پنج نکته برتر در مورد استفاده آنلاین صورت های خود – تعجب ، درگیر و شگفت زده.
خلاصه:
تعارض بین آفلاین و آنلاین می تواند مشکل باشد. هنگام صحبت از پخش آنلاین ، باید این پنج اصل را به خاطر بسپارید:
- هدایای رایگان خود را از طریق هر نقطه لمسی که در دسترس است ، ترویج کنید.
- از رسانه های اجتماعی یا وب سایت اختصاصی برای میزبانی یک کمپین تبلیغاتی استفاده کنید (یا اگر احساس انرژی می کنید
- از مارک آفلاین برای ارتقاء حضور آنلاین خود استفاده کنید (به عنوان مثال بسته بندی محصول ، رسیدهای چاپی).
- برای پاداش های هدیه ای مناسب و اصلی تصمیم بگیرید.
- محصول خود را با یک پیگیری مناسب دنبال کنید (به عنوان مثال برندگان را اعلام کنید ، جوایز تسلیت را پیشنهاد دهید ، مشتریان را به شرکت در فعالیت های دیگر دعوت کنید)
چگونه مشتریان را ترغیب کنیم تا با برند شما ارتباط برقرار کنند؟ چگونه آنها را ترغیب کنیم که مرتباً از سایت خود رها شوند؟ و سرانجام ، چگونه آنها را ترغیب به خرید محصولات خود کنیم؟
پاسخ کوتاه این است: با هدیه دادن!
میزبانی یک هدایا در عین حال یکی از ساده ترین و خوشایندترین تعهدات بازاریابی با هدف تولید است. مارک تجاری خود را دور بزنید. نکته جالب دیگر این است که با یک ایده اصلی و اجرای بدون نقص مکان ، می توانید با مراجعه به مطالب متعدد موردی و پست های پر از ایده های الهام بخش ، تعداد بیشتری از ترافیک ها را به ارمغان بیاورید. اما اکنون این سؤال پیش می آید که من باید کجا و چگونه می توانم کمپین اقامت خویش را میزبانی و ارتقا دهم؟
بازاریابی O2O (آنلاین به صورت آفلاین یا آفلاین به صورت آنلاین) کلمه کلیدی برای بسیاری از بازاریابان دیجیتال به عنوان مسافرت یکپارچه مشتری است. بین اشکال دیجیتالی و فیزیکی تجارت در حفظ نرخ بالای جذب مشتری و حفظ هویت منسجم برند بسیار مهم است. در حالی که بازاریابی آفلاین گرایش و هزینه بیشتری برای ردیابی دارد ، رسیدن به حس اعتماد با استفاده از کانالهای دیجیتال صرفاً چالش برانگیز است. به همین دلیل از حضور آفلاین خودداری کنید و برعکس ممکن است تجارت شما را در فروش و تعامل پتانسیل سوق دهد. این خطر همچنین به انگیزه های چند برابر است: کوپن های تخفیف ، کارت های هدیه ، برنامه های وفاداری ، طرح های ارجاع ، و شما درست حدس زده اید – هدیه دهید.
نگران باشید که می خواهم به شما پنج نکته برتر را برای استفاده آنلاین از هدایای خود بدهم.
پنج نکته در مورد چگونگی گرفتن صورت آنلاین خود به صورت آنلاین
مشتریان دیجیتالی و سنتی بیشتر فاقد صلاح هستند – تعداد بازدیدکنندگان بیشتری منجر به افزایش بیشتر می شوند و این باید به فروش بیشتری تبدیل شود. بر روی کاغذ آسان به نظر می رسد ، اما میزبانی از یک نشان سرخدار ، سرگرم کننده ، مؤثر و ایمن ، تمایل به پیچیدگی بیشتری دارد.
در اینجا چند نکته در مورد چگونگی موفقیت آمیز تحویل گرفتن آنلاین خود آورده شده است:
همه جاده ها منجر به … محل اقامت شما می شوند.
جاده ها منجر به جهات مختلفی می شوند ، اما GPS مشتریان شما باید آنها را فقط به یک مکان ببرید. به مشتریان خود اجازه دهید اطلاعات لازم را درباره هدیه از طریق هر نقطه لمسی مشتری در دسترس (اعم از آنلاین یا آنلاین) – رسید های چاپی ، ایمیل ، خبرنامه ، رسانه های اجتماعی ، صفحات فرود اختصاص داده شده و حتی اطلاعات دریافت شده از یک دستیار فروشگاه در فروشگاه های آجر و ملات شما انجام دهند. . همه آنها این توانایی را دارند که بازدیدکنندگان جدیدی را وارد کنند. اما جذب متقاضیان فقط اولین قدم است که میزبانی یک هدایا ، همه چیز در مورد ایجاد ترافیک با ارزش با محتوای خوب و یک رویکرد متقابل به بازاریابی است. یک قانون ساده را بخاطر بسپار: کیفیت ضربان را کم می کند.
هنگام انتخاب دروازه های هدیه ای ، باید بین قوانین ورودی ساده و فرم های سفت و سخت ترازو برقرار کنید. بدون شک اولین ترافیک بی فایده ایجاد می کند و رانندگان شکارچیان گنج را که برای به دست آوردن چیزهای رایگان از دست داده اند ، جذب می کند. رویکرد دوم ، با فرم های کامل برای پر کردن و مجموعه ای از کارهایی که باید قبل از ثبت نام به عنوان یک شرکت کننده رسمی هدیه ثبت نام کنید ، می تواند به راحتی مشتریان بالقوه شما را از شرکت در بخش رایگان شما منع کند.

یکی از راه های حل این مسئله ایجاد یک فرم ورود ساده است اما از شرکت کنندگان به زودی بخواهید تا تصویر یا موارد دیگری را به اشتراک بگذارند. هشتگ در رسانه های اجتماعی برای تأیید هویت و علاقه واقعی آنها به شرکت شما. بیشتر کاربران رسانه های اجتماعی مایل هستند محتوای مورد نظر خود را با آنها به اشتراک بگذارند و نه تصادفی.
انتخابی را انتخاب کنید (یا نه) – وب یا رسانه های اجتماعی ارائه دهنده
دو فضای اصلی دیجیتال برای میزبانی وجود دارد. اقلام هدیه: رسانه های اجتماعی یا وب سایت اختصاصی یا صفحه فرود. شما می توانید هرکدام از آن ها را انتخاب کنید یا از هر دو استفاده کنید زیرا این سیستم عامل های مختلف مزایای مختلفی را ارائه می دهند.
استفاده از کانال های وب راهی عالی برای تولید نشانه ها و بازدید کنندگان را به کشف وب سایت شما می داند. استفاده از دامنه شما یا یک صفحه فرود اختصاصی نیز قابلیت ردیابی را بهبود می بخشد و در نتیجه ، یک درس عالی در مورد چگونگی انجام کارها در آینده ارائه می دهد. از طرف دیگر ، اجرای برنامه تحریری در کانال های رسانه های اجتماعی (عمدتا در اینستاگرام و فیس بوک) می تواند موارد زیر را افزایش دهد و از همه چیز میزبانی آسانتر است. اما مراقب ترول های اینترنتی باشید ، حتما با یک هشتگ اصلی همراه باشید و از اشتباهات مارک های دیگر بیاموزید.

از مارک آفلاین برای افزایش تعامل با سلبریتی استفاده کنید
حتماً تبلیغات تبلیغاتی را نشان داده اید که روی محصول قرار می گیرد – ممکن است روی بطری Coca Cola باشد یا یک بسته چاشنی شرقی؟ منظورم این است که وقتی نوبت شما را از دنیای آفلاین درست به دیجیتال می دهد. یک کد QR ساده را مستقیماً روی بسته بندی قرار دهید که مشتریان شما می توانند به سرعت اسکن کنند تا به کانال هدایای اختصاصی شما (مثلاً صفحه فرود) بروند. اگر تصمیم به انتخاب رسانه های اجتماعی دارید ، همیشه می توانید یک هشتگ را درست روی بسته بندی قرار دهید و با ارائه پاداش های ارزشمند ، مشتریان را به اشتراک بگذارید تا بتوانند آن را به اشتراک بگذارند.

پاداش هدیه را به مارک خود مربوط کنید
صحبت از جوایز ، آیفون خوب است؟ در بیشتر موارد – نه ، اینطور نیست. اگر با استفاده از هشتگ #giveaway به سوراخ خرگوش می پرید ، برای تهاجم به کالاهای اپل خود را مهار کنید. من آن را می گیرم – آنها گران قیمت هستند ، یک وضعیت کلاس را نشان می دهند و به عنوان پاداش عالی هستند. اما ارائه مجدد به آنها باعث می شود ارزش آنها به سرعت در چشم مشتریان بالقوه فرو رود. بعلاوه ، چرا محصولات یا مشوق هایی را که مستقیماً با مارک و خدماتی که ارائه می دهید به شما متصل نشود. اگر بیش از حد علاقه ای به ارائه محصولات خود به عنوان پاداش ندارید ، همیشه می توانید یک مشارکت انحصاری با یک نام تجاری ترتیب دهید که خدمات مکمل یا محصولاتی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال ، اگر شما قطعات رایانه ای را می فروشید ، چرا با برخی ارائه دهندگان نرم افزار رایانه شریک نمی شوید و اشتراک رایگان نرم افزار ضد بدافزار را می گویید؟

هدایا را با استفاده از یک cliffhanger تمام نکنید
وقتی متقاضیان تصمیم می گیرند که داده های خود را با شما به اشتراک بگذارند و تلاش خود را برای مشارکت در نمایشگاه خود سرمایه گذاری کنند ، شما بهتر به آنها معالجه مورد نظر خود را تحویل دهید. آنها را حلق آویز نکنید و یک کمپین پیام رسانی مناسب را دنبال کنید حتی اگر خبر بدی دارید. همیشه می توانید برای شرکت کنندگان که تقریباً آنرا ساخته اند ، جوایز تسلیت بخواهید. عدم اعلام برنده جایزه یا قرعه کشی می تواند منجر به از دست رفتن مشتری به طور نامحدود شود که صرفاً در صورت برنده شدن آنها ، کالاهای خود را متوقف خواهد کرد یا فکر خواهید کرد که این کل چیز چیزی غیر از کلاهبرداری با هدف فیشینگ اطلاعات شخصی نبوده است.

اکنون ، با تمام این نکات و بهترین کارها در زیر کمربند شما ، اجازه دهید نمونه ای از آفلاین موفق را برای شما بررسی کنیم. انتقال اقبال آنلاین توسط شرکت SIG و جدیدترین ابتکار عمل آنها – PAC.ENGAGE.
چگونه می توان دریافت کرد – مطالعه موردی شرکت تحقیقاتی SIG
SIG در اواسط سال 2019 ، SIG با ایده ای از یک کمپین کاملاً جدید – هدایای خوش شانس Ruffle به Voucherify رسید. SIG یک شرکت مستقر در آلمان است که انواع بسته بندی مختلفی را برای نوشیدنی ها و محصولات غذایی مایع ارائه می دهد. SIG با الهام از حضور روزافزون دیجیتالی مشتریان و مارک های تجاری ، SIG تصمیم گرفت ابتکار جدیدی با نام PAC.ENGAGE را ایجاد کند که "اتصالات فراتر از بسته" را ایجاد می کند. هدف این کمپین حول قرار دادن کدهای QR روی بسته بندی محصولات است که مشتریان را به سمت هدایای سرگرم کننده ، آزمونهای آنلاین ، برنامه های وفاداری و موارد دیگر هدایت می کند. این شرکت دارای بلوک های ساختاری بسیار قابل تنظیم است که می تواند توسط مشتریان خود برای شخصی سازی ابتکار عمل با توجه به سبک های تجاری و مدل های ارتباطی مشتری ارائه دهد. علاوه بر ارائه داده های عملکردی مشتری و افزایش امکانات ردیابی ، PAC.ENGAGE همچنین در ایجاد تعامل مشتری در صمیمی ترین نقطه لمسی – در تعامل مستقیم بین مشتری بالقوه و محصول شما ، کمک می کند.
از امروز ، SIG از فعالیت های تبلیغاتی اقساطی Lucky Raffle پشتیبانی می کند که از طریق کدهای QR مشتریان را مستقیماً در صفحات فرود بصری خیره کننده قرار می دهد تا آنها بتوانند به عنوان شرکت کننده در نمایشگاه هدیه دهند. بلوک های سفارشی سازی به مشتریان SIG اجازه می دهد تا مشوق های زیادی از پاداش های مادی گرفته تا کارت های هدیه و کوپن های تخفیف ارائه دهند. موتور تبلیغاتی Voucherify که برای پشتیبانی از این کمپین مورد استفاده قرار گرفت ، به طور خودکار برندگان را جلب می کند و پاداش های این بار را از شانه های مشتریان SIG اختصاص می دهد.

چرا برنامه SIG الگوی خوبی را برای سایر مارک ها از نظر میزبانی آفلاین به صورت آنلاین ارائه می دهد. هدیه؟
اول از همه ، این یک نمونه عالی از یک انتقال صاف بین فضای فیزیکی و دیجیتال است. مشتریان لازم نیست که اطلاعات را بدست آورند ، همانطور که درست روی محصول در قالب کد QR اسکن کننده ارائه می شود. ابتکار عمل PAC.ENGAGE به مشتریان خود اجازه می دهد از صفحات فرود اختصاصی و برداشت رسانه های اجتماعی از مزایای هر دو روش استفاده کنند. سرانجام ، بسیار جالب است که یک شرکت با استفاده از شیوه های ارتباطی سنتی برای ارتقاء حضور آنلاین خود ، نشان می دهد که تمایز بین آفلاین و آنلاین به طور فزاینده ای خطرناک می شود و شاید خیلی زود ، چنین تمایزی صرفاً منسوخ شود.
اگر برای ایجاد و میزبانی دادن هدایای آنلاین به نرم افزاری انعطاف پذیر ، آسان و قابل اجرا نیاز دارید ، به ما دسترسی پیدا کنید.
{{CTA}}
در اینجا ثبت نام کنید و به صورت رایگان Voucherify را امتحان کنید!
{{ENDCTA}