برای هر شرکتی که می خواهد کمپین های کوپن بخصوص از طریق شبکه سایت های کوپن راه اندازی کند ، باید بخواند.
در این مقاله ، ما می خواهیم توصیه های او را تجزیه کنیم و نحوه اجرای هر نکته را از طریق IT بررسی کنیم. چشم انداز. رد سلب مسئولیت: ما می خواهیم از API کوپن خود در راه حل های پیشنهادی استفاده کنیم.
کنترل شرکای کوپن
رابرت پیشنهاد می کند که در مورد شرکای کوپن محتاط باشید. توصیه او این است که به طور مرتب بررسی کنید که آیا آنها مطابق با دستورالعمل های تبلیغاتی توافق شده ، مثلاً هستند؟ معامله ای است که در مکان مناسب و در زمان مناسب نمایش داده می شود. حداقل ممکن است با یک بودجه محدود ، این نوع نظارت با نرم افزار جایگزین شود. اما با Voucherify ، شما می توانید حداقل برخی از جنبه ها را به صورت خودکار انجام دهید.
(اگر هنوز با Voucherify آشنایی ندارید ، توصیه می کنم مطالعه ایجاد کمپین های کوپن پیشرفته قسمت 1 را بخوانید تا به درستی ایده چگونگی این هوشمندانه تبلیغات کوپن را خودکار می کند.)
Voucherify به شما این امکان را می دهد تا شرکای خود را به روشی دقیق تر و با محوریت داده ها کنترل کنید.
اولا ، شما می توانید کمپین های کوپن جداگانه برای هر شریک / کانال بازاریابی ایجاد کنید. به این ترتیب ، اگر اتفاق خوبی یا بد برای یکی از تبلیغات رخ دهد ، می توانید بلافاصله این انتساب را دریابید. اگر به معاملات مشابه برای همان شریک تجاری بیشتری نیاز دارید ، می توانید برای هر معامله یک کمپین ایجاد کنید و همچنان آنها را بر اساس شریک زندگی با دسته بندی کنید. آنچه به دست می آورید سطح بیشتری از انبوه بودن است در حالی که هنوز دید کاملی از شرکای فردی دارید.
و از آنجا که هر کمپین می تواند پارامترهای مختلفی از جمله نوع تخفیف ، تاریخ انقضا یا تعداد بازخریدهای ممکن داشته باشد ، می توانید کاملاً راه اندازی کنید آزمایش های جداگانه با هر یک از فروشندگان شما.

نقشه برداری کانال های مختلف بازاریابی با کمپین های جداگانه اولین قدم عالی در جهت ساخت زیرساخت های نظارت شما است. هنگامی که بدانید کدام کمپین کوپن متعلق به کدام شریک / معامله است ، می توانید تعداد بازپرداخت ها را از نزدیک مشاهده کنید و در نهایت ROI را محاسبه کنید.
ویژگی های نظارت بر کمپین همچنین به شما امکان می دهد تا وقتی یک اشتباه انجام شود ، هر کوپن را با یک کلیک غیرفعال کنید. [کوپنهایشماسوءاستفادهمیشوند
سرانجام ، شما می توانید با استفاده از قسمت توضیحات ، بررسی دستی را آسان تر کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به قرارداد را که شریک زندگی شما باید برآورده کند ، ذخیره کنید ، بعلاوه می توانید پیوند را به صفحه معامله درج کنید تا بتوانید سریعاً آن را چک کنید.

همچنین شایان ذکر است که Voucherify می تواند به راحتی با فروشنده های مختلف همکاری کند. برای جدا کردن دروازه رستگاری. تصور کنید که می خواهید 3 صفحه پرداخت مختلف را داشته باشید که توسط فروشندگان مختلف اداره شود. شما می خواهید آنها را به گونه ای جدا کنید که فروشنده A نتواند کوپن هایی را که متعلق به فروشنده B و برعکس است ، لیست کند. با پروژه ها و کلیدهای API جداگانه ، همه این موارد را از جعبه خارج می کنید.
نظارت دقیق در یک مکان
ما Voucherify را به گونه ای طراحی کرده ایم که نشان دهد کدام کمپین کوپن کار می کند و کدام انجام ندهید و این توسط شماره های سخت پشتیبانی می شود. برای اینکه بتوانیم از تمام تاکتیکهای کوپنینگ ما استفاده کنیم ، تیم بازاریابی شما را مجهز کرده ایم:
- داشبورد – کار بر روی یک بازه زمانی مشخص و ارائه چندین نمودار مفید از جمله تعداد کل بازخریدها یا لیستی از جدیدترین بازخریدها با وضعیت آنها یک روش سریع خوب برای بدست آوردن یک نگاه کلی به یک پرنده از معاملات شما.
- مرورگر کوپن – بیننده ای قدرتمند برای بازرسی عملکرد هر کمپین کوپن. با تشکر از قابلیت فیلترهای گسترده ، می توانید کوپن ها را بر اساس:
- نوع تخفیف ،
- دسته ،
- وضعیت فعالیت ،
- تاریخ شروع ،
- تعداد بازخریدها.
این نمای نیز ارائه می دهد. شما توانایی مدیریت چرخه عمر کوپن را دارید ، به عنوان مثال می توانید جزئیات مربوط به هر کد کوپن را مشاهده کنید ، جزئیات آن را ویرایش کنید ، یا حتی در هر مقطعی از زمان آن را غیرفعال کنید و حذف کنید.
می توانید در مورد کارآیی نظارت بر کمپین های کوپن در مقالات ما در مورد اطلاعات ردیابی Redemptions و محاسبه کوپن ROI و مبارزات انتخاباتی بی نظیر بی هدف فله بی هدف.

نظارت بر تکمیل کوپن
بنابراین ، چگونه می توانید از انواع رفتارهای غیرمجاز که رابرت هشدار می دهد بپرهیزید؟ یک بار دیگر ، ما نمی توانیم چک دستی را به طور کامل از بین ببریم ، اما در اینجا چند مکانیسم وجود دارد که می تواند به شما در کنترل رعایت کوپن با کلیک های کمتری کمک کند:
- مانیتورینگ بازنگری های ناموفق – این بخش نه تنها بازخریدهای ناموفق را گروه بندی می کند ، بلکه نشان می دهد دلیل عدم موفقیت تصور کنید که می بینید "شکست خورده است زیرا کوپن مدت زمان پیام منقضی شده است". در این حالت ، ما ممکن است گمان کنیم که یکی از شرکای شما معامله شما را به روز نکرده است. نکته جالب دیگر ، با اجازه دادن به شریک زندگی خود می توانید مجموعه به روز کوپن هایی را که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید ، از چنین شرایطی جلوگیری کنید. این به راحتی با API قابل دستیابی است.

- حد رستگاری – می توانید هنگام تهیه یک کمپین تعداد رستگاری را کلاه بگذارید. با این روش ، اطمینان حاصل می کنید که تبلیغ نمی تواند سهام شما را از بین ببرد. همچنین می توانید با اجرای تبلیغات مشابه با "20 $ تخفیف برای 200 خریدار نخست با کد ACME2017" از آن استفاده کنید.
- غیرفعال سازی در زمان واقعی – سرانجام ، در موارد تقلب ، شما می توانید یک کوپن خاص (یا کل کمپین کدهای منحصر به فرد) را غیرفعال کنید ، بنابراین مشتریان قادر نخواهند بود هنگام تلاش برای بازخرید آن تخفیفی کسب کنند.
و نکته خوب این است که به دلیل داشتن کمپین های جداگانه ، شما
سرمایه گذاری در روابط
در پاراگراف بعدی ، رابرت توصیه می کند تبلیغات مکرر و منحصر به فردی را برای سایت های خاص کوپن ایجاد کند. سایت های معامله کوپن بسیار از معاملات منحصر به فرد استقبال می کنند و آنها اغلب تبلیغات تبلیغاتی را با تبلیغات بهتر درج می کنند. همانطور که احتمالاً فهمیدید ، ارائه معاملات منحصر به فرد با Voucherify در خارج از جعبه موجود است. می توان از دو طریق بدست آورد:
- ارائه کد ثابت ، کوپن های عمومی با پیشوندی که یک شریک را نشان می دهد ، به عنوان مثال groupon-ACMEPROMO
- ایجاد کوپن های منحصر به فرد فله ای که سپس توسط شریک زندگی شما به مشتریان منتقل می شود. این یک گزینه مطمئن تر است اما توزیع آن نیز ممکن است مشکل تر باشد.
REWARD SCHEME
سوال بعدی این است که چگونه می توانید طرح پاداش خود را بر اساس کوپن ها و اهداف بازاریابی خود بسازید. رابرت ساختاری را متشکل از 3 سطح ارائه می دهد: کسب مشتری جدید ، آگاهی و تبدیل جدید. بیایید دریابیم که چگونه می توانیم این مورد را با Voucherify مدل کنیم:
- Conversion – این یک فرد فاقد فکر است. فقط تعداد بازخریدها را بشمارید.
- کسب مشتری جدید – در صورتی که برای بخش های مشتری Voucherify نباشد ، این زمان بیشتری نیاز دارد. با استفاده از بخش "مشتری جدید" داخلی ، می توانید ترافیک ورودی را کنترل کنید. همچنین می توانید بخش های دیگری را با تعداد زیادی فیلتر ایجاد کنید.
- Awareness – در یک بند ، رابرتز پیشنهاد می کند برای هر معامله یک صفحه فرود مجزا ایجاد کند. در امتداد خطوط مشابه ، ما کدهای کوپن را در URL عبور می دهیم تا بتوانید تعداد بازدیدهای صفحه را با یک برنامه کوپن مربوطه در Google Analytics یا سایر ردیاب ها مطابقت دهید. در نظر داشته باشید که این تنها یکی از روشهای ممکن نظارت بر عملکرد است. شما می توانید پارامترهای بیشتری (مانند اندازه سبد خرید) را کنترل کنید که بر نحوه پاداش دادن به شرکای خود تأثیر می گذارد. و رویکرد API اول به شما امکان می دهد حتی از صحنه های خواستار حتی الگوبرداری نیز الگو بگیرید.
نتایج جستجو و عدم موفقیت
امیدواریم که ما شما را متقاعد کرده باشیم که اجرای کمپین های کوپن مدرن به روشی که رابرت توصیف می کند با Voucherify آسان تر است. ساخت یک زیرساخت کوپن محکم که امکان آزمایش های متعدد و نظارت دقیق بر ROI را ندارد ، دیگر به آن ماههای توسعه دهنده احتیاج ندارد.
صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! در بخش دوم مقاله ، رابرتز به شما نشان می دهد که چگونه می توانید تاکتیک های تبلیغاتی خود را به سطح بعدی برسانید. Voucherify مناسب کاملاً مناسب است. می خواهید یاد بگیرید چگونه؟ برای پست بعدی مراقب باشید.