود کردن مقدار موجود کلیه سفارشات انجام شده با کدهای یک کمپین خاص.
- مقدار کل تخفیف در بین کل مبارزات انتخاباتی که ارزش کلی تخفیف را که مشتریان شما می توانند با بازخرید کدهای یک کمپین خاص دریافت کنند ، تعریف می کند.
بازخرید محدود با بخش های مشتری
بخش مشتری به لطف فیلترهای منعکس کننده مشخصات خرید ، مکان ، تعامل با نام تجاری شما ، و غیره و غیره مخاطبان شما را تقسیم می کند. آنها شما را قادر می سازند تبلیغات را به سمت گروههای خاص هدف قرار دهید. با افزودن یک قانون مبتنی بر بخش به کمپین ، اطمینان حاصل می کنید که بازخریدها فقط توسط مشتریان گروه مورد نظر انجام می شود ، به عنوان مثال ، توسط مشتریان جدید یا مشتریانی که در خبرنامه شما ثبت نام کرده اند.
حالت AUTO-UPDATE
کوپن استراتژی مبتنی بر آزمایش و جستجو مداوم است. هنگامی که یک کمپین به تغییرات پویا در محدوده یا اندازه آن نیاز دارد ، Voucherify حالت به روز رسانی خودکار را ارائه می دهد. بسته به عملکرد فعلی کمپین ، به طور خودکار با مقدار کوپن مورد نیاز افزایش می یابد.
فرض کنیم شما یک کمپین با هزار کد منحصر به فرد ایجاد کرده اید که به یک موفقیت غیرمنتظره تبدیل شده است. در حالت بروزرسانی خودکار ، Voucherify بطور خودکار استخر کدهای کوپن را مطابق با تعداد مشتریان جذب شده گسترش می دهد. نیازی به ایجاد کمپین دیگری با همین الگوی نیست. مهم نیست که از مقیاس رشد استفاده کنید ، داده های کمپین در یک مکان جمع آوری می شود ، و می توانید به راحتی میزان موفقیت را تجزیه و تحلیل کنید.
UNDER CONTROL
هنگامی که کوپن ها به شماره اضافه می شوند ، باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان همچنان محدودیت ها را نگه می دارند. در داشبورد Voucherify ، وضعیت بازخرید فعلی هر کوپن را پیدا خواهید کرد. اگر یک کد از قبل بارها و بارها از دسترس خارج شده باشد ، برنامه تضمین می کند که دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.
خلاصه
محدودیت های مؤثر در استفاده از کوپن در یک ROI دقیق تر منعکس می شود. شما می توانید سوء استفاده هایی را که از معیارهای تبلیغات انتخاباتی سوءاستفاده کرده اند از بین ببرید و به بودجه شما آسیب برساند هنگامی که مشتریان شما به قوانین رعایت می کنند ، می توانید مطمئن باشید که بازپرداخت ها به طور کامل در درآمدهای تبلیغات انجام می شود.