چگونه استراتژی کوپن خود را ایجاد کنیم؟ ویژگی های کوپن ، گردش کار ، کوپن های کد ثابت ، کوپن های فله ، توزیع ، اندازه گیری عملکرد توضیح داده شده است.

بخش های دیگر این سری:

مشاغل کوچکتر کندتر از راه رفتن به باند کوپن آهسته تر بودند ، تا حدودی به این دلیل که اجرای آن بر روی سیستم عامل های قدیمی تجارت الکترونیکی مشکل است. با این حساب ، ما یک راهنمای عملی برای ایجاد کمپین های کوپن پیشرفته با Voucherify را گردآوری کرده ایم.

در قسمت اول ، انواع کوپن های تخفیف و کارت های هدیه کارت ویزیت را که می توانید در تبلیغات تبلیغی خود استفاده کنید ، پوشش خواهیم داد. ما همچنین در مورد نگهداری از کمپین و عیب یابی کمی به شما خواهیم گفت.

در صورتی که برای اولین بار در مورد Voucherify می خوانید ، یک زیرساخت کوپن است که از طریق API تحویل داده می شود و راهی سریع تر برای ساخت ، توزیع و توزیع کوپن فراهم می کند. ردیابی؛ و یک رابط کاربر پسند برای ایجاد و مدیریت کمپین های کوپن فراهم می کند.

CHARACTERISTICS

اولا ، اجازه دهید یک کوپن را بشکنیم تا درک کامل از ویژگی های آن را بدست آوریم و بدانیم که چه بخش هایی را می توانید متناسب با مشاغل خود تهیه کنید. [19659008] نوع و ارزش یا خود تخفیف. مهمترین پارامترهای کد کوپن. در واقع ، ترکیبی از این دو عامل است که تصمیم می گیرد مشتریان جدید قلاب شوند یا نه. در Voucherify ، ما 3 نوع از پیش تعریف کردیم:

– مقدار (مثلاً 10 دلار تخفیف)

– درصد (به عنوان مثال 20٪ تخفیف)

– واحد (به عنوان مثال 2 رایگان کلاس پیانو)

  • تاریخ شروع و انقضا به شما کمک می کند تا چندین کمپین را اجرا کنید و حفظ کنید. آنها همچنین امکان ایجاد فوریت های مهم و مهم را دارند – دومین عامل تأثیرگذار در تبلیغ شما.
  • محدودیت رستگاری چرخه چرخه کوپن شما را کنترل می کند. با انتخاب یکی از 3 گزینه (بازخرید مجدد ، X بازخریدهای ممکن ، بازخرید نامحدود) می توانید نحوه تعامل مشتریان با تبلیغات تبلیغاتی را تغییر دهید.
  • پیشوند. بسته به نوع کمپین (به تصویر زیر مراجعه کنید) این یا کد کوپن یا فقط قسمت اول کد است.
  • Voucherify این امکان را به شما می دهد که دقیقاً الگوی کد را تعریف کنید. این کمک می کند تا تیم شما در هنگام پخش برنامه کدها را ردیابی و مدیریت کند. می توانید سفارشی سازی کنید:

– پیشوند ،

– پسوند ،

– چارست ،

– قسمت تصادفی – # – است جایگزین شده با کاراکتر تصادفی (به عنوان مثال +00 – ### – ## – ## -> + 00-rGT-39-gb).

  • قوانین اعتبار سنجی و محدودیت های استفاده مانند یک رستگاری در هر [روز] به ازای هر مشتری ، حداقل مقدار سفارش ، محصولات با تخفیف ، و غیره

شما همچنین در این مقاله خواهید فهمید که همه این پارامترها می توانند به راحتی در Voucherify تنظیم شوند)

COUPON WORKFLOW

دوم اینکه ، قبل از یادگیری نحوه راه اندازی کمپین های کوپن ، باید با یک گردش کار کوپن دیجیتال در Voucherify آشنا باشید. این شبیه به سایر ابزارهای SaaS شما ممکن است برای برنامه خود استفاده کنید. پس از اتصال آن به صفحه پرداخت ، می توانید شروع به تولید کوپن کنید. داستان از زمانی شروع می شود که مشتری سعی کند کد را بازخرید کند:

  1. مشتری در کد تبلیغی خود در صفحه پرداخت شما تایپ می کند. برنامه مشتری شما (وب یا تلفن همراه) تأیید کد تبلیغی را از سرور Voucherify درخواست می کند.
  2. در پاسخ ، Voucherify برنامه شما را اطلاع می دهد اگر کد معتبر است و ارزش تخفیف واقعی چیست.
  3. برنامه شما محاسبه می کند [قیمتجدید و سفارش خود را به سیستم تجارت الکترونیکی می گذارد.

اکنون ، بیایید ببینیم که چه نوع برنامه های کوپنی را می توانید با Voucherify بدست آورید.

MODELING CAMPAIGN

با فرض اینکه ابتدایی را درک کرده اید. ویژگی های کوپن ، می توانید در ایجاد اولین کمپین خود پرش کنید. در پاراگراف های بعدی ، ما 3 کمپین تبلیغاتی اساسی را شرح خواهیم داد و به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید آنها را با Voucherify راه اندازی کنید.

FIXED-CODE CAMPAIGN

این کم کم جوش می خورد تا با یک کد کوپن ثابت ، به عنوان مثال ، ارائه شود. voucherify4 رایگان یا xmas2016. وقتی هدف اصلی شما کسب مشتری های جدید یا افزایش آگاهی از برند به طور کلی است ، می توانید به این نوع کمپین ضربه بزنید. مزیت این است که توزیع بسیار آسان است. شما فقط کد را از طریق کانال های مختلف بیرون می کشید و هر چه تعداد افراد بیشتری از آن استفاده مجدد کنند ، این کار برای تجارت شما بهتر است.

با این وجود توجه داشته باشید که این مزیت در بعضی موارد می تواند به یک نزولی تبدیل شود. دلیل این امر است که شما نمی توانید تعداد بازخریدها را پس از بیرون آمدن کد کوپن در آنجا کنترل کنید. در Voucherify ، شما می توانید محدودیت جهانی برای بازخریدهای مربوط به هر کد را تعیین کنید ، اما وقتی می خواهید کدهای غیر مشترک را به مشتریان خاص هدیه دهید ، کمکی نمی کند. برای غلبه بر این ، شما باید از کمپین های کوپن منحصر به فرد استفاده کنید.

در Voucherify می توانید با استفاده از خالق کوپن مستقل ، یک کمپین کد ثابت راه اندازی کنید ، در اینجا یک آموزش وجود دارد که نشان می دهد که چگونه آن را اجرا کنید.

:

  • آگاهی از مارک را افزایش می دهد
  • توزیع آسان

مشکلات معمول:

  • شماره های بازخرید به راحتی قابل کنترل نیست

راه حل:

  • می توانید محدودیت های استفاده زیادی را تعیین کنید که به شما امکان کنترل دقیق تعداد کوپن ها را می دهد. محدودیت ها تعداد استفاده های کوپن در روز ، به ازای هر مشتری یا هر کمپین را کاهش می دهد (همچنین می توانید بسیاری از محدودیت ها را با هم ترکیب کرده و آنها را به یک کمپین مخصوص کد ثابت اضافه کنید ، به عنوان مثال ، 1 بازخرید برای هر مشتری در هر روز).

کوپن های UNIQUE BULK [19659007] نوع دوم گامی در جهت کاهش کلاهبرداری در کوپن برداشته است. تغییر اساسی در اینجا این است که شما کدهای کوپن منحصر به فردی تولید می کنید. در این کمپین ، هر مشتری یک کد شخصی دریافت می کند که بسته به حد بازخرید ، می تواند به اشتراک گذاشته شود یا خیر.

اکنون ، شما به راحتی می توانید گروه های خاص ، مانند مشتریان جدید یا وفادارترین افراد را هدف قرار دهید ، به علاوه ، می توانید به سرعت بفهمید که اعضای گروه قبلاً از کدهای خود استفاده کرده اند. این ممکن است برای کمپین های قطره ای بیشتر مفید باشد.

در زیر ، می توانید نتیجه حاصل از ایجاد یک کمپین کوپن منحصر به فرد را ببینید. با استفاده از این آموزش را ببینید که چگونه می توانید آن را ایجاد کنید.

جوانب مثبت:

  • کدهای شخصی و یک عدد ممکن ممکن است
  • کاهش سوء استفاده از کد کوپن

مشکلات عادی: [19659035] در جمع آوری داده های مورد نیاز مشتریان (ایمیل یا شماره تلفن – کدهای منحصر به فرد به آنچه نیاز به فرآیند اعتبار سنجی مناسب دارد) به مشتریان اختصاص داده می شود.

راه حل:

  • قبلاً ثابت شده است که اگر ذکر کنید جمع آوری شده است. از داده ها برای ارائه پیشنهادهای شخصی تر استفاده می شود ، و ممکن است مشتری انگیزه ای را برای شما ایجاد کند (کوپن خوب) ، مشتریان به احتمال زیاد ایمیل یا شماره تلفن خود را به اشتراک می گذارند.
  • ما می خواهیم این کار را برای شما راحت تر کرده و فرم ویجتی را ارائه دهیم که قابل تغییر شکل باشد. با توجه به نیازهای بازاریابی خود ، داده های مشتریان را در صفحه فرود ، وبلاگ یا هر مکان دیگر در اینترنت جمع آوری کنید.

VOUCHER GIFT CARD

آخرین نوع کمپین اساسی کمی متفاوت است. در حالی که این یک نوع کمپین کد کوپن منحصر به فرد است ، در این حالت ، کدی که شما به مشتریان می دهید تخفیف خاصی ندارد این مبلغ پیش پرداخت را می دهد که مشتری می تواند در فروشگاه شما هزینه کند.

بزرگترین تفاوت در نحوه بازپرداخت کوپن است. در اینجا ، مشتری می تواند چندین بار از کوپن استفاده کند مشروط بر اینکه هنوز تعادل مثبتی در حساب داشته باشد.

جوانب مثبت:

  • فروش آنلاین را افزایش می دهد
  • کمک می کند تا در وفاداری مشتریان ایجاد شود
  • بازدیدهای برگشتی را تشویق می کند [19659021] مشکلات عمومی:

    • نیاز به سیم کشی پیچیده تر با پرداخت های آنلاین و محافظت در برابر کلاهبرداری
    • مشکل در نگهداری (تعادل به روزرسانی و بازخریدهای متعدد)

    راه حل:

    • در کوپن سازی ما معامله می کنیم کارت های هدیه با ارائه یک نمای کلی فعلی از عملکرد کمپین و آمار دقیق با تعادل در حال انجام در هر سطح. می توانید تراز فعلی را که به یک مشتری خاص اختصاص داده شده است را بررسی کنید و به طور کلی با تمام شماره های کارت های هدیه خود به روز باشید.
    • علاوه بر این ، ما به شما امکان می دهیم که کارت را پس از اتمام تعادل مثبت شارژ کنید ، محدودیت های بازخرید را روی هر یک قرار دهید. کارت هدیه و بازخریدها فقط برای دارندگان کارت امکان پذیر است.

    علاوه بر این ، ادغام فروشگاهی ما به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین آنها را بفروشید.

    توزیع کوپن

    هنگامی که کمپین شما آماده است ، باید فکر کنید. در مورد بهترین راه برای دستیابی به مشتریان. برای رعایت نکردن مشخصات جدید خریدار ، باید از گزینه های تحویل چند کانال و بازخرید اطمینان حاصل کنید. با نگاهی به Voucherify به عنوان نمونه می توانید یک مدل توزیع پیشرفته را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد بطور خودکار از کوپن های خود را از طریق کانال های زیادی ارسال کنید:

    CAMPAIGN MAINTENANCE

    پس از زنده بودن کمپین ها ، باید از آنها مراقبت کنید. اینکه مشتریان تجربه یکپارچه ای کسب می کنند و تیم IT با درخواست های زیادی زحمت نمی کشد. بیایید ببینیم که چگونه Voucherify به شما کمک می کند تا در اینجا نیز انجام دهید.

    نظارت بر عملکرد

    پس از گذشت مدتی ، ممکن است تعجب کنید که آیا کمپین شما خوب است یا خیر. Voucherify این کار را بسیار ساده می کند. داشبورد شماره رستگاری همه کمپین ها را نشان می دهد ، بنابراین می توانید آنها را با یک نگاه مقایسه کنید. با انجام این کار ، شما به راحتی می توانید پارامترهای اصلی کمپین های موفق خود را بفهمید و بتوانید کمپین های جدید را تنظیم کنید تا آنها بهتر و بهتر شوند و باعث ایجاد ترافیک بیشتر در جاده شوند. ما در مقالات بعدی به طور مفصل این موضوع را می پردازیم.

    TROUBLESHOOTING

    در صورت بروز هرگونه مشکل غیرمنتظره ، می توانید کل برنامه یا حتی یک کد را در هر مقطع زمانی فعال و غیرفعال کنید. تصور کنید که مبارزات انتخاباتی شما چنان موفقیت آمیز است که سهام شما نمی تواند از تقاضای آن استفاده کند. یا ، متوجه شده اید که یکی از کد ها مورد سوء استفاده قرار گرفته است یا توسط مشتری گم شده است. شما می توانید به سرعت آن را ردیابی کرده و آن را در رابط کاربری Voucherify غیرفعال کنید.

    یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند ردیابی تفصیلی بازخرید است ، نه تنها همه بازخریدهای معتبر را در یک بازه زمانی مشخص لیست می کند ، بلکه تمام موارد شکست خورده را نیز نشان می دهد. از این رو ، می توانید قبل از اینکه شکایت مشتری در سیستم ظاهر شود ، سریعاً آنها را حل کنید و مسئله را برطرف کنید.

    POWER OF INTEGRATIONS

    یک چیز دیگر وجود دارد که باید در اینجا ذکر کنیم. با توجه به اینکه تجارت الکترونیکی به جهانی متمرکز در مصرف کننده تبدیل شده است و نیازهای متنوع و متنوعی برای پوشش دارد ، می دانیم که فقط رویکرد omni-channel می تواند یک چارچوب محکم از یک سیستم تبلیغی مؤثر ایجاد کند . بازاریابی کانال Omni نیاز به انعطاف پذیری بالایی در بستر کوپن برای ادغام در CRM و زیرساخت های موجود خود دارد.

    با تشکر از این رویکرد شما می توانید در مورد تجربه کوپن به عنوان یک گردش کار یکپارچه بدون در نظر گرفتن فن آوری یا دستگاهی که مشتریانتان قصد استفاده از آن را دارند فکر کنید.

    علاوه بر این ، با ویژگی های ردیابی ، می توانید مشتریان را به کوپن های خود پاسخ دهید و تصمیم می گیرید در آینده چه کاری انجام دهید تا شانس خرید یا ایجاد روابط بلند مدت را افزایش دهد. با Voucherify ما از مدل ارتقاء کانال omni با یک برنامه تلفن همراه ، کدهای QR و ادغام های متعدد پشتیبانی می کنیم.

    THE TAKEAWAY

    ما 3 کمپین اساسی کوپن را ارائه داده ایم که می توانید با Voucherify ایجاد کنید. کمپین هایی که می توانید به جای چند هفته در چند دقیقه راه اندازی کنید. ویژگی های نظارت و عیب یابی به شما کمک می کند تا ارتباطات داخلی را کاهش داده و هرگونه مشکل احتمالی را در اوایل برطرف کنید. در نهایت ، تیم توسعه شما می تواند روی آنچه که واقعاً مهم است تمرکز کند و مشتریان شما راضی باشند.

    این اولین قسمت از مجموعه "ایجاد کمپین های کوپن پیشرفته" بود. به زودی:

    {{CTA}}

    راه اندازی کوپن های متنی ، ارجاع ، تخفیف و کمپین های وفاداری سریعتر

    شروع محاکمه رایگان

    {{EndCTA}} [19659091]