برای یادگیری چگونگی استفاده از عادت های مصرف کننده برای کسب درآمد بیشتر و افزایش وفاداری به برند ، بخوانید.

حقایق و ارقام
98٪ بازدید کنندگان جدید به سرب یا فروش تبدیل نمی شوند (SmartInsights)
52٪ از بزرگسالان در سال 2018 از کوپن های دیجیتالی استفاده می کند (eMarketer)
49٪ از مصرف کنندگان. با خوشحالی مارک های خود را برای یک کوپن تغییر دهید (GfK)
کوپن و تخفیف های کاربردی خودکار به ابزاری ضروری برای تجارت الکترونیک مدرن تبدیل شده اند.
اهداف خود را با توجه به انواع ارتقاء تنظیم کنید
شما می توانید درآمد خود را به روش های مختلف رشد دهید. انواع مختلف تخفیف به خوبی برای اهداف مختلف کار می کند
- کسب مشتری – 1 ، 2 ، A ، B
- افزایش فروش – 3 ، C ، E
- حفظ مشتری – 2 ، 4 ، 5 ، B
- خلاص شدن از موجودی قدیمی – 1 ، E ، C ، D
انواع تبلیغات
- کوپن های موجود به طور کلی
- کوپن های یکتایی بی نظیر
- تخفیف های اعمال شده خودکار
- برنامه های وفاداری
- کارتهای هدیه [19659023] ویژگی های تبلیغاتی
A. تاریخ انقضا
ب. فقط بخش مشتری (به عنوان مثال فقط برای مشتریان جدید)
C. min / max مقدار سفارش (دلار ، حجم)
D. یک مورد را بخرید
E. بسته بندی محصول
نحوه انتخاب ارزش تخفیف و پیام
محاسبات را ساده کنید
مشتری ها نمی خواهند خیلی سخت درباره خرید خود فکر کنند ، آنها نمی خواهند ریاضی را انجام دهند. آنها فقط با آنچه به نظر می رسد معامله بهتر است پیش خواهند رفت:
- حمل و نقل رایگان به عنوان بیشترین خواسته شناخته می شود زیرا ساده ترین درک
- خرید یکی از آن ها (BOGO) رایگان ممکن است بهتر از نیمه BOGO تلقی شود. -فروش از آنجا که معامله اخیر همیشه پایین تر از دو قیمت را تخفیف می دهد ، مشتریان تمایل دارند کالاهای ارزان قیمت برای جفت شدن BOGO و خنثی کردن کالاها را جستجو کنند.
- برای قیمت های کوچک ، ممکن است درصد تخفیف بر ارزش دلار باشد ، به عنوان مثال. برای قیمت 25 $ ، 40٪> 10 $؛ برای مقادیر بزرگتر ، دلار ممکن است درصد کاهش یابد ، به عنوان مثال برای قیمت 350 $ ، 50 $> 15 $.
رضایت سریع را بدست آورید
خریداران ترجیح می دهند که بلافاصله پاداش داده شود
- حداقل ارزش برای معامله درصدی برای مشتریان محکم 20٪ است.
- 40 [٪1950خریدارانترجیحمیدهندتخفیفبیشترینسبتبهنقاطوفاداریبگیرند
- اگر قبلاً چیز دیگری را خریداری کرده باشند ، مشتریان شما احتمالاً چیزی را خریداری می کنند.
توسل به اهداف
مصرف کنندگان روی اهدافی تمرکز می کنند که مشهود است یا بیشترین اهمیت برای آنها در هر لحظه
- ممکن است 50 کارت هدیه برای یک محصول خاص بهتر از 50 دلار تخفیف تبدیل شود زیرا دارای هدف پیوست می باشد.
- مردم یا برای رسیدن به نتایج مثبت یا برای جلوگیری از نتایج منفی انگیزه دارند. برای افزایش علاقه ، پیام معامله تبلیغاتی خود را با انگیزه مشتریان خود مطابقت دهید.
- به مشتریان بخواهید داوطلبانه کاری کوچک را برای شما انجام دهند تا آنها را بعداً انجام دهند که بعداً برای شما بزرگ انجام دهند
مطالعات تأیید کردند مشکل ما با کسری [19659024] Akshay Rao از دانشگاه مینه سوتا و تیم او آزمایش را انجام دادند و در آنجا از یک خرده فروش آمریکایی خواستند که با ارائه "50٪ رایگان تر" برای یک دوره زمانی ، لوسیون دستی Fruit & Passion – که به طور معمول 13.50 دلار است ، تبلیغ کند. 35٪ تخفیف که معامله کمی بهتر است. خردهفروش هر تبلیغ را هر هفته دیگر به مدت 16 هفته اجرا کرد. فروشگاه قادر به فروش 75 درصدی بیشتر در هنگام معرفی محصول "50٪ رایگان" بود.
مردم هنگامی که احساس خوبی در مورد خود می کنند بیشتر هزینه می کنند.
مصرف کنندگان مایل هستند در صورت تمایل برای هزینه های کالاهای برتر بپردازند. احساس خوب یا اخلاقی نسبت به خود دارند. اگر احساس کنند که کاری اخلاقی انجام داده اند یا کاری که با ارزشهای آنها مطابقت داشته باشد ، مشتریان احساس خوبی نسبت به خود خواهند داشت. این امر می تواند از کمکهای خیرخواهانه گرفته تا خرید محصولات دوستدار محیط زیست باشد که می توانید از طرف آنها پیشنهاد کنید.
{{CTA}}
بیاموزید که چگونه مشتری و مشتری خود را با پلت فرم تبلیغاتی همه در یک Voucherify بهبود بخشید
محاکمه رایگان را شروع کنید
{CT ENDCTA}}
هدف و معاملات خود را امتحان کنید
داشتن توانایی هدفمند کردن و آزمایش کمپین های تبلیغی علیه اهداف بازاریابی ، پیش نیاز استراتژی تبلیغاتی مؤثر است. در اینجا نحوه طراحی کمپین های تخفیف برای حرکت به سمت اهداف تجاری خود آورده شده است.
ماده انگیزه
- پیشنهادهای خاص محصول را انتخاب کنید – مشوق های مختلف برای محصولات ، خانواده های محصولات یا انواع مختلفی
- معاملات خاص مشتری – هدف گذاری تخفیف های مختلف برای تقسیم مشتری توسط مثال. سن ، مکان ، سطح وفاداری ، و غیره
- آستانه ارزش سفارش – مقدار و کمیت حداقل و حداکثر محدوده
نمونه ای از پیشنهاد کوپن هدفمند که بخشی از یک آزمایش تخفیف با تمرکز بر روی فروش است:
فرض: می تواند ما با نیاز به مشتریان مایل به خرید ، درآمد بیشتری کسب می کنیم تا حداقل 150٪ از مقدار متوسط سفارش را برای دریافت تخفیف صرف کنیم؟
کانال تحویل شخصی
را در عصر اتوماسیون بازاریابی ، این فقط مربوط به ایمیل های دسته جمعی و پنجره های بازشو نیست. از روش omni-channel در توزیع انگیزه استفاده کنید تا از تحرک مصرف کنندگان استفاده کنید:
زمان مناسب را انتخاب کنید
از مصنوعی استفاده کنید که حس فوریت را برای جلب توجه مشتریان به وجود آورد
- کوپن های منقضی کوتاه را تنظیم کنید (اضافه کنید شمارنده ها را به صورت واضح بیان کنید)
- شامل تعطیلات ، تعطیلات غیررسمی در موضوع تبلیغات
- در مورد کوپن های بلااستفاده همانند آنچه که شما با چرخ دستی های رها شده انجام دهید یادآوری کنید
- بهترین زمان تحویل تبلیغ برای بخش های خاص را یادآوری کنید
عادات :
- مردم وقتی به «آغاز» چیزی می رسند ، انگیزه بیشتری برای دنبال کردن اهداف دارند. به همین ترتیب برای روزهای تولد ، تعطیلات و هر چیز دیگری که آنها را "یک شروع تازه" تلقی کنند.
- خود کنترل مانند عضله است: اگر مشتریان بیش از حد از آن استفاده کنند ، خسته می شوند و به احتمال زیاد افراط می کنند. خودکنترلی در اوایل روز و درست بعد از غذا قوی ترین است.
ارائه با متن
ترکیب خود را با استفاده از نکاتی از ارائه که بر رفتار مشتری تأثیر می گذارد ، افزایش دهید:
– همیشه قیمت مرجع خود را نشان دهید
- مردم تصمیمات مربوط به خرید را بر اساس میزان ارزش معاملات انجام دهید ، نه فقط بر مبنای ارزش محصولات. قیمت مناسبی را قرار دهید که باعث می شود قیمت واقعی با مقایسه خوب به نظر برسد. فقط به آنها نگویید "این٪ X٪ تخفیف است!"
- حتی اگر محصول در دسترس نباشد ، با قیمت های بالاتر مقایسه کنید. اطمینان حاصل کنید که قیمت مرجع مرتبط باشد ، چه یک قیمت قدیمی ، چه قیمت رقبا ، یا قیمت یک محصول مشابه یا مرتبط
- مردم به کالاهایی جذب می شوند که به وضوح از برخی گزینه های دیگر در مجموعه انتخابی خود بهتر هستند (یک دکوراسیون ") صرف نظر از گزینه های دیگر
– پای خود را در درب
- قرار دهید تا مشتریان به طور داوطلبانه کارهای کوچک را برای شما انجام دهند تا بعداً آنها را بزرگتر انجام دهند. از آنها بخواهید تا نظرات ، ارزشها یا ترجیحات خود (یا با سؤال یا مشاهده) را بیان کنند ، و هنگام خرید آنها را به آنها یادآوری کنید.
- اگر می خواهید مشتریان بیشتری کالای خاصی را انتخاب کنند (از لیست ، مجموعه انتخاب یا هر چیز دیگری که می خوانند) ، آن مورد را اول در صف قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما قبل از اطلاعات منفی ، اطلاعات مثبت را می بینند ، زیرا وزن بیشتری را بر روی هر آنچه که پردازش می کنند ، قرار می دهند.
– کاهش خودکنترلی برای افزایش استعداد خرید
- یک بررسی غیر واجب و مرتبط را بی درنگ برای کاهش قدرت مشتری انجام دهید در حالی که آنها را از خرید دلسرد نکنید
- تبلیغات قاب به گونه ای که خریداران از ترس از دست دادن فرصت در کنار هم با هیجان بودن محصولات شما
- با ارائه آنها با یک جفت محصول و سؤال از آنها که بیشتر دوست دارند ، از مشتریان بخواهید که کالاهای تجاری سختی را کاهش دهند ، از این طریق کنترل خود را کاهش دهند ، از آنها بخواهند
اندازه گیری نتایج از روز اول
قبل از تبلیغ در خارج ، معیارهای ریز دانه ای را آماده کنید تا بتوانید ببینید چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نتیجه نمی دهد:
- درآمد حاصل از فعالیت با یک کمپین
- تعداد کوپن های بازخرید شده
- تغییر ارزش سفارشات ناشی از معاملات نمایش داده شده
- بازدید کنندگان جدید و مشتریان با ترازوی کارتهای هدیه
- انگیزه جذب
- تغییر در طول عمر هدفمند مشتری
میزان موفقیت را در برابر:
- نوع ارتقاء
- ارزش تخفیف اندازه گیری کنید
- بخش مشتری
- کانال بازاریابی
- تاریخ و زمان نامزدی
توجه داشته باشید در حاشیه ها
مشتری ها اخبار کوپن و تبلیغ را با سرعت نور به اشتراک می گذارند. مطمئن شوید که کمپین خود را برای سوء استفاده و کلاهبرداری آماده کرده اید:
- چشم پرنده – داشبوردی را تنظیم کنید که عملکرد کمپین را نشان می دهد ، از جمله اطلاعیه ها
- از نشت کوپن جلوگیری کنید – تعداد بازخریدها را کلاه بگذارید ، از کوپن های یکتایی و منحصر به فرد استفاده کنید
- مراقب بودجه باشید – اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک هدف تبلیغاتی به دست می آید ، کمپین به طور خودکار متوقف می شود
- از معاملات خاص محصول استفاده کنید – همواره در تلاش برای محدود کردن تبلیغات به محصول ، انواع یا خانواده های محصول باشید
- گردش کار تأیید کمپین – موافق باشید چه کسی می تواند تبلیغات خود را در سازمان شما شروع یا متوقف کند و چه موقع
با این مقاله ، ما می خواهیم مجموعه ای از پست های مربوط به روانشناسی تبلیغاتی توسط الكساندر دپائولی ، استادیار بازاریابی را اعلام كنیم. ، دانشگاه شمال شرقی در مورد چگونگی طراحی تبلیغات تبلیغاتی خود ، به اشتراک و دریافت بینش عمیق و مبتنی بر تحقیق بپردازید.