همه شما باید درباره مجوزهای بازاریابی و نحوه اجرای آنها در Voucherify بدانید.

بیشتر بازاریابان آگاه هستند که بازاریابی از طریق ایمیل باید بر اساس چارچوب بازاریابی مجوز ساخته شود تا ابزاری ارتباطی مؤثر باشد. در حالی که مقررات حفظ حریم خصوصی بین کشورها متفاوت است ، همیشه یک فکر منطقی است که در سمت راست قانون بمانید و ابتدا از مشتریان خود بپرسید که آیا مایل هستند در تماس باشند و رضایت صریح آنها را دریافت کنند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به پرداخت غرامت سخت به 20 میلیون یورو (انگلستان) یا 10 میلیون دلار کانادا (کانادا) شود – یک مجازات مالی عادلانه سنگین برای هر مشاغل.

در مورد مجوزهای بازاریابی چه چیزی باید بدانید؟

چندین قانون قانونی وجود دارد که مجوزهای بازاریابی را تنظیم می کنند ، از جمله مهمترین آنها شامل: GDPR (منطقه اتحادیه اروپا) ، CAN-SPAM (ایالات متحده آمریکا) ، و CASL (کانادا).
در اینجا لیست مفصلی از برجسته ترین مقررات بازاریابی آورده شده است:

 مجوزهای بازاریابی برای کشورهای مختلف
منبع: https://github.com/threeheartsdigital/email-marketing-regulations

اصطلاحاتی که در این اعمال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از: ضمنی و رضایت صریح ؛ ندانستن تفاوت بین این دو می تواند تجارت شما را با رنگ قرمز رقم بزند.

تفاوت بین رضایت ضمنی و صریح چیست؟

رضایت ضمنی مستقیم توسط مشتری داده نمی شود ، بلکه در نتیجه از اقدامات او استنباط می شود. به عنوان مثال ، اگر مشتری چیزی را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کند ، شما ممکن است گمان کنید که آنها با شما تماس نمی گیرند. رضایت ضمنی در کانادا و استرالیا پذیرفته شده است ، اما در کشورهای اتحادیه اروپا مجازات است – این اره منشور نظارتی بر اهمیت انجام تحقیقات قبل از شروع هرگونه فعالیت بازاریابی تأکید دارد.

از طرف دیگر ، رضایت صریح باید توسط مشتریان به طور مستقیم (شفاهی یا کتبی) داده شود و معمولاً به سه شکل صورت می گیرد:

  • انتخاب نرم (به عنوان مثال دریافت آدرس ایمیل از روند مذاکرات فروش و درمان آن به عنوان مبنایی برای برقراری ارتباط ، غیرقانونی تحت GDPR) ،
  • تک انتخاب (به عنوان مثال فرم ثبت نام) ،
  • و انتخاب کردن مضاعف (به عنوان مثال نامه تأیید).

مجوزهای بازاریابی و Voucherify

مقررات مقررات GDPR در سال 2018 تنها آنچه را كه قبلاً می دانستیم و به آن اعتقاد داشتیم ، تأیید كرد – شخصی سازی اجماعی و بازاریابی مزایای بیشتری را برای مشتریان و مشاغل از سیاستهای تماس نامحدود و هرزنامه به ارمغان می آورد. عبارت "هیچ چیزی به معنای تبلیغات ناشایست وجود ندارد" واقعاً در کنار ما نبود. به همین دلیل خط مشی های داده جدید به عنوان محرکی برای ایجاد ویژگی هایی عمل می کند که به طور کامل و رسمی منعکس کننده موضع ما درباره داده های شخصی و اهمیت حفاظت از آن باشد. از امروز ، Voucherify ویژگی های بیشماری را ارائه می دهد که کاملاً با GDPR و سایر خط مشی های مربوط به داده ها سازگار است ، از جمله:

  • Double Opt-In – این گزینه فعال شده است به صورت پیش فرض و برای تأیید رضایت مشتریان از طریق ارسال ایمیل تأییدیه پس از ثبت نام از طریق صفحه فرود شما (همچنین با Voucherify) مورد استفاده قرار می گیرد.
 رضایت مضاعف
ویژگی مضاعف در طراحی صفحات لندن
  • مجوزهای بازاریابی – به لطف این ویژگی ، شما می توانید رضایت بازاریابی خود را ایجاد کنید که در طی توزیع بتواند بخش های خاص مشتری را مورد هدف قرار دهد. و در هر الگوی Voucherify که برای ارسال پیام های متنی به بخش های مشتری مناسب استفاده می کنید قرار داده شده است.
 مجوزهای بازاریابی و رضایت بخشیدن به تنظیمات پروژه
مجوزهای بازاریابی و رضایت بخشیدن به تنظیمات پروژه
  • تماس با مرکز ترجیح – این گزینه به مشتریان شما این امکان را می دهد تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند مشترک شوند. پیام های مارک شما ویژگی های برچسب سفید به مشتریان ما این امکان را می دهد تا آزادانه آن را سفارشی کنند تا متناسب با تصویر نام تجاری خود باشد و آن را به بخشی از سفر مشتری تبدیل کند.
 تماس با مرکز ترجیح در کابین خلبان مشتری
تماس با مرکز ترجیح در کابینت مشتری
  • حذف داده های دائمی – شما می توانید تاریخچه مشتری را از Voucherify دائماً حذف کنید تا مطابق با قوانین اروپا برای محافظت از داده ها باشد.
 حذف دائمی داده های مشتری در تنظیمات تیم
حذف دائمی داده های مشتری در تنظیمات تیم

Voucherify یک موتور تبلیغی واقعاً انعطاف پذیر است و می تواند بدون هیچ گونه اطلاعات حساس ، تجربه های تبلیغاتی متنی و شخصی را ایجاد کند. به عنوان مثال ایمیل ، شماره تلفن) همه چیز لازم به شناسه مشتری و برخی از ویژگی ها است ، توزیع می تواند در سمت مشتری باشد که می تواند از سیستم عامل های پیام رسانی ، قلاب وب یا API برای ارائه پیام های مربوط به مشتریان استفاده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی محافظت از داده های شما از این مقاله بازدید کنید.