این مقاله ضمن تبلیغ فروشگاه WooCommerce شما ، لیست کاملی از کارها و انجام نمی دهد.

پیش نیاز

ما این راهنمای را با فروشگاه WooCommerce خود که قبلاً به سیستم مدیریت ارتقاء متصل شده است (Voucherify) ساخته ایم. در متن زیر می خواهیم چگونگی گسترش این ادغام رایگان پتانسیل تبلیغاتی را ارائه دهیم. اگر می خواهید ایده های خود را در استراتژی خود پیاده سازی کنید ، ما جزئیات پلاگین Voucherify را در انتهای این مقاله باقیمانده ایم.

آزمایش های سریع با فروش فلش

یکی از مهمترین بخش های هر نوع زمان بندی است هر تخفیف بسته شده در یک بازه زمانی خاص ، احساس فوریت ایجاد می کند. فروش فلاش کوتاه که معمولاً استفاده می شود به خرده فروشان كمك می كند تا مشتریان بیشتری را به سمت خرید سوق دهند. آنچه برای این کمپین ها بهترین کار را دارد تبلیغات در سطح سبد خرید است و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین فروشگاه های WooCommerce افزونه هایی است که دارای فروش سبد خرید است. ما توصیه می کنیم یک قدم جلوتر بروید و از تخفیف های سطح سبد خرید با ردیابی پیشرفته مشتری استفاده کنید. اولا ، فروش های فلش چندین متغیر را برای سفارشی کردن کمپین شما و تنظیم قوانین برای مخاطبان خود در هر زمان فراهم می کند. ثانیا ، آنها مقدار زیادی از داده های تحویل شده به شما ارائه می دهند. شما به راحتی می توانید انواع ایده های کمپین را آزمایش کنید و دریابید که بهترین کارها چیست. سرانجام ، تا آنجا که ممکن است ، آنها راه را برای تصمیم گیری برای خرید کوتاه می کنند.

تبلیغات در سطح سبد خرید باید سریع انجام شود و انعطاف پذیر هنگامی که زندگی آنها تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار مناسب ، می توانید چندین ایده تبلیغاتی را همزمان انجام دهید و سرنخ های سرنخ قابل توجهی را فوراً بگیرید. (منبع: Voucherify)

تکرار تخفیف ها

کمپین های تکراری که در یک بازه زمانی کوتاه قفل شده اند ، راهی عالی برای زندگی بیشتر در استراتژی تبلیغاتی شما هستند. به عنوان مثال ، شما می توانید ضعیف ترین روزهای فروش خود را در طول یک ماه اهرم کنید. تخفیف های جذاب به شما کمک می کند تا در طولانی مدت ترافیک بیشتری داشته باشید و تجدید نظرها را ترغیب کنید. از نظر فنی ، می توانید کمپین های تکراری را فعال کنید ، فقط به طور خاص ویندوزهای زمانی تکراری فعال باشند. انعطاف پذیری کوپن ها به شما امکان می دهد که پارامترهای تبلیغاتی (تخفیف ، مدت زمان) را به همراه تغییر ترافیک و اهداف فعلی تغییر دهید.

در تصویر ، می توانید یک کمپین "دوشنبه سایبر هر ماه" را مشاهده کنید ، که یکبار در ماه. در 10 ساعت ، کدی را با 25٪ تخفیف فعال می کنید. در نتیجه ، در ساکت ترین روز ماه ، فروشگاه ترافیک بیشتری کسب می کند و آمار فروش خود را تیزتر می کند.

کمپین های کوپن شخصی شده

با WooCommerce ، خرده فروشان می توانند کوپن را در گروههای خاصی از مشتریان هدف قرار دهند ، به عنوان مثال. وفادارترین مخاطب. بسیار جالب است که تخفیف های اختصاصی را به گونه ای برنامه ریزی کنید که گیرندگان شما 100٪ از میزان خاص بودن این پیشنهادات آگاه باشند. در غیر این صورت ، حتی جذاب ترین مشوق ها قدرت بازاریابی زیادی را نیز از دست می دهند. این مانند ایجاد تنش در یک طرح تبلیغاتی است. به جای تک صفحه در فروشگاه ، یک مشتری شخصی را که یک مشتری واجد شرایط برای معامله جذاب است بطور خودکار ارسال کنید. یک پیام مختصر بسازید که شخصیت شخصی تخفیف را نشان می دهد و بر تاریخ انقضا تأکید کنید. ممکن است کارهای زیادی به نظر برسد ، اما در واقع این یک تکه کیک است. اتوماسیون بازاریابی در بستر کوپن باعث می شود که شخصی سازی و توزیع سریع و مقیاس پذیر انجام شود.

پیشنهاد سبد خرید رها شده

پیشنهاد معمولی سبد خرید اضافه کردن یک کوپن با 5٪ یا 10٪ تخفیف به سبد خرید بعد از استفاده کاربر است. بدون دانستن دلیل ترک آنها ، تخفیف ها همیشه نمی توانند کارآمد باشند. از آنجا که رسیدن به این دانش اغلب دشوار است ، در مورد پیشنهادات سبد خرید چند سطحی فکر کنید. برنامه ریزی یک استراتژی جداگانه برای ارسال پیام های "سبد رها شده" شانس متناسب سازی زمان را افزایش می دهد و مشتری را مجدداً برای بررسی مجدد سوق می دهد. بیایید از یک طرح نمونه ای برویم:

  1. مشتری از سبد خرید کنار می رود و 5٪ از سفارش خود را در فروشگاه می گیرد.
  2. اگر آنها خرید را تمام نکرده اند ، در همان روز یک کوپن بی نظیر با 10٪ تخفیف ارسال می شود. به طور خودکار به صندوق پستی خود.
  3. پس از سه روز مشتری یادآوری کد کوپن غیر معتبر را یادآوری می کند.
با این رویکرد ، شما احتمال از دست دادن مشتری را به دلیل زمان بندی ناسازگار کاهش می دهید. بدون اسپم بودن ، می توانید نرخ نگه داشتن را بهبود بخشید و تجربه ساخت مشتری 1: 1 را شروع کنید.

برنامه وفاداری مبتنی بر داده ها

اولین چیزی که باید بفهمید این است که فارغ از کیفیت خدمات و تلاش بازاریابی شما ، صرفاً جزئی است. تعداد بازدید کنندگان به علاقه مندان به نام تجاری شما تبدیل می شوند. با این وجود ، تنها درصورتی که بتوانید به نیازهای آنها گوش دهید و متناسب باشید ، سرمایه گذاری روی این مشتریان بسیار مقرون به صرفه است. بزرگترین برنامه های وفاداری ماشین آلات مبتنی بر داده است که اطلاعات جمع آوری شده را به تجربه مشتری بهتر تبدیل می کند. چطور این کار را بکنیم؟ در مرحله اول ، شما باید با یک مصرف کننده دیجیتال همراه باشید. ثانیا ، شما به یک برنامه جوایز هیجان انگیز نیاز دارید که حفظ آن آسان است. سرانجام ، باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با افراد سازگار شود و ایده های جذاب و تازه ای ارائه دهد. کمی پیچیده به نظر می رسد؟ جای نگرانی نیست شما می توانید با استفاده از کمپین های کوپن پیچیده ، یک رویکرد داده محور ، انعطاف پذیری در بازاریابی ، انگیزه های جذاب و شخصی سازی را ترکیب کنید. با ساختن یک بخش مشتری پویا که مخاطبان وفادار شما را جذب می کند شروع کنید. کوپن های جذاب را با محدودیت های مبتنی بر بودجه تضمین کنید. برای تأکید بر رویکرد فردی ، کوپن ها را در ایمیل / پیام کوتاه شخصی به اشتراک بگذارید. داده های کوپن را از طریق کل چرخه عمر خود جمع آوری کرده و درس های آینده را یاد بگیرید.

بهترین چیز در مورد کوپن ها این است که شما نیازی به "نرم افزار برنامه وفاداری" اضافی ندارید تا بتوانید به راحتی مخاطبان وفادار خود را مدیریت کنید ، حتی بدون بودجه کافی.

پیگیری های

تقریباً همه فروشگاه های WooCommerce از قدرت بالقوه پیگیری ها مطلع هستند. هدف آنها این بوده است که مشتریان را به لطف محتوای مرتبط با خود درگیر نگه دارند ، اما فارغ از کانال ، آنها در فضای خصوصی مشتریان شما (صندوق پستی ، تلفن ، پروفایل رسانه های اجتماعی) می کوبند. اگر می خواهید در استراتژی بازاریابی خود از پیگیری های لازم استفاده کنید ، باید ارزش واقعی خود را تحویل بگیرید و دلایل خوبی را برای مشتریان فراهم کنید تا به شما اجازه ورود دهند. در هر صورت ، پیام های شما تعداد زیادی از ایمیل های ضعیف و تکراری که پوشه های SPAM را پر می کنند ، پخش می شوند. هر روز. آنچه که می تواند کاربران خفته را بسیار موثرتر کند ، ارسال پیام هایی با انگیزه های شخصی محدود در زمان است. انگیزه هایی مانند کوپن یا کارت هدیه به هر پیام پیگیری واقعی ، ارزش قابل اندازه گیری می دهد.

با اتوماسیون بازاریابی ، شما می توانید کاربران گریزان را در یک بخش جمع آوری کرده و پیگیری ها را بدون تلاش دستی مداوم مدیریت کنید.

MailChimp و کوپن های شخصی شده در WooCommerce

اگر قبلاً از افزونه MailChimp برای WooCommerce برای ایجاد پیگیری ها استفاده می کنید ، می توانید به راحتی با کوپن های شخصی شده آنها را بهبود بخشید. بسترهای نرم افزاری مانند Voucherify به صورت رایگان با WooCommerce و MailChimp ادغام می شوند تا بازاریابی ایمیل را با انواع مختلف تبلیغی ذکر شده ارائه دهند. شما می توانید مشتریان را ردیابی کنید ، کمپین های کوپن شخصی تولید کرده و آنها را برای ارائه به مشتریان نهایی در الگوهای MailChimp تحویل دهید.

عدم امنیت بودجه تبلیغات نامحسوس تبلیغات

آنچه اغلب باعث می شود شرکت ها به خصوص شرکت های کوچک از سرعت بخشیدن به استراتژی کوپن خود استفاده کنند. غیرقابل پیش بینی بودن نتایج. وقتی تأثیر تلاش بازاریابی غیر منتظره باقی بماند ، راهی برای نگه داشتن چرخ مهم نیست که چه چیزی باشد. کمپین های تبلیغاتی را با محدودیت های لازم برای ایجاد و آزمایش ایده های بازاریابی حتی با بودجه اندک ، تجهیز کنید. قبل از تخفیف هر چیزی ، به یاد داشته باشید که تخفیف به تنهایی هیچ استراتژی بازاریابی نیست. هر ایده نیاز به یک پشتیبان مستحکم دارد که شامل محدودیت های مناسب است. بیایید مهمترین قوانینی را که می توانید به تبلیغات WooCommerce اضافه کنید:

بالاترین تخفیف برای ارائه تخفیف تا زمانی که برای خریدار و برند شما سودمند باشد.

محصولات محروم . اولا ، هر تخفیف با همه محصولات شما خوب کار نخواهد کرد. ثانیا ، شما نمی توانید همه چیز را تخفیف دهید. تبلیغات فقط وقتی منطقی باشد که هزینه ها و سود متعادل باشد. اگر برای برخی از محصولات تبلیغاتی می تواند صدمه ای بیش از خوب داشته باشد ، آنها را از این امر مستثنی کنید.

فقط از هر مشتری تضمین می کند که تعداد بازپرداخت های کوپن به تعداد مشتریان جذب شده محدود باشد.

ارزش کل تخفیف مبلغ باید با بودجه ترفیع مطابقت داشته باشد. قبل از راه اندازی هرگونه کمپین ، اطمینان حاصل کنید که محدودیت هایی دارید که باعث می شود مخاطبان شما از تخفیف بیشتر از آنچه ممکن است بپردازند ، جلوگیری کنند.

آخرین و مهمترین ، همیشه تاریخ انقضا را به یاد داشته باشید . می توانید سریعاً یک کمپین منقضی شده را دوباره فعال کنید ، اما نمی توانید کوپن هایی را که برای همیشه معتبر هستند متوقف کرده یا کنترل کنید.

با توجه به اهمیت قوانین و محدودیت ها ، اجازه دهید موتورهای دو قاعده را با هم مقایسه کنیم.

  • محدودیت های استفاده را با استفاده از داشبورد WooCommerce (فقط محدودیت های اولیه کوپن را قادر می سازد)
  • محدودیت استفاده با استفاده از سیستم مدیریت ارتقاء (داشبورد Voucherify). تفاوت در نگاه اول قابل مشاهده است:

خلاصه

WooCommerce انواع کوپن های اساسی مانند کد ثابت ، درصد تخفیف یا حمل رایگان را به مشتریان می دهد. اما اگر می خواهید برنامه های پیشرفته و محور بر بودجه مبتنی بر محصول ، برنامه های ارجاع و وفاداری را اجرا کنید ، به سادگی کافی نیست. اگرچه می توانید افزونه ها را یک به یک خریداری کنید تا هر ایده تبلیغاتی جدید را پوشش دهد ، اما می توانید در یک سیستم مدیریت انعطاف پذیر مدیریت سرمایه گذاری کنید و این کار را آسان تر کنید. برای اجرای استراتژی تبلیغاتی که در این مقاله شرح داده شده است ، لازم نیست مجموعه ابزار خود را با نرم افزار وقت گیر و حشره دار تقویت کنید. WooCommerce با سیستم های مدیریت تبلیغاتی مانند Voucherify یا MailChimp بسیار عالی عمل می کند. در کنار هم ، آنها یک موتور بازاریابی قدرتمند برای فروشگاه شما ایجاد می کنند.

آیا علاقه مند به ایجاد چنین استراتژی تبلیغاتی برای فروشگاه شما هستید؟ افزونه Voucherify را برای WooCommerce بارگیری کنید و آن را به صورت رایگان امتحان کنید.