مطمئناً یک جذابیت قدرتمند برای ایجاد ترافیک به وب سایت شما وجود دارد و داشتن یک شبکه تبلیغاتی ، تمام کارها را برای شما انجام می دهد. اما این فراتر از فریب است. می توان مزایای قابل توجهی برای فروش موجودی آگهی شما به طور مستقیم به تبلیغ کنندگان ارائه داد.

چرا می خواهید در مورد فروش جایگاه های تبلیغاتی مستقیم به تبلیغ کنندگان فکر کنید؟

اجازه دهید چیزی مستقیم در اینجا بیابیم. اگر در شبکه های تبلیغاتی بزرگ به هر یک از دوستان ما بگویید که ما این را گفتیم ، را انکار می کنیم ، انکار می کنیم ، انکار می کنیم. اما … کتاب مقدس انتشارات آنلاین در حال رسیدن به یک حجم ترافیکی است که شما را قادر می سازد در تبلیغ کنندگان مستقیم عضو شوید و پول دریافت کنید.

برای انجام ریاضیات نیازی به محاسبات پیشرفته نداریم. اگر مستقیماً تبلیغ کننده جذب می کنید ، 100٪ از درآمد تبلیغ را حفظ می کنید. اما ما باید این بیانیه را روشن کنیم:

اگر با موفقیت و را به طور مؤثر استخدام کننده تبلیغات مستقیم کنید ، شما 100٪ از درآمد حاصل از تبلیغات را به دست می آورید.

به همین دلیل حجم ترافیک و مقیاس بسیار مهم است. هرچه میزان ترافیک شما کمتر باشد ، چالش جذب مستقیم درآمد تبلیغاتی که بیشتر از درآمد یک شبکه تبلیغاتی باشد بیشتر است.

پس از همه ، این چیزی است که شبکه های تبلیغاتی در آن قرار دارند. آنها مقیاس و راندمان فروش و قرار دادن تبلیغات را دارند. اگر اینگونه نبود ، شبکه های تبلیغاتی وجود نخواهد داشت.

مزیت های اصلی تبلیغ مستقیم مستقیم چیست؟

  • 100٪ سهم درآمد
  • نرخ تبلیغات حق بیمه

نادیده گرفتن هزینه های عملیاتی شما ، حاشیه فروش مستقیم تبلیغ شما 100٪ است. این بدان معناست که هیچ 30٪ + به Google یا سایر بازیکنان بزرگ لازم برای بازگشت به سیستم نیست. با این حال ، برای موفقیت در تبلیغ کنندگان مستقیم ، فروش تبلیغات شما در درجه اول مورد هدف قرار خواهد گرفت.

تبلیغ کنندگان به دلیل خاص بودن بخش مخاطبان شما به شما می آیند . اگر مخاطبی دارید که با محصولات یا خدمات آنها مطابقت دارد ، آنها حق بیمه را پرداخت می کنند تا مستقیماً به سایت شما دسترسی داشته باشند .

به خاطر بیاورید ، در یک شبکه تبلیغاتی بزرگ ، تار می شوید. در ارتباط با سایر تبلیغ کنندگان با کیفیت متفاوت است. هنگامی که سایت های با کیفیت پایین جزئی از این ترکیب هستند ، احتمالاً یک اثر برجسته در قیمت پیشنهادی CPC وجود دارد.

تبلیغ کنندگان در نهایت می خواهند فقط برای نتایج بپردازند. هر زمان که آنها بتوانند به مخاطب کاملاً مطلوبی دسترسی پیدا کنند ، از کشیدن ترافیک عمومی مبتنی بر کلمات کلیدی بسیار برتر است. هنگامی که آنها نتایج خود را ارزیابی می کنند ، این قاعده کوچک دوباره و دوباره تأیید می شود.

نتایج احتمالی فروش تبلیغات مستقیم به تبلیغ کنندگان چیست؟

بارزترین این مشکل است. شبکه های تبلیغاتی همه چیز را آسان به نظر می رسند. شما قطعه کد را رها می کنید و ترافیک خود را به درآمد تبدیل می کنید . اما فروش تبلیغات مستقیم به تبلیغ کنندگان نیاز به فروش دارد. افزونگی در این جمله آخر قابل استفاده است.

این در مورد فروش است.

شبکه هایی مانند Google AdSense بسیار "ضریب پر" را تضمین می کنند. مکانهای تبلیغاتی پر از تبلیغات خواهند شد و برای هر کلیک بر روی آن تبلیغات (تقریباً) پرداخت می شوید.

بدون تبلیغات = بدون شارول

در ازای خدمات خود ، Google تعداد کوتاهی از درآمد شما اگر می خواهید آنها را از منبع درآمد خود جدا کنید ، Google نمی خواهد سر اسب را در رختخواب شما قرار دهد اما آنها از حمایت از نرخ پر کردن آنها جلوگیری می کنند .

این مسئولیت زیادی را برای شما ایجاد می کند. وظایف: شناسایی آگهی دهنده ها ، دستیابی به تجارت ، فروش ، ارائه پشتیبانی و حل و فصل اختلافات. این همه به زمان ، تعهد و مهارت احتیاج دارد.

اگر هنوز هم می توانید تعدادی از تبلیغ کنندگان ، حتی افراد بزرگ را نیز کسب کنید ، اساساً مورد رحمت آنها قرار گرفته و ثبات درآمدهای تبلیغاتی خود را تا حدودی در معرض خطر قرار می دهید. .

اگر تبلیغ کنندگان سال کم داشته باشند ، می توانند بخش هایی از بودجه خود را کاهش دهند یا مجدداً توزیع کنند. بنابراین نمی خواهید وقتی درآمد تبلیغی شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد بدون برنامه پشتیبان باقی بمانید.

به همین دلیل شما هرگز به طور کامل از شبکه های آگهی جدا نمی شوید بلکه همیشه آنها را به عنوان پشتیبان رها می کنید.

نحوه راه اندازی وب سایت خود برای تبلیغات مستقیم

حالا که شما آماده خیابان هستید ، بیایید تاکتیکی کنید. همانطور که گفتیم ، اگر نمی توانید تبلیغات را بفروشید یا این کار را بطور ناکارآمد انجام دهید ، تمام پاداش های مالی احتمالی مورد نظر خود را پاک می کنید.

اکنون تمرکز ما است. ما می خواهیم استراتژی هایی را برای شما فراهم کنیم تا در جذب آگهی دهنده موفق باشید. این ایده ها شانس شما را برای از بین بردن آن به حداکثر می رسانند.

بیشتر استراتژی ها در حوزه داده های قیمت گذاری ، فروش مواد و ابزارها و ساختن املاک جذاب جذاب تر است.

1. از یک صفحه تبلیغاتی اختصاصی استفاده کنید

اگر ترافیکی برای شروع تبلیغات مستقیم شروع می کنید ، تبلیغ کننده بالقوه ای دارید که از سایت خود بازدید می کنند. هزاران تبلیغ کننده عمده در وب سایت های تبلیغاتی برای تبلیغات در طاقچه ها اظهارنظرهایی را انجام داده اند.

بنابراین آنها را وارد کنید تصور کنید که آیا تبلیغات مستقیم گزینه ای نیست یا خیر؟ شما اقدام به فروش مستقیم خواهید کرد. اما این بدان معنا نیست که باید از اصول بازاریابی دیجیتال غافل شوید.

مطمئن شوید که صفحه تبلیغاتی اختصاصی را تنظیم کرده اید. این باید جزئیات در مورد چگونگی ساختار برنامه تبلیغ شما ، انواع مکان های تبلیغی موجود و آنچه را برای شروع کار باید انجام دهید ارائه می دهد. البته ، وقتی می خواهید اطلاعات خود را انجام دهید ، می توانید از این صفحه به عنوان مرجع استفاده کنید.

2. یک کیت رسانه ای ایجاد کنید

کیت رسانه شما صفحه تبلیغات شما را تکمیل می کند. در حالی که شما الزاماً قصد افزایش روابط عمومی خود را ندارید ، کیت رسانه هنوز برای تبلیغ کنندگان بالقوه بسیار مفید است.

عناصر اصلی که می خواهید تأکید کنید جزئیات محتوای سایت شما است و با تفکیک کاربران آن و حجم ترافیک شما اینها مواردی هستند که برای تبلیغ کنندگان شما مهم هستند . آنها باید از شما اطمینان کنند که سایت شما منجر به ایجاد هدف خواهد شد.

آنها می خواهند بدانند که شما در مورد چه چیزی هستید ، کاربران شما چه کسانی هستند و تخمین می زنند که آیا و چقدر ترافیک با کیفیتی برای آنها هدایت خواهید شد.

هرچه ویژگی بیشتر باشد بهتر می شود. یک کیت رسانه ای نیازی به استفاده بیش از حد ندارد. می توانید با یک PDF واحد از چند صفحه فاصله بگیرید. با این حال ، سعی کنید زیبایی حرفه ای به نظر برسید. الگوی اسناد حرفه ای ، آرم تیز و چیدمان سازمان یافته مهم است.

اولین برداشت قبل از شروع مطالعه حتی این است که آنها یک سایت حرفه ای را کشف کرده اند که فرصت های تبلیغاتی با کیفیتی را ارائه می دهد. کیت رسانه شما باید مانند لباس مناسب ایتالیایی باشد ، نه مجموعه ای از عرق های رنگی.

شما باید کمی بهتر از یک دستمال آغشته به قهوه عمل کنید. شاید برای برنامه تجاری شما کار کرده باشد ، اما آن را برای مجموعه رسانه ها قطع نکرده است:

3. اطلاعات خود را درباره مخاطبان خود دریافت کنید

اگر واقعاً می خواهید جعبه رسانه خود را ناخن بزنید ، برای اطلاعات دموگرافیک کاربر بیشتر هدف بگیرید: [

انسان ، 20 تا 65 ساله ، با نوعی اتصال به اینترنت و دوست دارد از خرید وسایل استفاده کنید

به یاد داشته باشید ، این سایت های طاقچه هستند که بودجه تبلیغ کنندگان شما را باز می کنند . ما در بخش بعدی درباره قیمت گذاری می خواهیم این مورد را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر ، من می خواهم توجه شما را به Quantcast جلب کنم.

اگر Quantcast را اجرا کنید ، می توانید داده های گسترده ای را برای کمک به شکسته شدن بخش های جمعیتی بازدید کنندگان خود جمع آوری کنید.

به دنبال تبلیغ کنندگان شرکتی بزرگ باشید. توجه بنگاههای تبلیغاتی ، این امر ضروری است. از این رو اینترنت است. آنها می خواهند صفحه گسترده ای از سایت های طاقچه را در نظر بگیرند.

باز کردن کیف های خود ، بدون هیچ لرزه ای لازم ، برای آنها آسان باشد. اگر می خواهند بدانند که مخاطبان شما با مخاطب مورد نظر خود مطابقت دارند ، اطمینان حاصل کنید که داده ها در دسترس هستند .

Quantcast یک سرویس رایگان است ، بنابراین بهانه های صفر در اینجا است. داده ها را بگیرید و آن را در کیت رسانه خود قرار دهید.

4. مطمئن شوید که قیمت مناسب است

در اکثر اوقات ، کیت رسانه شما نرخ تبلیغات شما را مشخص می کند. این برای انواع مختلف مکانهای تبلیغاتی که ارائه می دهید تقسیم می شود. این همان چیزی است که می تواند شما را در صفحه گسترده تبلیغاتگرهای زرنگ به دنبال سایت های طاقچه های خوب ردیابی کند. درست مثل شما ، آنها در حال خرد شدن شماره ها هستند.

شما فقط قیمت گذاری خود را تعیین نمی کنید. تنها راه اطمینان از فروش آنها برای حق بیمه از طریق شبکه های تبلیغاتی ، انجام تحقیقات خود است. این تبلیغ کنندگان مبلغی را برای CPC یا CPM خود در شبکه های تبلیغاتی بزرگ پرداخت می کنند؟ کم کاری کردن خود را به هدف مستقیم هدایت می کند .

یکی از ساده ترین روش برای صفر کردن در قیمت پایه ، استفاده از نمایشگر برنامه ریز Google AdWord است. شما می توانید با مخاطب مشابه صفر شوید و سپس از برنامه ریز برای بدست آوردن برآورد CPC و CPM استفاده کنید . اینها قیمتهای معمولی هستند که تبلیغ کنندگان هدف شما باید با AdWords بپردازند.

اکنون این یک روش عالی و کمترین میوه حلق آویز برای قیمت گذاری است. با این حال ، شما همچنین می توانید دست های خود را کثیف کرده و برای تحقیقات عمیق تر حفاری کنید. سایتهایی مانند SalesCrowd در مورد سوله های خاص ، تبلیغ کنندگان و داده های عملکرد و قیمت گذاری بحث های فعالی دارند.

اگر تبلیغات شما به راحتی به فروش می رسد ، شاید از توجه به قسمت حق بیمه غافل شوید. از ترافیک طاقچه هدفمندی که برای تبلیغ کنندگان خود ارائه می دهید ، کم نگیرید.

5. گرفتن داده های CPM در BuySellAds

BuySellAds محلی است که برخی ناشران موجودی تبلیغاتی خود را به فروش می رسانند. این یک منبع عالی برای فهمیدن چگونگی قیمت گذاری دیگران در طاقچه شما برای CPM است.

جستجوی سایتهای دیگر در داخل یا خیلی نزدیک با طاقچه شما. و به نرخ CPM توجه داشته باشید . اینها رقبای شما خواهند بود. سایت های آنها را بررسی کنید و آنها را در مقایسه با سایت خود ارزیابی کنید. اگر آنها با شما همخوانی داشته باشند ، سیگنال قیمت گذاری خوبی به شما می دهند.

اگر شما از آنها حرفه ای تر باشید ، شاید آنها فقط قیمت پایه ای را به شما می دهند. سپس می توانید یک حق بیمه اضافی اضافه کنید.

6. سرور تبلیغ خود را انتخاب کنید

بله ، این قسمت از نوع مهمی است. وقتی تبلیغات خود را می فروشید ، فتوشاپ نمی کنید و آنها را یک به یک بارگذاری می کنید. حداقل ما مطمئناً امیدواریم که آنچه شما در ذهن داشتید نیست!

شما باید به نیاز دارید تا یک سرور تبلیغ را انتخاب کنید. این امر باعث می شود کارها به صورت کارآمد ادامه یابد. با این حال ، توصیه ما این است که شما یکی را انتخاب کنید که باعث می شود بتوانید موجودی آگهی خود را دوباره پر کنید. اگر به اندازه کافی تبلیغات مستقیم نمی فروشید ، نمی خواهید هوای مرده (یا معادل تبلیغ دیجیتال) داشته باشید.

وقتی لکه های تبلیغی باز هستند ، می توانید این موجودی فروخته نشده را با تبلیغات AdSense یا AdX پر کنید. به یاد داشته باشید ، فروش مستقیم به این معنی نیست که شما به خاطر کالاهای خوب در حال فحش دادن شبکه های تبلیغاتی هستید. تقریباً برای همه سایت ها ، شبکه های آگهی همچنان جزء مهمی از درآمد آگهی دریافتی آنها خواهد بود.

7. با یک طراحی مدرن بروید

خوب ، با انصاف گاه و بیگاه ما سایتهای قاچاق بالایی را مشاهده می کنیم که از سال 1992 تاکنون هیچ گونه تجدید نظر در طراحی نداشته اند. اگر چیزی از قدرت محتوای عالی برخوردار باشد ، آنها هستند.

اما ، در پانگو ، ما در مورد کارآیی و آزمایش هستیم. بنابراین تکیه بر محتوای عالی برای جبران مسائل با طراحی و تجربه کاربر یک استراتژی قابل قبول نیست. اوه اوه ما را به آنجا نرسانید …

مردم لازم نیست که طراح باشند تا بدانند طراحی مدرن چیست. تنها کاری که باید انجام دهند این است که روزی یک یا دو بار به وب مراجعه کنید. با تغییر وب ، درک آنها نیز اتفاق می افتد. آنها می دانند که مدرن چگونه به نظر می رسد. و آنها می دانند که به نظر می رسد مانند تاریخ نیز به نظر می رسد. شما باید در سمت راست آن معادله قرار بگیرید.

اطمینان از داشتن یک طراحی مدرن ، اطمینان حاصل می کند که شما یک سیگنال اعتماد فوری ارسال می کنید. می گوید سایت شما حرفه ای است. اما به یاد داشته باشید که آنها مکانهای تبلیغی را نیز ارزیابی می کنند . اگر یک سایت عالی به دنبال املاک و مستغلات با کیفیت برای تبلیغات دارید ، می خواهید کسب و کار آنها را برنده شوید.

همه چیز را با هم جمع کنید و آنها یا فکر می کنند شما غیر حرفه ای هستید یا نگرانی در مورد چگونگی افزایش موارد مانند کلیک های تصادفی دارید. هزینه تبلیغات آنها طراحی اهمیت دارد. آن را مدرن و حرفه ای کنید.

8. پاسخگو مدرن بیش از حد است

ما امروز در اینجا نیستیم که یک دوره خرابکاری را برای طراحی پاسخگو به شما ارائه دهیم. اگر قبلاً با آن آشنایی ندارید ، پاسخگو به این معنی است که سایت خود را با اندازه دستگاه مشاهده سازگار می کند.

و اگر وب سایت شما به نوعی در اینترنت باشد ، ما می دانیم که دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها یکی از اجزای اصلی ترافیک ورودی شما هستند.

درست به عنوان بالا ، سایت شما به هر حال باید پاسخگو باشد. شما باید بازدید کنندگان خود را در مورد فکر می کنم. این اولویت شماره یک است حتی قبل از شروع فکر کردن در مورد نگرانی های تبلیغ کننده خود.

اگر کاربران قادر به مصرف محتوای شما نیستند و نقاط تبلیغی خود را نمی بینند ، شما کاربران را خیلی سریع گزاف گویی خواهید کرد و از برداشت کلی ماهانه شما کاسته می شود. هیچ کس در تجارت تبلیغاتی قادر به انجام چنین کاری نیست. هر تصور به خط پایین کمک می کند.

پاسخگو گاهی به عنوان یک استراتژی مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معنی است که چگونه می توانیم مطمئن شویم که سایت خراب می شود ، بد نیست بد نیست. اما این تنها مرحله اول است.

در واقع می توانید طرحی را انجام دهید که مکانهای تبلیغاتی کاملاً جدید را فقط برای بازدید کنندگان تلفن همراه خود نمایش دهد – و می توانید مواردی را که فقط برای مشاهده لپ تاپ یا دسک تاپ مناسب است ، مخفی کنید.

تبلیغ کنندگان قصد دارند. پاسخ بسیار مثبت به دانستن اینکه مکان تبلیغات آنها از نظر تلفن همراه سایت شما بسیار عالی به نظر می رسد.

9. کسب درآمد فراتر از مکانهای تبلیغاتی ساده

زمانی بود که آگهی های تبلیغاتی 480 6080 لبه داشتند (شاید این را نمی دانم). آنها این روزها به نوعی از آتاری ها در دنیای پلی استیشن 4 هستند.

بنابراین ما در مورد تبلیغات تبلیغاتی بی اعتبار نیستیم. آنها هنوز درآمد کسب می کنند. با این حال ، انواع خلاقیت جدید در فضای تبلیغاتی دیجیتال وجود دارد. بنابراین نه تنها می توانید کشف کنید که با آنها درآمد بیشتری کسب خواهید کرد ، بلکه برای تبلیغ کنندگان شما نیز بسیار جذاب خواهند بود.

داشتن مواردی که در صفحه تبلیغاتی شما قرار دارد و درون مجموعه رسانه شماست ، سیگنال قوی دیگری را برای تبلیغ کنندگان شما ارسال می کند. البته ، آنها همچنین آنها را در سایت شما مشاهده می کنند. سر به سر با سایر سایت های موجود در طاقچه خود ، سایتهایی که این نوع تبلیغات جدید را دارند ، مزیت خود را خواهند داشت.

  • تبلیغات همپوشانی
  • حمایت مالی Hellobar
  • تبلیغات ویدیویی قبل از رول
  • حامی رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات خبرنامه
  • مقالات تبلیغاتی بومی
  • RSS تبلیغات جاسازی شده

تبلیغات پوششی

دلیلی وجود دارد که می بینید بسیاری از تبلیغات روی هم قرار دارند. آنها مؤثر هستند. شما باید به تعادل برسید.

با طراحی ، یک پوشش (یا پنجره) قرار است تجربه کاربر را قطع کند . چیزی که می خواهیم از آن جلوگیری کنیم این است که ایجاد اختلال در ترک آنها به سادگی سایت. ما می خواهیم یک کلیک تبلیغ یا اخراج کنیم که باعث شود آنها بتوانند به سایت شما مراجعه کنند.

با این وجود ، اثربخشی این نوع آگهی باعث می شود تا آنها برای تبلیغ کنندگان جذاب باشند . اگر شما به آنها قدرت مزاحم زیادی را در سایت خود می دهید ، اطمینان حاصل کنید که نرخ حق بیمه ای که برای چنین جایگذاری شارژ می شود ، آن را بازتاب می دهد. می توانید یک تبلیغ یا پیام افقی را در بالا یا پایین سایت باز کنید.

اکنون ، به طور معمول ممکن است بخواهید از این طریق برای ساخت لیست ایمیل خود استفاده کنید. با این حال ، این همچنین [تبلیغاتی] واقعی برای [تبلیغ] مستقیم تبلیغاتی است که به دنبال موجودی حق بیمه هستند . این نوع قرارگیری در یک سایت هدف قرار دادن طاقچه بسیار با ارزش است.

فکر کنید آن را به عنوان سیر تحول تبلیغاتی در صفحه اصلی است که بسیار بالاتر از مطالب و زیر نوار nav استفاده می شود. با یک نوار سلام ، شما گزینه های بهینه سازی بیشتری را در اختیار دارید و ردیابی مبتنی بر تصویر را بهتر ردیابی می کنید.

تبلیغات ویدیویی قبل از رول

اگر ویدیو را در سایت خود اجرا می کنید ، یک تبلیغ ویدیویی قبل از رول به سادگی تبلیغی که قبل از شروع محتوای ویدیو اجرا شود. بسته به طول و کیفیت تبلیغات ، می تواند برای تبلیغ کنندگان بسیار مؤثر باشد.

البته ، شما با یک استراتژی ویدیویی به تبلیغ کنندگان نیز خواهید رسید. شما معمولاً شاهد افزایش غلظت تبلیغاتی در مقیاس بزرگتر هستید.

حامیان رسانه های اجتماعی

کاربران اینستاگرام برای این یکی بدنام شده اند و کاربران Snapchat به سرعت در حال انتخاب این روند هستند ، DJ Khaled این را کنار می کشد. به کمال در Snapchat. بنابراین قبل از اینکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خاموش کردن این نوع تعامل مستقیم را شروع کنند ، فرصت را از دست ندهید.

اگر در هر یک از این کانال ها (توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت و غیره) موارد قابل توجهی دارید. سپس می توانید حامیان مالی را بفروشید.

توییتهای پشتیبانی شده در توییتر محبوب هستند. به یاد داشته باشید ، تبلیغ کنندگان بزرگ همیشه به دنبال کانال های جدید برای رسیدن به نتیجه هستند. با شروع کانال های رسانه های اجتماعی ممکن است دنبال کننده های کافی نداشته باشید. بنابراین ، همانطور که دی جی خالد می گوید ، "کلید" متعهد ماندن و ساختن آنها در طول زمان است. وقتی به انبوه بحرانی رسیدند ، آنها را به عنوان یکی دیگر از تبلیغات برتر با تبلیغ مستقیم خود در نظر بگیرید.

حمایت از خبرنامه

علیرغم اینکه طرفداری ندارد ، بسته به اینکه از چه کسی سؤال می کنید ، بستگی به این دارد که در جاهایی مانند دره سیلیکون ، ایمیل به جایی نمی رسد در کوتاه مدت هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد مردم هنوز ایمیل خود را بررسی می کنند ، و مشاغل هنوز هم با موفقیت از آن برای ارتباطات و بازاریابی استفاده می کنند.

اگر یک ایمیل یا لیست خبرنامه دارید ، تبلیغ کنندگان علاقه مند به پخش ایمیل های حامی مالی برای کاربران شما هستند. شما می توانید یک تبلیغ الکترونیکی کامل به تبلیغ کننده ارائه دهید ، یا به سادگی یک تبلیغ را در کپی خبرنامه ایمیل معمول خود به آنها بدهید.

مقالات تبلیغاتی بومی

تبلیغات بومی به شکلی بزرگ شروع شده است. این یک فرم تبلیغاتی ضروری است که به عنوان محتوا با سایت ادغام می شود. البته از نظر اخلاقی (و شاید در بعضی موارد قانونی باشد) باید فاش شود که از محتوای حمایت شده استفاده می شود.

اما ، حتی در صورت افشای ، بازدید کنندگان غالباً آن را به همان روشی می خوانند که محتوای ارگانیک دیگر شما را می خوانند. این نوعی ایده در پشت آن است. آنها به کاربرانی فروخته می شوند که اندکی کمتر می دانند که به آنها فروخته می شوند. وقتی این نوع محتوا را ارائه می دهید ، حتما بزرگترین حق بیمه خود را شارژ کنید.

RSS تبلیغات جاسازی شده

اینترنت وسواس وسواس دارد که ما را متقاعد کند که هر فناوری در حال مرگ است یا می میرد. ممکن است یک ناشر یا تبلیغ کننده هوشمند بپرسد:

" خوب ، پس چقدر مرده است؟ ".

به طور خاص ، قطره های زیاد در استفاده از یک فناوری خاص به معنای باقی مانده کاربر نیست. ارزشمند است آنها هنوز کانال های ارزشمندی هستند.

RSS یکی از این فناوری ها در حال کاهش است. به این فکر کنید که [ جریان چند ترافیکی . از منظر تبلیغ کننده ، آنها تبلیغات تبلیغاتی را در هر نقطه و هرجایی که بتوانند به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند – اجرا می کنند – و نتایج مثبتی را می گیرند.

بنابراین اگر شما یک فید RSS دارید که هنوز هم مخاطب قابل توجهی دارد ، مکان دیگری است که می توانید ارائه دهید. مکان های تبلیغاتی فقط کافی است یک ویژگی را به قسمت پایین هر فید RSS که توسط کاربران شما کشیده شده است اضافه کنید.

هرچه گفته می شود ، باید از طرف تبلیغ کنندگان نیز تقاضای موجودی موجود باشد. بنابراین اگر تبلیغ کنندگان شما می خواهند 300 × 250 اسلات تبلیغاتی ، آن را به هر حال به آنها بدهید … به هر حال ، آنها می توانند.

10. پرسشنامه خالی را با "تبلیغات در اینجا" پر کنید

حالا قبل از این پیشنهاد را به عنوان دستور بخاطر بسپارید ، به یاد داشته باشید که Adngin یک تیم آزمایش مداوم است. بنابراین این پیشنهاد این است که این مورد را امتحان کنید. آنچه ما به دنبال آن هستیم تأثیر آن در جذب تبلیغات کننده جدید است.

البته گزینه دیگر پر کردن موجودی تبلیغاتی خالی شما با آگهی های AdSense یا AdX و غیره است که ما قبلاً پیشنهاد کردیم. با داشتن یک سرور تبلیغاتی خوب ، برای هر دو امکان پذیر است. و این یک آزمایش عالی را ایجاد می کند.

شما از عمل گفتن "تبلیغات در اینجا" خیلی بهتر عمل نمی کنید. هنگامی که بازدید کننده های وب را پیدا می کنید که تبلیغ می کنند سایت شما را نیز بررسی می کنند ، می تواند توجه آنها را جلب کند. اگر آنها قبلاً شما را برای مکان های تبلیغی بررسی نکرده اند ، ممکن است باعث شود آنها این کار را انجام دهند. شما به سادگی تبلیغ را وارد صفحه تبلیغات خود می کنید و آن را از آنجا می گیرید. آن را امتحان کنید!

11. تجربه مثبت کاربر

ما احساس می کنیم نوعی گوسفند مجبور به تحقق این امر هستیم. اما شما باید از همه پیشنهادات و استراتژی های ما به یک موضوع گسترده توجه کرده باشید.

شما باید این پیام را به تبلیغ کنندگان احتمالی خود ارسال کنید که حرفه ای باشید. آنها می خواهند بدانند که کاربران شما تجربه خوبی دارند. و آنها همچنین باید تجربه خوبی داشته باشند. این در مورد برداشت هایی است که شما می کنید.

اگر تمام استراتژی های مورد بحث ما را پوشش می دهید ، در وضعیت خوبی خواهید بود. اما می خواهیم دایره کامل شما را به جایی که شروع کردیم برگردانیم.

آیا به یاد دارید وقتی کلمه را می فروختیم که را دو بار در یک جمله بفروشید؟ بالای این نوشتار وبلاگ وقتی از مسیر جذب تبلیغات مستقیم استفاده می کنید ، نقش فروش ندارید. شما باید مطمئن باشید که شما یا اعضای تیم خود درگیر چالش های این نقش هستید.

اگر فروش در اولویت قرار نگرفته باشد ، نمی توانید یک استراتژی فروش موفق برای تبلیغات مستقیم ایجاد کنید. وارد این طرز فکر شوید. شما باید مانند یک حرفه ای به تبلیغ کنندگان نزدیک شوید. و نمی توانید وقتی به شما پاسخ می دهند حلق آویز کنید. آنها VIP مدلهای تجاری شما هستند. با راه اندازی سایت خود همه کارها را انجام ندهید و سپس توپ را در فروش رها کنید.

اگر به یک شغل بروید و تجربه خوبی نداشته باشید ، چه اتفاقی می افتد؟ درست. بسیار بعید است که شما به عقب برگردید تا به آنها عکس دیگری بدهید.

شما برای بودجه تبلیغات تبلیغ می کنید ، بنابراین مطمئن شوید که کمی توجه را به تجربه خوبی که برای فعلی و آینده خود خلق می کنید ، قرار دهید.

اگر در مورد راه های مختلف برای افزایش درآمد تبلیغاتی خود فکر کرده اید ، مستقیم رفتن یک امکان است. همانطور که نشان دادیم ، برای همه نیست. برای ایجاد کار ، باید ترافیک قابل توجهی داشته باشید.

حق بیمه وجود دارد که با رفتن مستقیم باز می شوید. ما به شما نقشه راهبردی خوبی داده ایم تا بتوانید در این مسیر پیش بروید. در حالی که ما آن را به روشی ساده توصیف می کنیم ، ما نمی خواهیم شما را کمترین آماده کنیم.

انتقال به یک مدل فروش تبلیغ مستقیم یک اقدام مهم است. شما می خواهید وقتی که آن را دنبال کردید ، زمان بندی را به درستی دریافت کنید.

فروش مستقیم فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوانید آن را به طور کارآمد انجام دهید. به خودتان کمی انعطاف پذیری بدهید. اما بلند مدت شما باید بیش از کاری باشید که می توانستید با تکیه بر یکی از شبکه های تبلیغاتی بزرگ انجام دهید.

هر اتفاقی که می افتد ، به عنوان مقیاس سایت شما در ترافیک ، در نهایت مستقیم رفتن یک ضرورت غیر قابل اجتناب است. 30٪ + اشتراک درآمد آگهی در شبکه های تبلیغی شما با رشد ترافیک شما بسیار مهم می شود. فقط بخاطر داشته باشید ، اگر کسی سؤال کند ، شما آن را از ما نشنیده اید.

 محاکمه رایگان پانگو را آغاز کنید