حداکثر رساندن کارآیی کمپین ایمیل شما ممکن است یک شاهکار غیرممکن به نظر برسد. چه می شود اگر ما به شما بگوییم که می توانید برای آن هدف کوپن بکار بگیرید؟
آیا بازاریابی ایمیلی از بین رفته است؟
اینگونه نیست. در واقع ، بازاریابی از طریق ایمیل به مانند همیشه خوب است ، و آمار امروز ، این امر را برای بازاریابان و زیرساخت های تبلیغاتی مدرن ضروری می کند.

اگرچه ، استفاده جهانی از ایمیل های تبلیغاتی باعث شده است تا مردم برای مطالب خود بسیار خواستار شوند. دريافت كردن. ارسال ایمیل برای توده ها دیگر کافی نیست ، گیرنده ها به پیام های هدفمند و شخصی که مورد توجه آنهاست ، نیاز دارند.
برای کمک به شما در اجرای یک فرم پیشرفته از یک بازاریابی ایمیل مدرن و دستیابی به اهداف بازاریابی خود ، ما یک لیست سفید ساخته ایم که شامل موارد زیر می باشد. ایده کوپن های شخصی شده در ایمیل. چرا کوپن؟ قبلاً ثابت شده بود که ترکیبی از ایمیل و انگیزه مناسب در واقع برای مشاغل کار می کند و باعث افزایش کارآیی ایمیل ها می شود
"کمپین های ایمیل که به گیرندگان یک کوپن پیشنهاد می کردند ، نرخ کلیک منحصر به فرد 34٪ بالاتر را داشتند."