قطعاً جذابیت قدرتمندی برای ایجاد ترافیک به وب سایت شما و داشتن یک شبکه تبلیغاتی وجود دارد که همه کارها را برای شما انجام می دهد. اما فراتر از جذابیت است. فروش مستقیم موجودی تبلیغات شما به تبلیغ دهندگان می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد.

چرا می خواهید در مورد فروش تبلیغات تبلیغاتی مستقیم به تبلیغ کنندگان فکر کنید؟

بیایید در اینجا چیزی بیابیم. اگر به هر یک از دوستان ما در شبکه های تبلیغاتی بزرگ بگویید که ما این را گفتیم ، را انکار ، انکار ، انکار خواهیم کرد. اما … جام مقدس انتشارات آنلاین در حال دستیابی به حجم ترافیکی است که به شما امکان می دهد از طریق تبلیغ مستقیم تبلیغات انجام دهید.

ما برای انجام ریاضی در مورد چرایی نیاز به هیچ حساب دیفرانسیل پیشرفته ای نداریم. اگر تبلیغ کنندگان را مستقیماً جذب کنید ، 100٪ درآمد تبلیغات را حفظ می کنید. اما باید این عبارت را روشن کنیم:

اگر با موفقیت و به طور م [ثر به طور مستقیم تبلیغ كننده استخدام كنید ، 100٪ درآمد تبلیغاتی حاصل را حفظ می كنید.

به همین دلیل حجم ترافیك و مقیاس بسیار مهم است هرچه میزان بازدید شما کمتر باشد ، چالش جذب مستقیم درآمد تبلیغاتی که بیش از درآمد حاصل از یک شبکه تبلیغاتی خواهد بود ، افزایش می یابد.

به هر حال ، این همان چیزی است که شبکه های تبلیغاتی درگیر آن هستند. آنها مقیاس و کارایی فروش و قرار دادن تبلیغات را دارند. اگر چنین نبود ، شبکه های تبلیغاتی وجود نداشتند.

مزایای اصلی هدف قرار دادن تبلیغ کنندگان مستقیم چیست؟

  • 100٪ سهم درآمد
  • نرخ تبلیغات برتر

با نادیده گرفتن هزینه های عملیاتی شما ، حاشیه فروش مستقیم تبلیغات شما 100٪ است. این بدان معناست که هیچ 30٪ + بازگشت به گوگل یا سایر بازیکنان بزرگ لازم نیست. با این حال ، برای موفقیت در تبلیغات مستقیم ، فروش تبلیغات شما در درجه اول هدف قرار خواهد گرفت.

تبلیغ کنندگان به دلیل خاص بودن بخش مخاطبان شما به شما مراجعه می کنند . اگر مخاطبی داشته باشید که با محصولات یا خدمات آنها همسو باشد ، آنها حق بیمه را برای دسترسی مستقیم به سایت شما پرداخت می کنند.

بخاطر داشته باشید ، در یک شبکه تبلیغاتی بزرگ ، توده ای می شوید با سایر تبلیغات با کیفیت های مختلف متفاوت است. وقتی سایت های با کیفیت پایین بخشی از این ترکیب باشند ، احتمالاً تأثیر متوسطی بر قیمت پیشنهادی CPC وجود خواهد داشت.

تبلیغ کنندگان در نهایت می خواهند فقط برای نتایج هزینه کنند. هر زمان که آنها بتوانند به مخاطبان بسیار همسو دسترسی پیدا کنند ، بسیار بهتر از جذب ترافیک مبتنی بر کلمات کلیدی عمومی است. هنگامی که آنها نتایج خود را ارزیابی می کنند ، این قانون کلی بارها و بارها مورد تأیید قرار می گیرد.

فروش عمده تبلیغات به تبلیغ کنندگان چیست؟

بارزترین آن مشکل است. شبکه های تبلیغاتی همه چیز را آسان نشان می دهند. شما یک قطعه کد وارد می کنید و ترافیک خود را به درآمد تبدیل می کنید . اما فروش مستقیم تبلیغات به تبلیغ کنندگان مستلزم فروش فروش است. افزونگی در آخرین جمله به صورت عمدی است.

این مربوط به فروش است.

شبکه هایی مانند Google AdSense تقریباً "نرخ پر کردن" را تضمین می کنند. این بدان معناست که مهم نیست ، هر چه باشد ، جای تبلیغات شما پر از تبلیغات خواهد شد و تقریباً بابت هر بار کلیک روی آن تبلیغات ، مبلغی پرداخت خواهید شد.

بدون تبلیغات = بدون scharole

در ازای خدمات آنها ، Google درآمد شما را کاهش می دهد. اگر می خواهید آنها را از منبع درآمد خود جدا کنید ، Google قرار نیست سر اسب را در رختخواب شما قرار دهد ، اما آنها دیگر از شما برای محافظت از میزان پر کردنشان جلوگیری می کنند. وظایف: شناسایی تبلیغ کنندگان ، کمک به فروش ، انجام فروش ، ارائه پشتیبانی و حل اختلافات. این همه به زمان ، تعهد و مهارت نیاز دارد.

اگر همچنان موفق به کسب امتیاز برای چند تبلیغ دهنده ، حتی بزرگ شوید ، اساساً در رحمت آنها هستید و ثبات درآمد آگهی خود را تا حدودی به خطر می اندازید. .

اگر آگهی دهندگان یک سال پایین داشته باشند ، ممکن است بخشی از بودجه خود را کاهش یا تخصیص دهند. بنابراین هنگامی که درآمد تبلیغات شما به طرز چشمگیری وارد می شود ، نمی خواهید بدون برنامه پشتیبان باقی بمانید.

به همین دلیل است که هرگز قطع ارتباط کامل با شبکه های تبلیغاتی نیستید بلکه همیشه آنها را به عنوان پشتیبان می گذارید.

نحوه راه اندازی وب سایت خود برای تبلیغات مستقیم

اکنون که آماده حضور در خیابان هستید ، بیایید تاکتیک بزنیم. همانطور که گفتیم ، اگر نمی توانید تبلیغات را بفروشید یا این کار را ناکارآمد انجام دهید ، تمام پاداش های مالی بالقوه مورد نظر خود را از بین خواهید برد.

اکنون این مرکز توجه ماست. ما می خواهیم چند راهکار برای موفقیت در جذب آگهی دهنده به شما ارائه دهیم. این ایده ها شانس شما را برای به دست آوردن آن به حداکثر می رساند.

بیشتر استراتژی ها در حوزه داده های قیمت گذاری ، فروش مواد و ابزارها و ساخت املاک و مستغلات تبلیغاتی جذاب تر است.

1. از یک صفحه تبلیغات اختصاصی استفاده کنید

اگر حتی در نظر دارید فروش تبلیغات مستقیم را شروع کنید ، تبلیغ کنندگان بالقوه ای از سایت شما بازدید می کنند. هزاران تبلیغ کننده عمده در حال اسکن وب برای یافتن تبلیغات گسترده هستند.

بنابراین تصور کنید که آنها می آیند و نمی دانند آیا تبلیغات مستقیم گزینه ای است یا خیر؟ شما فروش مستقیم خواهید داشت. اما این بدان معنا نیست که شما باید از اصول بازاریابی دیجیتال غافل شوید.

اطمینان حاصل کنید که یک صفحه تبلیغات اختصاصی راه اندازی کرده اید. این باید جزئیاتی در مورد چگونگی ساختار برنامه تبلیغاتی شما ، انواع مکان های تبلیغاتی موجود و کارهایی که برای شروع کار باید انجام دهید . مطمئناً ، وقتی می توانید فعالیت های خود را انجام دهید ، می توانید از این صفحه به عنوان مرجع استفاده کنید.

2. کیت رسانه ایجاد کنید

کیت رسانه شما صفحه تبلیغات شما را تکمیل می کند. اگرچه شما لزوماً قصد افزایش روابط عمومی خود را ندارید ، کیت رسانه هنوز برای تبلیغ دهندگان بالقوه بسیار مفید است.

عناصر اصلی که می خواهید بر آنها تأکید کنید ، جزئیات محتوای سایت شما هستند ، با تجزیه و تحلیل کاربران شما. و حجم ترافیک شما. اینها مهمترین چیزهایی برای تبلیغ کنندگان شما هستند . آنها باید اطمینان حاصل کنند که سایت شما منجر به هدایت هدفمندی برای شما می شود.

آنها می خواهند بدانند که شما در چه موردی هستید ، کاربران شما چگونه هستند و تخمین می زنند که آیا و میزان ترافیک با کیفیتی می توانید برای آنها ایجاد کنید.

هرچه ویژگی بیشتر باشد بهتر است. یک کیت رسانه نباید بیش از حد مجاز باشد. می توانید با یک PDF چند صفحه ای فرار کنید. با این حال سعی کنید حرفه ای به نظر برسد. الگوی سند حرفه ای ، آرم واضح و طرح بندی سازمان یافته مهم است.

اولین برداشت قبل از شروع خواندن این است که آنها یک سایت حرفه ای را کشف کردند که فرصت های تبلیغاتی با کیفیت را ارائه می دهد. کیت رسانه شما باید مانند کت و شلوار ایتالیایی کاملاً متناسب عمل کند نه مجموعه ای از عرق های لکه دار.

شما باید کمی بهتر از یک دستمال آغشته به قهوه عمل کنید. این ممکن است برای طرح کسب و کار شما مفید باشد ، اما آن را برای بسته رسانه قطع نمی کند …

3. اطلاعات مربوط به مخاطبان خود را دریافت کنید

اگر واقعاً می خواهید کیت رسانه خود را ناخن بزنید ، بیشتر به دنبال اطلاعات دموگرافیک کاربر باشید:

انسان ، 20 تا 65 ساله ، با نوعی اتصال به اینترنت ، و خرید چیزهایی را دوست دارد

بخاطر بسپارید ، این سایت های بسیار خوبی هستند که بودجه تبلیغ دهندگان شما را باز می کنند . ما در بخش بعدی در مورد قیمت گذاری بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. در حال حاضر ، من می خواهم توجه شما را به Quantcast جلب کنم.

اگر Quantcast را اجرا کنید ، داده های گسترده ای را که به تجزیه بخشهای جمعیتی بازدید کنندگان کمک می کند ، جمع آوری می کنید.

به دنبال تبلیغ کنندگان بزرگ شرکت ها بروید و توجه شرکت های تبلیغاتی ضروری است. به طور کلی ، اینترنت است. آنها می خواهند صفحه گسترده ای از سایتهای طاقچه را در نظر بگیرند.

باز کردن کیف پول خود را برای آنها آسان كنید ، بدون نیاز به لرزش. اگر آنها می خواهند بدانند که مخاطبان شما با مخاطبان مورد نظرشان مطابقت دارد ، اطمینان حاصل کنید که داده در دسترس است .

Quantcast یک سرویس رایگان است ، بنابراین در اینجا صفر بهانه نیست. داده ها را دریافت کرده و در کیت رسانه خود وارد کنید.

4. مطمئن شوید که قیمت مناسب است

اغلب اوقات ، کیت رسانه شما نرخ تبلیغات شما را مشخص می کند. این مورد برای انواع مختلف تبلیغات تبلیغاتی که ارائه می دهید ، تجزیه می شود. این همان چیزی است که باعث می شود شما در صفحات گسترده تبلیغ کنندگان باهوش به دنبال سایت های خوب قرار بگیرند. دقیقاً مانند شما ، آنها رقم هایی خرد خواهند شد.

شما فقط قیمت گذاری خود را نمی کنید. تنها راه برای اطمینان از اینکه آنها را به ازای حق بیمه از طریق شبکه های تبلیغاتی می فروشید ، انجام تحقیقات خود است. این تبلیغ دهندگان برای CPC یا CPM خود در شبکه های تبلیغاتی بزرگ چه هزینه هایی می پردازند؟ کم کاری کردن خود هدف مستقیم رفتن را شکست می دهد.

یکی از ساده ترین روش ها برای به صفر رساندن قیمت پایه ، استفاده از Google AdWord’s Display Planner است. می توانید مخاطبان مشابهی را صفر کنید و سپس از برنامه ریز برای دریافت برآورد CPC و CPM استفاده کنید. اینها قیمت های معمولی است که تبلیغ کنندگان هدف شما باید با AdWords بپردازند.

اکنون این یک روش عالی و پایین ترین میزان میوه برای قیمت گذاری است. با این حال ، می توانید دستان خود را کثیف کرده و برای انجام تحقیقات عمیق تر ، حفاری کنید. سایت هایی مانند SellerCrowd در مورد طیف های خاص ، تبلیغ کنندگان و داده های عملکرد و قیمت گذاری بحث های فعالی دارند.

اگر تبلیغات شما خیلی زود به فروش می رسد ، شاید از توجه به قسمت حق بیمه غافل شده باشید. از ترافیک هدفمندی که به تبلیغ دهندگان خود ارائه می دهید دست کم نگیرید.

5. اطلاعات CPM را در BuySellAds بگیرید

BuySellAds بازاری است که در آن برخی ناشران موجودی تبلیغات خود را به فروش می رسانند. این یک منبع عالی برای کشف چگونگی قیمت گذاری سایر بازدیدکنندگان در مکان شما برای بازدید CPM خود است. و نرخ CPM را یادداشت کنید. اینها رقبای شما خواهند بود. سایت های آنها را بررسی کنید و آنها را در مقایسه با سایت خود ارزیابی کنید. اگر آنها با شما هم تراز باشند ، سیگنال قیمت گذاری خوبی به شما می دهند.

اگر از آنها حرفه ای تر باشید ، شاید فقط قیمت پایه را به شما بدهند. سپس می توانید یک حق بیمه اضافی اضافه کنید.

6. سرور آگهی خود را انتخاب کنید

بله ، این قسمت به نوعی مهم است. وقتی آگهی های خود را می فروشید ، فتوشاپ نمی کنید و آنها را یکی یکی بارگذاری نمی کنید. حداقل امیدواریم که امیدواریم این همان چیزی نباشد که شما در ذهن خود داشته اید!

شما باید یک سرور آگهی را انتخاب کنید. این کار باعث می شود کارها به طور مثر ادامه پیدا کنند. با این حال ، توصیه ما این است که یکی را انتخاب کنید که پر کردن موجودی آگهی شما را آسان کند. اگر به اندازه کافی تبلیغات مستقیم نمی فروشید ، هوای مرده (یا معادل تبلیغات دیجیتال) نمی خواهید.

هنگامی که مکان تبلیغات باز است ، می توانید این موجودی فروخته نشده را با تبلیغات AdSense یا AdX پر کنید. به یاد داشته باشید ، فروش مستقیم به این معنی نیست که شما برای همیشه از شبکه های تبلیغاتی قسم می خورید. تقریباً برای همه سایت ها ، شبکه های تبلیغاتی همچنان به عنوان یکی از م importantلفه های مهم درآمد تبلیغات دریافتی آنها ادامه خواهند یافت.

7. با یک طراحی مدرن همراه باشید

خوب ، انصافاً ما گاهی اوقات شاهد سایت های پر فروش هستیم که از سال 1992 تاکنون هیچ تغییری در طراحی نداشته اند. اگر چیزی گواهی بر قدرت محتوای عالی باشد ، اینها هستند.

در Pangeo ، ما در مورد کارایی و آزمایش هستیم. بنابراین اتکا به محتوای عالی برای جبران مشکلات مربوط به طراحی و تجربه کاربر ، یک استراتژی قابل قبول نیست. اوه اوه ما را مجبور نکنید که به آنجا بیاییم …

مردم لازم نیست که طراح باشند تا بدانند طراحی مدرن چیست. تمام کاری که آنها باید انجام دهند این است که یک یا دو بار در روز به وب مراجعه کنند. با تغییر وب ، ادراک آنها نیز تغییر می کند. آنها می دانند که مدرن چه شکلی است. و آنها می دانند که قرار ملاقات نیز به چه شکل است. شما باید در سمت راست آن معادله قرار بگیرید.

اطمینان از داشتن یک طراحی مدرن اطمینان از ارسال سیگنال اعتماد فوری را تضمین می کند. این می گوید که سایت شما حرفه ای است. اما به یاد داشته باشید که آنها در حال ارزیابی محل تبلیغات نیز هستند . اگر سایتی عالی در جستجوی تبلیغات باکیفیت و آگهی های تبلیغاتی با کیفیت داشته باشید ، برنده کسب و کار آنها خواهید شد.

همه چیز را با هم جم کنید و یا فکر می کنند شما غیرحرفه ای هستید یا نگرانی در مورد تورم مواردی مانند کلیک های تصادفی دارند هزینه تبلیغات آنها. طراحی مهم است. آن را مدرن و حرفه ای کنید.

8. Responsive Modern Too است

ما اینجا نیستیم تا امروز یک دوره خرابی در طراحی پاسخگو را به شما ارائه دهیم. اگر قبلاً با آن آشنایی ندارید ، پاسخگو به این معنی است که سایت خود را با اندازه دستگاه مشاهده سازگار می کند.

و اگر وب سایت شما به نوعی در اینترنت باشد ، می دانیم که دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه لوحی ، م componentلفه اصلی بازدیدکننده داشته است.

درست همانطور که بالا می رود ، به هر حال سایت شما باید پاسخگو باشد. شما بازدیدکنندگان خود را دارید که باید درباره آنها فکر کنید. این اولویت شماره یک حتی قبل از شروع فکر کردن در مورد نگرانی های تبلیغات دهنده شماست.

اگر کاربران نتوانند محتوای شما را مصرف کنند و مکان های تبلیغاتی شما را ببینند ، خیلی سریع کاربران را گزاف می کنید و از برداشت های کلی ماهانه خود می کاهید. هیچ کس در تجارت تبلیغاتی توانایی انجام چنین کاری را ندارد. هر برداشتی به نتیجه می رسد .

با پاسخگو گاهی اوقات به عنوان یک استراتژی با ظرافت رفتار می شود. این بدان معنی است که چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که سایت خراب است ، بد نیست . اما این تنها مرحله اول است.

شما در واقع می توانید طرحی را انجام دهید که تبلیغات کاملاً جدیدی را فقط برای بازدیدکنندگان تلفن همراه شما نمایش دهد – و می توانید مواردی را که فقط برای مشاهده لپ تاپ یا دسک تاپ مناسب است پنهان کنید.

تبلیغ کنندگان قصد دارند با دانستن اینکه قرار است تبلیغات آنها در نمای موبایل سایت شما بسیار خوب باشد ، بسیار مثبت پاسخ دهید.

9. کسب درآمد فراتر از مکانهای تبلیغاتی ساده

زمانی بود که بنرهای تبلیغاتی 60 4 480 در حال برتری بودند (شاید نمی دانم). آنها امروزه به نوعی Atari در دنیای PlayStation 4 هستند.

بنابراین ما تبلیغات تبلیغاتی را بی اعتبار نمی کنیم. آنها هنوز هم درآمدزایی می کنند. با این وجود ، انواع نوآوری های جدیدی در فضای تبلیغات دیجیتال وجود دارد. بنابراین نه تنها ممکن است دریابید که با آنها درآمد بیشتری خواهید داشت ، بلکه برای تبلیغ کنندگان شما نیز بسیار جذاب خواهند بود.

داشتن موارد موجود در صفحه تبلیغات و کیت رسانه شما ، سیگنال قوی دیگری را به تبلیغات شما می فرستد. البته ، آنها همچنین آنها را در سایت شما مشاهده خواهند کرد. با سایت های دیگر در مکان خود سر و کله بزنید ، سایتهایی که این نوع تبلیغات جدید را دارند از یک مزیت برخوردار می شوند. حمایت نامه های خبرنامه

  • مقالات تبلیغات بومی
  • RSS تبلیغات جاسازی شده
  • تبلیغات با پوشش

    دلیلی وجود دارد که شما این تعداد تبلیغات بالای صفحه را مشاهده می کنید. آنها موثر هستند. شما باید به تعادل برسید.

    با طراحی ، قرار است یک پوشش (یا یک پنجره) تجربه کاربر را قطع کند . چیزی که ما می خواهیم از آن جلوگیری کنیم این است که وقفه باعث می شود آنها به سادگی سایت را ترک کنند. ما می خواهیم یک کلیک تبلیغ کنیم ، یا یک اخراج که منجر به ادامه بازدید از سایت شما شود.

    با این حال ، کارآیی این نوع تبلیغ آنها را برای تبلیغ کنندگان جذاب می کند . اگر به آنها اینقدر قدرت قطع وب سایت خود را می دهید ، مطمئن شوید که نرخ حق بیمه برای چنین جایگاهی منعکس کننده آن است.

    Hellobar Sponsorships

    تنظیم آسان آن قطعاً جذابیت آن را افزایش می دهد. می توانید یک تبلیغ یا پیام افقی را در بالا یا پایین سایت باز کنید.

    اکنون ، معمولاً ممکن است بخواهید از این برای ساختن لیست ایمیل خود استفاده کنید. با این حال ، این املاک عالی برای تبلیغات مستقیم است که به دنبال موجودی حق بیمه است. این نوع قرارگیری در یک سایت هدفمند بسیار ارزشمند است.

    آن را به عنوان سیر تحول آگهی تابلوی امتیازات تصور کنید که معمولاً بالاتر از محتوا و زیر نوار nav استفاده شده است. با یک Hello Bar ، گزینه های بهینه سازی و پیگیری بهتری نسبت به تابلوی امتیازات مبتنی بر تصویر در اختیار شما قرار می گیرد.

    تبلیغات ویدیویی قبل از رول

    اگر در سایت خود ویدیو اجرا کنید ، یک تبلیغ ویدیوی قبل از پخش به راحتی تبلیغی که قبل از شروع محتوای ویدئو پخش می شود. بسته به طول و کیفیت آگهی ، می تواند برای تبلیغ دهندگان بسیار موثر باشد.

    مطمئناً ، با یک استراتژی ویدیویی به تبلیغ کنندگان نیز دسترسی خواهید داشت. شما به طور کلی شاهد تبلیغات در مقیاس بزرگتر در حال جستجو برای فیلم خواهید بود.

    حمایت های مالی رسانه های اجتماعی

    کاربران اینستاگرام به این دلیل مشهور شده اند و کاربران Snapchat به سرعت این روند را انتخاب می کنند ، دی جی خالد به کمال در Snapchat. بنابراین قبل از اینکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شروع به خاموش کردن این نوع تعامل مستقیم کنند ، این فرصت را از دست ندهید.

    اگر در هر یک از این کانال ها (توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت و غیره) طرفداران قابل توجهی دارید ، سپس می توانید حمایت مالی بفروشید.

    توییت های تبلیغاتی در توییتر محبوب هستند. به یاد داشته باشید ، تبلیغ کنندگان بزرگ همیشه به دنبال کانال های جدید برای به دست آوردن امتیاز هستند. هنگام شروع کانال های رسانه های اجتماعی شما ممکن است فالوور کافی نداشته باشند. بنابراین ، همانطور که دی جی خالد می گوید ، "کلید" متعهد بودن و ساختن آنها با گذشت زمان است. وقتی به جرم بحرانی رسیدند ، آنها را به عنوان یکی دیگر از آگهی های برتر برای تبلیغات مستقیم خود در نظر بگیرید.

    Newsletter Sponsorships

    علی رغم اینکه مورد علاقه شما قرار نگرفت ، بسته به این که از کجا بپرسید ، در مکان هایی مانند سیلیکون ولی ، ایمیل به جایی نمی رود در کوتاه مدت هنوز استفاده می شود مردم هنوز ایمیل خود را بررسی می کنند و مشاغل همچنان با موفقیت از آن برای ارتباطات و بازاریابی استفاده می کنند.

    اگر ایمیل یا لیست خبرنامه دارید ، تبلیغ کنندگان علاقه مند به پخش ایمیل های پشتیبانی شده به کاربران شما هستند. یا می توانید تبلیغات کاملی از ایمیل را که به تبلیغ دهنده اختصاص داده شده است ارائه دهید ، یا به سادگی در کپی خبرنامه رایانامه خود به آنها تبلیغ دهید.

    مقالات تبلیغات بومی

    تبلیغات بومی به طرز چشمگیری انجام شده است. این نوعی تبلیغات ضروری است که به عنوان محتوا با سایت ادغام می شود. البته ، از نظر اخلاقی (و شاید از نظر قانونی در بعضی از جاها) ، باید فاش شود که از محتوای حمایت شده پشتیبانی می شود. این به نوعی ایده پشت آن است. آنها به کاربرانی فروخته می شوند که تا حدودی کمتر از فروش آنها آگاه هستند. هنگامی که این نوع محتوا را ارائه می دهید ، حتماً بزرگترین حق بیمه خود را شارژ کنید.

    RSS تبلیغات جاسازی شده

    اینترنت وسواس زیادی دارد که ما را متقاعد کند که هر فناوری از بین رفته یا در حال مرگ است. یک ناشر یا تبلیغ کننده هوشمند ممکن است بپرسد:

    " خوب پس چقدر مرده است؟ ".

    به طور خاص ، کاهش زیاد استفاده از یک فناوری خاص به معنای باقی ماندن پایگاه کاربر نیست ارزشمند نیست آنها هنوز کانالهای ارزنده ای هستند.

    RSS یکی از این فناوری ها است که رو به زوال است. به عنوان چندین جریان ترافیک فکر کنید. از دیدگاه تبلیغ کننده ، آنها تبلیغات را در هر کجا و در هر کجا که بتوانند به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند اجرا می کنند – و نتایج مثبتی می گیرند.

    بنابراین اگر یک خوراک RSS دارید که هنوز هم مخاطبان قابل توجهی دارد ، این مکان دیگری است که می توانید ارائه دهید قرار دادن آگهی فقط کافیست یک ویژگی را به پایین هر خوراک RSS که توسط کاربران شما کشیده شده اضافه کنید.

    همه آنچه گفته شد ، همچنین باید از موجودی تبلیغات شما تقاضای موجودی شود. بنابراین اگر تبلیغ کنندگان شما 300 × 250 اسلات تبلیغاتی می خواهند ، به هر حال حتماً آن را در اختیار آنها قرار می دهند … آنها

    10. موجودی خالی را با "اینجا تبلیغ کنید" پر کنید

    اکنون قبل از اینکه این پیشنهاد را به عنوان دستور بگیرید ، به یاد داشته باشید که Adngin یک تیم آزمایش مستمر است. بنابراین این پیشنهاد این است که این مورد را امتحان کنید. آنچه ما به دنبال آن هستیم تأثیر آن در جذب آگهی دهندگان جدید است.

    البته گزینه دیگر این است که موجودی تبلیغات خالی خود را با تبلیغات AdSense یا AdX و غیره پر کنید. ما این را زودتر پیشنهاد کردیم. با یک سرور تبلیغ خوب ، برای هر دو امکان پذیر است. و این یک آزمایش عالی را به وجود می آورد.

    شما خیلی بهتر از گفتن "در اینجا تبلیغ کنید" عمل نمی کنید. وقتی بازدیدکنندگان وب را پیدا می کنید که اتفاقاً تبلیغاتی هم هستند ، سایت شما را بررسی می کنند ، این می تواند توجه آنها را به خود جلب کند. اگر آنها قبلاً شما را برای قرار دادن آگهی بررسی نکرده اند ، ممکن است باعث شود آنها این کار را انجام دهند. شما به راحتی تبلیغات را در صفحه تبلیغات خود قرار داده و از آنجا می گیرید. آن را امتحان کنید!

    11. تجربه کاربر مثبت

    ما احساس می کنیم که باید این مسئله را مطرح کنیم. اما شما باید از طریق همه پیشنهادات و استراتژی های ما متوجه یک موضوع فراگیر شده باشید.

    شما باید به تبلیغ کنندگان احتمالی خود این پیام را بدهید که حرفه ای هستید. آنها می خواهند بدانند که کاربران شما تجربه خوبی دارند. و آنها نیز باید تجربه خوبی داشته باشند. این مربوط به برداشت هایی است که می کنید.

    اگر تمام استراتژی هایی را که در مورد آنها بحث کردیم پوشش دهید ، در وضعیت خوبی خواهید بود. اما ما می خواهیم دایره کامل شما را به همان جایی که شروع کردیم برگردانیم.

    آیا به یاد دارید که وقتی کلمه را [دوبار] را دو بار در یک جمله فروختیم؟

    بله ، بالای این ورودی وبلاگ. وقتی در مسیر جذب تبلیغ کنندگان مستقیم قرار می گیرید ، نقشی در فروش ندارید. شما باید مطمئن باشید که شما یا اعضای تیمتان درگیر چالش های این نقش هستید.

    اگر فروش در اولویت قرار نگیرد ، نمی توانید یک استراتژی فروش موفق برای تبلیغات مستقیم ایجاد کنید. وارد آن طرز فکر شوید. شما باید مانند یک حرفه ای به تبلیغ دهنده ها نزدیک شوید. و نمی توانید وقتی آنها به شما پاسخ می دهند آنها را حلق آویز کنید. آنها افراد برجسته مدل کسب و کار شما هستند. با راه اندازی سایت خود همه کارها را درست انجام ندهید و توپ را به فروش برسانید.

    اگر به مشاغلی می روید و تجربه خوبی ندارید ، بعد چه اتفاقی می افتد؟ درست.

    شما در حال رقابت برای بودجه های تبلیغاتی هستید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کمی بر روی تجربه ای که برای حال و آینده خود ایجاد می کنید تمرکز کرده اید. تبلیغ کنندگان.

    اگر به روش های مختلفی برای افزایش درآمد آگهی خود فکر کرده اید ، مستقیم رفتن یکی از این موارد است. همانطور که نشان دادیم ، برای همه مناسب نیست. برای اینکه بتوانید کار کنید ، باید ترافیک قابل توجهی داشته باشید.

    با پرداخت مستقیم حق بیمه وجود دارد که می توانید قفل آن را باز کنید. ما برای دستیابی به این مسیر نقشه راه خوبی را به شما ارائه داده ایم. در حالی که ما آن را به روشی ساده توصیف می کنیم ، اما نمی خواهیم شما را کمتر آماده کنیم.

    انتقال به یک مدل فروش مستقیم آگهی کاری مهم است. هنگامی که آن را دنبال می کنید می خواهید زمان درست را بدست آورید.

    فروش مستقیم فقط در صورتی کار می کند که بتوانید آن را به طور موثر انجام دهید. هنگام بالا رفتن ، کمی به خود انعطاف دهید. اما در دراز مدت باید بیش از آنچه می توانستید انجام دهید تنها با تکیه بر یکی از شبکه های تبلیغاتی بزرگ.

    هر اتفاقی بیفتد ، چون سایت شما در بازدیدکننده داشته است ، در نهایت مستقیم شدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. 30٪ + اشتراک درآمد آگهی در شبکه های تبلیغاتی شما با رشد بازدید شما بسیار قابل توجه است. فقط به یاد داشته باشید ، اگر کسی س asksال کند ، شما آن را از ما نشنیده اید.

     شروع به آزمایش رایگان pangeo